Jump to content

4 cilindri vs 6 cilindri


cristimm

Numarul de cilindri.  

1247 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

waw ma minunez.....cate aberatii pot sa citesc pe forumul asta......tind sa cred ca ca am fost indulgent cu tine cand te-am facut idiot........ma uimesti........dar cand imi zici ca un motor de vw de 1,9 sau 2l face un 325.....nu mai am cuvinte.....chiar am fost indulgent cu tine......atunci de ce draq ti-au luat un 320d?......pentru ca e mai slab?........sau si tu cu 320d faci un 325 benzina?..........m-ai innebunit de cat de idiot...infine.......nu mai are rost ca pot sa te jignesc pana maine.....sau poate cate zile mai ai de trait dar crede-ma mai si alte lucruri de facut decat sa-ti ascult aberatiile......daca chiar esti asa bun de ce nu te bagi la o liniuta cu un 325 sau chiar un 320i cu un sofer cat de cat priceput......????.........sau nu vrei sa te bagi ca daca o turezi la 4mii de ture iti mananca 15 la suta iar maine nu mai ai bani sa mergi la un suc?....hai sa terminam.......da-te tu prietene cu tractoru tau....numai sa ai grija ca vine iarna si poate nu-ti mai porneste....iar eu ma dau cu 6 in line al meu pe benzina dar macar ma pot baza pe el ca nu ma face nici un audi de 2l de 125Cp...chipat sau nu......ar fii chiar culmea......

Stimate, decat sa agresezi limba romana in asemenea hal si sa mai emiti si astfel de ineptii, mai bine roaga-te sa nu se mai nasca un Hitler! Nu de alta, dar nu te-as vedea prea bine... :)

 

Tara asta geme de posesori de BMW, asa-zisi pasionati, cu doua clase mai mult ca trenu', adica fix cat numarul cilindrilor unui motor BMW pe care il denigrezi tu. :) Ma intreb retoric cum au unii acces la internet si mai grav, cum reusesc sa isi achizitioneze o masina cu mai multi cilindri decat anii de scoala pe care ii are... :twoup:

 

nu te mai obosi ca si-a luat ban

Link to comment
Share on other sites

In ciuda reactiilor vehemente pe care le-a suscitat acest topic, si a finalului sau previzibil as vrea sa spun urmatoarele lucruri:

 

Cei cu motoare de 6 cilindri spun ca motoarele de 4 cilindri sunt puturoase. Probabil ca au dreptate.

Cei cu motoare de 8 cilindri spun ca, desi motoarele de 6 cilindri sunt demne de luat in seama, totusi nu se compara cu cele de 8 cilindri. Probabil ca au si ei dreptate.

Cei cu motoare de 12 cilindri nu pot decat sa zambeasca, privind la cei cu motoare de 4, 6 sau 8 cilindri. Sigur, au si ei dreptate.

Cei care au motoare supra-alimentate spun ca ...

 

Fiecare tip de BMW este destinat unui anumit target de clienti. In alegerea unui masini sunt multe alte criterii, in afara de performanta pura - altfel am merge toti motoare V12. Sigur ca, daca discutam despre putere bruta, un M42 nu prea are multe de spus in fata unui S62, de exemplu.

Dar 140CP din numai 1.8 litri este o performanta remarcabila, chiar si acum la 20 ani de la conceperea sa! M42 este un motor excelent, in clasa lui. Iar costurile de intretinere ale unui 318is sunt evident mai mici - iti raman deci mai multi bani pentru a merge cu masina (deci, pentru placerea de a conduce...)

 

Am un M42 si nu l-as schimba pe nici un 6 in linie obosit sau de care s-a tras. Desigur, pe viitor sper sa am si un BMW six-in-line, dar sunt motoare diferite, discutii diferite. Nici unul nu este prost sau bun. Ambele tipuri sunt bune pentru ceea ce au fost concepute si pt nevoile clientilor.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ha Ha Ha din pacate am revenit dupa mai mult de 10 zile ca am mai avut si treaba nu numai sa stau sa ascult aberatiile unora........dar vad ca fara mine chiar v-ati plictisit si m-am gandit sa scriu din nou gresit gramatical......ca mor de curiozitate sa vad ce vrea si "turmentatu" sa-mi zica de asa zis-ul TDS care l-as putea traduce in TRACTOR DE SERVICIU sau multe alte variante dar as fii poate prea rau pentru ca e totusi bmw. Infine.....chiar daca nu face parte din scopul acestui topic astept criticile tds-ilor cu mare incantare...oricum parerea mea e doar a mea.....dar 2.5l cu 143 Cp cam slabut si in 6 cil....asa ca nu tot ce e in 6 e mai bun dar nici nu poti compara un motor pe benzina cu un tractor ....asta este....
Link to comment
Share on other sites

