Jump to content

amortizoare bilstein sau sachs


cosmins

Recommended Posts

Pe e39 le am inca pe cele originale si am vazut ca sunt sachs,inca nu am probleme de bataie sau mai stiu eu ce altceva.

Cand am fost la bmw service de mi-au schimbat un sensor(axa came) mi-au spus ca amortizoarele ar avea eficacitate de 50-60% si va trebui sa le schimb.I-am ignorat desigur,cred ca nu aveau lucrari si ma puneau sa le schimb,stiti voi ca daca nu te pricepi cat de cat mecanicii din ziua de azi te pun sa schimbi jumatate de masina...

Oricum urmaresc topicul sa vad ce sfaturi se dau ca pe viitor sa tin cont de ele.

Edited by kolea
Link to comment
Share on other sites

mie imi trebuie un amortizor pe fata, e clar ca e busit, troncane ... etc

am fost la bmw sa fac un test si mi-au iesit pe fata 51-51%, deci bune.

chiar au mers si aia cu masina ca le-am spus ca troncane, au pus-o pe rampa, au verificat - nici un joc,

au pus-o pe test au iesit bine, au mers cu masina au vazut ca face zgomote la denivelare.

 

Daca le skimb si amortizorul o sa fie busit o sa ma duc la ei si le cer banii

mi-a mai zis cineva care a testat aparatul de la shama de amortizoare - a schimbat numai unu pe spate si la teste i-au iesit ok amandoua si la fel

Link to comment
Share on other sites

argyl - daca lasi amortizoare normale clar le distrugi. Arcurile H&R sunt extrem de dure, o sa iti rupi cocoasa. H&R sunt de fapt cele mai dure si joase arcuri posibile. Tine cont ca esti in Romania. A doua chestie ar fi ca la coborarea data de H&R trebuie B8, nu B6.

Eu aici in Germania, cu roti de 16 inch si o varianta mai moale (eibach pro +b6) resimt destul de mult schimbarea, clar comfortul s-a redus, desi s-a mai lasat un pic. Sport sport, dar si sa zornai in masina ca un bob in pastaie.

In plus o sa inceapa sa iti zornaie tot interiorul mult mai repede, in 10k maxim vei schimba tot ce inseamna bucsaraie.

 

 

cosmin, amortizoarele se schimba obligatoriu in pereche(ambele fata sau ambele spate), nu poti schimba numai unul. Cand schimb doar unul e tiganie si carpeala, tinuta de drum se duce naibii si cel nou se va uza de doua ori mai repede.

Testul de amortizoare e doar un instrument de evaluare, e influentat de mai multe chestii. In combinatie cu inspectia vizuala si alte teste se poate trage o concluzie. ...

Link to comment
Share on other sites

cosmin, amortizoarele se schimba obligatoriu in pereche(ambele fata sau ambele spate), nu poti schimba numai unul. Cand schimb doar unul e tiganie si carpeala, tinuta de drum se duce naibii si cel nou se va uza de doua ori mai repede.

Testul de amortizoare e doar un instrument de evaluare, e influentat de mai multe chestii. In combinatie cu inspectia vizuala si alte teste se poate trage o concluzie. ...

 

pai clar amandoua, asta am povestit tot topicul mai putin ultimul mesaj, probabil nu am fost clar.

o sa va scriu dupa ce le skimb sa vedem daca ambele(ce se vede la ochi, dar un amortizor praf se vede) sunt la fel asa cum zice testul BMW.

cred ca testele astea nu sunt prea clare, posibil ca amortizorul bun sa preia si din balansul celui prost, in fine, doar pareri

Link to comment
Share on other sites

am luat bilstein 380 lei bucata + flanse 90lei bucata.

ce ma surprinde - scire pe ele made in Germany, chiar sa fie Germnay? sau sunt ca si anvelopele Continetal "designed in Germnay" si facute in Romania

sa aduca ei din Germania cand le fac colea la Sibiu?

Link to comment
Share on other sites

am schimbat amortizaorele ... e alta treaba.

cel de pe drepta mai avea viata cam 5%(il bagi si il scoti cu pana cu minim efort) si in testele de la Bavaria iesise 51%.

Parerea mea e ca testele astea sunt apa de ploaie. Mi-a mai spus cineva chestia asta dar acum dupa ce am patit-o pe pielea mea sunt sigur.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

am schimbat amortizaorele ... e alta treaba.

cel de pe drepta mai avea viata cam 5%(il bagi si il scoti cu pana cu minim efort) si in testele de la Bavaria iesise 51%.

