Jump to content

montare KIT TURBO


eebbeerrtt

Recommended Posts

Salutare, am vazut ca este un topic asemanator, insa nu se mentiona exact ce ma intereseaza, astfel ca va intreb:

Am vazut pe mai multe site-uri(ex:http://www.dynopower.ro/kituri_turbo.php) oferte de Kituri Turbo, unde precizeaza faptul ca un E90 318D cum am eu, ar putea ajunge, cu inlocuire de turbina, injectoare si intercoolere undeva intre 200-220CP.

Intrebarea evidenta este: Ce avantaje/dezavantaje credeti ca exista? A incercat careva acest lucru? Parti bune/rele...?

Multumesc.

 

Cu stima!

Link to comment
Share on other sites

Motorul eu nu cred ca are absolut nimic. Gandeste-te ca pe 123d motorul are 2 turbine si are 204cp. Si este acelasi motor.

Acum singura intrebare e daca merita? Costul cred ca este destul de ridicat si nu prea merita, ai putea sa-ti iei un 330d.

Gandeste-te ca dupa modificare asta trebuie sa modifici si franele.Si ambreiajul cred ca ar avea de suferit de pe urma maririi cuplului. Eu unul nu cred ca merita.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Motorul eu nu cred ca are absolut nimic. Gandeste-te ca pe 123d motorul are 2 turbine si are 204cp. Si este acelasi motor.

Acum singura intrebare e daca merita? Costul cred ca este destul de ridicat si nu prea merita, ai putea sa-ti iei un 330d.

Gandeste-te ca dupa modificare asta trebuie sa modifici si franele.Si ambreiajul cred ca ar avea de suferit de pe urma maririi cuplului. Eu unul nu cred ca merita.

sigur ai de modificat si ambreiajul, e diferenta la ele intre 318 si 320

Link to comment
Share on other sites

Mai, astia de promoveaza asa ceva spun ca trebuie inlocuite doar cele mentionate de mine in primul mesaj, insa personal nu cred ca este de modificat si ambreiajul sau altele... Spre exemplu totul ar costa undeva la 2000EUR(atat cer ei-montare inclusa), ceea ce este ok, avand in vedere ca eu nu as lua un 325(ce sa mai spun de un 330d) cu macar 4000EUR peste ce am eu. Plus ca nu vreau sa il dau pe al meu.

Ma gandesc ca este aceeasi masina, cu acelasi ambreiaj, nu si cu aceeasi turbina, injectoare etc... Si-a montat cineva pana acum asa ceva?

Pareri??

 

Am uitat sa precizez ca am Chiptuning pe masina cam de 2 ani si masina se comporta exemplar(cutia, frane etc..). Evident am sa anulez chip-ul in cazul in care voi face acest pas. Momentan masina are undeva intre 148-152CP, initial avand 122cp.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu de ce va complicati atat de mult...cand, cu banii astia in plus iti poti lua din fabrica un 330

eu cred ca va place sa sariti in aer cu tot felul de modificari pe la motor

daca vrei senzatii tari ia-ti un motor mare din fabrica

 

PAREREA mea

no offence

Link to comment
Share on other sites

nu stiu sigur in ce consta upgrade-ul lor insa imi este greu sa cred ca de 2000e cu tot cu manopera aia iti inlocuiesc 4injectoare,turbo,intercooler apoi iti fac si soft

 

ambreajul va trebui schimbat sigur,nu va tine la 500Nm,dupa acest upgrade vei avea nevoie si de frane si de suspensie sport si de jante mai mari,probabil si de altele (sa mai completeze baietii)

 

odata cu inlocuirea suspensiei cu una mai dura si a jantelor cu unele mai mari vor aparea pb si la articulatii pe drumurile ro

 

 

tine cont una este sa cresti puterea cu 20% si alta cu 80%,nici fiabilitatea nu va mai fi acceasi

Link to comment
Share on other sites

nu stiu de ce va complicati atat de mult...cand, cu banii astia in plus iti poti lua din fabrica un 330

eu cred ca va place sa sariti in aer cu tot felul de modificari pe la motor

daca vrei senzatii tari ia-ti un motor mare din fabrica

 

PAREREA mea

no offence

 

Am vorbit ieri cu o firma care a mai facut asa ceva la un e90 318d si au schimbat urmatoarele: turbina, injectoare intercoolere; ambreiaj si frane(nu sunt cine stie ce scumpe). In total mi-au spus undeva la 3000EUR si ar fi 3 etape de tuning si anume: prima normala, in care masina va fi la parametri initiali; a doua in care masina va avea undeva 180-190cp si cea de-a treia undeva intre 200-220cp.