pai...bun venit! :twoup:

in primul rand ar trebui sa te mai calmezi asa putin, sau ai in cap doar liniute? :)

stii, aici nu este un joc, unde apesi niste taste si nu trebuie sa bagi bani decat in curent. daca crezi ca masina ta este de curse asta este strict teraba ta, intra pe patrutuning si pe topicul de provocari. nu cred ca o sa se ia cineva de aici cu tine la liniute.

ps: cat mai e litrul de benzina? asta daca nu te joci nfs, bineinteles :twoup:

Link to comment
Share on other sites

speechless......

:)

In ceea ce priveste diesel-urile, m-am lamurit. Ofera un puf de energie cand intra turbina pe la 2000-2500, insa se termina repede. Iti ofera atunci o senzatie bunicica si atat. La o benzinara e o senzatie mai lunga... pe masura ce urca in ture si are mai multa putere motorul te baga in scaun mai tare. E ca si cum ai avea de ales intre un orgasm la barbati si unul la femei. :twoup:
Edited by Cristi B.
Link to comment
Share on other sites

speechless......

:)

In ceea ce priveste diesel-urile, m-am lamurit. Ofera un puf de energie cand intra turbina pe la 2000-2500, insa se termina repede. Iti ofera atunci o senzatie bunicica si atat. La o benzinara e o senzatie mai lunga... pe masura ce urca in ture si are mai multa putere motorul te baga in scaun mai tare. E ca si cum ai avea de ales intre un orgasm la barbati si unul la femei. :twoup:

 

 

cata imaginatie, foarte tare

Link to comment
Share on other sites

sunt siguri ca cei care cunosc cum functioneaza un motor si ce sunt alea echilibrari dinamice nu s-au obosit sa posteze prea mult, un motor cu 6 in linie nu are nevoie de contragreutati sa fie echilibrat, impulsul sau de putere fiind urmat la doar 120 grade rotatie vibrochen de alt impuls, nu la 180 ca al 4 in linie, fiindca in momentul in care pistonu este sus sau jos, ma refer la punctele moarte, are loc o accelerare a miscarii arborelui.de aceea 4 in linie au contragreutati mari pe vibrochen si axe de echilibrare care se invart de regula cu de 2 ori viteza arborelui cotit. un motor cu 6 linie nu are nevoie de echilibrare, pulsul sau de putere ffind urmat la 120 grade de un altul nu la 180 grade, adica nu in momentul in care pistonul ajunge la punctul mort, de aici rezulta o eficienta mai amre a motoarelor 6 in linie, nu au nevoie de axele de echilibrare si de volanta mai grea care amortizoeaza pulsurile in care vine puterea care consuma cativa cai putere, tradusi prin o accelerare mai lenta a motorului, o decelerare mai lenta si un consum mai mare si o temperatura mai mare fiind vorba de niste piese in miscare cu o viteza mare.

asemenea motoarele v12 si v16 pulsurile lor de putere nu vin in momentul in care pistoanele sunt la punctele moarte, ele fiind echilibrate perfect. motoarele v8 si v6 nu pot fi echilibrate perfect fiindca au impulsurile de putere care la un moment dat vin 2 de pe aceiasi parte si au nevoie de axe de echilibrare si contragreutati mari si volanta mai grea, motorul v10 poate fi facut sa functioneze asemanator unui v12 avand insa avantajul de a fi mai scurt, prin reglarea ordini de aprindere, a unghiului dintre pistoan si a designului vibrochenului(vezi v10 care se tureaza repede Lexus LFA 0-9000 rpm in 0.6 sec), asemenea echilibrat perfect este si motorul 8 in linie dar acesta nu mai este folosit fiind f complex si lung.

in final sa nu uitam ca tehnologia moderna a facut si motoare ca si cel de honda s2000, sa scaota o gramada amre de cai si motoare v8 de peste 9000 rpm cum e Ferrari 458.

