Jump to content

E46 325CiA 2003 titansilber


spaceboy

Recommended Posts

Bandourile de pe usi/aripi sunt cromate? Sau se vad asa din cauza unghiului din care sunt facute pozele?

Oricum frumoasa masina, dar ar arata muuult mai bine cu grilele + ornamentele de la geamuri negre lucioase, parerea mea :twoup:

S-o stapanesti sanatos!

Da, sunt cromate. Este un pic "bling bling" cu ele cromate :), insa asa a iesit masina din fabrica si nu cred ca am sa le schimb vreoadata.. Eu cred ca ar fi mers mai degraba in culoarea masinii, decat negru lucios. Bafta! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut,

De ceva vreme am schimbat masinuta si a venit vremea sa-i fac prezentarea oficiala. EA este un 325Ci nascuta in 04/2003, asadar un coupe facelift. Motorul este desigur un M54B25, 192 cai, iar cutia este steptronic. Este primul meu benzinar si a doua masina/al doilea BMW. Raposata este aici http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=79075&hl=, a avut viata destul de scurta pe forum.. :)

Asadar, masina are acum 105k km in bord, cu destul de multa siguranta ca sunt cei reali. Ca si dotari optionale, se merita mentionate urmatoarele:

- suspensie sport

- chrome line exterior

- pachet lumini interior

- scaune sport electrice cu memorii si reglaj lombar

- volan sport

- cotiere fata/spate

- xenon aftermarket (pe far cu lupa)

Pe langa inelele de alu-look din bord pe care le-am pus imediat dupa ce am luat masina, imediat pe lista imbunatatirilor aduse (in ordinea importantei) vor urma:

- comenzi volan cu kit de retrofit pentru tempomat

- CD player OEM

- posibil niste jante mai mari pe 17, insa va mai trece ceva timp pana atunci..

Cam atat de zis acum, tin la ea ca la ochii din cap si incerc sa o mentin pe cat posibil in stare tehnica perfecta. Nu in ultimul rand trebuie sa le multumesc si celor care m-au ajutat intr-un fel sau altul la cumpararea ei: XXL, Verssatu, si in special lui Mishoo, al carui ajutor/sfaturi m-au facut sa o cumpar in cele din urma! :twoup:

Si acum, poze :(

 

Foarte frumoasa masina man, cred ca e printre putinele masini argintii care imi plac. Si interiorul este No Comment. Era sa uit, mie nu imi multumesti ca ti-am aratat cum sa te dai jos din masina? :)

Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

Ma rog :) Uite o poza sa-ti faci idee despre ce ziceam. Bafta si tie!

Am inteleles, tu te refereai doar la cele de la geamuri. Arata bine intr-adevar.. dar un pic prea tarziu pentru masina mea :(

 

Foarte frumoasa masina man, cred ca e printre putinele masini argintii care imi plac. Si interiorul este No Comment. Era sa uit, mie nu imi multumesti ca ti-am aratat cum sa te dai jos din masina? :)

Am uitat, ii multumesc si lui Cosmin ca mi-a aratat modul in care trebuie sa se dea jos din coupe oamenii mai mari, ca noi.. :twoup: Sa stii ca chiar am adoptat stilul asta, uneori ma tin doar de volan daca am mana stanga ocupata. :(

Link to comment
Share on other sites

Da, si eu prefer un E46 coupe oricarui E90.. doar E92ul l-as prefera pentru exterior, insa interiorul imi place mai mult la E46.

+1.

super ĂŽngrijitĂŁ maÂşina. sĂŁ ai mare grijĂŁ de ea. meritĂŁ.

Edited by bogdan.m
Link to comment
Share on other sites

Salut,

De ceva vreme am schimbat masinuta si a venit vremea sa-i fac prezentarea oficiala. EA este un 325Ci nascuta in 04/2003, asadar un coupe facelift. Motorul este desigur un M54B25, 192 cai, iar cutia este steptronic. Este primul meu benzinar si a doua masina/al doilea BMW. Raposata este aici http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=79075&hl=, a avut viata destul de scurta pe forum.. :(

Asadar, masina are acum 105k km in bord, cu destul de multa siguranta ca sunt cei reali. Ca si dotari optionale, se merita mentionate urmatoarele:

- suspensie sport

- chrome line exterior

- pachet lumini interior

- scaune sport electrice cu memorii si reglaj lombar

- volan sport

- cotiere fata/spate

- xenon aftermarket (pe far cu lupa)

Pe langa inelele de alu-look din bord pe care le-am pus imediat dupa ce am luat masina, imediat pe lista imbunatatirilor aduse (in ordinea importantei) vor urma:

- comenzi volan cu kit de retrofit pentru tempomat

- CD player OEM

- posibil niste jante mai mari pe 17, insa va mai trece ceva timp pana atunci..