Acum te intreb pe tine, in special, cel care m-ai intrebat d c nu imi iau un 330d....de unde imi iau eu un e90 325 sau 330 cu o diferenta de 3000-4000EUR, si sa fie si intr-o stare normala si sa nu aibe peste 100k KM??? Eu am bagat ceva bani in bmw-ul meu; l-am luat de la bavaria, sunt prim proprietar, am facut super putini km cu el, stiu ce am bagat in el si stiu de ce vreau sa il pastrez...etc.

Am nenumarat de multe motive sa afirm ca daca pot sa il fac fortos incat sa fie si fiabil, evident l-as pastra.

Acum, daca as avea o oferta pt ceva cu motor mai mare si sa fie si BUN(cu tot ce implica acest cuvant): sigur ca as fi interesat.

Va multumesc pentru interventii. Ma mai gandesc ce sa fac...

As mai avea o intrebare...DE UN 325I E90, AN 2005 105K KM(CICA REALI) CUTIE AUTOMATA, PIELE, FARA NAVI, XENON..BLA BLA...LA PRETUL DE 11.500EUR CE PARERE AVETI??? CE AR PUTEA AVEA DE IL DA IN ASA PRET???

Cu stima!!

Link to comment
Share on other sites

.DE UN 325I E90, AN 2005 105K KM(CICA REALI) CUTIE AUTOMATA, PIELE, FARA NAVI, XENON..BLA BLA...LA PRETUL DE 11.500EUR CE PARERE AVETI??? CE AR PUTEA AVEA DE IL DA IN ASA PRET???

Cu stima!!

 

optiunile fac pretul , e o motorizare care consuma destul de mult pt cine e disperat dupa consum cu pipeta . Cam ala e pretul . CAt ar trebui sa coste ? oricum decat cai verzi pe pereti cu tunare 318 d mai bine 325

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

se acorda 2 ani garantie.

 

"optiunile fac pretul"...gresit prietene...cand este vorba de un motor mare... mai ales ca tocmai am mentionat ceva optiuni si nu sunt de lepadat zic eu...tapiterie piele, cutie automata, climatronic...xenon...

si revin cu ideea ca cer pe el 11.500.

eu zic ca este ceva necurat la masina de se cere atat de putin.

Oricum, sa nu o lungim mai mult, multumesc pentru raspunsuri.

 

baietii astia acorda si ei garantie ?

 

stii de ce,mie mi se pare f ieftin 4injectoare+turbo+intrcooler+soft+manopera = 2000e

Tie ti se pare foarte ieftin...pentru ca nu ai fost atent ce am scris putin mai sus. Am zis de la 3.000EUR+

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca este ceva necurat la masina de se cere atat de putin.

 

gresesti complet dar nu am ce sa mai insist , nu pot sa inteleg cum emiteti voi pareri fara sa vedeti o masina . E ca in cazul marilor experti imobiliari ...stiu ei tot :) Bafta cu tunatul prietene . Am luat si eu un 325ia cu aceleasi optiuni si singura problema pe care o avea era ca nu mergea un bec la angel eyes . :twoup: Pot sa-ti spun doar ca nu ma gandesc la tunat ....

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Personal nu m-as duce la mai mult de 180-190Cp la 318d, cu aceeasi cutie, din cate am inteles nu pot transimte un cuplu mai mare de 170% decat cel din fabrica. Chiar si cu atat cresterea s-ar simtii foarte bine, dupa parerea mea.

 

Nu inteleg de ce trebuie alte injectoare, din moment ce BMW folseste aceleasi injectoare si la modele mai puternice, si chiar daca ar fi nevoie, probabil ar fi suficient sa se schimbe diuzele, si in cazul asta 3000+ ar fi destul de mult.

 

Un 330d.. ti-ar deschide un nou set de posibilitati de tuning :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Gasiti-mi pe cineva atunci care si-ar schimba(poate pe motiv material...eu stiu) E90-ul 330D sau benzina...cu 3.000EUR, diferenta plus al meu si ..gata.:twoup:

Eu am gasit la 5.500EUR diferenta un 330i.

Nu-s multumit de el. Ma gandesc ca daca il voi schimba pe asta..macar daca vorbesc de diferente mari, sa fie vorba de un coupe...Poate, inca nu stiu.

Link to comment
Share on other sites

Topicul ăsta e o pierdere de vreme, oricum nu o să cumperi kit-ul ăla şi nu o să faci mai mult de o resoftare.

 

Cel mai inteligent ar fi să o vinzi şi să iei alta mai puternică dacă asta ĂŽţi doreşti.

 

Schimburile ĂŽntotdeauna vor fi mai dezavantajoase pentru cel cu maşina inferioară.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Topicul ĂŁsta e o pierdere de vreme, oricum nu o sĂŁ cumperi kit-ul ĂŁla Âşi nu o sĂŁ faci mai mult de o resoftare.

