Jump to content

Alt e46,alt M54


crtir

Recommended Posts

furt legal...

 

 

Etrierul a fost cel mai scump;piesa in sine+manopera+completare lichid de frana(dupa ce il schimbasem complet in urma cu trei saptamani),aprox. 1700 lei.Daca te uiti pe bmwfans.info ai sa vezi ca etrierul chiar nu e o piesa ieftina.Il aveam fisurat,a trebuit sa-l schimb.La fel si vasul de expansiune era fisurat.In plus m-i s-a mai facut test motor si test amanuntit pt ,,Front-Rear Axle(Slide-Slip+Shock absorber) and Brake test'',verificarea gradului de uzura pt. placutele de frana,profil anvelope si gradul de protectie la inghet(radiator racire).Evident buletin de masuratori cu valori nominale si valori reale,cu concluzia : ,,Vehicle safety test passed''.Plus ca mi s-a ridicat masina sus si un mecanic mi-a aratat despre ce este vorba si inainte si dupa inlocuire piese.Cum am zis,scump,dar calitatea serviciilor costa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

cati km are masina acum si cati avea cand ai luat-o din .de? ce an de fabricatie e? nu-mi aduc aminte sa fi citit in topic

 

ms

 

In prezent are aprox. 195.000km.Cand am luat-o in urma cu trei ani din Germania avea 177.000km.E fabricata in octombrie 2001.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Salutare ! In primul rand vreau sa-i multumesc lui alex230ro pt. link-ul postat de el cu ceva timp in urma http://forum.e46fana...ad.php?t=882732 si datorita caruia conform primei poze am observat ca am si eu pierderi de ulei pe la garnitura capacului de chiulasa.

Luna asta trebuia sa schimb consumabilele asa ca am dus masina la service-ul BMW Timisoara Banat Car.In plus le-am zis sa-mi verifice si pierderile de ulei peste tot la motor.Pe de alta parte mi-au facut o oferta de servicii si interventii sub denumirea BMW Inspection II care pe langa schimbarea uleiului si filtrelor includea si schimbarea bujiilor iar in plus beneficiam de manopera si verificare gratuita pe parte de caroserie,suspensii si frane.Am acceptatat si am cerut in plus si schimbarea garniturii despre care vorbeam mai sus si care s-a dovedit ca trebuie schimbata.Totul a costat 2800 lei,ieri am fost sa achit factura..Am primit si fise de masuratori(o.k.),mi-au trecut si revizia actuala cat si cea precedenta din 12.2012 in cartea de service.Multumit de tot,pana azi cand am fost sa iau masina,cand pe drum mi s-a aprins check engine si mergea putin infranat motorul.Mi-a mai facut o figura similara in urma cu o luna si ceva,intr-o dimineata foarte friguroasa si inca odata in decembrie 2012,tot asa pe un frig similar.Atat luna trecuta cat si in urma cu un an am fost la Banat Car sa mi-o puna pe tester sa vada despre ce e vorba.Mi-au confirmat missfire pe doi cilindri dar eroare temporara si au zis ca nu e nevoie de vreo interventie.Maine ma duc din nou sa vedem despre ce e vorba si sper sa primesc mai multe raspunsuri decat eroare temporara.De pornit a pornit bine dimineata motorul si functiona si mai silentios acum dupa schimbul de ulei dar nu stiu care-i treaba cu check engine.Oricum per ansamblu sunt destul de multumit de serviciile celor de la Banat Car.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Mda,se pare ca problema cu check engine era datorata unei bujii care avea capul ceramic spart.Explicatia a fost ca cica furnizorul ar fi scapat bujia pe jos.Neavand pe stoc o bujie noua,mi-au pus una second hand urmand ca dupa ce vine cea noua sa ma cheme sa o inlocuiasca.Oricum si asa,azi am luat masina si nu au mai fost probleme.
Link to comment
Share on other sites

cam penibila explicatia,banuiesc ca nu au mai vrut si manopera pentru treaba asta?ce bujii au pus ngk?

 

Nu,nu au mai cerut plata pt. manopera.Conform facturii bujiile sunt 12120037607.

http://bmwfans.info/...ctor_sparkplug/

 

Adevarul este ca totdeauna daca am verificat dupa cod in factura,piesele conform link-ului de mai sus erau originale.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Astazi am zis ca n-ar strica sa verific starea unitatii DISA(pin-clapeta) caci am masina de aproape 4 ani si n-am facut aceasta verificare pana acum desi nu am avut zgomote specifice la ea pana acum.Am dus-o la reprezentanta,au dat-o jos si mi-au aratat-o si mie.Surprinzator,ea e in regula.Am zis ca ma duc curand inapoi sa ii curete clapeta de acceleratie doar asa preventiv caci nici acest lucru n-am mai facut la ea.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ieri am ridicat masina de la reprezentanta.Motivul: niste verificari de rutina si mici operatiuni pe la motor care nu au mai fost facute decand eu am masina.Este vorba de verificat si curatat clapeta de acceleratie si motoras ralanti plus verificare etanseitate furtune vacuum si furtune gaze si diagnoza eventuale probleme motor.Motorul oricum era silentios la ralanti dar acum dupa curatare parca este si mai silentios.Intr-adevar multumit de operatiunea facuta,beneficiul fiind evident.Pe tester singurele probleme mentionate sunt celebrul senzor nivel ulei despre care stiam oricum si un bec pe spate.O sa le rezolv si pe astea.
Link to comment
Share on other sites

e bine eu mai am de asteptat,ma apropii de 100k abia.daca la 200k la tine furtunele aratau ok teoretic macar pana la 150k sunt asigurat

 

oricum valva PCV si furtunele aferente le-am schimbat in mai 2011.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Dupa 6 ani de folosinta,am vandut azi masina catre un prieten.Am fost foarte multumit de aceasta masina.Urmeaza sa achizitionez ori un 530i e60 cu M54B30(prima optiune) sau un 325i e90 cu N52B25.Din Germania.

 

Inainte de 325 am avut 320i-ul 2,2 timp de doi ani jumate.Deci dupa 8 ani jumate cu M54, vreau sa merg mai departe tot cu M54 dar B30 de data asta.In N52 nu prea am incredere.

Am facut un mic calcul pt. ce ar insemna inmatricularea unui 530i e60 cu M54 si mi-a dat valoarea de 1273 de euro(vechime de 11-12 ani, 2979 cmc, 231 g CO2, Euro 4).

 

https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/calculator_taxe/taxa_timbru_2016.html

 

V-as ruga sa-mi confirmati ca valoarea este cea corecta. Mersi !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

daca co2-ul este 231 atunci este reala.

de asemenea sa ai grija si la data exacta a primei inmatriculari (data care este diferita de data de fabricatie).

ca sa iti iasa taxa cat ai spus tu iti trebuie o masina 2004-2005, daca iei mai noua taxa va creste

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.