Cam atat de zis acum, tin la ea ca la ochii din cap si incerc sa o mentin pe cat posibil in stare tehnica perfecta. Nu in ultimul rand trebuie sa le multumesc si celor care m-au ajutat intr-un fel sau altul la cumpararea ei: XXL, Verssatu, si in special lui Mishoo, al carui ajutor/sfaturi m-au facut sa o cumpar in cele din urma! :twoup:

Si acum, poze :(

 

Foarte frumoasa masina man, cred ca e printre putinele masini argintii care imi plac. Si interiorul este No Comment. Era sa uit, mie nu imi multumesti ca ti-am aratat cum sa te dai jos din masina? :)

 

hai ca m-ati facut curios..cum te dai jos dintr-un coupe? :)

Link to comment
Share on other sites

hai ca m-ati facut curios..cum te dai jos dintr-un coupe? :(

Pe geam :D

 

 

spaceboy: Masina plange dupa alte jante :twoup:

 

aaah..m-ai scos din ........ alex, eu ma chinuiam sa ies pe trapa :) ..chiar ma gandeam, daca nu aveam trapa..pe unde mai ieseam? :)

 

cum sa planga dupa jante masina? iti zic eu ca a mea plange dupa jante de 16, ca astea de 18 ii rup toate oasele..

p.s. daca ma uit bine in poze, cred ca a luat vreo 2-3 stalpi masina..da s-ar putea sa mi se para mie :(

Link to comment
Share on other sites

apropo..iti recomand cu tarie sa iti pui si antifurt oglinzi, pe langa clasicul inscriptionat. noaptea, un hot mai chior sau mai neatent iti poate face o surpriza, mai ales ca oglinzile de coupe sunt la moda:)..80lei si dorni linistit si morcovul ramane la locul lui, in supa :twoup:
Link to comment
Share on other sites

@tiger1: E in regula, nu pot sa-mi dau seama totusi cum ti se pare ca a fost lovita, dupa ce repere din poza.. Da, cand am luat-o, am luat vreo 2 perechi de ochi experimentati cu mine, pe langa a mea.. Testerul a venit dupa, si a zis numai de bine :twoup:

@maniacu: stiu, mi-ar placea sa-i pun ceva pe 17, poate chiar cele M double spoke, styling 68.. insa nu vreau sa investesc in asta acum, mai ales ca se simte foarte bine in incaltari pe 16" in Bucuresti.. uite ce zice Razvan :(

@razvan: va fac maine la intalnire o demonstratie cu datul jos din masina.. sper sa ajung, ca ma inconjura o raceala :)

Cat despre oglinzi, in primul rand mi se par prea frumoase oglinzile de coupe ca sa le pun niturile alea, le-ar strica mult aspectul.. La sedan mai merge, ca sunt mai patratoase (am avut la 320d cel vechi). In plus, stantarile sunt pe litere mari, si am intotdeauna grija sa las masina cu oglinzile la lumina, daca nu le rabatez in asa fel incat sa pice lumina pe ele... :) Si daca ar fi sa le pun nituri totusi, la fel de bine ar putea sa nu le vada scrisul si sa le traga cu totul.. deci deocamdata e ok asa.

Link to comment
Share on other sites

@tiger1: E in regula, nu pot sa-mi dau seama totusi cum ti se pare ca a fost lovita, dupa ce repere din poza.. Da, cand am luat-o, am luat vreo 2 perechi de ochi experimentati cu mine, pe langa a mea.. Testerul a venit dupa, si a zis numai de bine :)

@maniacu: stiu, mi-ar placea sa-i pun ceva pe 17, poate chiar cele M double spoke, styling 68.. insa nu vreau sa investesc in asta acum, mai ales ca se simte foarte bine in incaltari pe 16" in Bucuresti.. uite ce zice Razvan :D

@razvan: va fac maine la intalnire o demonstratie cu datul jos din masina.. sper sa ajung, ca ma inconjura o raceala :D

Cat despre oglinzi, in primul rand mi se par prea frumoase oglinzile de coupe ca sa le pun niturile alea, le-ar strica mult aspectul.. La sedan mai merge, ca sunt mai patratoase (am avut la 320d cel vechi). In plus, stantarile sunt pe litere mari, si am intotdeauna grija sa las masina cu oglinzile la lumina, daca nu le rabatez in asa fel incat sa pice lumina pe ele... :D Si daca ar fi sa le pun nituri totusi, la fel de bine ar putea sa nu le vada scrisul si sa le traga cu totul.. deci deocamdata e ok asa.

