Jump to content

4 cilindri vs 6 cilindri


cristimm

Numarul de cilindri.  

1247 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Am votat 6L pentru ca asta conduc si asta imi place, dar pe viitor daca o sa trec la un e90 nu cred ca o sa fie 320i chiar daca acum am e 46 320i, din cauza faptului ca e90 320i are 4 cilindri. Nu inteleg de ce pe e90 320i nu s-a montat un motor 6L, de exemplu pe e60 520i s-a pus motorul M54 2.2 parca de 170 cai la inceput, iar pe e90 motorul N46 care banuiesc ca e asemanator cu N42 dupa 318i e46. Deci de la e46 320i voi fi nevoit sa trec la e90 325i(din punctul meu de vedere) pentru a nu pierde cei 6 cilindri.
Link to comment
Share on other sites

Mai putin la fuga :D

Compara mere cu mere, nu altceva.

Nu s-a trecut la 4 in linie fiindca sunt mai bune decat 6L, sunt mai ieftin de facut, sunt mai simple, eventual emisii mai mici...

 

 

compara un 3L 6 in linie cu 3L 4 in linie. Nu mai e asa maret cel din urma...

Cu alte cuvinte... ti-ai dori pe x6 sa ai 4 in linie? un schimb scurt. Nu ultima inovatie, un motor mai inteligent ca al tau, pur si simplu sa-ti pastrezi cilindreea, turbinele si sa ai 4 in linie.

Compara atunci sunetul, vibratiile...

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Pana una alta, motoarele de 6 cilindri in linie de la BMW care beneficiaza si ele de ultima tehnologie (3.5i, 3.5d, 1M samd) sunt absolut excelente. Si nu prea exista motoare in 4 cilindri sa se compare cu ele.
Link to comment
Share on other sites

6L sunt ceea ce a dus BMW in fata, DAR in opinia mea, se trece la 4L din cauza strict a consumului si taxelor (si a concurentei bineinteles care deja facea 4L turbo).

 

Sau, sa o luam altfel, daca nu ar exista taxa de inmatriculare, impozitul nesimtit, asigurarea destul de mare la un 3000cmc, pretul benzinei sa fi fost cel din 2008, eu cred ca cu 50% mai multi oameni si l-ar permite, ma refer la intretinere ca la carte.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

6L sunt ceea ce a dus BMW in fata, DAR in opinia mea, se trece la 4L din cauza strict a consumului si taxelor (si a concurentei bineinteles care deja facea 4L turbo).

 

Sau, sa o luam altfel, daca nu ar exista taxa de inmatriculare, impozitul nesimtit, asigurarea destul de mare la un 3000cmc, pretul benzinei sa fi fost cel din 2008, eu cred ca cu 50% mai multi oameni si l-ar permite, ma refer la intretinere ca la carte.

 

Hai mai, fii serios, acuma cine are 47500E PLUS TVA sa dea pe un 330xd se mai uita la consum, la impozite(care oricum e doar 500E pe an) sau asigurari....asa teorii va baga astia in cap de nu-i voie. Da, ar mai fi o faza, si anume la semi-coate goale ca sa spun asa care isi ia in rate 'benveu nou', ala da, se uita la impozit si consum. Asa ca sa nu va mai aud cu imbecilitati de genu: 'bai n-ai tu bani de benveu' ca vezi ca politica bancilor e fix inversa, si te fac sa ai, intr-adevar muncind sa platesti ratele 5-10 ani sau pe cat ai luat creditul!

Oricum la cat tot cica le scad costurile de productie, TOATE masinile noi sunt exagerat de scumpe pt ceea ce iti ofera.....hai sa fim seriosi, acuma pe cine mai prostesc ei cu o plasma in tetiera sau alt briz-briz inutil, cand iei laptop nou la 500E mult mai performant, si la povesti cu performante dinamice la consum onorabil....pai cui ii trebuie asa ceva si isi permite, isi ia un 335d mai vechi cu 8000E si cu inca 2000 il face brici.

Edited by BMWdrifter
Link to comment
Share on other sites

Compara mere cu mere, nu altceva.

Nu s-a trecut la 4 in linie fiindca sunt mai bune decat 6L, sunt mai ieftin de facut, sunt mai simple, eventual emisii mai mici...

 

 

compara un 3L 6 in linie cu 3L 4 in linie. Nu mai e asa maret cel din urma...

Cu alte cuvinte... ti-ai dori pe x6 sa ai 4 in linie? un schimb scurt. Nu ultima inovatie, un motor mai inteligent ca al tau, pur si simplu sa-ti pastrezi cilindreea, turbinele si sa ai 4 in linie.

Compara atunci sunetul, vibratiile...

