Jump to content

4 cilindri vs 6 cilindri


cristimm

Numarul de cilindri.  

1247 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

ca sa fi un pasionat bmw nu scrie nicaieri ca trebuie sa ai masina de la 150cp in sus,nu scrie nicaieri ca trebuie sa ai masina cu cel putin 6 cilindri,nu scrie nicaieri ca trebuie sa fie musai pe benzina,pasionat e acela care isi cumpara masina pe care si-o permite apoi o intretine si are grija corespunzator de ea,fara tiganisme,chiar daca vb de un 316-318i e30 318td e36; degeaba te vede vecinul in 530i cand tu ii faci revizii din 30 in 30k km si iesi doar seara...consuma

 

asta cu 6 in linie la ce bun cand exista o gramada de motoare peste acest benzinar de 150cp ( o gramada),adica daca iesi la semafor seara s-ar putea sa te duci acasa cu buza umflata chiar si de la un tdi de 1.9 sau 2.0,oricum trendul este altul acum,motoare cat mai mici si supraalimentate - vezi noile motorizari bmw,vag,mert etc

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

ca sa fi un pasionat bmw nu scrie nicaieri ca trebuie sa ai masina de la 150cp in sus,nu scrie nicaieri ca trebuie sa ai masina cu cel putin 6 cilindri,nu scrie nicaieri ca trebuie sa fie musai pe benzina,pasionat e acela care isi cumpara masina pe care si-o permite apoi o intretine si are grija corespunzator de ea,fara tiganisme,chiar daca vb de un 316-318i e30 318td e36; degeaba te vede vecinul in 530i cand tu ii faci revizii din 30 in 30k km si iesi doar seara...consuma

 

asta cu 6 in linie la ce bun cand exista o gramada de motoare peste acest benzinar de 150cp ( o gramada),adica daca iesi la semafor seara s-ar putea sa te duci acasa cu buza umflata chiar si de la un tdi de 1.9 sau 2.0,oricum trendul este altul acum,motoare cat mai mici si supraalimentate - vezi noile motorizari bmw,vag,mert etc

 

 

Aloooo prietene esti normal?......sau ai chef sa te certi cu mine?........Nu am zis ca scrie unde va ce inseamna sa fi pasionat Bmw.....din contra am zis ca fiecare cu masina lui......am zis ca pentru un pasionat ca si mine 320i e maximum care mi-l pot permite momentan....si ca mi-as dori un 325ix ....cred ca toti cei cu 316,318i, 318is, isi doresc ceva mai puternic.....nu scrie niciunde ca trebuie sa ai 150Cp minim......poti sa ai si bmw cu 116 sau cu cati CP vrei sau mai bine zis cati iti permiti.....ca doar nu sunt gratis......iar de benzina am zis ca pentru mine ca si fan bmw e esential....iar pt toti cei plini de motorina in cap chiar ii rog sa-si cumpere VW pentru ca sunt mai bune la consum.......sa nu isi cumpere bmw doar pt imagine.

Iar asta cu 6 in linie vad ca tu chiar nu cunosti nimic din istoria bmw si imi tot dai cu vrajeli ca sunt motoare mai bune decat cel de 2l .......REPET.......CARE?......ZI-MI SI MIE CA NU LE STIU.........SI SA NU-MI ZICI DE 1.9 TDI de la vw ca mor de ras.......sper ca macar te referi la ala de 131 Cp nu la ala de 90CP.....ha ha haaaaaaaaaaa.........amice.......esti .....idiot?......chiar crezi ca un 1,9 tdi de la vw face un 320i?......cat de idiot poti sa fi?......mai bine scrie pe forum la VW-vagin lasa-ne.......lasa-ne.......bmw-ule .....

Link to comment
Share on other sites

sper ca nu-mi dai exemplul cu motorul de 2l diesel al tau de 150Cp.......ca o sa-ti spun din nou...TRACTOR....SI GATA....iar daca imi zici de 2,2 l benzina i-ti pun ca mai bine 2,5 daca tot iti permiti taxele si impozitele.......daca nu......altul nu este la bmw.....numai 1.9.....benzina.....care e puturos tare......altul care??????
Link to comment
Share on other sites

prietene draga,tu cu 320-ul tau de 150cp te faci de ras in fata unu 1.9tdi 131resoftat,in fata unui 2.0tdi 170cp stock,in fata unui 320d 163cp,in functie de sofer in fata unui 320d 150cp,mai are rost sa continui ? un 123d 4 cilindri bate 325-ul de 192cp....degeaba sunt 6 daca ofera doar sunet mai palcut,senzatii poti avea si cu 4 cilindri

si eu prefer 6 (ma rog 12) dar nu cand vine vb de 320i 150cp

 

te contrazici in afirmatii,aberezi,ce rost isi mai are discutia ?

