Jump to content

Senzor ulei aprins pe galben


ViBogdan

Recommended Posts

Masina in cauza este E46 318i din 2002 pe automata. Eu nu am vazut-o pe fata cum se comporta insa mi-a povestit tatal meu care a folosit-o des in ultima perioada. Din cate am inteles cateodata, in mers, se aprinde becul de la presiune ulei pe culoarea galbena. De asemenea se mai intampla sa se aprinda si dupa oprirea motorului. Revizia a avut loc acum 3.000 de km si are in ea ulei original BMW. Revizia a fost facuta la BMW Constanta insa asta imi da de banuit asupra uleiului pe care mi l-au pus in motor. La revizie a fost pusa si pe tester si in afara de o eroare la un senzor de aer pentru ambient nu avea nimic dubios. Stiu sigur ca am mai vazut pe undeva pe aici problema asta, insa nu i-am acordat atentie la momentul respectiv si acum nu reusesc sa mai gasesc topicurile dedicate. Senzorul defect eu il cam exclud pentru ca la 318d-ul meu am avut senzorul defect si facea acea procedura: se aprinde la 5 sec dupa pornire pe galben si se stinge dupa inca 15 sec. La 318i nu face asa. Va merge si pe un tester insa as dori sa stiu niste teorii in prealabil...multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Schimba uleiul. La fel am patit si eu si era de la ulei.

Posibil sa fie necorespunzator? Ideea e ca pana cum cateva zile nu facea. A mers 2000 si ceva de km fara sa spuna nici pas. Daca e uleiul de vina atunci am sa le bat obrazul celor de la BMW Constanta. Altceva ar mai putea fi? Merci!

Link to comment
Share on other sites

Daca e senzorul defect poti pune si tata uleiurilor ca tot se va aprinde. Foloseste Search, subiectul e foarte discutat, exista si un Diy despre cum se schimba acest senzor.

 

Pe tester apare daca este senzorul de vina? De schimbat stiu cum se face pentru ca am schimbat la a mea. E banal...problema e sa stiu daca este el de vina. La mine se comporta diferit :twoup: !

Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca nu as vrea sa schimb uleiul ca sa aflu apoi ca e senzorul...de aceea intreb. Are un prieten un tester si ma ajuta insa e din alt oras si nu as bate drumul pana la el ca sa aflu ca un senzor defect nu poate fi detectat la tester. Logic luat, ar trebui...practic insa...habar nu am...de aceea intreb :twoup: !
Link to comment
Share on other sites

E banal...problema e sa stiu daca este el de vina.

Asa e, e banal ... pentru o ghicitoare.

Dupa cum ti s-a zis poate fi de la ulei sau de senzor (presupunem ca pompa de ulei este buna si ca nu ai ceva mai grav la motor). Dar nimeni nu-ti poate ghici pe forum, de la distanta care este exact problema. Sunt numai presupuneri fara nicio relevanta.

Mergi la un tester si la un mecanic ca sa vezi care este problema.

Link to comment
Share on other sites

E banal...problema e sa stiu daca este el de vina.

Asa e, e banal ... pentru o ghicitoare.

Dupa cum ti s-a zis poate fi de la ulei sau de lenzor (presupunem ca pompa de ulei este buna si ca nu ai ceva mai grav la motor). Dar nimeni nu-ti poate ghici pe forum, de la distanta care este exact problema. Sunt numai presupuneri fara nicio relevanta.

Mergi la un tester si la un mecanic ca sa vezi care este problema.

Nu stiu de ce ma iei cu ton...sincer. In primul rand nu cred ca am spus ca e banala problema...am spus ca e banal de schimbat senzorul. Doi, intrebarea mea era una cat se poate de simpla. Eu iau in considerare fie un ulei prost, fie un senzor dus. Daca nu e niciuna, abia atunci ma gandesc la lucruri mai grave. Intrebarea era: Apare un senzor defect pe tester?!. Da sau nu...Nu am pretentia sa-mi diagnosticheze nimeni masina dupa povesti si spuse...nu cred ca am demostrat o asemenea naivitate. Intreb pentru ca nu am de gand sa bat drumul pana la prietenul cu tester ca sa aflu ca un senzor de ulei nu se poate detecta...daca se poate detecta atunci primul lucru pe care-l fac e sa merg la tester. Daca nu se poate detecta atunci inlocuiesc senzor plus ulei si apoi vad daca mai face figura sau nu. Gresesc cu ceva in logica mea?

 

Respectele mele domnul Paul, stii ca dintotdeauna le-am avut insa nu vad motiv sa ma iei de ureche!

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

Cum este nivelul la ulei.De obicei se aprinde culoarea galbena cand nivelul uleiului este la minim si dupa cum spui ca se aprinde si in mers este posibil sa fie chiar si un pic sub nivelul minim.

 

La mijloc intre minim si maxim...iti dai seama ca e primul lucru care a fost verificat :twoup: ! La ambele masini verific periodic uleiul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.