 

Cel mai inteligent ar fi sĂŁ o vinzi Âşi sĂŁ iei alta mai puternicĂŁ dacĂŁ asta ĂŽĂži doreÂşti.

 

Schimburile ĂŽntotdeauna vor fi mai dezavantajoase pentru cel cu maÂşina inferioarĂŁ.

 

Resoftare are deja, iar ... decizia de a cumpara sau nu, vreau sa o iau si cu ajutorul vostru. Din aceasta cauza tot presez sa vad ce mai spune lumea.

Nu imi place insa faptul ca iti dai cu parerea in ceea ce priveste persoana mea. Poti sa scrii ce vrei in legatura cu pasul pe care vreau/nu vreau sa il fac referitor la achizitionare kit. Nu scrie despre mine, insa, ca "oricum nu-l voi cumpara". Sau stii tu mai bine ce voi face?!?!? Oi fi vreun pui de Mafalda.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Nu mi-am dat cu pĂŁrerea ĂŽn ceea ce priveÂşte persoana ta.

 

Am tras o concluzie simplĂŁ dupĂŁ ce am citit tot topicul.

 

Nu e vorba de previziuni mistice ci de logicĂŁ.

 

Dacã erai decis sã investeºti În acest kit, citeai o orã sau douã câteva pãreri, te mai uitai puÞin pe net ºi trãgeai o concluzie, iar a doua zi dãdeai comanda sau renunÞai la idee.

 

Sunt absolut sigur cĂŁ nu vei cumpĂŁra acest kit, iar acest lucru nu are legĂŁturĂŁ cu persoana ta.

 

Reiterez ceea ce am spus anterior, este mult mai bine sĂŁ iei o maÂşinĂŁ cu motorizare mai mare, vei avea putere mai mare la aceeaÂşi fiabilitate.

Link to comment
Share on other sites

Nu mi-am dat cu pĂŁrerea ĂŽn ceea ce priveÂşte persoana ta.

 

Am tras o concluzie simplĂŁ dupĂŁ ce am citit tot topicul.

 

Nu e vorba de previziuni mistice ci de logicĂŁ.

 

Dacã erai decis sã investeºti În acest kit, citeai o orã sau douã câteva pãreri, te mai uitai puÞin pe net ºi trãgeai o concluzie, iar a doua zi dãdeai comanda sau renunÞai la idee.

 

Sunt absolut sigur cĂŁ nu vei cumpĂŁra acest kit, iar acest lucru nu are legĂŁturĂŁ cu persoana ta.

 

Reiterez ceea ce am spus anterior, este mult mai bine sĂŁ iei o maÂşinĂŁ cu motorizare mai mare, vei avea putere mai mare la aceeaÂşi fiabilitate.

 

Pacat, ca eu chiar vreau sa il comand, insa mi-e firca sa nu o stric...Am luat numerele de telefon de la 3 persoane cu E90 318 care au facut deja pasul. Ii sun si daca vestile vor fi promitatoare, ma bag. Sa stii ca nu este o decizie pe care sa o iei intr-o ora, caci imi poate strica masina definitiv daca nu o gandesc binel. Plus..banii. Repet, e vorba de minim 3000EUR. Ii fac repede, insa masina nu o mai pot aduce in aceeasi stare, in caz ca pasul va fi unul gresit. Sper ca am fost inteles.

Mai este o varianta de care nu a spus nimeni, evident nu am sa incep sa o explic eu. Ma refer la kiturile astea pe motoarele mai mici.

Pe de alta parte, intr-adevar Ciupanezule, ai foarte mare dreptate cand spui sa o schimb direct cu alta cu motor mare, insa eu nu vreau cine stie ce consumabile, dar cer in mod clar sa aibe maxim 50.000KM, minim an 2007, cutie automata, piele, xenon, iar la un 325-330D, care sa se apropie de aceste caracteristici(daca exista la vanzare) imi mai trebuie minim 5000EUR...Minim. Vorbesc tot de E90 aici.

Eu am o masina ce nu as vrea s-o schimb daca s-ar putea. Nu ma grabesc cu aceasta modificare, insa iau in considerare toate cele mentionate de voi.

 

Multumesc tuturor.

Cu Stima!

Link to comment
Share on other sites

Eu nu aÂş face aceastĂŁ modificare din mai multe motive, ĂŽnsĂŁ mai ales din cauza fiabilitĂŁĂžii.

 

Nu poĂži Âştii ce calitate au piesele din kit Âşi nici nu poĂži Âştii cum vor rezista alte piese la o putere Âşi un cuplu mult ridicate.

 

Ăn plus, va fi mai greu sĂŁ o vinzi din cauza acestor modificĂŁri, oamenii vor fi neĂŽncrezĂŁtori, vor considera cĂŁ ai luat maÂşinĂŁ sĂŁ o forjezi...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.