Jump to content

CE MASINI PREFERAM : IEFTINE SAU NEMASLUITE


Recommended Posts

Din cate vad tendinta potentialilor clienti este de a cumpara orice masina cat mai ieftin, ieftin, ieftin "CA E CRIZA". Putini oameni mai tin cont de provenienta (de cele mai multe ori dubioasa ), nr. de km, stare tehnica. Nu inteleg cum unii oameni se lasa pacaliti de tot felul de samsari dubiosi, care, in cel mai fericit caz, vand masini cu zeci sau sute de mii de km dati inapoi (cazul mai putin fericit este dauna totala). Pe cei mai tineri dintre noi poate ca ii mai inteleg (experienta redusa), dar pe ceilalti nu reusesc.Mai pot intelege situatia cu masina inmatriculata si vanduta sub pret din cauza problemelor financiare (dar sunt cazuri relativ putine) dar NU VREAU sa inteleg situatia masinilor aduse din UE si vandute in talcioc sau, mai rau, PE FORUM, cu 80000km si cu 2-5 mii euro sub pretul de Germania. Inteleg dorinta fiecaruia de a avea o masina cat mai noua, mai frumoasa, mai "in trend", dar cu ce pret? Cu pretul de a fi pacaliti grav si de a avea probleme tehnice uriase mai tarziu.Va astept parerile, in special cele argumentate.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

N-am ĂŽnĂželes deloc titlul. Ăl mai poĂži explica o datĂŁ te rog?

De unde ºtiu eu dacã maºina are pedigree sau nu? Aici nu e de preferinÞã. E de 'noroc' sau inspiraÞie.

Tu vorbesti serios sau glumesti? Mai incerc odata. Cand spun pedigree ma refer la cartea service care trebuie sa se armonizeze cu starea vizuala a masinii, sa aiba concordanta cu anumite amanunte. De exemplu, vrei o masina din Germania; ea are garantie minim 2 ani, deci vei sti data si km la ultima revizie (verifici in paralel cu VIN-ul masinii la AB Romania). La orice cautare pe site-urile de profil din UE vei constata ca NU EXISTA masini cu km putini, cu carte service, dotate si cu aspect general ok la preturi comparabile cu Romania. Fara a mai pune la socoteala drumul (care costa) plus "interesul" celui care o aduce.Din aceasta cauza samsarii nu dau VIN-ul masinii (sau , daca il dau spera ca nu verifica nimeni mai departe) si "au ratacit" factura de Germania (pt ca acolo sunt trecuti km reali). Eu nu vreau decat sa trag un semnal de alarma doritorilor de masini, pana la urma fiecare face ce vrea pe banii lui. Ciudat este ca au ajuns samsarii sa ofere masini MASLUITE, aici, PE FORUM. Nu mai este suficient talciocul. In felul acesta ii dezavantajeaza (prin pret) pe cei care sunt corecti si isi vand masina.
Link to comment
Share on other sites

Partea proasta este ca aproape TOTI userii de pe acest forum (care cica e de pasionati de BMW... si atunci ce pretentii sa mai avem de la altii?) si nu numai ci si oamenii, in general, raporteaza orice masina la pretul CEL MAI MIC. Si in felul asta incurajaza indirect si promoveaza vanzarea masinilor manarite si cu km falsi!

 

EXEMPLU:

 

Daca vin acum si zic vand 325 din 2004 in stare PERFECTA, intretinut numai la BMW, toate piesele cumparate noi, cu factura, carte de service, km reali, fara accident la pretul de 10.000 EUR, aproape INSTANT vor sari 2-3 sa spuna:

CAT??? 10.000???? Pai scump domne, eu am vazut pe autovit una la 7.500, cum iti permiti tu sa o dai la pretul asta? DA DA si eu am vazut la 7.000, mai mult de 7.000 nu iei pe ea!

 

Pai cu asa mentalitate... dar in RO nu ma mai mira nimik. Un popor de oameni care isi cumpara BMW si dupa isi cumpara anvelope second hand! :twoup:

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

O maÂşinĂŁ de genul acesta nici nu are rost sĂŁ ĂŽncerci sĂŁ o vinzi ĂŽn situaĂžia actualĂŁ.

