Jump to content

Au mai furat un E34. Cumpar contact.


OvidiuJelea

Recommended Posts

Au mai furat un E34, dar pe jumatate.

 

Povestea este pe blogul meu, aici:

 

........

 

Concluzia anchetei proprii este ca a fost furat in ideea de a se ciordi mai multe de pe el, dar a intervenit ceva si actiunea a fost abandonata.

 

Am decis sa anulez incuietorile portierelor, sa pun folie pe geamuri si o alarma viper.

 

Cumpar contact E34 .

 

 

 

Atentie : Nu sunt permise link-uri nejustificate catre alte site-uri, forumuri, bloguri.

Orice informatie de acest gen poate fi postata fara probleme direct pe forum.

 

Totodata topicurile de cumparare trebuiesc plasate in mod obligatoriu in sectiunea de MP, nu aiurea

Edited by paul
Nu sunt permise link-uri nejustificate catre alte site-uri, forumuri, bloguri
Link to comment
Share on other sites

Deci sa intelegem ca au fost atat de nesimtiti ca nu au furat un E34 oarecare si la intamplare ci "celebrul E34" care a facut turul Europei. Eu cred ca cel care a furat-o era proprietar de Audi si nu a putut rezista :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Cat tupeu pe hot! Cazurile astea se inmultesc pe zi ce trece, lunar e un caz pe forum cu tentativa de furt !!

 

Bine ca a fost un ratat si nu a reusit sa gaseasca restul lucrurilor de valoare.

 

Cat tupeu pe hot! Cazurile astea se inmultesc pe zi ce trece, lunar e un caz pe forum cu tentativa de furt !!

 

Bine ca a fost un ratat si nu a reusit sa gaseasca restul lucrurilor de valoare.

Link to comment
Share on other sites

Scuze pentru linkul nejustificat. In continuare povestea furtului,asa cum am scris-o pe blog:

 

Au trecut Rusaliile, o sarbatoare care pana acum era lipsita de semnificatie pentru mine insa de anul acesta lucrurile s-au schimbat. Am fost la tara, am ascultat ciripitul gainilor si mieunatul a opt pisici proaspat fatati, iar cand am revenit in Bucuresti in locul in care parcasem batranul BMW E34, era un Logan. As fi preferat sa gasesc un gainat de porumbel de apa dulce, din aia care se rotesc flamanzi deasupra lacurilor din capitala si scormonesc prin gunoaie. Incepand cu anul acesta, Rusaliile reprezinta pentru mine ziua cand mi s-a furat masina, dar si ziua cand am recuperat-o. Motiv de baut o sticla de vin in cinstea hotilor atei si fraieri.

 

Initial am sunat la ridicatorii de masini, gasind numarul pe website-ul lor, ridicariauto.ro (ce domeniu pervers). Norocul meu, stiau de masina si se pregateau sa o ridice, dar nu de pe "ion mihalache", unde o parcasem eu, ci de pe "baiculesti". Au sunat o echipa de gardieni publici si i-au pus de planton langa masina. In zece minute am fost acolo.

 

Un ciorditor a intrat prin dreapta in masina stricand incuietoarea, a fortat contactul si a plecat cu ea, probabil cu gandul sa fure ce poate, dar in alta parte. A facut tandari torpedoul care era incuiat dar gol, a desfacut roata de rezerva din portbagaj dar nu a mai reusit sa o fure, a fortat si incuietoarea portbagajului exterior, pe care a stricat-o, nereusind sa o descuie. A plecat cu un radio-cd Sony, a carui fata detasabila o lasasem sub scaunul soferului si cu doua perechi de ochelari de soare. Nu a gasit gps-ul care era "ascuns" sub scaunul din dreapta si un portofel cu toate actele mele si ale masinii plus 400 de euro, pe care il "lasasem provizoriu" inauntru, pitit destul de bine.

 

In mod normal am doua sisteme de alarma pe masina, dar una se defectase si imi pornea avaria in timpul mersului, asa ca am "anulat-o temporar", cealalta se anuleaza prin descuierea portierei. Am mizat pe faptul ca nu va fura nimeni in Bucuresti o masina colantata, care sare in ochi de la o posta, din fata unui spital pazit non-stop de un gardian. Am mizat gresit. Singura impacare este ca a dat peste ea un hot mai fraier decat sunt eu.

 

Au venit apoi vardistii penibili de la ciordeli auto. Unul tanar, foarte fraier si foarte plictisit si unul mai in varsta, foarte blazat si cu putin mai multa experienta decat primul. Ala tanar mi-a sugerat sa nu fac plangere, pentru ca pierdem mult timp cu scrisul si oricum va trebui sa-mi platesc singur reparatiile, neavand CASCO. I-am sugerat sa se gandeasca la faptul ca e posibil ca hotul sa fi incalcat 50 de reguli rutiere, sa fi prins 40 de radare, poate chiar sa fi lovit un mos care se misca prea incet pe trecere si sa fi rapit caniche-ul cuiva cu masina mea, prin urmare nu aveam chef sa risc. Nu i s-a parut o motivatie suficienta, m-a tras deoparte si a incercat sa ma convinga. Pana la urma l-am convins eu, cu greu, sa-si faca treaba.

