Jump to content

Vand BMW 320d E90

bullibutton

Recommended Posts

Vand Bmw, 320d, 163 cai, km 137500.

Masina am luat-o la schimb, si diferenta, am avut altceva mai scump la vanzare si nu imi luam banii.

Proprietar de 2 saptamani. Masina nu a suferit nici un accident.

Prima inmatriculare in Romania 9.12.2009., import Germania.

Ca dotari: bixenon, navi business, senzori lumina, ploaie, pneuri, bluetooth, scaune sport incalzite, comenzi pe volan, pachet nefumatori, daca am omis ceva mai adaug pe parcurs.

Mentionez ca masina are o variatie la relanti, nu stiu despre ce este vorba, nu sunt mecanic si nici nu ma prea pricep. Cu masina nu se circula, merg cu a 2-a masina.

Pret 13250 euro negociabil. Tel: 0786 087142. Nu ma intereseaza nici un fel de variante, va rog nu insistati. Va multumesc.

post-19316-1275059434_thumb.jpg

post-19316-1275059450_thumb.jpg

post-19316-1275059474_thumb.jpg

post-19316-1275059501_thumb.jpg

post-19316-1275059517_thumb.jpg

post-19316-1275059535_thumb.jpg

Edited by bullibutton

Mentionez ca masina are o variatie la relanti, nu stiu despre ce este vorba, nu sunt mecanic si nici nu ma prea pricep. Cu masina nu se circula, merg cu a 2-a masina.

Nu ai facut si tu un tester cand ai luat masina ? Poate fi un injector

Tot ce poate fi probabil, doar la relanti e problema asta, in rest, in mers nu e nici o problema, masina trage, merge bine, nu are alte probleme. Am luat-o la schimb pentru ca mi-a placut ca e ingrijita si am zis ca o voi da repede, deoarece am nevoie de bani. Edited by bullibutton

Guest claudiu iorga
Tot ce poate fi probabil, doar la relanti e problema asta, in rest, in mers nu e nici o problema, masina trage, merge bine, nu are alte probleme. Am luat-o la schimb pentru ca mi-a placut ca e ingrijita si am zis ca o voi da repede, deoarece am nevoie de bani.

cititor turatie sau bobina inductie, cred. Bafta!