 

Este aproape imposibil sĂŁ gĂŁseÂşti un cumpĂŁrĂŁtor care sĂŁ aprecieze starea ei Âşi sĂŁ-ti plĂŁteascĂŁ preĂžul cerut.

 

ToatĂŁ lumea vrea maÂşini bune Âşi ieftine.

Dacã ceri atât cât face maºina, imediat apare exemplu cu maºina super ieftinã pe care X a vãzut-o pe autovit.

Link to comment
Share on other sites

Din cate vad tendinta potentialilor clienti este de a cumpara orice masina cat mai ieftin, ieftin, ieftin "CA E CRIZA". Putini oameni mai tin cont de provenienta (de cele mai multe ori dubioasa ), nr. de km, stare tehnica. Nu inteleg cum unii oameni se lasa pacaliti de tot felul de samsari dubiosi, care, in cel mai fericit caz, vand masini cu zeci sau sute de mii de km dati inapoi (cazul mai putin fericit este dauna totala). Pe cei mai tineri dintre noi poate ca ii mai inteleg (experienta redusa), dar pe ceilalti nu reusesc.Mai pot intelege situatia cu masina inmatriculata si vanduta sub pret din cauza problemelor financiare (dar sunt cazuri relativ putine) dar NU VREAU sa inteleg situatia masinilor aduse din UE si vandute in talcioc sau, mai rau, PE FORUM, cu 80000km si cu 2-5 mii euro sub pretul de Germania. Inteleg dorinta fiecaruia de a avea o masina cat mai noua, mai frumoasa, mai "in trend", dar cu ce pret? Cu pretul de a fi pacaliti grav si de a avea probleme tehnice uriase mai tarziu.Va astept parerile, in special cele argumentate.

Cumparam ce ne permitem..Stim cu totii ce isi permite romanul de rand.Unde se adauga si frustrarile din tinerete (nu generalizez,deci nu imi sariti in cap),precum ca la neamt prima masina achizitionata la 18 ani, a fost BMW ..

 

In concluzie incearca si romanul sa-si implineasca'',''cate un vis... Din pacate de cele mai multe ori visul devine cosmar,atunci cand nu ai posibilitatea sa-l intretii.Avem si pe forum cateva cazuri bine stiute(nu dau nume)..

 

On topic..Eu prefer masina nemasluita.In cele mai multe cazuri pretul reflecta starea masini...

Link to comment
Share on other sites

Problema actuala nu e asa de mult in principiile oamenilor (ca sunt destui care prefera masina buna in locul celei ieftine), ci in lipsa acuta a cash-ului a maaarii majoritati.

Pentru unuii dintre voi pare o tampenie, dar asa e. Inclusiv cei care au cash-ul il tin la saltea si nu il scot usor, ca nu se vede inca nici o luminita la capatul tunelului... Ba chiar o negura si mai mare.

 

Daca vanzatorul ar accepta facturi neincasate sau obligatiuni de plata, si-ar vinde masina la ce pret cere.

Dar asta nu se poate, asa ca fiecare trage de pret in jos dupa cum dicteaza piata. Cei care tin pretul sus nu vor vinde decat cu mare greu.

Ca asa e in tenis :twoup: . In tenisul din 2010.

Link to comment
Share on other sites

Partea proasta este ca aproape TOTI userii de pe acest forum (care cica e de pasionati de BMW... si atunci ce pretentii sa mai avem de la altii?) si nu numai ci si oamenii, in general, raporteaza orice masina la pretul CEL MAI MIC. Si in felul asta incurajaza indirect si promoveaza vanzarea masinilor manarite si cu km falsi!

 

EXEMPLU:

 

Daca vin acum si zic vand 325 din 2004 in stare PERFECTA, intretinut numai la BMW, toate piesele cumparate noi, cu factura, carte de service, km reali, fara accident la pretul de 10.000 EUR, aproape INSTANT vor sari 2-3 sa spuna:

CAT??? 10.000???? Pai scump domne, eu am vazut pe autovit una la 7.500, cum iti permiti tu sa o dai la pretul asta? DA DA si eu am vazut la 7.000, mai mult de 7.000 nu iei pe ea!