 

Daca langa acei 6 in linie nu ai doua turbine langa te .... pe el de rafinament.Din punctul meu de vedre 2.0 245cp este peste vechiul 3.0 258cp,mai putin la rafinmanet.Intr-adevar 3000cm cu 4 in linie nu se pupa,insa bmw inca nu a facut asa ceva.

 

X6 este o masina prea scumpa pt a suporta un L4 sub capota,daca masina mea ar fi fost un 3er spre exemplu,cu siguranta nu as fi luat in calcul niciun diesel,tocmai pt ca la relanti tremura,chiar daca vb de 6 cilindri,,probabil as fi mers pe 2.0 245cp.

Link to comment
Share on other sites

Am momente cand regret ca nu am luat 5.0i v8,dieselul este tot diesel,se simte mai ales la relanti chiar daca vb de un L6 f modern.Daca ar fi existat motorul de pe 1M de 3L 340cp si 500Nm alegeam cu siguranta benzinarul si azi nici nu mai aveam nici cel mai mic regret.
Link to comment
Share on other sites

la cat se alearga in ROmania..e bun orice motor (echilibrat cu caroseria) care sa faca o depasire decenta in conditi de siguranta si confort..nu conteaza numarul de cilindrii sau daca e benzina ori diesel..astea tin de buget.

 

tot ce am zis mai sus ar fi pt o masina de zi cu zi ..nu de liniute

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hai mai, fii serios, acuma cine are 47500E PLUS TVA sa dea pe un 330xd se mai uita la consum, la impozite(care oricum e doar 500E pe an) sau asigurari....asa teorii va baga astia in cap de nu-i voie. Da, ar mai fi o faza, si anume la semi-coate goale ca sa spun asa care isi ia in rate 'benveu nou', ala da, se uita la impozit si consum.

 

Am uitat sa precizez ca mai ales din cauza emisiilor se scad capacitatile. In rest da, ai dreptate, e vina mea, am uitat ca traiesc in romania, tara smecherilor si baietilor de bani gata, in timp ce sarmanii nemti se uita cu ochii cat cepele la pretul carburantilor (fara gluma), isi iau 1.9tdi-uri si 2.0 in prostie (maxim 2.0).

Crezi ca Bmw a facut pt noi sau tarile astea second-hand 328-ul cu motor de 2.0? Tocmai ca pt tari ca germania sau alte mari puteri economice, care au simtul dezvoltarii si au vazut cum bate ceasul (adica ce au de gand guvernele, si mai ales petrolistii).

Link to comment
Share on other sites

Am uitat sa precizez ca mai ales din cauza emisiilor se scad capacitatile. In rest da, ai dreptate, e vina mea, am uitat ca traiesc in romania, tara smecherilor si baietilor de bani gata, in timp ce sarmanii nemti se uita cu ochii cat cepele la pretul carburantilor (fara gluma), isi iau 1.9tdi-uri si 2.0 in prostie (maxim 2.0).

Crezi ca Bmw a facut pt noi sau tarile astea second-hand 328-ul cu motor de 2.0? Tocmai ca pt tari ca germania sau alte mari puteri economice, care au simtul dezvoltarii si au vazut cum bate ceasul (adica ce au de gand guvernele, si mai ales petrolistii).

 

Sincer asta da o nota pregnanta de ipocrizie si prostie mare sa te zgarcesti la 2-2.5L/100 km si 300E pe an taxe intre un 2.0 si un 3.0, da "sa iti permiti" sa dai 50miiE pe 2.0 si sa si pierzi in masina asta MINIM 15miiE in primul an, inca 10mii in al 2-lea si inca 3-4 pe an in urmatorii 3 indiferent de cati km faci....pai mai daca nu iti permiti consum si taxe(nu foarte exagerate precizez si in Germania nunumai la noi) atunci ia frate Ford 1.4 TDCi cu 12miiE care consuma 5% in medie, merge ok mai ales de nou sau daca vrei neaparat 'benveu tare si jmeker' gasesti usor 320d de 177cai totusi si de 5-7 ani in stare impecabila la 8000E care nu te omoara deloc cu taxele plus consumul poate fi si mic :p

Deci, in concluzie preturile masinilor noi sunt exagerat de mari si fara baza reala, raportul calitate-pret fiind unul foarte nefavorabil pt client!!!

Edited by BMWdrifter
Link to comment
Share on other sites

trebuia sa votam cati cilindri avem!?nu? asta inseamna la masina pe care o conducem, io vad un procentaj de 226 voturi pentru 4 cilindri si 408 pentru 6, asta inseamna ca din 3 masini de pe forum 2 au 6 cilindri, mi se pare o mare disconcordanta, sau poate ma insel iodry.gif
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.