Jump to content

Invitatie la BMW Innovation Days...


Diesel Power

Recommended Posts

In caz ca va intrebati incotro se indreapta ca trend producatorul nostru drag..ca tot se mira lumea p-aci de tractiune fata, modele din clasa mica, atacarea segmentelor/claselor noi, eficienta sporita la combustibil in acelasi timp cu obtinerea unor performante din ce in ce mai bune, am gasit invitatia asta la evenimentul BMW Innovation Days.

Se pare ca peste o luna..la A.Bavaria de ex ..in Bucuresti, se vor putea testa modele noi gen 320 Efficient Dinamics, Noul seria 5, Z4, Seria 5 GT, Seria 7 si X6 variantele Eco...etc.

Eu m-am inscris.. poate ne vedem p-acolo..:twoup:

http://www.bmw.ro/ro/ro/insights/events/bm...nformation.html

Edited by Diesel Power
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ma duc eu..maine pe la 13:00. A fost cineva pana acum? Ceva impresii?

 

Da, am fost eu, desi cam tarziu cu reply pentru ca probabil deja ai fost, o sa fac un scurt rezumat:

 

Desi m-am inscris pentru automobile bavaria evenimentul a fost sustinut la MHS, si desi suntem in Romania organizarea a fost super.

Au avut super masini, majoritatea cu cateva sute de km, maxim cateva mii :twoup:

A fost placut ca am apucat sa conduc toate masinile prezente la eveniment si asta datorita organizarii.

Si acum sa trecem la fapte concrete, si anume, au fost urmatoarele masini la test Drive:

 

-Un seria 7 Eficient Dynamics (Avea V8-ul de 4.4 + un motor electric, am inteles ca ajungea undeva la 480 CP). Masina e greu sa fie descrisa in cateva randuri, are 4.9 la suta si totusi are 2 tone, senzatia de acceleratie, si usurinta cu care accelereaza sunt dementiale. De asemenea interiorul si toate gadgeturile sunt impresionante. Nu eram fan seria 7, dar sincer daca ai banii pentru o asemenea masina chiar merita, nu exista mod mai placut de a parcurge o anumita distanta pe 4 roti, atat ca sofer cat si ca pasager.

 

-2 seria 5 (evident modelul nou). Dupa cum stiti noul seria 5 imparte 70% din platforma tehnica cu seria 7, si da se simte, este aproape la fel de placuta pe autostrada si un pic mai vioaie pe curbe. Sincer interiorul este la aceeasi inaltime cu cel de pe seria 7, o diferenta destul de mare facanduse pentru pasagerii din spate unde evident ca seria 7 sta mult mai bine. Cele 2 seria 5 aveau ambele 3.0 D, si o insonorizare interiora incredibila, nu se auzea motorul, in ture (4000-4500) sunetul motorului trebuia ascultat cu atentie pentru a fi auzit. De asemena un mare plus pentru cutia de viteza cu 8 trepte, care schimba vitezele fara sa simti. Eram un pic contrariat cum poate schimba atat de lin dar totusi atat de promt si la un moment dat am retrogradat din treapta 2 in treapta 1, si m-am gandit ca o sa o pun in dificultate si in sfarsit voi simti ceva dar...... nimic, a retrogradat in treapta 1 era undeva la 4200 de ture si nu am simtit nimic.

 

-2 Seria 3 Efiecient Dynamics, cu motorul de 2.0 D 163 CP, despre care am ramas placut impresionat. Aveau consumul dupa test Drive de 6.8 ceea ce mi s-a parut extraordinar. Au o cutie foarte lunga, se duc in treapta 2 undeva pe la 110, dar in schimb nu se pierde foarte mult la demaraj. Eu am un 120 D 163 CP si nu e diferenta mare la demaraj, chestia care m-a surprins foarte placut. Cred ca la mers linistit faci 1100-1200 km cu un plin la mers extraurban chestia foarte misto.

 

-Un seria 5 GT, sincer nu m-a impresionat in privinta motorului, a fost prima data cand am condus 3.5 D si... din pacate, cele 2 tone ale masinii se simt, si motorul se simtea mai slab(diferente destul de mari) ca 30 D de pe seria 5. Interiorul... nimic de reprosat foarte asemanator cu seria 7 si 5.

 

-Un X6 Eficient Dynamics ( V8 4.4 + 2 motoare electrice din care unul avea rolul alternatorului). Masina aveam autonomie de 2.5 km pe baterie, dar ca sa mergi doar electric trebui sa fi foarte finut cu acceleratia, sa nu depasesti 60 km/h si plus ca accelera mai lent decat o dacia 1300 (si nu exacerez cu nimic). In momentul cand aveai nevoie de putere si apasai mai "tare" (2 mm) acceleratia pornea V8-ul si se schimba placa. Nu stiu de ce dar masina pare mult mai greoaie ca seria 7 care avea aproximativ aceeasi configuratie a motorului si cam aceeasi greutate.

 

-Cireasa de pe tort a fost un Z4 3.5IS. Sincer nu imi gasesc cuvintele pentru a o descrie este speechless.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.