Jump to content

4 cilindri vs 6 cilindri


cristimm

Numarul de cilindri.  

1247 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ca un mic offtopic:

 

Voi ati observat urmatorul paradox pe forum???

 

Cei care isi pun GPL sunt hultiti, iau minusuri si injurati, facuti sarantoci si nedemni de BMW, iar de fapt ei economisesc bani pe ii pot investi in alte placeri, polueaza mai putin.

 

Cei care scot DPF_ul sunt cei mai tari, i-au plusuri ca au facut DPF-off sunt cei mai demni de marca, iar de fapt ei polueaza aerul cu particule care tot, ei, noi si copiii nostrii le inghitim....ciudat.

 

Exact asa este !!!S-a dus draq DPF ca are 500.000 km masina si e aproape termenata de viata si noi nu punem altul ......noipunem teava facem soft la resoft sa stoarcem si ultimul gram de viata din ea si ne postam pe forum ca avem masini de masini si suntem smecheri mafioti.

Pai voi stiti ce inseamna sa fi mafiot cu BMW?

Cand ai numai OEM frate pe ea....cand te trezesti noaptea singur cu cheia in mana si spui :Am numai originale pe ea.Asta inseamna sa fi mafiot.

Giovani conduce alta marca.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Hello my friends.....

Votat 6 pistoane 😈

E cu totul altceva, sprint...putere....mai silențios....

sa nu vorbim de taxe, impozit, consum ca nu are rost.

OdatĂŁ ce ĂŽți permiți o mașinĂŁ de gen nu se pune problema ronilor 🐯

 

Apropo de gaz....fiecare e liber sa facĂŁ ce vrea cu mașina lui

dacĂŁ ĂŽși pune gpl ĂŽnseamnĂŁ ca vrea sa economiseascĂŁ, tine la mediu și

ĂŽn același timp conduce marca de mașinĂŁ care o iubește...indiferent

ca e pe motorina,gpl,apĂŁ, hibrid și restul.

(PĂŁrere personala )

 

 

 

Drive safe....an have fun 😆

Edited by cristian85
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Fiecare isi face calculul pana la urma,la mine a fost simplu faceam 5-7.000 km/an asa ca nu aveam nevoie de diesel,acum am sarit catre 12.000 km/an dar varianta GPL nu se aplica as pierde prea mult spatiu in portbagaj si nu stiu in cat timp as amortiza instalatia de gaz. Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ca un mic offtopic:

 

Voi ati observat urmatorul paradox pe forum???

 

Cei care isi pun GPL sunt hultiti, iau minusuri si injurati, facuti sarantoci si nedemni de BMW, iar de fapt ei economisesc bani pe ii pot investi in alte placeri, polueaza mai putin.

 

Cei care scot DPF_ul sunt cei mai tari, i-au plusuri ca au facut DPF-off sunt cei mai demni de marca, iar de fapt ei polueaza aerul cu particule care tot, ei, noi si copiii nostrii le inghitim....ciudat.

 

Oricum majoritatea posesorilor nu sunt demni de un Bmw, toti vor masini cat mai puternice dar in ac. timp mai economice decat un 1,5dci, toti vor jante mari si apoi isi incalta bolidul cu anvelope sh sau deschid topic cu Riken vs, toti vor masini premium dar la repara cu piese sh.

 

Ideea cu gazul este alta, nimeni nu recunoaste ca:

-mersul motorului se schimba in rau, treptat

-exista pierderi de putere, intr-adevar mici, dar exista

-nu a facut un calcul in adevratul sens, ci doar ca se bucura cand alimenteaza mai putin la pompa

-val. de revanzare scade

-masina se ingreuneaza iar spatiul se pierde

 

 

 

 

 

Ce masina? Fa si tu un consum pe 100-200, nu pe 21 km.

 

640d, nu pot sa fac un consum exclusiv in Buc pt ca locuiesc in IF.

 

Pe 6310km am un consum mixt de 7.7% si o viteza de 59.8km/h, modul eco il folosesc f rar deoarce intareste suspensia si taie din puterea motorului si a AC-ului, strat/stop-ul ma deranjaza.

Edited by ionut_marius
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai pe 6000 de km viteza medie 60 este foarte mult. Urban nu scoti uneori nici 20.

Ce ai postat tu , 8%, arata misto, dar tine de fizica, consuma masinile de 1500 de kg 2.0d uneori si 10 in Bucuresti.

Ma rog, referitor la gaz, poti sa imi spui de ce e uzura mai mare? De ce se schimba mersul in rau? Daca poti sa imi raspunzi la intrebarile astea cu argumente documentate, te astept aici sau pe mesagerie.

Link to comment
Share on other sites

Pai pe 6000 de km viteza medie 60 este foarte mult. Urban nu scoti uneori nici 20.

