Jump to content

Fum la motor 530 d E60


Recommended Posts

Dar ce se intampla ?Efectiv se sparge ?

 

In ultimul an am avut 2 E60 cu motor 525d, ambele au avut galeria de evacuare fisurata. Este o problema din proiectare. Apar niste fisuri pe care daca le sudezi (arc argon, si cu un dispozitiv sa nu se deformeze galeria de evacuare) tot cedeaza, daca este excelent sudata cam in 30.000 Km. Singura solutie este sa cumperi o galerie noua cu garniturile aferente (3 pentru cilindri 2 cite 2 si una pentru turbina, sa mai comanzi si 3 prezoane pentru prinderea turbinei pe galerie si 12 piulite de galerie de evacuare). Daca doresti amanunte suplimentare ti le dau cu placere. Eu am montat personal ultima galerie.

 

La 530d - motorul fiind ceva mai puternic sigur galeria de evacuare cedeaza si mai repeda. Mai sunt unii care monteaza galerii de E39, se potrivesc dar ca performante cea de e60 este de nota 10 cea de E39 este de nota 8 (ma refer la performantele gazodinamice care influenteaza funcionarea motorului). Galeria noua tine cam 130 - 150.000 Km.

 

Sa nu te ieftinesit la aceasta lucrare, altfel te va costa si mai mult!

 

Bafta!

Edited by nene
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat-o si eu pe al meu E60 525d cu una noua de la grozadan.

Aia veche avea vreo 10-12 fisuri pe ea, era dezastru. Se poate repara (cam greu ce-i drept), dar nu tine mult. Cumpara-ti una noua.

Edited by ralfy
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am observat ca baga gaze de esapament in compartimentul motor deasupra turbinei.A mai patit cineva la fel ?

530 d E60

 

Salutare. Mi-a aparut si mie aceeasi problema. Ai reusit s-o rezolvi? Mie imi da cu fum pe la o teava mai mica aflata sub filtru de aer. Aveam filtru de aer negru. Si mi-au bagat niste mecanici un furtun sa scoata fumu afara din motor. Nu stiu care ar putea fi problema. Galeria de evacuare? Filtru de particule ca imi apare sa-l schimb de vreo 15mii km? Ai vreo idee. Cum ai rezolvat problema?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
nu este alta problema. este minunata galerie de e60 din tabla care se fisureaza. ma rog mai poate fii de la garniturile de etanjare alea din tabla care te sfatuiesc sa le schimbi odata cu galeria. sunt 6 pe motor si una la turbina. sfatul meu punetiva frate dupa un model vechi e39 e38 e53 e46 de la un motor de 3000 o galerie da fonta si lasati prostia aia cu gazodinamica. motivul pentru care au pus mizeria asta a fost ca e mai usoara cu multe kg si ca e mai ieftin sa produci din tabla decat din fonta unde mai pui ca mai fac un ban si din service. demontezi de iti vine acru sa o schimbi mai se strang cate sutici de euro un buzunar la bmw.
Link to comment
Share on other sites

nu este alta problema. este minunata galerie de e60 din tabla care se fisureaza. ma rog mai poate fii de la garniturile de etanjare alea din tabla care te sfatuiesc sa le schimbi odata cu galeria. sunt 6 pe motor si una la turbina. sfatul meu punetiva frate dupa un model vechi e39 e38 e53 e46 de la un motor de 3000 o galerie da fonta si lasati prostia aia cu gazodinamica. motivul pentru care au pus mizeria asta a fost ca e mai usoara cu multe kg si ca e mai ieftin sa produci din tabla decat din fonta unde mai pui ca mai fac un ban si din service. demontezi de iti vine acru sa o schimbi mai se strang cate sutici de euro un buzunar la bmw.

zilele astea tre so schimb si eu mie de la bme mi sa zis ca ar fi numai garniturile alea duse,,la mine nici nu mai trage masina si peste 2000 de ture suera de zici ca e avion si scoate si putin gase nu fum,,,mi sa zis ca nu mai baga gazele in turbo ci le scapa pe linga garniturile alea

Link to comment
Share on other sites

zilele astea tre so schimb si eu mie de la bme mi sa zis ca ar fi numai garniturile alea duse,,la mine nici nu mai trage masina si peste 2000 de ture suera de zici ca e avion si scoate si putin gase nu fum,,,mi sa zis ca nu mai baga gazele in turbo ci le scapa pe linga garniturile alea

se pare ca am rezolvat problema era catalizatorul infundat si forta toate furtunele si garniturile,,am schimbat catalizatorul si nu mai e nici o problema

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.