Jump to content

4 cilindri vs 6 cilindri


cristimm

Numarul de cilindri.  

1247 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Asa e, maxim 25kmh e oras (si asta intr-un oras lejer, mic). In Bucuresti dimineata viteza medie poate fi si 15-17kmh, sau mai mica.

 

Eu pe oras am avut cea mai mica viteza medie 19kmh, si asta nu in Bucuresti. Consumul pentru un motor euro4 (sub 2000cmc) a sarit de 11% atunci.

 

@Radu I, este un consum f ok, dar nu te gandi ca e doar pe oras. Daca vrei sa vezi ce-ti arata BC-ul pe oras, reseteaza-l lunea, daca stii ca nu iesi din oras si vezi pana vineri ce consum ai (cu viteza medie aferenta).

Edited by P.I.M.P.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pentru satisfactie personala poti sa resetezi consumul in timp ce mergi cu 80 la ora constant pe autostrada. O sa-ti indice 3%. Lucs.

 

Asa e, maxim 25kmh e oras (si asta intr-un oras lejer, mic). In Bucuresti dimineata viteza medie poate fi si 15-17kmh, sau mai mica.

Dimineata da. Eu ma refer la un consum urban facut pe macar 500 km.

Eu asa am facut la fosta mea masina.

Am facut plinul si am mers doar in oras. A iesit consum de 20%. Viteza medie parca vreo 22 km/h, insa nu mergeam in mod special dimineata. De fapt chiar evitam sa merg dimineata devreme cu ea.

 

Ma asteptam sa aiba N47. Pentru un M47N2 ala e un consum total nerealist.

Edited by Service Premium
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

Ma asteptam sa aiba N47. Pentru un M47N2 ala e un consum total nerealist.

 

Nu se poate sa fie nerealist. Eu traiesc intr-o lume reala, deci am un consum real. E consumul care il are masina mea, in particular. Probabil pentru voi "capitalistii" este un consum "nerealist".

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

E realist pentru un consum mixt, nu preponderent in oras. Incearca sa intelegi ca 37 kmh nu e o viteza medie de oras. De ce? Pentru ca sunt semafoare, treceri de pietoni, intersectii, iar cand treci de ele abia ajungi la 50kmh si iar trebuie sa franezi. Rezulta o viteza medie de 22-24.

 

Cine vrea sa inteleaga, intelege, sa nu transformam si topicul asta intr-unul de consum.

 

 

Da, am si drumuri in afara orasului. Dar rar ies asa cum am iesit ieri, la drum mai lung. Consumul este preponderent in oras.

Edited by P.I.M.P.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Aveti dreptate ca a progresat enorm benzinarul insa comparatia cu 2.0 turbo care la mers reținut consuma 11 in Bucuresti nu e buna. N47-le nu depaseste 9-10 orice i-ai face, pe cand 428i daca mergi cu el in acelasi mod ca si cu n47 blanit o sa fie diferente uriase.

Iar extraurban e diferenta si mai mare.

Exemplu 528i 2.0 consuma la 200 la ora 15 litri.

525 d 2.0 d 218 cai consuma la 200 la ora 10.

Urban, 528i 12.5l dar priviti cum merge ala in clip, nicivorba de Bucuresti unde situatia e alta.

Urban 525d 8.5l. Hai sa adaugam la amandoua pentru traficul de Buc inca 2 litri.

Hai sa fim realisti putin cu benzinarele astea minune.

Edited by cavaliere
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Sa urmariti filmulete facute de baietii aia ca au pt zeci de masini.

Mie mi se par foarte concludente, hai ca un seria 3 f30 e mai usor si mai scazi un litru, dar il scazi atat pt benzina cat si pt diesel.

Totusi e destul de relevant testul de consum.

Si confirma ceea ce am zis, cu cat creste viteza cu atat diferentele de consum se maresc.

Edited by cavaliere
Link to comment
Share on other sites

Deci e clara treaba consumul e singurul avantaj ramas la diesel cu motoare turbo de 2000cc si acest avantaj cu timpul o sa fie din ce in ce mai mic, 28i a fost primul pas urmeaza 30i cu motor tot de 2000cc cu mai multi cai, emisii mai putine si consum mult mai bun.

 

A trecut vremea cand nu gaseam benzinar pana in 2000cc la bmw care sa faca fata la un diesel de aceeasi marime, singul compromis era audi 2.0TFSI care pentru un pasionat BMW nu intra in discutie.

Edited by Valy69
Link to comment
Share on other sites

Deci e clara treaba consumul e singurul avantaj ramas la diesel cu motoare turbo de 2000cc si acest avantaj cu timpul o sa fie din ce in ce mai mic, 28i a fost primul pas urmeaza 30i cu motor tot de 2000cc cu mai multi cai, emisii mai putine si consum mult mai bun.