Link to comment
Share on other sites

waw ma minunez.....cate aberatii pot sa citesc pe forumul asta......tind sa cred ca ca am fost indulgent cu tine cand te-am facut idiot........ma uimesti........dar cand imi zici ca un motor de vw de 1,9 sau 2l face un 325.....nu mai am cuvinte.....chiar am fost indulgent cu tine......atunci de ce draq ti-au luat un 320d?......pentru ca e mai slab?........sau si tu cu 320d faci un 325 benzina?..........m-ai innebunit de cat de idiot...infine.......nu mai are rost ca pot sa te jignesc pana maine.....sau poate cate zile mai ai de trait dar crede-ma mai si alte lucruri de facut decat sa-ti ascult aberatiile......daca chiar esti asa bun de ce nu te bagi la o liniuta cu un 325 sau chiar un 320i cu un sofer cat de cat priceput......????.........sau nu vrei sa te bagi ca daca o turezi la 4mii de ture iti mananca 15 la suta iar maine nu mai ai bani sa mergi la un suc?....hai sa terminam.......da-te tu prietene cu tractoru tau....numai sa ai grija ca vine iarna si poate nu-ti mai porneste....iar eu ma dau cu 6 in line al meu pe benzina dar macar ma pot baza pe el ca nu ma face nici un audi de 2l de 125Cp...chipat sau nu......ar fii chiar culmea......
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

waw ma minunez.....cate aberatii pot sa citesc pe forumul asta......tind sa cred ca ca am fost indulgent cu tine cand te-am facut idiot........

Sunt absolut sigur ca am fost extrem de optimist cand am crezut ca o sa pricepi aluzia mea si o sa-ti temperezi limbajul. Te-am avertizat sa ataci cel mult ideea, nu persoana, dar se pare ca am fost prea subtil.

 

Ca urmare o sa folosesc un limbaj accesibil chiar si tie : Ai 10 zile suspend pentru jigniri.

Link to comment
Share on other sites

waw ma minunez.....cate aberatii pot sa citesc pe forumul asta......tind sa cred ca ca am fost indulgent cu tine cand te-am facut idiot........ma uimesti........dar cand imi zici ca un motor de vw de 1,9 sau 2l face un 325.....nu mai am cuvinte.....chiar am fost indulgent cu tine......atunci de ce draq ti-au luat un 320d?......pentru ca e mai slab?........sau si tu cu 320d faci un 325 benzina?..........m-ai innebunit de cat de idiot...infine.......nu mai are rost ca pot sa te jignesc pana maine.....sau poate cate zile mai ai de trait dar crede-ma mai si alte lucruri de facut decat sa-ti ascult aberatiile......daca chiar esti asa bun de ce nu te bagi la o liniuta cu un 325 sau chiar un 320i cu un sofer cat de cat priceput......????.........sau nu vrei sa te bagi ca daca o turezi la 4mii de ture iti mananca 15 la suta iar maine nu mai ai bani sa mergi la un suc?....hai sa terminam.......da-te tu prietene cu tractoru tau....numai sa ai grija ca vine iarna si poate nu-ti mai porneste....iar eu ma dau cu 6 in line al meu pe benzina dar macar ma pot baza pe el ca nu ma face nici un audi de 2l de 125Cp...chipat sau nu......ar fii chiar culmea......

 

urmatoarea data sa inveti sa si citesti,cu scrisul ne-ai lamurit,am zis ca 123d bate 325i e46 iar un 1.9tdi 131cp cipat te face de rusine

Link to comment
Share on other sites

prietene draga,tu cu 320-ul tau de 150cp te faci de ras in fata unu 1.9tdi 131resoftat,in fata unui 2.0tdi 170cp stock,in fata unui 320d 163cp,in functie de sofer in fata unui 320d 150cp,mai are rost sa continui ? un 123d 4 cilindri bate 325-ul de 192cp....degeaba sunt 6 daca ofera doar sunet mai palcut,senzatii poti avea si cu 4 cilindri

si eu prefer 6 (ma rog 12) dar nu cand vine vb de 320i 150cp

 

te contrazici in afirmatii,aberezi,ce rost isi mai are discutia ?

 

nu se face deloc de ras nici in fata unui passat b5.5 1.9 tdi 131 resoftat...nici 2.0tdi 170 stock...320d 163 i`o cam ia bine in fata...si nici macar 320d 150 hp...garantez :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Bine ai revenit in tara Silviu si hai sa lamurim odata problema.

Zi tu locul, data si ora, eventual vreo 2, 3 variante ca sa nu se intample sa nu pot sa vin si sa zici ca ma cotesc, eventual saptamana viitoare ca sa fac si io schimbul de ulei.

By the way, am facut acum 2 ore un test cu un soft pe sfert de mila, nu am avut cum sa plec la start asa ca timpul de reactie ~1,5 secunde :twoup:

 

Daca nu ai, iti imprumut interfata si softul.

post-31126-1283383172_thumb.jpg

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Haide mai Lucian, prea ai manarit poza aia.

Adica sa te credem noi ca tu ai scos 0-100 km/h exact in timpul dat de producator???? 8.9 sec ?

Chiar nu ai vazut testul celor de la Fifth Gear? Au incercat cu vreo 3 masini diferite sa scoata 0-100 km/h in timpul dat de producator, si au constatat ca e aproape imposibil.

