Jump to content

Recommended Posts

ok scriu acest topic deoarece este o problema destul de des intalnita din ce am vazu dar ceva clar nu prea stiu.

Problema mea a inceput anul trecut cand alarma a inceput sa faca figuri,nu mai inchidea masina din telecomanda,am facut diverse investigatii dar pana la urma m-am lasat pagubas si am inchis masina din cheie dupa ce puneam alarma.

Zilele trecute am incercat sa gasesc si alte explicatii(pe diagnoza apare o problema la switchul usa sofer doar cand incerc sa folosesc alarma) asa ca am facut un test am inchis/deschis masina din cheie ,initial de 3-4 ori sa vad daca imi da aceasi eroare.Interesant a fost ca dupa un ciclu de 20 inchis/deschis nu am mai putut deschide masina din cheie decat dupa ce am mai stat aprox 10 sec.De aici am banuit eu ca modulul meu confort probabil ca e un pic obosit,inca nimic grav totusi avand in vedere ca reuseste sa inchida/deschida consecutiv masina de 20 ori.Ocazional dupa ce armez masina si incerc sa o inchid si din cheie(remember telecomanda de la alarma nu mai reuseste sa inchida usile) nu vrea in sensul ca mai stau aprox 4-5 sec si incerc din nou dupa care merge.So intrebarea mea este:

-modulul GM5 poate afecta functionarea alarmei?adica din cauza lui alarma sa nu poata inchide usile?sau alarma este de vina(alarma este Viper,am verificat-o la cei de la Viper care au dat vina pe masina,ei spun ca din alarma pleaca semnal catre masina iar masina nu deschide usile)

are cineva un modul GM5 pentru compact pentru a face o proba?(aici iar sunt in ceata am inteles ca nu ar merge modulele de la o masina la alta deoarece difera setarile dotarile etc)

masina despre care vorbim este un 325i E46 compact

 

PS:am citit si acest site http://www.bmwgm5.com/ si am vazut ca reparatia ar consta in inlocuirea unor relee dar as mai vrea si alte pareri pana sa ajung acolo

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

ala e GM5

Le:sa inteleg ca a mers schimbat fara recodare?

inca o adaugare din cheie mie nu vrea sa imi inchida geamurile si trapa(daca tin apasat mai mult de 5 sec sau cat naiba e,de deschis le deschide ,din ce stiam eu trebuia sa le si inchida)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

eu i-am pus unui prieten niste relee luate de la un magazin de electronice cu 4 lei bucata (4 relee) si merg mai bine decat cele Tyco cumparate din state de la tipul cu site-ul de mai sus

daca te pricepi un pic la lipit - dezlipit componente electronice cauta 4 relee (sau numai doua - problema e la unul singur) de 12V 15-20A 178ohm si le tragi fire pina in locul celor inlocuite, iar pe ele le fixezi cu o picatura de silicon

Link to comment
Share on other sites

si eu am avut problema asta, am schimbat GM5-ul si acum imi merge telecomanda. Din pacate la mine trebuie recodat, nu vrea sa imi mai deschida/inchida geamurile spate din buton interior (sunt electrice gen flapsuri, am coupe) decat din butuc sau daca deschid geamurile din telecomanda. Am zis ca o sa merg candva la Bavaria doar pt recodarea modulului astfel incat sa-mi functioneze si butoanele de geamuri :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Mda oricum se cer preturi destul de mari pe modulele astea SH,o sa iau 2 relee preventiv si o sa il bat la cap pe amicul meu sa ma ajute sa curatram contactele pe acolo :)

eu l-am luat cu 150lei , mai cauta un pic :twoup:

Edited by paco_wonderboy
Link to comment
Share on other sites

pai eu imi cumpar de pe ebay releele ,daca gasesc la 150 maxim 200 poate iau unu de rezerva :twoup:

 

PS:oricum eu am o interfata INPA poate invat cum se recodeaza modulul :)

 

@paco ,modulul vechi il mai ai?:)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

@maciu da asa e NCS-ul dar din cate stiu NCS-ul vine cu INPA?

oricum am gasit pe un forum de afara asta

It's really not that hard, especially if all you're doing is reading the data. Basically click file>load profile, then select expert mode. Then hit the VIN/ZCS/FA button (F1), then ZCS/FA f. ECU (F3). Select your chasis, which in this case is E46, and then select either AKMB or ALSZ (doesn't matter which). Then you'd hit back (F6) and the Process ECU. At that point select the ECU you want to read (GM5 in this case). Now click "Read ECU" and NCS will download data from that module to the computer.

 

The data is now stored on the computer. Go to C:\NCSEXPER\WORK, and upload the file "FSW_PSW.trc"

 

That file is overwritten everytime you read a different module, so copy it to another folder and rename it to "FSW_PSW.GM5.trc". For other ECUs, change the GM5 to the ECU you're working with.

 

@paco ok,testez

Link to comment
Share on other sites

nu :) am gasit un fisier unde mai zice ceva despre asta ,dar daca poti sa ma ajuti tu cu partea 2-a nu ma supar :)

 

how to code with NCS Expert ceva de genu ai zice si e un pdf,nu pot sa il uploadez ca nu mai am spatiu deloc :twoup:

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.