personal nu vad neaparat rostul unui motor de 2000 si 6 cilindri, cand stim ca bmw paote face un motor si de 2500 cu 4 pistoane si sa scoata 240 cai, cum e cel de pe M3 urs sau cel de 2000 si 190 cai de pe urs si asta acum f mult timp si fara turbo. se pare k bmw nunta la motoarele cu 6 in linie si pentru benzinare de 2000, pur si simplu pot face unul ami compact, mai usor, mai ieftin si mai simplu decat ar face unul cu 6.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

sunt siguri ca cei care cunosc cum functioneaza un motor si ce sunt alea echilibrari dinamice nu s-au obosit sa posteze prea mult, un motor cu 6 in linie nu are nevoie de contragreutati sa fie echilibrat, impulsul sau de putere fiind urmat la doar 120 grade rotatie vibrochen de alt impuls, nu la 180 ca al 4 in linie, fiindca in momentul in care pistonu este sus sau jos, ma refer la punctele moarte, are loc o accelerare a miscarii arborelui.de aceea 4 in linie au contragreutati mari pe vibrochen si axe de echilibrare care se invart de regula cu de 2 ori viteza arborelui cotit. un motor cu 6 linie nu are nevoie de echilibrare, pulsul sau de putere ffind urmat la 120 grade de un altul nu la 180 grade, adica nu in momentul in care pistonul ajunge la punctul mort, de aici rezulta o eficienta mai amre a motoarelor 6 in linie, nu au nevoie de axele de echilibrare si de volanta mai grea care amortizoeaza pulsurile in care vine puterea care consuma cativa cai putere, tradusi prin o accelerare mai lenta a motorului, o decelerare mai lenta si un consum mai mare si o temperatura mai mare fiind vorba de niste piese in miscare cu o viteza mare.

asemenea motoarele v12 si v16 pulsurile lor de putere nu vin in momentul in care pistoanele sunt la punctele moarte, ele fiind echilibrate perfect. motoarele v8 si v6 nu pot fi echilibrate perfect fiindca au impulsurile de putere care la un moment dat vin 2 de pe aceiasi parte si au nevoie de axe de echilibrare si contragreutati mari si volanta mai grea, motorul v10 poate fi facut sa functioneze asemanator unui v12 avand insa avantajul de a fi mai scurt, prin reglarea ordini de aprindere, a unghiului dintre pistoan si a designului vibrochenului(vezi v10 care se tureaza repede Lexus LFA 0-9000 rpm in 0.6 sec), asemenea echilibrat perfect este si motorul 8 in linie dar acesta nu mai este folosit fiind f complex si lung.

in final sa nu uitam ca tehnologia moderna a facut si motoare ca si cel de honda s2000, sa scaota o gramada amre de cai si motoare v8 de peste 9000 rpm cum e Ferrari 458.

personal nu vad neaparat rostul unui motor de 2000 si 6 cilindri, cand stim ca bmw paote face un motor si de 2500 cu 4 pistoane si sa scoata 240 cai, cum e cel de pe M3 urs sau cel de 2000 si 190 cai de pe urs si asta acum f mult timp si fara turbo. se pare k bmw nunta la motoarele cu 6 in linie si pentru benzinare de 2000, pur si simplu pot face unul ami compact, mai usor, mai ieftin si mai simplu decat ar face unul cu 6.

 

printre putinii care chiar au fost on-topic....si nu s`au referit doar ca unul "fuge" mai tare ca altul..Felicitari ca exista si oameni ca tine pe forum :twoup:

Link to comment
Share on other sites

cat tine de fugit, un motor cu 4 cilindri mai puternic decat unul cu 6, pus pe o masina cu greutate similara normal ca va face masian respectiva sa mearga mai tare decat cea cu 6,un s2000 va fugi oricand mai tare ca un e46 de 2500. la urma urmei viteza si acceleratia tin de putere, cuplu si greutate, bineinteles si de aderenta, dar nu cred ca topicul se referea la asta. se referea la diferenta din motoarele cu 4 pistoane si cele cu 6, rafinament, consum, placere de condus, la urma urmei un bmw e facut si testat sa ofere o placere de condus, ei s ebazeaza pe conceptul de "driver's car" masini orientate catre sofer. cum spunema si mai devremebmw are un trademark, ceva unic pentru ei, motoarele cu 6 in linie, ceva ce ia facut fainmosi, vedeti si seria 5 F10 are un singur motor cu 4 cilindri, un diesel pe 520d, iar pentru restul gamei d motoare 6 in linie si un v8. au inteles ca o masina premium nu poate folosi un motor cu 4 pistoane, nu ofera aceiasi cusba de putere ca unul cu 6 in linie.daca tot faci o masina mare macar pune sub capota un motor mai mare, oare cum ar fi un seria 7 cu un motor rotativ cu turbo pus intr-un colt sub capota? sau cu un motor cu 4 pistoane fie el si de 2500 si 250 cai, pur si simplu nu ar oferi decat o haina, un bmw trebuie sa aiba si suflet, motorul cu 6 linie. eu am cicit ca toate modele bmw sunt testate in muntii din bavaria, de aici rezulta sportivitiatea modelelor, ca sa intre in productie masina trebuie sa satisfaca exigentele pilotilor, mai important sa nu se prapadeasca in vreo rapa sau sa fie f greu de condus, de aceea au ei o pasiune pentru motoarele cu 6 in linie, cand ai nevoie de putere la iesire din curba sa nu mia stai cu gandu si la motor sa vezi ce turatie ai, sa treci intr-o treapta mai jos ca nu ai destul cuplu daca incepe sa alunece spatele sa o poti redresa. motoarele cu 4 cilindri sunt pentru modele mai mici, unde spatiul este o problema, nu e nevoie de cilindree asa mare. nu veti vedea nici o data o masina cu motor 6 linie si tractiune fata, si daca ascultati cum suna un motor 6 linie cand se tureaza si unul cu 4 linie, o sa recunosti apoi tot timpu sunteul unui 6 linie, are un sunet mai inalt si e continuu, nu are pauze. cei care nu cunosc bine cum functioneaza motoarele ii sfatuiesc sa arunce un ochi la camioane, buldozere, aproape toate au motoare cu 6 in linie, puteau sa puna un motor v8. motorul cu 6 in linie ofera un rafinament pe car eun 4 linie nu il are. eu am masina cu 4 linie, intentionez in viitor sa fie 6 linie, probabil e39 525.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

e vb de motorul de 2.2 cu 204 cai si 500 Nm, un motor exceptional, nu am zis ca motoarele cu 4 nu sunt rafinate, pot fi facute sa fie asa, dar cel cu 6 cilindri, si cel cu 5 sau cu 3, prin simplul fapt ca pulsurile de putere vin in momentul cand pistonu este la punctul mort superior si exact in momentul in care are loc accelerarea miscarii bielei, cand pistonu ajunge sus, ori jos, adica in capat, pistonu va incetini, iar biela se va misca in lateral mai repede decat atunci cand este la mijlocul cursei, de aceea au contragreutatile alea mari ep vibrochen si axele de echilibrare, daca te uiti la o ascutitoare de aveo vezi ca nu misca deloc motorul la ralanti, sau la un bmw de 2000, sta nemiscat motorul, pe cand cele vechi fara axe au tendinta sa oscileze. va rog pe toti care nu sunt de acord cu mine, sau si pe cei care sunt is vor sa se mai mandreasca inca o data cu motoarele bmw :twoup: cautati pe google clipul in care testeaza un baiat motorul v12 de pe un seria 7 E32, pune o moneda si sta moneda in picioare pe motor, ala e rafinament in cea mai pura forma,o moneda care sta in pozitia drept pe un motor pornit. acel tip de motor este echilibrat dinamic perfect, va recomand o sa ramaneti uimiti
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pai...bun venit! :twoup:

in primul rand ar trebui sa te mai calmezi asa putin, sau ai in cap doar liniute? :)

stii, aici nu este un joc, unde apesi niste taste si nu trebuie sa bagi bani decat in curent. daca crezi ca masina ta este de curse asta este strict teraba ta, intra pe patrutuning si pe topicul de provocari. nu cred ca o sa se ia cineva de aici cu tine la liniute.

ps: cat mai e litrul de benzina? asta daca nu te joci nfs, bineinteles :twoup:

 

 

Vad ca au aparut discutii cu adevarat interesante ceea ce e de bine fata de disputa noastra de la distanta...dar vroiam doar sa-ti spun ca sunt foarte calm asa ca stai flexat...si apropo nu am mai jucat nfs de vreo 4-5 ani de pe cand aveam o supernova si eram si mai tanar....iar la aluzia aia cu benzina .....te informez ca este cu vreo cativa bani mai multi decat motorina ceea ce e nesimnificativ dar ca sa vezi.....culmea ..am inteles aluzia.....vrei sa zici ca consuma mult?.HA HA HA.... Pot doar sa-ti dau un raspun simplu .CAT VREA TALPA MEA.......iar mai concret sa stii ca am scos consum intre 6.8 pana la.........12 sau poate 15 .daca mergeam cu a 2-a la 100km/h....iar liniute nu am facut niciodata cu nimeni si nu as face ca nu imi plac.....doar in trafic cand ma mai enervez din cauza circulatiei sau a unui sofer de raba..sau tractor.....oricum daca chiar vrei liniute sunt curios pana la ce viteza merge tds-ul tau cu a 2-a sau a 3-a .....parca vroiai sa-mi zici de tds ca e buna nush de ce...acum ai uitat?.....sau ti-a pierit cheful?..sau mai bine lasa ca m-am cam plictisit si eu..bafta...

