Jump to content

O gramada de probleme, nicio solutie...


Daniel Vlad

Recommended Posts

Fara suparare... masina ta cam trage la remat.

 

 

cand o sa dispun de ceva bani o sa iau si parerea ta in considerare si o sa imi iau un 320d din 2004, pana atunci ne descurcam cu ce avem :)

unora Dumnezeu le-a dat mai mult, altora mai putin. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Daca tot galopeaza relantiul, poti curata si ICV sau regulatorul de relanti.

Il gasesti sub galeria de admisie, este in forma de T, si are o mufa si doua furtune.

Unul din furtune vine in cotul de la debitmetru.Celalalt furtun, vine in galeria de admisie, la jumatatea ei, in partea de sus.

Desfaci furtunele alea si scoti regulatorul, dupa care il cureti cu benzina, il lasi sa se usuce foarte bine, si il montezi inapoi.

Acest regulator de relanti, intervine in momentul in care clapeta de acceleratie este inchisa, permitand aerului sa ajunga in admisie.

 

Vibratia volanului la franare , dupa parerea mea are ca si cauza ovalizarea discurilor.Se rezolva fie prin inlocuire, fie daca ai un strungar bun, sa ti le indrepte.

 

Din poze , masina arata foarte bine, restul problemelor eu zic ca le vei rezolva destul de usor.

E36-le este o masina relativ usor de intretinut sau reparat.

Spor la treaba!

Edited by scara_211084
Link to comment
Share on other sites

Daca tot galopeaza relantiul, poti curata si ICV sau regulatorul de relanti.

Il gasesti sub galeria de admisie, este in forma de T, si are o mufa si doua furtune.

Unul din furtune vine in cotul de la debitmetru.Celalalt furtun, vine in galeria de admisie, la jumatatea ei, in partea de sus.

Desfaci furtunele alea si scoti regulatorul, dupa care il cureti cu benzina, il lasi sa se usuce foarte bine, si il montezi inapoi.

Acest regulator de relanti, intervine in momentul in care clapeta de acceleratie este inchisa, permitand aerului sa ajunga in admisie.

 

Vibratia volanului la franare , dupa parerea mea are ca si cauza ovalizarea discurilor.Se rezolva fie prin inlocuire, fie daca ai un strungar bun, sa ti le indrepte.

 

Din poze , masina arata foarte bine, restul problemelor eu zic ca le vei rezolva destul de usor.

E36-le este o masina relativ usor de intretinut sau reparat.

Spor la treaba!

 

Acum realizez ca asta era singurul lucru care am uitat sa il fac cand am pus si garnitura ieri, ce folositor era postul tau daca il citeam ieri :twoup: , o sa il curat maine, chiar furtunasul acela care intra in furtunul de la debitmetru vroiam sa il schimb eu ca era putin rupt dar acu am inteles cum functioneaza.

Ma bucur ca iti place masina, tocmai asta ma motiveaza si pe mine, faptul ca totusi dupa ce a avut atatia proprietari care si-au batut joc de ea, acum pot sa o fac si eu sa mearga bine si sa arate bine, multa bafta si multumesc pt post :)

Link to comment
Share on other sites

Din cate observ din poze este 2.5 motorul...nu?

Pune masina la punct, si o sa iti aduca numai satisfactii ... :twoup:

Cu un pic de cunostinte de mecanica si pricepere, o pui repede pe picioare!

 

2.0, 110 kw, 150 cp (teoretic)

incet incet vreau sa o fac demna de rubrica "Masina mea" :) dar reparatiile merg mai greu din cauza bugetului redus.. :)

Link to comment
Share on other sites

Gaura aia din fata, ma gandesc ca ar fi de la difuzorul de aer, ce venea undeva in grila din fata...piesa 11 de aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=20

 

exact, si la sistemul de racire al alternatorului mai e o piesa tot asa care o am dar lipseste ceva, am impresia k piesele astea 2 se imbina undeva in ventilatorul de la radiator (care si ala lipseste)

 

n-am gasit pe nicaieri la un pret bunicel vreuna din piesele alea ca le luam pana acum :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu se imbina piesele alea doua...piesa de la alternator vine undeva deasupra difuzorului ventilatorului, iar cea de la filtrul de aer, vine undeva in grila, cam langa farul stang, dar mai in spate.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=12&fg=23

Piesele astea le gasesti destul de greu intregi, la preturi ok.

Link to comment
Share on other sites

Si....ai rezolvat cu siguranta?

 

abia am ajuns acasa de o ora si vad ca incepe ploaia :)

cum se face vreme frumoasa si mai lucrez la ea o sa postez :twoup:

Pai treaba cu siguranta dureaza mai putin de 2 minute... :)

ok...astept sa vad ce ai rezolvat atunci....

Link to comment
Share on other sites

Si....ai rezolvat cu siguranta?

 

abia am ajuns acasa de o ora si vad ca incepe ploaia :)

cum se face vreme frumoasa si mai lucrez la ea o sa postez :twoup:

Pai treaba cu siguranta dureaza mai putin de 2 minute... :)

ok...astept sa vad ce ai rezolvat atunci....

 

 

salut, am schimbat siguranta nr 46 dupa schema data de tine, vreau sa zic ca timp de 30 minute cat am plecat spre serviciu in seara asta a mers si indicatorul de benzina si cel de apa (semnalizarea la frana insa nu) iar dupa acele 30 de minute cat am oprit sa bag benzina ceasurile au cazut iar..

momentan sunt la munca acum si nu pot sa mai schimb inca odata siguranta dar mai incerc maine sa schimb din ele, poate (sper) asta este cauza.

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Asta am zis si eu...la mine facea scurt firul de la masa...poate are si el noroc si e de acolo.Mie nu-mi functiona ceasurile (apa si benzina) si stopul pe frana exact ca la el.... :twoup:

 

nu cred ca o siguranta este cauza neaprinderii stopurilor de frana cand le calci ...

Ba este posibil :)

Link to comment
Share on other sites

multumesc tuturor care m-ati ajutat, am incercat din nou cu sigurantele dar se tot ard, o sa o duc la sfarsitul saptamanii la un electrician sa mi-o repare.

Topicul se poate inchide, si multumesc inca odata pe aceasta cale tuturor celor care mi-au oferit ajutorul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.