 

Pai cu asa mentalitate... dar in RO nu ma mai mira nimik. Un popor de oameni care isi cumpara BMW si dupa isi cumpara anvelope second hand! :)

 

Foarte bine punctat. Masina mea era evaluata de unii la 4000 eur :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Dar de ce se imbata cu apa potentialii clienti? De ce prefera , de exemplu, un E90 masluit in locul unui E46 "curat", de ce prefera un E60 rupt si cu "80000 km, full "in locul unui E39 in mintile lui ? Frustrare ? Dorinta de a parea mai bine situati financiar decat sunt in realitate ? "Pasiunea" pt modelele noi? Sa nu uitam ca sunt oameni (inclusiv pe forum) care au dorit o masina cu anumite dotari, cu istoric curat care au fost dispusi sa plateasca in consecinta. Astept parerile sau intamplarile voastre. Este doar lipsa de cash sau este si mentalitate balcanica?
Link to comment
Share on other sites

Dar de ce se imbata cu apa potentialii clienti? De ce prefera , de exemplu, un E90 masluit in locul unui E46 "curat", de ce prefera un E60 rupt si cu "80000 km, full "in locul unui E39 in mintile lui ? Frustrare ? Dorinta de a parea mai bine situati financiar decat sunt in realitate ? "Pasiunea" pt modelele noi? Sa nu uitam ca sunt oameni (inclusiv pe forum) care au dorit o masina cu anumite dotari, cu istoric curat care au fost dispusi sa plateasca in consecinta. Astept parerile sau intamplarile voastre. Este doar lipsa de cash sau este si mentalitate balcanica?

 

Cam asa cred eu.

Link to comment
Share on other sites

Dar de ce se imbata cu apa potentialii clienti? De ce prefera , de exemplu, un E90 masluit in locul unui E46 "curat", de ce prefera un E60 rupt si cu "80000 km, full "in locul unui E39 in mintile lui ? Frustrare ? Dorinta de a parea mai bine situati financiar decat sunt in realitate ? "Pasiunea" pt modelele noi? Sa nu uitam ca sunt oameni (inclusiv pe forum) care au dorit o masina cu anumite dotari, cu istoric curat care au fost dispusi sa plateasca in consecinta. Astept parerile sau intamplarile voastre. Este doar lipsa de cash sau este si mentalitate balcanica?

 

Pentru ca nu cred ca mai exista multe persoane care tin o masina mai mult de 1, hai poate 2 ani. Inclusiv cei care si le aduc din Germania, alea cu istoric curat cum spui tu, uita-te cate sunt de vanzare si zic ca le-au adus toamna trecuta. Si nu prea le mai pasa ca sunt rupte, de asta toate sunt toate niste cazane, o ia unul o tine un an, cand tre sa faca revizia mai bine o vinde, dar are grija sa ii spuna la cumparator ca " are 1000 de km de cand i-am schimbat tot pe ea", ala o ia si face la fel, si tot asa.

Link to comment
Share on other sites

Dar de ce se imbata cu apa potentialii clienti? De ce prefera , de exemplu, un E90 masluit in locul unui E46 "curat", de ce prefera un E60 rupt si cu "80000 km, full "in locul unui E39 in mintile lui ? Frustrare ? Dorinta de a parea mai bine situati financiar decat sunt in realitate ? "Pasiunea" pt modelele noi? Sa nu uitam ca sunt oameni (inclusiv pe forum) care au dorit o masina cu anumite dotari, cu istoric curat care au fost dispusi sa plateasca in consecinta. Astept parerile sau intamplarile voastre. Este doar lipsa de cash sau este si mentalitate balcanica?

