Jump to content

consuma mult, scoate fum negru


Recommended Posts

va mai deranjez si eu cu o mica problema

Am observat ca atunci cand o accelerez mai tare imi scoate un fum negru vizibil, la relanti am o mica trepidatie si miroase a benzina nearsa, si cateodata imi si fluctueaza relantiul(intre 500-800rpm), sa mai zic si despre consum dupa calculul meu este undeva la 13 MEDIU (urban si extra); cand plec dimineata cu ea si e rece , imi da niste "suturi" din cand in cand

Ulei nu-mi consuma f. mult : la 1.000km mi-a luat cam 150gr, nu e mult

Ce sa-i schimb? nu cred ca e debibmetrul ptr ca in turatii merge bine

Link to comment
Share on other sites

am fost ieri la BMW, i-am facut un test si mi-au zis baietii de acolo ca am niste erori la cilindrul 2 si 3, atat. Mi-au zis ca e de la partea electrica, dar nu mi-au zis ce concret. Bujiile au cam 3 saptamani (Bosh). Sa iau NGK? Ce pot sa schimb altceva?

114922[/snapback]

 

 

Ce erori?

Pai daca ai fost la service,nu ti-au reparat-o? :blink:

Link to comment
Share on other sites

am cerut doar o dignoza, am fost la Bavaria Motors Constanta, cunosc pe cineva acolo, si mi-a luat doar 35 ron, si mi-au mai zis ca s-ar putea sa fie de la debibmetru, nu stiau sigur, dar masina trage bine in turatii, n-am probleme

Stie cineva in Constanta un test BMW mai complet?

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Mi-a mai zis cineva chestia asta cu cipul, nu stiu, am cumparat masina acum o luna jumate, cand am luat-o nu aveam probleme, de la ce sa fie oare trepidatiile la relanti?

115622[/snapback]

 

vezi sa nu fie dusi segmentii.... parerea mea. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest coossttin79
Nu cred ca ar fi probleme cu segmentii pt ca daca ar fi asa ai avea un consum mai mare de ulei(150 ml la 1000 nu mi se pare alarmant de mult,orice bmw si defapt orice masina daca o "calci " tare o sa consume putin ulei).Iar daca ai avea segmentii terminati ar trebui sa scoata fum albastru(de ulei nears).Eu sunt de parere ca trebuie sa faci un text la injectoare-eventual o curatare iar daca este cazul un schimb-deobicei dupa 200000 km trebuie sa te cam lase usor usor injectoarele.Sfatul meu este sa te duci tot la Bavaria in ct sau oriunde si sa faci un text mai amplu la motor(inaltimi de ardere,presiunea de compresie pe fiecare cilindru etc )Asa o sa isi dea seama exact care este problema.
Link to comment
Share on other sites

Guest coossttin79
Omule stai calm ca nu e in nici un caz vb de o segmentare.Injectoare curatate,reglate si in cel mai rau caz schimbate.atata tot.Eu cel putin asa cred.Bafta .Nu cred ca o sa te coste foarte mult.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.