 

pai nu au cum sa le traga cu niturile alea puse..totusi nu sunt chiar atat de imbecili, sa nu observe nici niturile, niti inscriptionarea..in ceea ce priveste aspectul, pe mine unul chiar nu ma deranjeaza, ba chiar mi se par interesante..iar faptul ca o sa evit senzatia aia funky pe care o ai cand iti vezi masina fara oglinzi..merita sacrificiul..vorba aia, pentru restul exista mastercard :(

p.s. cu jantele eu iti recomand sa iti cauti ceva dragut pe 17, eu cu siguranta o sa trec la 17 atunci cand voi schimba jantele, 18" arata foarte bine in showroom, dar pe sosea, in bucuresti...total inutile. mult prea multe gropi ca sa stai sa le eviti -> mult prea multe sanse sa nu te bucuri cu adevarat de toti cei 18"...p.s.2. eu zic sa te uiti mai bine, masina sigur a fost lovita, eu oricum nu mai fac schimb cu tine in viata mea :) :(

 

si sa nu uit, poti scrie etapele coboratului in masina? eu nu pot ajunge maine la intalnire si chiar m-ati facut curios :twoup:

Edited by razvanflorin90
Link to comment
Share on other sites

@tiger1: E in regula, nu pot sa-mi dau seama totusi cum ti se pare ca a fost lovita, dupa ce repere din poza.. Da, cand am luat-o, am luat vreo 2 perechi de ochi experimentati cu mine, pe langa a mea.. Testerul a venit dupa, si a zis numai de bine :)

@maniacu: stiu, mi-ar placea sa-i pun ceva pe 17, poate chiar cele M double spoke, styling 68.. insa nu vreau sa investesc in asta acum, mai ales ca se simte foarte bine in incaltari pe 16" in Bucuresti.. uite ce zice Razvan :D

@razvan: va fac maine la intalnire o demonstratie cu datul jos din masina.. sper sa ajung, ca ma inconjura o raceala :D

Cat despre oglinzi, in primul rand mi se par prea frumoase oglinzile de coupe ca sa le pun niturile alea, le-ar strica mult aspectul.. La sedan mai merge, ca sunt mai patratoase (am avut la 320d cel vechi). In plus, stantarile sunt pe litere mari, si am intotdeauna grija sa las masina cu oglinzile la lumina, daca nu le rabatez in asa fel incat sa pice lumina pe ele... :D Si daca ar fi sa le pun nituri totusi, la fel de bine ar putea sa nu le vada scrisul si sa le traga cu totul.. deci deocamdata e ok asa.

 

pai nu au cum sa le traga cu niturile alea puse..totusi nu sunt chiar atat de imbecili, sa nu observe nici niturile, niti inscriptionarea..in ceea ce priveste aspectul, pe mine unul chiar nu ma deranjeaza, ba chiar mi se par interesante..iar faptul ca o sa evit senzatia aia funky pe care o ai cand iti vezi masina fara oglinzi..merita sacrificiul..vorba aia, pentru restul exista mastercard :(

p.s. cu jantele eu iti recomand sa iti cauti ceva dragut pe 17, eu cu siguranta o sa trec la 17 atunci cand voi schimba jantele, 18" arata foarte bine in showroom, dar pe sosea, in bucuresti...total inutile. mult prea multe gropi ca sa stai sa le eviti -> mult prea multe sanse sa nu te bucuri cu adevarat de toti cei 18"...p.s.2. eu zic sa te uiti mai bine, masina sigur a fost lovita, eu oricum nu mai fac schimb cu tine in viata mea :) :(

 

si sa nu uit, poti scrie etapele coboratului in masina? eu nu pot ajunge maine la intalnire si chiar m-ati facut curios :twoup:

 

Am vazut masina live, m-am uitat foarte atent la ea, eu zic ca nu a fost lovita, am deschis capota si m-am uitat la plastice si la faruri si toate sunt la locurile lor.

Si cu coboratul din masina, la coupe daca esti mai inalt trebuie sa te chinui, va explica Tudor ce si cum.

Link to comment
Share on other sites

@tiger1: E in .