 

Pentru ca nu cred ca mai exista multe persoane care tin o masina mai mult de 1, hai poate 2 ani. Inclusiv cei care si le aduc din Germania, alea cu istoric curat cum spui tu, uita-te cate sunt de vanzare si zic ca le-au adus toamna trecuta. Si nu prea le mai pasa ca sunt rupte, de asta toate sunt toate niste cazane, o ia unul o tine un an, cand tre sa faca revizia mai bine o vinde, dar are grija sa ii spuna la cumparator ca " are 1000 de km de cand i-am schimbat tot pe ea", ala o ia si face la fel, si tot asa.

Posibil sa ai dreptate, dar cei de care spui tu se supun perfect constient riscului de a cumpara un "cazan" frumos pe care, mai tarziu, il arunca pe piata. Dar exista si oameni responsabili, care isi doresc o masina "curata " (sau nu ?). Aceste doua categorii interactioneaza, socializeaza, formeaza doua curente de opinie diferite. Care o fi , oare, mai puternic ?

Link to comment
Share on other sites

La ora actuala rar gasesti un bmw intretinut pe piata SH din Ro.,majoritatea sunt numai cazane facute din bucati luate de la dezmembrari.Dupa parerea mea,masinile bune se vand intre prieteni/cunostinte,romanul de rand inca nu stie sa cumpere masini...masini bune;iar cel mai bun exemplu este aici pe forum la rubrica "mica publicitate" unde dc apare o masina buna cu putini km si cu un pret corect sare tot forumul in sus ca e scumpa domne si ca nu merita banii....toti s-au invatat niste mocangii care compara preturi de masini bune cu preturi de cazane! Masinile bune intotdeauna vor avea pret mare indiferent daca sunt model vechi sau nou,trebuie sa fii retardat sa crezi de exemplu ca la 12 mii de E iti iei un 320d E90 bun!Asta-i nivelul romanilor si nu ai ce sa faci,toti vor bmw-uri la pret de Logan.
Link to comment
Share on other sites

Referitor la titlu,depinde de fiecare om ce intelege prin definitia de masina si ce vrea sa faca cu ea.Pentru unii e ceva sublim iar pentru altii doar un mijloc de transport,depinde si cum vezi lucrurile cu mintea sau cu sufletul.

 

Pentru cineva care ia masina pe mai multi ani si aici nu ma refer la 4-5 ci peste 10 e clar ca el o sa caute ceva bun si scump,sunt oameni care investesc foarte multi bani in masini care nu valoreaza mai nimic,sunt alta categorie de oameni care fac o afacere din masini,sunt samsari cu bun simt si samsari absolut jegosi care ti-ar lua si ultimu bec de pe masina dar sa ii iasa lui acolo 1 leu in plus profit.

 

Altii ca @razvan gavan probabil sunt masochisti ( sa ma scuze de expresie :twoup:) ) investesc foarte multi bani si apoi imediat vand masina,placerea omului nu avem ce comenta.Iar altii ca majoritatea, cel putin in Romania, se uita sa cumpere la un pret cat mai mic pentru ca e evident nu vor sa tina masina mai mult de 1-2 ani,iar daca din start o cumpara la supra-pret peste 2 ani cand vor sa o dea o sa aiba o pierdere imensa,nu stiu cine isi permite sa tot piarda asa mii de euro la 1-2 ani pentru o masina (in afara de razvan gavan lol )

 

Cam asa vad eu lucrurile ...

Link to comment
Share on other sites

Cum pot oamenii sa creada ca au facut "afacere" cumparand E60 cu 14000 sau, cum a spus colegul mai sus, E90 cu 12000 ? Toti dorim bunuri si servicii ieftine, dar cand e prea ieftin ceva , de cele mai multe ori, este o problema. Din ciclul exemplelor, am un prieten care a cumparat acum 3,5 ani un E39 benzina cu 32000 km de la AB cu 17-18 mii plus TVA ; paket M interior exterior, o frumusete de masina ; a facut vreo 30000 km cu ea in toata aceasta perioada , intretinerea masinii la cote maxime. Fara sa incerce sa o vanda , acum vreo 6 luni , o cunostinta comuna , care stia masina, ii oferea 7-8 mii, ca 'atata e in targ ". Evident, nu a vandut-o.
Link to comment
Share on other sites

Referitor la titlu,depinde de fiecare om ce intelege prin definitia de masina si ce vrea sa faca cu ea.Pentru unii e ceva sublim iar pentru altii doar un mijloc de transport,depinde si cum vezi lucrurile cu mintea sau cu sufletul.

