Jump to content

320D 2004 150cp probleme consum


320DCSL

Recommended Posts

Am un seria 3 320D din 2004 modelu face lift, problema este consumul de motorina cam ridicat, in primu rand eu fac naveta intre bucuresti si ploiesti pe dn1 si am un consum de 6 7 la drum intins si nu ma dau la ea 120 max si fara accelerari bruste sau alte kesti de condus sportiv. a doua kestie dak merg un pic mai sportiv tot atata consuma sa zic cu cel mult 1% mai mult( interesant ca dak ma uit pe consumu instantaneu imi zice 4 -4,5 l si la consumu mediu am 5%), a treia kestie este ca dupa ce trece de 2000rpm intra turbo si trage bine iar dupa ce trece de 3000 rpm trage si mai bine parca are 2 stagii turbo, masina a fost intretinuta skimb ulei la 10k 12k max filtre si tot la ea. am citit si eu pe forum dar nu prea inteleg multe poate ma ajuta si pe mine cineva care mai are problema asta ca am si la cateva serviceuri si mereu alta poveste si nu am kef sa dau iara bani. m-as duce la bavaria dar si acolo nu stiu ce sa zic.

astept parerile voastre, merci.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cum e acul la temperatura? Se incalzeste normal motorul?

 

 

Lichidul din vasul de expansiune e la nivel? NU e nevoie sa completezi din cand in cand?

 

Poate ai pe admisie neetansietati, scoate fum?

 

de scos fum scoate normal adik cand ma dau la ea dar nu mult acceptabil, iar cu temperatura cand sta sub jumate cu putin si la jumate dar nu inteleg din ce cauza.

nu m-am uitat la vasul de expansiune o sa ma uit diseara cand ies de la munca

Edited by 320DCSL
Link to comment
Share on other sites

tu ce consum vrei sa ai la 120km ora???.... si de curiozitate la ce turatie schimbi treptele???

 

un consum max de 5 la suta avand in vedere ca asa mergea inainte si am facut un drum de 2700km si atata mi-a luat si trepte le skimb cam pe la 2000 2500rpm la mers normal.

si am masina de 5 ani de zile si pana acuma nu mi-a facut kestia asta

Edited by 320DCSL
Link to comment
Share on other sites

tu ce consum vrei sa ai la 120km ora???.... si de curiozitate la ce turatie schimbi treptele???

 

un consum max de 5 la suta avand in vedere ca asa mergea inainte si am facut un drum de 2700km si atata mi-a luat si trepte le skimb cam pe la 2000 2500rpm la mers normal.

Consumul de 5 la suta pe calculator sau la pompa???

Link to comment
Share on other sites

tu ce consum vrei sa ai la 120km ora???.... si de curiozitate la ce turatie schimbi treptele???

 

un consum max de 5 la suta avand in vedere ca asa mergea inainte si am facut un drum de 2700km si atata mi-a luat si trepte le skimb cam pe la 2000 2500rpm la mers normal.

Consumul de 5 la suta pe calculator sau la pompa???

 

pe calculator si am facut si km impartit la litri pe care i-am consumat. asta inainte sa imi faca problemele astea.

 

si cred ca ma duc la bavaria sau ziceti-mi un service bun sa fac o diagnoza completa si buna

Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat antigelul vreodata la masina?

 

Daca nu cand o sa faci operatiunea asta verifica cele 2 termostate, cel de EGR si cel principal. Un termostat defect poate duce la un consum marit de combustibil, procesul de combustie nu se desfasoara in parametrii optimi.

 

Verifica nivelul la vasul de expansiune.

 

Chestia cu comp. de bord nu stiu ce sa zic la mine arata exact cat consuma nu mai mult nu mai putin verificat pe metoda plin-plin de mai multe ori.

 

Eu la drum intins mergand pana in 120-130 Brasov-Sibiu am scos 5.7 si dus intors 6.3 dar la intoarcere am calcat acceleratia tare si era aglomerat.

Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat antigelul vreodata la masina?

 

Daca nu cand o sa faci operatiunea asta verifica cele 2 termostate, cel de EGR si cel principal. Un termostat defect poate duce la un consum marit de combustibil, procesul de combustie nu se desfasoara in parametrii optimi.