Si cu coboratul din masina, la coupe daca esti mai inalt trebuie sa te chinui, va explica Tudor ce si cum.

Ha ha :twoup: ...trebuie sa te sprijini cu mana stanga in pragul interior, nu conteaza inaltimea ...oricat de scund ai fii coboratul din coupe e acelasi :)

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Cosmin, stai linistit, razvan zice la misto cu lovitul.. A vazut si el masina in realitate si stie :)

Razvane, eu ziceam de ruptul cu totul al oglinzii, al bratului inclusiv. Povestesc maine cu datul jos din masina, acum sunt terminat.. Stay tuned! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

@tiger1: E in .

Si cu coboratul din masina, la coupe daca esti mai inalt trebuie sa te chinui, va explica Tudor ce si cum.

Ha ha :) ...trebuie sa te sprijini cu mana stanga in prag, nu conteaza inaltimea ...oricat de scund ai fii coboratul din coupe e acelasi :)

Exact, :( pai eu am 1,92, Tudor e cam la aceiasi inaltime cu mine, noi nu stim cum e sa fim mici :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Trebuia sa strici tu edy tot misterul :)

Da, asta e metoda, iar cu mana dreapta te tii de volan. Scoti piciorul stang, te impingi in prag si volan, si iesi direct pe el, piciorul drept fiind ultimul care iese din masina. Asta ca sa eviti sa adancesti cutele de pe aripioarele laterale (cea orizontala + verticala) care apar pe scaunele sport, in special la cele cu piele. :) Stiu, sunt maniac :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Cosmin, stai linistit, razvan zice la misto cu lovitul.. A vazut si el masina in realitate si stie :(

Razvane, eu ziceam de ruptul cu totul al oglinzii, al bratului inclusiv. Povestesc maine cu datul jos din masina, acum sunt terminat.. Stay tuned! :twoup:

 

intradevar, am glumit cu lovitul masinii. pentru ochiul meu de expert, masina este intr-o stare absolut impecabila, tinand cont ca are totusi 7 ani. chiar m-ati facut curiosi cu tehnica de coborat din masina, astept continuarea de maine cu sufletul la gura :) . O seara buna!

 

Trebuia sa strici tu edy tot misterul :D

Da, asta e metoda, iar cu mana dreapta te tii de volan. Scoti piciorul stang, te impingi in prag si volan, si iesi direct pe el, piciorul drept fiind ultimul care iese din masina. Asta ca sa eviti sa adancesti cutele de pe aripioarele laterale (cea orizontala + verticala) care apar pe scaunele sport, in special la cele cu piele. :D Stiu, sunt maniac :)

 

ok, am lamurit cu iesitul..acum alta problema. cum ma urc? :(

Link to comment
Share on other sites

ok, am lamurit cu iesitul..acum alta problema. cum ma urc? :)

La intrat in masina este un pic mai simplu. Se pune piciorul drept in masina, apoi mana dreapta pe volan si mana stanga pe stalp, in dreptul partii superioare a parbrizului.. Apoi te lasi usor, tinandu-te in principal de stalp, pana esti pe scaun, apoi tragi si piciorul stang, si gata, esti in masina :(

Probabil ca, cel putin pentru noi astia mai mari, e destul de amuzant de privit tot procedeul asta :(

 

Frumoasa jucarie. Mai ales motorul.

 

Un M-Tech2 si gata.

 

AAAAAAAAA......si jante, am vorbit noi la intalnire... si comenzi pe volan .... si .... :twoup:

Mersi Manu... MTech va veni probabil in momentul in care ma voi plictisi de ea si nu as sti ce sa-i mai fac. :D Comenzi pe volan am luat deja, am gasit un pret tare bun.. iar de :) ma gandesc, deocamdata buzunarul zice sa mai astept :D

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum am promis, s-a facut si retrofitul de comenzi pe volan, cu activarea comenzilor de volum SI a tempomatului. A fost ceva bataie de cap pana am reusit sa dam jos airbagul, dar dup-aia treaba a mers struna. Inca o data, multumiri speciale lui Mishoo si XXL - tot respectul si pretuirea mea! :twoup: Ah, nu in ultimul rand imi multumesc si mie :) pentru ca aveam toate surubelnitele necesare pentru operatiune + banda izoler + cutit + soricei + etc - eram dotat ce sa mai :(

Si cateva poze cu protagonistii si rezultatul :)

post-6583-1275119070_thumb.jpg

post-6583-1275119081_thumb.jpg

post-6583-1275119093_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.