Jump to content

Vreau sa schimb motorul.Un 2.0 cu un 2.5 sau 2.8


Recommended Posts

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ingineru': daca vrei, putem sa ne intalnim intr-o seara sa ti-o dau pe a mea s-o conduci un pic. Cu 2 conditii: fara cerculete (evident) si sa ai grija cand schimbi a doua ca e mai sensibil sincronul.

pai zi cum facem?propune tu!

 

nu fac cerculete ca nu stiu cum,iar a doua ma inveti tu cum s-o bag :twoup: .

 

masina ta cred ca o stiu,am vazut-o la ciupi in service.e gri metal?ai m20 parca.

 

uite nr meu 0761.434.998

Link to comment
Share on other sites

Are m50b25 pe el, a scris si aici in topic.

Are grup scurt rau, din cate spune, asa ca nu prea poti lua prea multe de la el, masina va parea mai sprintena decat este, fiindca vei merge mereu turat.

:)

neata!

 

nu vreau sa iau nimic,doar sa ma dau o tura,doua :twoup:

Link to comment
Share on other sites

@ingineru': daca vrei, putem sa ne intalnim intr-o seara sa ti-o dau pe a mea s-o conduci un pic. Cu 2 conditii: fara cerculete (evident) si sa ai grija cand schimbi a doua ca e mai sensibil sincronul.

pai zi cum facem?propune tu!

 

nu fac cerculete ca nu stiu cum,iar a doua ma inveti tu cum s-o bag :twoup: .

 

masina ta cred ca o stiu,am vazut-o la ciupi in service.e gri metal?ai m20 parca.

 

uite nr meu 0761.434.998

Am avut-o pe aceea... acum e la fratele meu. Zilele astea nu prea am cand, iar sambata ma duc la cineva sa se uite la evacuarea mea si e posibil s-o las acolo s-o faca. Te sun cand stiu ce program am.

 

 

Apropo de evacuare... am fost la unii sa se uite la ea sa-mi dea un pret pt reparatie si cu ocazia asta am vazut si eu ce-i acolo. Toba finala este ca o sita... are gauri peste tot, iar in rest e rugina si jeg. Evacuarea aparent este cea de pe motorul de 1.8... de aia a plesnit in halul asta. Oamenii de acolo mi-au zis ca ma duce la vreo 10 milioane sa inlocuiesc ce trebuie cu piese OEM, dar tobele ar fi normale, din tabla din aia sau ce-o fi. Ori cu 13 milioane imi fac tot traseul din inox. Am zis ca merita diferenta.

Link to comment
Share on other sites

@filon multumesc pe acesta cale,baiat cu mult bun simt.

 

spun parerea aici? :twoup: trage de rupe cu 1 si 3 de jos...diferentialul e de 1.8 :)

 

1 cel putin se tureaza de zici ca-i motor in 2 timpi,iar 3 este superb,cam cum e 2 la mine.daca nu era politia vedeam cum e si dupa suta.

 

misto nr. de inmatriculare :(

 

cum ti s-a parut 2.0 al meu? :)

Link to comment
Share on other sites

Ca performanta... aproape la fel de sprinten ca 2.5-ul vechi de 170 cai. Vanos-ul probabil ca ii da cam acelasi cuplu la turatii joase. Banuiesc ca de la 5-6k ture ar fi o diferenta mai mare intre 2.0 vanos si 2.5 12v.

Masina in schimb... foarte misto. Intretinuta, nu ca a mea... Pana si usa se inchide mai frumos ca la mine. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca e diferenta asa mare. Mai mult de 0,5s pana la 100 n-are cum sa fie. Urca in ture mai repede, dar am si treptele mai scurte, deci pt a obtine aceeasi viteza nu cred ca e o diferenta asa mare fiindca eu trebuie sa schimb vitezele mai des.

Plus ca daca schimba motorul si pastreaza grupul lui de pe 2.0 ar fi un test mai bun cu a mea decat cu un 2.5 normal.

 

Conform: http://bmwdriver.org/e34/bmw-e34-differentials/

1.8 si 2.0 M50 au acelasi diferential de 3.46, deci asa ar trage si a lui cu un 2.5 :twoup:

Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

Un grup mai scurt face motorul mai turat, in toate treptele, asta inseamna ca masina pare mai sportiva, desi nu prea e. Depinde de grupuri si motoare, la unele se simte in bine, la altele, in rau. De exemplu, eu trec de 100km/h lejer cu viteza a 2-a, tu, trebuie sa schimbi a treia pe la 80-85, deci de la 0-100km/h faci o schimbare de treapta in plus fata de mine. In cel mai bun caz 0.5 secunde ai pierdut acolo. Cel putin dupa accelerometru, aia am vazut la mine, defapt erau intre 0.6 si 0.85 la 5 teste diferite. Deci aproape o secunda pierdeam cu grup mai scurt. Sunt mult mai multumit de asta mai lung, masina nu mai pare asa nervoasa, fiindca in general merg la aceasi viteza cu ture mici, dar cand o calc si ajunge unde trebuie, parca nu se mai termina viteza in care sunt :twoup:)