 

Verifica nivelul la vasul de expansiune.

 

Chestia cu comp. de bord nu stiu ce sa zic la mine arata exact cat consuma nu mai mult nu mai putin verificat pe metoda plin-plin de mai multe ori.

 

Eu la drum intins mergand pana in 120-130 Brasov-Sibiu am scos 5.7 si dus intors 6.3 dar la intoarcere am calcat acceleratia tare si era aglomerat.

 

asta o sa fac in week care vine ptr e deranjant cel putin pentru mine si o sa revin cu un rasp dupa ce efectuez operatiunea, dar problema cu turbo de la ce sa fie?

Link to comment
Share on other sites

offtopic : daca aveai un 650 ce mai ziceai ? :twoup:

 

kiar esti off, tocmai daia am luat un 320D ca la bani pe care i-am dat atn puteam sa imi iau un 650 la sh, nu prea ma deranjeaza consumu dar vreau sa fie ok masina tin la ea o am de noua si nu am nici degand sa o dau.

Link to comment
Share on other sites

- consumul real se face la pompa, de mai multe ori chiar daca este aproximativ acelasi traseu !

- nu poti sa ai consum mai mic decat cel declarat de producator sau chiar decat cei cu scootere pe care ii depasesti dimineata.

- pentru consum mic exista alti producatori auto :twoup:

Link to comment
Share on other sites

- consumul real se face la pompa, de mai multe ori chiar daca este aproximativ acelasi traseu !

- nu poti sa ai consum mai mic decat cel declarat de producator sau chiar decat cei cu scootere pe care ii depasesti dimineata.

- pentru consum mic exista alti producatori auto :twoup:

 

Consum mixt:

aprox. 5,7 l/100 km

Consum (urban):

aprox. 7,9 l/100 km

Consum (extraurban):

aprox. 4,5 l/100 km

 

uite si consumurile date de fabricant si in cartea lui. pentru un bmw de 2000 si 150cp e un consum fff bun si mic pentru ce stie sa faca.

am avut consumurile astea, dar acuma cu problema asta de care nu ii dau de cap s-a marit consumu.

pe bord am 5,5l/100 km dar in realitate consuma 6,5 - 7 la drum intins mie unu e cam mult deci are o problema si incerc sa o rezolv

Link to comment
Share on other sites

- consumul real se face la pompa, de mai multe ori chiar daca este aproximativ acelasi traseu !

- nu poti sa ai consum mai mic decat cel declarat de producator sau chiar decat cei cu scootere pe care ii depasesti dimineata.

- pentru consum mic exista alti producatori auto :twoup:

 

Consum mixt:

aprox. 5,7 l/100 km

Consum (urban):

aprox. 7,9 l/100 km

Consum (extraurban):

aprox. 4,5 l/100 km

 

uite si consumurile date de fabricant si in cartea lui. pentru un bmw de 2000 si 150cp e un consum fff bun si mic pentru ce stie sa faca.

am avut consumurile astea, dar acuma cu problema asta de care nu ii dau de cap s-a marit consumu.

pe bord am 5,5l/100 km dar in realitate consuma 6,5 - 7 la drum intins mie unu e cam mult deci are o problema si incerc sa o rezolv

 

atat am si eu pe CB pe ruta buc-ploiesti,ac stil de mers,la pompa nu am facut

 

si in buc pe Cb arata 8-9%,in realitate 10,5%

Link to comment
Share on other sites

Jacobs tu chiar ai o problema, nu esti multumit decat daca si alte masini consuma la fel de mult ca a ta. Masina care din cate deduc are probleme grave pe care tu le ignori.....

 

E scopul vietii tale sa demonstrezi pe forum ca nu exista BMW economic si ca BMW-urile is niste masini "stricate" cu BC indicand total aiurea ....

Link to comment
Share on other sites

- consumul real se face la pompa, de mai multe ori chiar daca este aproximativ acelasi traseu !

- nu poti sa ai consum mai mic decat cel declarat de producator sau chiar decat cei cu scootere pe care ii depasesti dimineata.