Trebuie sa se intruneasca toate conditiile: aderenta maxima, cauciucuri potrivite, combustibil putin in rezervor, sofer profesionist...etc etc

Ei nu au reusit...tu da.

Trimite-le cv-u...poate au si ei nevoie de un Stig.

Si mai lasa-ne cu tractorasu tau.

Am vazut ce poate acest maret 320D, 150 de cai.

Are un cuplu bun, care te baga putin in scaun, la anumite turatii, dupa care e fsssssss.

M-am si pus la liniuta cu o astfel de masina, si nu zic ca a mea e mai tare, insa depinde mult de cum stii sa tragi de ea. Diferentele intre ele sunt mici...oricum.

Link to comment
Share on other sites

In general "more is better", insa in privinta numarului de cilindri, doar cele de 6 si V12 ofera motorului un echilibru natural care in cazul altor motoare (L4, V8, etc) trebuie obtinut cu ajutorul unor mecanisme separate. Acesta este si motivul pentru care un 6 in linie sau V12 sunt mai "smooth", mai rafinate, produc un sunet mai armonios decat celelalte.

 

Motoarele in 4 cilindri sunt cele de baze, ofera un consum redus, dar nu sunt facute pentru sportivitate. Poate motorul de pe Honda S2000 sa fie sportiv, dar tot as prefera un 2.5 sau 3 litri L6, chiar daca ar fi mai incet.

 

Urmatorul pas este V8. In aceasta privinta, in afara de flat 6-ele de pe un Porsche, nu prea cred ca e cineva care nu si-ar dori un upgrade la un V8 daca banii n-ar fi o problema. V12 este un pic mai smooth decat V8, insa nu prea are mari beneficii fata de acesta.

 

In ceea ce priveste diesel-urile, m-am lamurit. Ofera un puf de energie cand intra turbina pe la 2000-2500, insa se termina repede. Iti ofera atunci o senzatie bunicica si atat. La o benzinara e o senzatie mai lunga... pe masura ce urca in ture si are mai multa putere motorul te baga in scaun mai tare. E ca si cum ai avea de ales intre un orgasm la barbati si unul la femei. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Roco

Jur ca asta e rezultatul dupa ce cu o seara inainte am incercat de vreo 4 ori in care nu am coborat sub 9.3 respectiv 17.03 parca, viteza maxima am reusit si 139.

Aseara la a 3-a incercare mi-a reusit asa cu plecare semi-debraiat (pot sa mi-o iau de la logan ca nu cred ca mai fac asa ceva)

 

Eu nu sunt multumit de rezultat pentru ca:

 

1 Masina e mai usoara decat conditiile de test (care include un pasager si ceva bagaje)

2.timpul de fabrica e 8.8

3 motorina aveam ceva mai mult de sfert

 

 

 

Asta mi-a intarit suspiciunea ca ceva nu ar fi tocmai ok cu valorile de supra-alimentare: la ralanti am 100kpa adica ce baga, turbina exact atat aspira si motorul, ceea ce nu e ok din cate stiu eu

 

filon

- puful ala e pe la vag , la bmw tine pana dincolo de 4000

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

tocmai ca la diesel e disponibil pe o plaja mare

320d 150Cp - constant 2000-2500 - 330NM iar la 4000 se poate calcula din putere si rpm, adica 262 Nm, adica ~ 80% din cuplu maxim

 

semi-debraiat - adica am tinut-o la 4000 si am plecat la limita aderentei fara sa elibere ambreiajul complet pentru pana apropape de schimbare din 1 in 2

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

mie mi se pare ca trage liniar pana la 4800 rpm , dupa aceea cutia schimba automat intr-o treapta superioara.

 

am mai spus si ma repet mi se pare genial motorul de pe 123d...pacat ca nu l-au pus pe e92 :twoup:

123d mi se pare si mie foarte misto. Cam toate motoarele twinturbo de la BMW sunt foarte bune, iar cele diesel chiar sunt alternative de luat in seama fata de benzina. Motoarele noi diesel am inteles ca nu sunt nici prea zgomotoase.

Insa cele mai vechi de pe E46 1.8d si 2.0d am auzit si eu la semafor... cu tot cu toba mea sparta si cu casetofonul si tot se auzea "HAR HAR HAR HAR" de la 320d din stanga mea.

 

Motorul diesel mi se pare bun daca il iei de nou si te intereseaza consumul. Pentru un pasionat caruia nu-i pasa consumul, ci doar placerea condusului, sunetul unui motor, rafinamentul unui L6 BMW... nu exista decat benzina (si aici ma refer de la 2.5 in sus).

Link to comment
Share on other sites

2.timpul de fabrica e 8.8

 

Da-ne un link de pe un site credibil, unde sa scrie ca producatorul a dat timpul de 8.8 sec , de la 0-100 km/h pentru 320D FL 150 cai.

Nu ca ar fi mare diferenta intre 8.8 si 8.9 , insa sunt si eu curios unde ai vazut tu timpul asta de 8.8 sec.

 

@fane320d : ce legatura are faptul ca tu ti-ai softat masina, cu discutia noastra?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.