Jump to content

tampon motor rupt


ak_477

Recommended Posts

NU are nici o legatura. Tu nu pierzi cuplu, ture sau cai din cauza unui suport rupt, doar ca motorul se misca mai mult si se smuceste la plecarea de pe loc (momentul plecarii sau o accelerare brusca poate avea un lag din cauza smucelii motorului, dar doar atat). Pana nu il schimbi, las-o mai moale cu acceleratia sa nu ai vreo bucurie si mai mare.
Link to comment
Share on other sites

NU are nici o legatura. Tu nu pierzi cuplu, ture sau cai din cauza unui suport rupt, doar ca motorul se misca mai mult si se smuceste la plecarea de pe loc (momentul plecarii sau o accelerare brusca poate avea un lag din cauza smucelii motorului, dar doar atat). Pana nu il schimbi, las-o mai moale cu acceleratia sa nu ai vreo bucurie si mai mare.

 

mda ... suportii de la motor nu au nici o legatura cu performantele motorului... poate ar trebui chemati inginerii de la BMW la o sesiune de training cu inginerii de pe club ... loool.

Link to comment
Share on other sites

tamponul stanga e rupt. Mi se pare mie sau se accelereaza mai greu masina ! Are vreo legatura ?

Nu.

 

NU are nici o legatura. Tu nu pierzi cuplu, ture sau cai din cauza unui suport rupt, doar ca motorul se misca mai mult si se smuceste la plecarea de pe loc (momentul plecarii sau o accelerare brusca poate avea un lag din cauza smucelii motorului, dar doar atat). Pana nu il schimbi, las-o mai moale cu acceleratia sa nu ai vreo bucurie si mai mare.

 

mda ... suportii de la motor nu au nici o legatura cu performantele motorului... poate ar trebui chemati inginerii de la BMW la o sesiune de training cu inginerii de pe club ... loool.

Am mers fara unul din suporti un pic, si nu mi s-a parut ca accelera mai greu, ci doar se misca in toate partile, si facea galagie pentru ca se lovea de ceva pe acolo.

Daca sustii atat de tare ca are legatura, atunci de ce nu dai detalii?

Link to comment
Share on other sites

tamponul stanga e rupt. Mi se pare mie sau se accelereaza mai greu masina ! Are vreo legatura ?

Nu.

 

NU are nici o legatura. Tu nu pierzi cuplu, ture sau cai din cauza unui suport rupt, doar ca motorul se misca mai mult si se smuceste la plecarea de pe loc (momentul plecarii sau o accelerare brusca poate avea un lag din cauza smucelii motorului, dar doar atat). Pana nu il schimbi, las-o mai moale cu acceleratia sa nu ai vreo bucurie si mai mare.

 

mda ... suportii de la motor nu au nici o legatura cu performantele motorului... poate ar trebui chemati inginerii de la BMW la o sesiune de training cu inginerii de pe club ... loool.

Am mers fara unul din suporti un pic, si nu mi s-a parut ca accelera mai greu, ci doar se misca in toate partile, si facea galagie pentru ca se lovea de ceva pe acolo.

Daca sustii atat de tare ca are legatura, atunci de ce nu dai detalii?

 

 

Hai sa va zic eu ce cred, pt ca cred ca are legatura cu rotatia motorului.

Ati tinut vreodata un motoras electric in mana cand se invarte ?

Daca motorasul are o elice sa zicem , neechilibrata perfect, cu cat il tii mai putin fix, cu atat are turatie mai mica,(balansandu-se mult).

Dar daca-l tii foarte fix , va transmite vibratie spre mana,dar creste turatia.

Asa ca , daca ai tampoanele rupte, s-ar putea sa se intampla aceeasi treaba, scade turatie din cauza balansului lateral , eu am v8 , la mine cred ca e mai accentuat balansul ca la un motor in linie .

Link to comment
Share on other sites

Ce treaba are motorul electric cu elicea neechilibrata aici?

Tu ai cardanul stramb, neechilibrat? Nu... Deci nu asta e logica...

 

Si dupa cum a zis cristianiorga22, motorul nu se tine intr-un singur tampon...

Link to comment
Share on other sites

Cum o fi, cum n-o fi cu elicea, schimba tamponul iar eu recomand sa le schimbi pe amandoua pentru ca in momentul cand unul a cedat celalalt preia mult din miscarea si vibratiile motorului, in consecinta a fost supus unui stres mai mare decat cel prevazut. Edited by ASs
Link to comment
Share on other sites

tamponul stanga e rupt. Mi se pare mie sau se accelereaza mai greu masina ! Are vreo legatura ?

Nu.

 

NU are nici o legatura. Tu nu pierzi cuplu, ture sau cai din cauza unui suport rupt, doar ca motorul se misca mai mult si se smuceste la plecarea de pe loc (momentul plecarii sau o accelerare brusca poate avea un lag din cauza smucelii motorului, dar doar atat). Pana nu il schimbi, las-o mai moale cu acceleratia sa nu ai vreo bucurie si mai mare.

 

mda ... suportii de la motor nu au nici o legatura cu performantele motorului... poate ar trebui chemati inginerii de la BMW la o sesiune de training cu inginerii de pe club ... loool.

Am mers fara unul din suporti un pic, si nu mi s-a parut ca accelera mai greu, ci doar se misca in toate partile, si facea galagie pentru ca se lovea de ceva pe acolo.

Daca sustii atat de tare ca are legatura, atunci de ce nu dai detalii?

 

 

Pai unii nu stiu decat sa ia la misto, fara sa vina cu argumente. Sau sustin sus si tare doar ce cred ei. Ca sa nu mai zic de comparatia cu motorasul electric cu elicea dezechilibrata...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.