Parerea mea e ca testele astea sunt apa de ploaie. Mi-a mai spus cineva chestia asta dar acum dupa ce am patit-o pe pielea mea sunt sigur.

Ce masina ai? Si ce amortizoare ai pus pe masina, ce marca? Merci frumos, te salut.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Zi-mi si mie de unde le-ai luat, pt ca si eu trebuie sa le schimb. As vrea sa iau tot Bilstein ca tine, pt ca si din auzitele mele, sunt foarte bine cotate. Am tot e60 cu suspensie standard. Mie cred ca cele ale masinii pe care le am de fabrica ....imi bat...e zgomotoasa suspensia fata spre deosebire de cea de pe sspate...masina pluteste ca pe apa...si din cate am mai citit pe forum, ar fi o boala la e60 cu amortizoarele fata
Link to comment
Share on other sites

dupa o experienta foarte proasta cu un set de amortizoare ta technics reglabil ....am ales sa pun pe masina mea un e46 bilstein b4 si sunt foarte multumit de tinuta de drum a masinii......bilstein are fabrica in romania , mi-am comandat direct de pe situ bilstein.ro au un pret foarte bun si oameni deacolo au fost foarte amabili iar coletul l-am primit a doua zi cu factura si garantie.......sachs este deasemeni bun dar la noi se vand piratate , facute in turcia bulgaria etc si majoritatea magazinelor vand aceste copii ieftine la pret de original iar cu un search pe goagle veti gasi multi carora le-au picat amortizoarele noi sachs dupa 2-3 luni , recomand schimbarea flanselor deasemeni la schimbare amortizoarelor
Link to comment
Share on other sites

Bilstein face la Sibiu laTyssenKrupp (care e firma mama a Bilstein) amortizoarele cu care iasa(ieseau) din fabrica BMW X3 si BM seria 3 E90 si sunt foarte bune datorita in plus calitatii cerute de BMW. Restul le fabrica probabil in Germania.

La poarta fabricii au magazin BilsteinShop de la care comanzi si ridici orice tip de amortizor (chiar daca nu e produs in fabrica de la Sibiu) la pretul de producator.

Am auzit ca in Germania (mai ales pt E39)toti pun Bilstein B4 si B6(mai sport) iar supersport B8(de fapt Kitul cu B8).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

B6 nu merg cu arcuri normale, iti trebuie si un kit de arcuri sport. Asa ca mai bine iei tot kitul, e mai avantajos la pret.

In principiu bilstein se impaca cel mai bine cu Eibach, koni cu H&R...

Eu am gasit pe ebay, desi daca sunam la ceva firme poate gaseam si mai jos... orientativ a fost in jur de 670 de euro cu tot cu transport.. kit complet eibach-pro cu bilstein b6.

 

B6 se pun cu arcuri OEM......B8 sunt mai scurte si implicit implica arcuri scurte....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Improspatez topicul cu o intrebare :rolleyes:

 

As dori sa-mi schimb amortizoarele originale,am un pitic pe creier care-mi zice ca nu mai sunt eficiente.

Doresc sa merg pe Bilstein,dar nu stiu ce sa aleg in conditiile in care masina este dotata cu optiunea

"s226a sports suspension settings".

 

La Sachs am vazut ca sunt coduri diferite standard vs sport(cred ca amortizorul este un pic mai scurt),insa la Bilstein nu am gasit nimic sa ma lamureasca.

 

Intrebarea mea ar fi,care dintre amortizoare se potrivesc cu setarile masinii mele b4,b6,b8?

Link to comment
Share on other sites

Din ce am observat eu, pentru e36, codul amortizoarelor M sport suspension sunt echivalent la Bilstein B8.

 

La tine pentru setare "s226a sports suspension settings" vad ca echivalentul sunt Bilstein B4.

 

Daca aveai "S704A M Sports suspension" atunci era Bilstein B8.

 

Totusi daca doresti o suspensie ceva mai ferma poti merge fara probleme pe varianta Bilstein B6, sunt compromisul dintre B4 si B8, au lungimea pe decomprimare cat B4 si rigiditate aproape de B8.

 

Bilstein B6 si B8 sunt produse in Germania, iar B4 si B4 M-tech sunt facute la Sibiu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.