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Propria mea opinie, am avut 4 ani de zile un 316i e46...apoi am achizitionat si un 318d e46...motoare in 4 cilindrii, relativ ieftin de intretinut, ma refer aci la revizii, brate, telescoape, tampoane motor, etc. Cel putin cu 316i nu am avut nici o problema legata de motorizare...decat ceva articulatii in 4 ani de zile,dar papa binisor carburant :twoup:, in fine... La 318d nu putem vb de acelasi lucru :twoup:, racord flexibil schimbat, suporti pe la tobe de vreo 4-5 ori, tampoane la motor de 3 ori, debitmetre, senzor vibrochen, electromotor, alternator, electrocupla radiator, etc..dar poate am avut eu ghinion, ok..consuma putin, n-am ce zice :)). Buuun!!...actualmente...am vandut 316i-ul...si am luat un e39,525d, alta viata...motor 6 cilindrii...acum sa va explic..ce s-a schimbat..si cam care ar fii diferentele din punctul meu de vedere :

- consum mai mare ca la 318d, dar mai mic decat la 316i :twoup:

- revizie mai scumpa cu cca. 30%, tin sa precizez ca la mine revizia consta in a cumpara filtrele si uleiul, le schimb singur :twoup:

- brate, mai multe si mai scumpe decat la e46, tampoane motor dublu ca pret fata de e46, etc. (atat am schimbat momentan) :twoup:

- tinuta de drum de 3 ori mai confortabila decat e46, spatiu mai mult

- poate ca din cauza faptului ca nu am avut motor cu 6 cilindrii niciodata imi place sunetul motorului...adica e si putin stilat si putin agresiv...nu stiu sa descriu in cuvinte... dar e super tare :twoup:

- tot ce inseamna 6 cilindrii depaseste 2200cmc..deci impozit mare

 

si cam atat...sau cel putin atat imi vine mie in minte acum...am facut o comparatie intre e39 6 cilindrii si e46 4 cilindrii.....nu am vorbit de e46 6 cilindrii pentru ca nu stiu cum e,dar presupun ca e racheta :)