 

A trecut vremea cand nu gaseam benzinar pana in 2000cc la bmw care sa faca fata la un diesel de aceeasi marime, singul compromis era audi 2.0TFSI care pentru un pasionat BMW nu intra in discutie.

Pai fix consumul era avantaj major la diesel si acum 10 ani. Si din cate se vede inca a ramas un avantaj major. Marketing si date din hartii e una, realitatea e cam alta.

Daca nu ar fi problema de consum cred ca toti ar alege motoare v8. Altfel e clar ca un 4 cilindri il iei pt taxe si consum.

Link to comment
Share on other sites

La capacitati egale benzina oricand va consuma mai mult. Insa alta e evolutia aici, cum e sa conduci un diesel turbo, si cum e sa conduci un benzinar turbo... un benzinar aspirat e ok, d-apai unul turbo. Consumul e mai mare intr-adevar, depinde de inovatiile producatorului. De exemplu pe forumul opel, cei cu 1.6 turbo au consumuri destul de mari, chiar si pe masini mici/usoare.
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am mai participat la o discutie asemanatoare pe un alt topic, nu mai stiu exact care. Toti se tin sus si tari ca ce bun e benzinarul si ca o sa fie tot mai bun. Dar majoritatea au instalatii pe gaz :goodjob:

Asta cu gazul e o rusine , ii ca si cand iti iei bmw dar nu ai bani de benzina cam asa ceva.

Daca iti iei BMW doar pentru fatada asta spune foarte multe despre tine, mai bine iti iei un Logan vechi ca pe ala merge GPL de minune si nu are nimeni treaba cu tine.

 

Nu stiu unde ai vazut tu ca majoritatea au pe gaz , intradevar sunt cativa dar foarte putini.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am mai participat la o discutie asemanatoare pe un alt topic, nu mai stiu exact care. Toti se tin sus si tari ca ce bun e benzinarul si ca o sa fie tot mai bun. Dar majoritatea au instalatii pe gaz :goodjob:

Ai vazut tu F30 328i sau F32 428i cu GPL?

Edited by Service Premium
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asta cu gazul e o rusine , ii ca si cand iti iei bmw dar nu ai bani de benzina cam asa ceva.

Daca iti iei BMW doar pentru fatada asta spune foarte multe despre tine, mai bine iti iei un Logan vechi ca pe ala merge GPL de minune si nu are nimeni treaba cu tine.

 

Nu stiu unde ai vazut tu ca majoritatea au pe gaz , intradevar sunt cativa dar foarte putini.

 

Asa am zis si eu. Ma asteptam ca lumea sa ma aprobe. Crede-ma ca au fost o gramada care au sarit cu gura ca este foarte bine si frumos cu GPL. Si eu m-am mirat. Imi e ciuda acum ca nu gasesc topicul respectiv. Dupa cum bine observi au inceput minusurile la ce am scris eu mai sus, se simt cei cu butelia in portbagaj. Sunt o gramada. Si veneau cu argumente ca BMW face masini pe gaz din fabrica.

Edited by Radu I
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Asta e mare aberatie, evident ca nu o sa pui gpl pe f01 sau f10. Dar daca ai e46 sau e60 si ii pui gaz ce are? Ca doar nu e vreun Ferrari de zici ca cine stie ce masina exclusivista..

Afirmatia " cum sa ai Bmw si sa ii pui gaz" e stupida. Daca e Bmw de 20k euro, atunci da, poate ca e usor exagerat, insa pana la urma fiecare face ce vrea pe banii lui.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

:)))))) vezi? foarte multi frustrati cu bombe atomice ambulante in masina. Hai sa curga cu minusurile :)). Eu ma retrag ca nu fac parte din clubul celor care "au BMW" dar nu au bani de benzina. Asa-s romanii fuduli. Au sigla cu BMW, dar n-au bani sa-l intretina. Edited by Radu I
  • Like 6
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Consumul in Bucuresti nu are legatura cu realitatea....sunt situatii si situatii doar cine locuieste stie,poti sa faci pe aceeasi distanta si dublu ca timp cateodata si consumul creste exponential,personal am consumat si 20 % pe benzina de doar 2 litri si chiar 14 % pe diesel pe N47(ocazional este adevarat)..

Intotdeauna un benzinar va consuma mai mult decat un diesel chiar daca este cu motor mic si e pe turbo.Mai nou cica nu se mai poarta downsizing......unde toti producatorii dau consum extrem de mic in oras,total nerealist......rightsizing este viitorul...si aici Mazda a facut ce trebuie....sa traim si sa vedem..

Personal am ales 4 si nu 6 pentru ca traiesc in Romania si drumurile nu ma lasa ,restrictiile nu ma lasa,colegii de duminica .....ce sa fac cu 6.....cu 4 pot sa fac 240/h (si permisul scos pe jumatate pe geam).

Liniute fac doar pe tableta.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.