 

Eu am acum 2.93, am avut 3.15, original de 2.5, eu 3.46 nu as pune pe 2.8, foarte turat, consum foarte mare, viteza maxima mica. Si in plus, as rupe aderenta foarte usor 1-2-3-4, cu 3.15 am avut probleme de aderenta la lansare, dar mai cu 3.46

Probabil ca cei ce sustin ca e mai bine la plecare cu un grup scurt, n-au simtit cum se pleaca cand ai aderenta :))

Ce e original, e cel mai bun compromis.

Ce nu stie lumea in general, e ca nu raportul grupului conteaza foarte mult in a face o masina mai rapida, ci etajarea treptelor de viteza, bmw nu e masina de drag si acolo nu avem cum sa lucram :)

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Poate o fi mai rapid un diferential mai lung pt 0-100 ca nu mai trebuie sa schimbi viteza, dar la un drag sigur e mai rapid unul mai scurt. La un 0-200 ar trebui sa fie o diferenta notabila (decat daca nu intervine aceeasi problema cu schimbatul vitezei chiar inainte de 200).

Ce pierzi la schimbatul vitezei castigi prin faptul ca se tureaza mai repede motorul si ai acces la putere mai repede.

 

BMW trebuie sa faca un compromis fiindca nu vinde masini doar racerilor carora le place sa schimbe vitezele intr-una. Mai ales seria 5 are ca target oameni trecuti de 30-40 ani, mai linistiti, dar care vor o rezerva de putere pentru o depasire. In cazul acesta nu conteaza diferentialul ca inainte de a face o depasire oricum iti alegi treapta de viteza si turatia necesara.

 

Mie insa mi se pare tocmai bine. Nu vad de ce sa ma duc cu a 2-a la 100/h ca doar n-am motor de 6L american. Pana la 80 e ok. A 3-a la 120 sa zic ca e cam putin... dar trage destul de bine pana la 120 asa ca se iarta :twoup:

Cu plecarea... ce pot sa zic. Daca n-ai slick-uri... e mai rapid sa ai un pic de wheelspin la plecare. Cu accentul pe un pic. Daca pleci de pe la 3k ture ar trebui sa fie numai bine... sa scoata un scartait usor si apoi sa se duca. Asta e teoria si pt mine cel putin... e valabil.

 

Consumul e ok zic eu... 15,6% mi-a luat la ultimul plin (plin la plin la aceeasi benzinarie, aceeasi pompa) in oras. Iar top speed-ul... e mai mult pt lauda. Da, mi-as dori sa mai am un pic de rezerva sau sa nu stea la 6k ture la 200 pe ora, dar ma gandesc ca-i mai bine pentru siguranta mea... ma indeamna sa ma opresc pe la 160-180. :)

Link to comment
Share on other sites

Eu inteleg ce spui, eu am testat 0-240 cu fiecare grup in parte, m-am mirat sa vad ca e tot pe acolo, diferente neglijabile. Cu jante mari, scade dramatic.

Mie imi place lung, eu la plecare cu grupul de 3.15, de la 1400 rpm plecam, si aia cu un pic mai mult wheel spin, daca plecam de la 2000, stateam pe loc toata a 1-a...( aici ma refer la plecari la o liniuta ceva, nu zi de zi, ca doar nu plec blana mereu)

Probabil la mine si cuplul spune multe. Ce sa zic, eu fac in medie undeva la 500km cu un plin, in oras, de la un motor de 2.8, eu zic ca e un consum extrem de mic, e adevarat, nu in fiecare zi stau blocat in trafic, dar cel putin1 data pe zi vede zona rosie :twoup:

 

P.S. top speed la tine, nu trece de 212km/h, sau pe acolo, oricum, nu ajungi la 220km/h :)

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Având ĂŽn vedere că nu este vorba de o omologare artizanală, e doar o formalitate.

 

chiar si la plecarea de pe loc?pe 200 de metri sa zicem? :twoup:

 

Tocmai.

Dacă pleci cu scârţ pierzi.

 

Mult mai eficient este să pleci cu aderenţă maximă.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

s-a mai discutat.

 

nu poti pune motor care nu a mai fost montat pe serie sa depasesca 40% din puterea motorului tau.daca depaseste acest procent se poate omologa dar trebuie domne niste teste dinamice care costa vreo 6.000 ron.

 

eu am intrebat de la 2.0 la 2.5 cat ma costa.a zis vreo 300-400 ron,atat.

 

asta e calea legala.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.