 

Nu am spus ca 7,7-le este consum urban,ci mixt pe 6300km si dupa cum se vede s-a mers mai mult ex.urban

 

Ce ai postat tu , 8%, arata misto, dar tine de fizica, consuma masinile de 1500 de kg 2.0d uneori si 10 in Bucuresti.

 

Cand vit. medie scade la 6-7km/h,consuma cel mult 13%, tehnologia a avansat mult.

 

Ma rog, referitor la gaz, poti sa imi spui de ce e uzura mai mare? De ce se schimba mersul in rau? Daca poti sa imi raspunzi la intrebarile astea cu argumente documentate, te astept aici sau pe mesagerie.

 

Caz real: motor aspirat 1.6 16v euro 5, injectie multipunct, la 31k km s-a montat instalaitie GPL Tomasetto (2900 si ceva ron, cam ce era mai modern in 2013),toate bune si frumoase, la aproape 60k km a inceput sa balbaie la ralanti,dupa multe reglaje au adus-o cat de cat la normal, la 64-65k km, avea momente cand nu mai pornea la prima cheie, s-au schimbat bujiile,s-au mai facut reglaje, merge, la 68-69k km,adica acum, balbaie/ se simt mici vibratii intre 1800 si 3000rpm. Daca se trece pe benzina masina merge absolut normal.

 

Sa nu iti inchipui ca scutura sau da in nas violent, insa vibratiile/ balbaielile totusi se simt si deranjaza. Intr-adevar, cineva mai putin pretentios nici nu le-ar lua in seama, unii nici macar nu au habar cum ar trebui sa mearga/ sau cum mergea masina cand era noua,trendul este de a cumpara masini cu >200k km, premium sa fie.

 

Benzinarele euro 5-6 cu injectie directa sunt si mai pretentioase si mai stricacioase.

 

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Un 320d nu sare de 10% nici daca mergi cu 200

 

:))))

 

vino in Buc

 

la Unirii intre 16.00 si 20.00 si mai vb !

 

off topic....

 

ok sunt mai economice in anumite conditii prea slavitele voastre 320d.....dar deja se sare calul rau !

Edited by wind-3er
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Oricum majoritatea posesorilor nu sunt demni de un Bmw, toti vor masini cat mai puternice dar in ac. timp mai economice decat un 1,5dci, toti vor jante mari si apoi isi incalta bolidul cu anvelope sh sau deschid topic cu Riken vs, toti vor masini premium dar la repara cu piese sh.

 

Ideea cu gazul este alta, nimeni nu recunoaste ca:

-mersul motorului se schimba in rau, treptat

-exista pierderi de putere, intr-adevar mici, dar exista

-nu a facut un calcul in adevratul sens, ci doar ca se bucura cand alimenteaza mai putin la pompa

-val. de revanzare scade

-masina se ingreuneaza iar spatiul se pierde

 

 

 

 

 

 

 

640d, nu pot sa fac un consum exclusiv in Buc pt ca locuiesc in IF.

 

Pe 6310km am un consum mixt de 7.7% si o viteza de 59.8km/h, modul eco il folosesc f rar deoarce intareste suspensia si taie din puterea motorului si a AC-ului, strat/stop-ul ma deranjaza.

 

am avut 2 masinia pe gpl. un 525i si un saab 1.8t.

nici o problema. la 525i simteam ca trage mai prost doar daca era masina foarte incarcata. la 1.8t la fel, motor 2l turbo benzina. sa putea regla sa traga mai bine,d r creste consumul. vroiai sa o alergi, apasai butonul de benzina, treceai cutia pe sport.. si sanatate.

cu saab-ul mai mult urban mergeam pe gaz, ca afara nu halea mult. DAr in bruxelles iarna aveam 17% consum.. un kkt de masina de 150 de cai, nu fiara fiarelor.

probleme tehnice datorate instalatiei nu am avut..

daca o sa cauti putin dealeri nemti vand o groaza de masini noi noute, o km cu instalatie gpl pusa de ei si cu pastrarea integrala a garantiei...

am fost cat peaci sa cumpar o mazda 6 noua cu gpl in loc de asta diesel care am luat-o, dar dealer-ul o avea numai cu cutie manuala si nu aveam chef sa astept 3 luni..

 

VW vinde direct de fabrica. ..

 

 

dar suntem off topic.. acum as lua 3 cilindri plug in hybrid daca as avea curte /garaj sa o incarc.. practic toti km urbani i-as face electric. Sa vedem ce scoate bmw, care in afara de i3, restul de modele sunt niste abureli...nu sunt plug in si ai fix acealesi consumuri ca si alea non hybrid..

daca pun astia prize in garaj la birou, urmatoare masina in vreo 2 ani sigur va fi ceva de genul Golf GTE,

Edited by DOMI
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

depinde unde stai, ai cev facilitati la taxe, prima eco etc.se compenseaza.