 

S-a apucat de scris, iar ala mai batran mi-a dat toata masina cu negru de fum. Exista si un praf special, dar e greu de gasit, asa mi-a spus. A reusit sa gaseasca o amprenta pe portbagajul masinii, pe care a "colectat-o" pe o bucata de scotch rupt cu dintii dintr-o rola cumparata de la librarie. Mie nu mi-a luat amprentele, asa ca nu stiu cum ar putea face o comparatie. Probabil procedura presupune doar o verificare cu amprentele din baza de date, verificare pe care sunt sigur ca nu o vor face. Am mers pe Ion Mihalache, unde am facut trei poze sexi pe locul de parcare iar vardistul tanar a avut intentia sa intrebe pe la magazinele din zona daca a vazut cineva ceva, dar a renuntat, pe motiv ca "sigur nu a vazut nimeni nimic". Dupa ne-verificarea facuta, am completat timp de o ora declaratii.

 

Nu am reactionat nervos deloc pe parcursul schimbului de experienta, pentru ca stiam ca nu vor gasi nici hotul, nici casetofonul. Am tinut sa parcurgem aceasta mascarada doar ca sa fiu acoperit in caz ca hotul a facut vreo traznaie cu masina.

 

Gardienii mi-au facut legatura cu seful lor, care mi-a sugerat sa scriu o scrisoare de multumire spre asezamantul gardienilor publici, pentru ca au pazit masina pana am venit eu, riscandu-si astfel viata la datorie. Politistii mi-au sugerat sa multumesc cerului pentru ca am gasit masina si sa sun peste vreo doua saptamani sa mi se spuna ca nu a fost prins hotul si nu a fost gasit cd-playerul.

 

Nu am de gand sa sun pe nimeni, nici sa scriu vreo scrisoare. Le multumesc pe calea blogului gardienilor publici pentru efort, vardistilor pentru daruire si cerului pentru impartialitate. Nu in ultimul rand ii multumesc hotului care a furat masina pe jumatate, lasand in ea gps-ul, actele si banii, petru altruism. Tuturor le dedic filmuletele urmatoare, realizate intr-o expeditie facuta iarna aceasta, cu BMW-ul E34 525i care ne-a unit celor implicati destinele si ne-a incantat sufletele intr-o zi insorita de Rusalii. Amin.

Link to comment
Share on other sites

@Ovidiu, exceptand tragicul situatiei, sa stii ca ai avut totusi noroc... in primul rand pentru ca ti-ai gasit masina... in al doilea rand, pentru ca ti-ai gasit si portofelul cu actele si banii inauntru...

 

asa cum ti-am mai spus contactele iti vor trebui neaparat schimbate...

Link to comment
Share on other sites

Piesa din slideshow este "deadmau- not exactly". Pe youtube e aici:

 

Au luat masina de pe ion mihalache, din fata spitalului Sfanta Maria si au lasat-o pe baiculesti, in spatele unei intreprinderi. Avea roata de rezerva desfacuta, dar lasata in portbagaj. Probabil ca au avut de gand sa fure mai multe de pe masina dar s-au speriat de ceva.

 

Avand in vedere ca sunt hotarat sa pastrez masina definitiv, m-am gandit sa renunt complet la chei, contacte si yale si sa-i montez o alarma cu pornire a motorului si pager. O sa-i las cheie doar la portbagaj, pentru urgente desi imi amintesc ca am ramas odata fara baterie si am reusit sa alimentez pe la becurile de la numarul de inmatriculare din spate. Am sa pun si folie, ca sa nu sparga geamul. Daca a mai facut cineva schema asta, poate imi spune ce alarma a folosit si cum a procedat.

 

In plus, voi mai monta un sistem anti-efractie facut special pentru mine de un prieten. Ilegal si eficient.

Link to comment
Share on other sites

Nu neaparat, daca ai functia "double lock" nu poate deschide usa chiar daca a spart geamul iar prin geamul spart nu cred ca se risca sa intre.

 

 

Eu nu vreau nici sa ma gandesc ce o sa faca cand i se va strica un actuator.

Dupa mine asta nu este o solutie buna.

 

ps

 

Am impresia ca exista E34 fabricat in 95, deci au fost cateva si cu EWS2.

 

E34 nu are cheie cu chip pentru pornire.

http://i285.photobucket.com/albums/ll71/canoraid/facepalmstupid.gif

Seriooos?

 

 

Ai pus de doua zile mana pe un tester si deja esti specialist in BMW-uri. :twoup:

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

a mea are imobilizator de fabrica, numai ca nu e pe cheie, e o un fel de puteta paralelipipedica separata de cheie care trebuie sa o conectez in bord langa intrerupatorul pentru faruri inainte sa o pornesc, altfel contactul e mort. Se activeaza automat indiferent daca am cheile in contact sau nu cand inchid si deschid o portiera...
Link to comment
Share on other sites

masina lui Ovidiu, "legenda" are 20 de ani, deci e fabricatie 1990... deci nu are EWS :twoup:

 

asta pentru cei care ii cunosc aventurile la cercul polar... pentru ceilalti, e cazul sa urmariti povestea in BMWClub Magazine :)

Link to comment
Share on other sites

mare noroc ai avut...bataie de joc politia romana....:) "Siguranta Si Incredere" cica :|

este politia locala sau comunitara.Politia nationala este altceva!!!! cam incurci lucrurile!!!

 

 

pai si am zis eu undeva politia nationala ? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.