Link to comment
Share on other sites

inca un coleg forumist, care e de acord ca motoarele cu 6 pistoane ofera o alta senzatie al condus, si au un rafinament aparte,plus ca mereu vor fi mai puternice decat cele cu 4 cilindri, fiindca sunt mai mari :twoup: despre fiabilitate consum si alte chestii, aia tine de fiecare producator in parte, de banii investiti in dezvoltarea si testarea motoarelor.la urma urmei pentru mine un motor nu inseaman ca nu e fiabil daca pica debitmetrul sau pompa de benzina, nu e fiabil daca se supraincalzeste des, asta ar indica o eroare de proiectare, daca papa ulei, daca in 3 ani prajeste garnitura de chiulasa sau incepe sa piarda ulei pe al garnituri, daca are un consum are pentru ceea ce ofera, ex: 12% pentru 100 cai, am dat un exemplu ipotetic, daca pica piese interne ale motorului aia insemna lipsa de fiabilitate la un motor.cum spuneam si ami sus, motorul 6 in linie ar eun rafinament aparte, oricat de echilibrat ar fi un motor in 4 cilindri nu va fi ca unul cu 6 in linie, pulsul de putere tot la fel va veni, atat ca nu se vor mai simti vibratiile si oscilatiile, dar puterea tot in pulsuri va veni si nu na veni constant precum la un 6 linie. am vazut ca apare o discutie noua benzina vs motorina,intradevar in viitor cred ca motoarele pe benzina vor fi pentru entuziasti si pasionati si pentru motorsport, unde e nevoie de raspuns rapid al motorului, dar in rest pe sosea motorina va face legea, fiindca are un cuplu mai mare, putere se poate face, si va consuma mai putin, lucru la care trebuie s ane gandim pe viitor, plus ca emisiile sunt mai mici la diesel.dieselul e viitorul, pana cand va fi depasit la randul lui de motorul care va merge numai pe aer :), cele benzinza eu personal le vad convertite pe gaze naturale, alcool, dar benzina ca si comsubtibil al viitorului, nu prea cred, are zilele numarate. am dezvoltat prea multa tehnologie ca sa mai depindem de benzina, singurul avantaj al motorului pe benzina fiind ca era simplu de construit, pe cand motorul diesel abia de 15 ani a inceput sa aiba o dezvoltare mai serioasa, in ani 60 mercedes a pus un diesel pe o masian mica pentru prima oara, motorul pe benzina avea deja 70 de ani experienta pe masina, abia acuam vedem adevarata valoare a motorului diesel, cand tehonologia ne ajuta f mult, injectie directa, turbine cu geometrie variabile, intercoolere, galerii de admisie variabile, injectoare piezoelectrice si calculatoare pentru motoare care le depasesc pe cele care proiectau masinile de acuam 15 ani. la noile motoare diesel injectia de motorina are loc de mai multe ori pe ciclul de detenta si imd inainte de punctul mort superior, deci se injectieaza motorina cand deja a avut loc combustia, arunci motorina in foc cu alte cuvinte, de aia sunt asa silentioase si consuam asa putin, iar turbina cu gemoetrie variabila face lag-ul sa fie ceva de domeniul trecutului, iar pentru cate are nevoie 95% din populatier globului de masian dieselul e viitorul,acei 5 % ii consider cei care sunt pasionati si [se conduc sau piloteaza] spre deosebire de cei care doar [se transroprtai][/i]. facem unsondaj in topic, cati dintre voi treceti de 4000 rpm cu masina cand mergeti al lucru sau in vacanta, va scartie rotile al fiecare curba la valea oltului sau pe transfagarasan, si iesiti la deparaje cu masina, sunt sigur ca nu voi primi mia mult de 3 raspunsuri afirmative sincere, deci dieselule viitorul. si dieselul porinde viteza, are cuplu, se tureaza repede, atata ca nu merge la 7000 rpm, dar in viitorul apropiat sunt sigur ca vom ramane uimiti cu totii despre noile tehnologii. un coleg zicea vreo cateva randuri ami sus de motorul de pe s250cdi , motor cu 4 cilindri in linie diesel de 2143 cmc 204 cai si 500 Nm, diesel biturbo si o presiune de aproape 3 bar, la diesel exista vaantajul ca se paote baga mult aer in motor si putin motorina. in inceheiere la dezbaeterea disel vs benzina care am observat ca incepuse pe forum, dieselule viitorul, si ca motor si ca si combustibil, benizna nu va mai avea mult de trait, motorul va mai trai, s anu uitam , henry ford proiectase model T sa mearga pe alcool, si motorul otto merge si pe gpl sua alte gaze, cu o eficienta mai mica decat a dieselului evindet, dar cu costuri de productie mai mici
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vad ca au aparut discutii cu adevarat interesante ceea ce e de bine fata de disputa noastra de la distanta...dar vroiam doar sa-ti spun ca sunt foarte calm asa ca stai flexat...si apropo nu am mai jucat nfs de vreo 4-5 ani de pe cand aveam o supernova si eram si mai tanar....iar la aluzia aia cu benzina .....te informez ca este cu vreo cativa bani mai multi decat motorina ceea ce e nesimnificativ dar ca sa vezi.....culmea ..am inteles aluzia.....vrei sa zici ca consuma mult?.HA HA HA.... Pot doar sa-ti dau un raspun simplu .CAT VREA TALPA MEA.......iar mai concret sa stii ca am scos consum intre 6.8 pana la.........12 sau poate 15 .daca mergeam cu a 2-a la 100km/h....iar liniute nu am facut niciodata cu nimeni si nu as face ca nu imi plac.....doar in trafic cand ma mai enervez din cauza circulatiei sau a-ul tau cu a 2-a sau a 3-a .....parca vroiai sa-mi zici de tds ca e buna nush de ce...acum ai uitat?.....sau ti-a pierit cheful?..sau mai bine lasa ca m-am cam plictisit si eu..bafta...

1: nu ma intereseaza cat consuma masina ta (nu asta era aluzia)

2:nu stiu cat prinde a mea cu a2-a sau a 3-a, eu doar circul cu masina mea, nu o alerg

3:daca nu ai inteles din postul anterior:eu nu sunt interesat de curse, alte nebunii,fiecare cu proprietatile lui.

4:nu ti-am zis ca tds-ul este cel mai bun, vroiam doar sa il mai "lauzi" (vezi postul respectiv si mai citestel inca o data)

5:drum bun!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.