Jump to content

problema oprire


SorinT

Recommended Posts

salutari, deschid topicul pt ca de vreo 2 ani motorul meu zguduie caroseria la oprire. inainte nu se simtea asa. nu m-am grabit sa caut o solutie ca nu era deranjant, dar s-a accentuat in timp si acum e destul de evident.

tampoanele le-am schimbat in urma cu 2 sapt, face la fel, acum nu stiu la ce sa ma uit, cei de la mhs si alte service-uri au spus ca e normal. eu stiu sigur ca nu e normal.

de cand a inceput sa zguduie am observat si o vibratie mai intensa a motorului in relanti, care se transmite si in toba finala. in rest motorul functioneaza perfect. ce parere aveti? eu unu ma gandesc sa nu fie injectoarele responsabile, pt ca dupa ce rotesc cheia pe 0, motorul parca mai da 1/2 tura chinuita pana sa se opreasca

Link to comment
Share on other sites

Si la mine daca este motorul cald parca mai da o tura chinuita dupa ce iau contactul...cu el rece se opreste imediat...iar la relanti am la fel vibratiile, pana in toba finala...mai accentuate cu motorul rece

Tampoanele le-am verificat si eu la MHS si au zis ca sunt bune...s-au uitat si la motor la relanti cum merge si au zis ca e ok.

 

Si eu tind sa cred ca e de la vreun injector.

Edited by danielt
Link to comment
Share on other sites

Cred ca acea oprire cu zgomote este de la inertia volantei care poate fi descentrata, mai ales daca este cea cu masa dubla si cauciucul care amortizeaza socurile este dus. Nu este exclus nici vre-un injector. Si la mine este asa...dar tremura mai accentuat la relenti, la oprirea motorului , cateodata se mai opreste zgomotos !
Link to comment
Share on other sites

Eu am benzina, 18is M44, si patesc aceeasi poveste.

 

Masina mea, la relanti, juri ca e diesel, dar doar la relanti - care nu e oscilant.

 

In ture merge super. Sapt. asta merg la un tester sa ma conving daca e de la vreo supapa care nu mai inchide bine la relanti, sau de la vreun sensor.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca acea oprire cu zgomote este de la inertia volantei care poate fi descentrata, mai ales daca este cea cu masa dubla si cauciucul care amortizeaza socurile este dus. Nu este exclus nici vre-un injector. Si la mine este asa...dar tremura mai accentuat la relenti, la oprirea motorului , cateodata se mai opreste zgomotos !

nu sunt zgomote, zguduie la oprire. motorul nu scoate sunete anormale, vibratiile nu se simt in masina si nici in exterior, iti dai seama de ele uitandu-te la motor sau la evacuare care oscileaza pe raza de 0,5 cm

Link to comment
Share on other sites

Ai verificat fulia?

cum se verifica? s-au uitat mai multi la motor (inclusiv dealer) si au zis ca nu ar avea ceva. dar ma uit si eu ca la ce genii avem ma astept sa nu aiba habar

In mod normal ai avea un sunet metalic mai infundat la oprirea motorului...din masina insa nu prea se observa. Mai bine cu urechea sub capota! srb_alex iti da mai multe detalii ca el s-a interesat!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.