- pentru consum mic exista alti producatori auto :twoup:

 

Consum mixt:

aprox. 5,7 l/100 km

Consum (urban):

aprox. 7,9 l/100 km

Consum (extraurban):

aprox. 4,5 l/100 km

 

uite si consumurile date de fabricant si in cartea lui. pentru un bmw de 2000 si 150cp e un consum fff bun si mic pentru ce stie sa faca.

am avut consumurile astea, dar acuma cu problema asta de care nu ii dau de cap s-a marit consumu.

pe bord am 5,5l/100 km dar in realitate consuma 6,5 - 7 la drum intins mie unu e cam mult deci are o problema si incerc sa o rezolv

 

atat am si eu pe CB pe ruta buc-ploiesti,ac stil de mers,la pompa nu am facut

 

si in buc pe Cb arata 8-9%,in realitate 10,5%

 

 

o sa ma uit dupa cum a zis colegu de mai sus la EGR sa vad dak sunt ok defapt o sa ii fac o diagnoza completa si dak tot e ok inseamana ca e o fii de la motorina ptr ca nu tot timpu imi papa atata adik am avut si consum mai mic.

Link to comment
Share on other sites

Jacobs tu chiar ai o problema, nu esti multumit decat daca si alte masini consuma la fel de mult ca a ta. Masina care din cate deduc are probleme grave pe care tu le ignori.....

 

E scopul vietii tale sa demonstrezi pe forum ca nu exista BMW economic si ca BMW-urile is niste masini "stricate" cu BC indicand total aiurea ....

 

A mea consuma mult mai mult decat a lui. Difera stilul de condus...probabil !

Problema grava e la unii dintre voi ! :( Va indragostiti de niste metale aflate in miscare :twoup: In plus aveti pretentia sa se termine mai repede gazul din bricheta decat combustibilul din rezervor :)

Daca tot sunt bani de BMW ... de ce nu sunt si pentru un tester ?

Eu am avut pentru a mea !...e sanatoasa ! Voi tot cu leacuri babesti ? :)

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Jacobs tu chiar ai o problema, nu esti multumit decat daca si alte masini consuma la fel de mult ca a ta. Masina care din cate deduc are probleme grave pe care tu le ignori.....

 

E scopul vietii tale sa demonstrezi pe forum ca nu exista BMW economic si ca BMW-urile is niste masini "stricate" cu BC indicand total aiurea ....

 

A mea consuma mult mai mult decat a lui. Difera stilul de condus...probabil !

Problema grava e la unii dintre voi ! :( Va indragostiti de niste metale aflate in miscare :twoup: In plus aveti pretentia sa se termine mai repede gazul din bricheta decat combustibilul din rezervor :)

Daca tot sunt bani de BMW ... de ce nu sunt si pentru un tester ?

Eu am avut pentru a mea !...e sanatoasa ! Voi tot cu leacuri babesti ? :)

 

nu e vorba ca te indragostesti e vorba ca dai niste bani pe masina aia si probabil ai muncit pentru bani aia (nu e valabil ptr toti) si e normal, logic nu? iar cu testeru ai dreptare dar poate ajung la rezv problema fara tester, eu gandesc in urmatoru fel dak pot rezolva problema de ce sa nu o fac si sa dau bani in alta parte, dak nu pot o sa ma duc la un service specializat si am terminat balciu. si dak dupa cum zici tu nu ar mai trebuii sa fie nici forum, toti ar trebuii sa se duca la bavaria si sa intrebe tot ce s-a intrebat pe forum cam asta ar veni.

Edited by 320DCSL
Link to comment
Share on other sites

Ai perfecta dreptate !!! Pentru cine nu isi permite BMW ... exista Logan.

 

Dar d.p.m.d.v. exista 20 de motive pentru care consumul sa creasca.

Ce o sa faci dupa ce le citesti pe toate ? Incepi sa schimbi piesele care presupunem noi ca sunt defecte ? :twoup:

 

Despre consum s-a discuta enorm pe acest forum. Este influentat de zeci de factori [temperatura-consumabile-presiune roti-incarcare masina-vant-trafic-combustibil-etc].

Daca spui tu ca ele au ramas constante d.p.t.d.v. DAR consumul a crescut...mergi la un tester.