 

 

faza misto la plug in hybrid e ca nu iti trebuie 2 masini.

naveta la munca o faci electric, de obicei au o autonomie de un 50 km acolo, si drumuri lungi cu motorul clasic, care consumul ceva mai mult de regula datorita greutatii bateriei. dar iesi ok oricum..

e mai scump cu vreo 4k decat un golf 1.4 tsi clasic, si daca ai o prima eco de vreo 2k macar, iesi bine..

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Drumul de la mine de acasa pana la serviciu nu depaseste cu mult 5 km. Ar fi o varianta excelenta, avand in vedere ca lucrez la o multinationala automotive (proiectare masini), unde s-ar putea monta usor statii de incarcare. Oricum, inca mai astept pana cand o sa se vanda hibride second hand, in masa. Edited by Radu I
Link to comment
Share on other sites

depinde unde stai, ai cev facilitati la taxe, prima eco etc.se compenseaza.

 

 

faza misto la plug in hybrid e ca nu iti trebuie 2 masini.

naveta la munca o faci electric, de obicei au o autonomie de un 50 km acolo, si drumuri lungi cu motorul clasic, care consumul ceva mai mult de regula datorita greutatii bateriei. dar iesi ok oricum..

e mai scump cu vreo 4k decat un golf 1.4 tsi clasic, si daca ai o prima eco de vreo 2k macar, iesi bine..

alea full electric sunt mega scumpe si ce zici tu nu stiu ce mare schema faci.Am pe cineva care merge cu o Honda din asta cu motor de 1,5 benzina si o baterie ceva,te tarasti cativa km pe electric dar daca te dai la ea in 2 km ai ramas fara baterie :))

Link to comment
Share on other sites

deci sunt masini hybride si plug in hybrid.. cauta pe google, sunt chestii complet diferite.

alea hibride sunt un rahat cu perje..

full electrice de neutilizat decat ca a doua masina.

opel ampera a fost prima de genul, apoi au aparut multe altele. e alta tehnogie.

Practic ai o baterie mai mare care are o autonomie considerabila. de la 50 km in sus, exclusiv electric si pe care o incarci la priza. Pe langa motorul electric au si motor clasic, care il folosesti la drumuri lungi. Urban poti merge exclusiv electric.

Cele mai recente si bine vandite modele sunt acum Mitshubishi Outlander i-Phev si golf GTE. De cand au aparut astea, practic sectorul a explodat creste de la an la an cu peste 100% .. desi sunt inca relativ inca putine comparat cu masini clasice .

Golf GTe e chiar ceva de speriat, daca daca o pui pe sport, sa foloseasca ambele motoare face suta in vreo 6 sec... :)

eu de exemplu fac minim 400 km pe luna intr-un oras super agolmerat cu consumuri anormal de mari.

 

 

 

 

pe langa asta as economisi vreo 300 de euro pe an la impozite si taxe, in alte tari poate mai mult..

acum nu stiu cat mai sunt de interesante de cand e petrolul ieftin, dar nu stiu cat o tina veselia asta, un an poate 2 sigur mai tine,dar apoi..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

DOMI exemplele date de tine sunt chiar ok. Dar crede-ma ca TESLA o sa bata orice concurenta in viitor, cu privire la masinile pe curent. Si nu vorbesc din articole citite de pe net. Autonomia se discuta de la 400 km in sus. Si cuplu de aproximativ 500 Nm. Nu stiu cate masini de aici de pe forum se pot lauda cu asa un cuplu... Edited by Radu I
Link to comment
Share on other sites

e inca problema cu incarcatul la astea electrice.

eu stau in Bruxelles.

garaj nu am, si nici sanse la vreunul. case individuale cu garaj si / sau curte sunt aproape inexistente, sau care sunt nu te apropii de ele.. cam 2k / luna chiria..

 

javra de stat belgian nu construieste statii de incarcare, au un fel de scutiri de impozit si atat. In olanda e plin de exemplu, si in germania la fel, aproape orice parcare subterana, peco-uri pe autostrazi, parcari de supermarket, cladirile de birouri.. au la greu..peste tot.

 

 

2 masini sa tin iar nu pot.. pentru mine un plug in hybrid ar fi mult mai practic, si singura sansa ar fi sa imi faca la birou 1-2 locuri macar rezervate pentru plug in..

 

deci conteaza si unde si cum stai..

 

eu lucrez pentru comisia europeana, bine sunt gen subcontracotr de subcontractor, dar biroul il am intr-o cladire a comisiei europene, care se bat cu caramida in piept cu eco si masini electrice, si nu au un loc de parcare plug in in tot bruxellul unde ocupa vreo 30 de cladiri cred..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

prin belgia am vazut ca e cu vreo 4k mai scump decat un 1.4 tsi dotat similar.

mai apoi niste scutiri de taxe de vreo 2k euro.. deci ar fi vreo 2k in plus..

si tine cont ca e GT, e ceva mai rapid decat GTD-ul clasic si un pic mia lent decat GTI -ul.. e intre ele ca performante. adica nu vorbim de o lesinatura dinaia de prius..

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.