Link to comment
Share on other sites

Jacobs tu chiar ai o problema, nu esti multumit decat daca si alte masini consuma la fel de mult ca a ta. Masina care din cate deduc are probleme grave pe care tu le ignori.....

 

E scopul vietii tale sa demonstrezi pe forum ca nu exista BMW economic si ca BMW-urile is niste masini "stricate" cu BC indicand total aiurea ....

 

A mea consuma mult mai mult decat a lui. Difera stilul de condus...probabil !

Problema grava e la unii dintre voi ! :D Va indragostiti de niste metale aflate in miscare :twoup: In plus aveti pretentia sa se termine mai repede gazul din bricheta decat combustibilul din rezervor :(

Daca tot sunt bani de BMW ... de ce nu sunt si pentru un tester ?

Eu am avut pentru a mea !...e sanatoasa ! Voi tot cu leacuri babesti ? :(

 

Asa si spalatul filtrelor ce fel de leac e?? :) :) :D

 

Ca sa stii si tu un temostat blocat pe deschis sau alte chestii mecanice nu apar pe teseter asa ca mama testerului nu face nimic daca nu e pe mana unui mecanic priceput.

 

On topic: Daca nu ai curatat niciodata electrovalva EGR ar fi bine sa o faci, nu strica nici o curatare a galeriei de admisie si a senzorilor de acolo.

Link to comment
Share on other sites

Jacobs tu chiar ai o problema, nu esti multumit decat daca si alte masini consuma la fel de mult ca a ta. Masina care din cate deduc are probleme grave pe care tu le ignori.....

 

E scopul vietii tale sa demonstrezi pe forum ca nu exista BMW economic si ca BMW-urile is niste masini "stricate" cu BC indicand total aiurea ....

 

A mea consuma mult mai mult decat a lui. Difera stilul de condus...probabil !

Problema grava e la unii dintre voi ! :D Va indragostiti de niste metale aflate in miscare :twoup: In plus aveti pretentia sa se termine mai repede gazul din bricheta decat combustibilul din rezervor :(

Daca tot sunt bani de BMW ... de ce nu sunt si pentru un tester ?

Eu am avut pentru a mea !...e sanatoasa ! Voi tot cu leacuri babesti ? :(

 

Asa si spalatul filtrelor ce fel de leac e?? :) :) :D

 

Ca sa stii si tu un temostat blocat pe deschis sau alte chestii mecanice nu apar pe teseter asa ca mama testerului nu face nimic daca nu e pe mana unui mecanic priceput.

 

On topic: Daca nu ai curatat niciodata electrovalva EGR ar fi bine sa o faci, nu strica nici o curatare a galeriei de admisie si a senzorilor de acolo.

 

nu am curatat niciodata am sa ma duc la un service azi cand ies de la munca,ms mult app masina are 200.000 km, se prea poate sa fie din cauza asta, nu?(egr si ce ai mai zis tu)

Link to comment
Share on other sites

E scopul vietii tale sa demonstrezi pe forum ca nu exista BMW economic si ca BMW-urile is niste masini "stricate" cu BC indicand total aiurea ....

 

BMW-ul consuma clar mai putin decat marea majoritate a masinilor cu aceeasi putere si greutate. Pe mine ma deranjeaza ca setarea motorului este orientata prea mult catre consum redus in dauna sportivitatii (desi in acceptiunea falsa a multora dieselul 2.0 de pe E46 are comportament sportiv).

 

Ca si comparatie seatul mai usor si cu doar 100 cp consuma ~ la fel cu BMW-ul. Diferenta este data de faptul ca motorul de pe VAG este orientat catre sportivitate si cel de pe BMW catre consum mic.

 

Sa ai pretentia la consumul de mai jos:

Consum (extraurban):

aprox. 4,5 l/100 km

Si sa afirmi ca atata consuma masina real pana la momentul x este alta treaba.

 

Asa cum au zis si cei de mai sus 5,5 scoti doar daca mergi la consum. La un mers normal prin romania scoti ~6,5 extraurban. Si aceasta valoare este foarte mica pentru greutatea si puterea motorului.

 

La o Octavia noua 4x4 abia am mers ~550 km cu un plin in weekend. Si cu BMW-ul fac in functie de stilul de condus 700-950 km cu un plin.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.