 

Pentru cineva care ia masina pe mai multi ani si aici nu ma refer la 4-5 ci peste 10 e clar ca el o sa caute ceva bun si scump,sunt oameni care investesc foarte multi bani in masini care nu valoreaza mai nimic,sunt alta categorie de oameni care fac o afacere din masini,sunt samsari cu bun simt si samsari absolut jegosi care ti-ar lua si ultimu bec de pe masina dar sa ii iasa lui acolo 1 leu in plus profit.

 

Altii ca @razvan gavan probabil sunt masochisti ( sa ma scuze de expresie :twoup:) ) investesc foarte multi bani si apoi imediat vand masina,placerea omului nu avem ce comenta.Iar altii ca majoritatea, cel putin in Romania, se uita sa cumpere la un pret cat mai mic pentru ca e evident nu vor sa tina masina mai mult de 1-2 ani,iar daca din start o cumpara la supra-pret peste 2 ani cand vor sa o dea o sa aiba o pierdere imensa,nu stiu cine isi permite sa tot piarda asa mii de euro la 1-2 ani pentru o masina (in afara de razvan gavan lol )

 

Cam asa vad eu lucrurile ...

In mare parte sunt si eu de acord ; dar as nuanta putin :atunci cand cumparam< nu ar trebui sa cautam cea mai buna oferta si din punct de vedere tehnic , istoric ? Sau doar cea mai buna oferta de pret ? Indiferent de cand vom vinde masina. Nu ar putea achizitiona potentialul cumparator un model mai vechi , dar bun.Asa cum se intampla lucrurile acum, achizitia de ''cazane'' devine perpetua, pt ca cel care e responsabil si isi cumpara masina buna (deci scumpa) nu va mai fi dispus sa piarda DOAR EL diferenta de pret. In concluzie , in curand isi va lua si el masina ieftina , cazanita ? Sau nu ?
Link to comment
Share on other sites

Daca as cumpara as prefera masina nemasluita, si cat mai ieftina...nici sa il jupoi pe vanzator, dar nici sa fiu eu mai nostalgic si sa platesc preturi de acum 3 ani cand piata dicta preturi mari.....acum tot piata dicteaza, doar ca sunt preturi mici.

 

Nu cred ca BMW pune pasiune cand isi negociaza contractele de achizitii...Cred ca analizeaza niste indicatori si chiar daca se tine cont si de calitate, cel mai importat tot costul ramane.

Eficienta care se vehiculeaza in orice domeniu acum nu inseamna cea mai buna calitate in termeni absoulti, ci cea mai buna calitate pe care o poti cumpara cu X EUR.

Link to comment
Share on other sites

In mare parte sunt si eu de acord ; dar as nuanta putin :atunci cand cumparam< nu ar trebui sa cautam cea mai buna oferta si din punct de vedere tehnic , istoric ? Sau doar cea mai buna oferta de pret ? Indiferent de cand vom vinde masina. Nu ar putea achizitiona potentialul cumparator un model mai vechi , dar bun.

 

Depinde ce vrei sa faci cu ea eu asa zic,daca vrei o masina de 1-2 ani e clar ca te uiti si la pret asta daca nu ai bani foarte multi,daca vrei una pe termen lung cauti probabil una mai scumpa pentru ca oricum dupa ce o vinzi peste 8-10 ani nu mai valoreaza aproape nimic,nu te mai gandesti oare cat pierd cand o vand.

 

Cu modelul vechi dar bun nu stiu daca faci ceva,degeaba ii spui tu ca masina merge impecabil daca ea are 15 ani nu prea e bine.

 

Asa cum se intampla lucrurile acum, achizitia de ''cazane'' devine perpetua, pt ca cel care e responsabil si isi cumpara masina buna (deci scumpa) nu va mai fi dispus sa piarda DOAR EL diferenta de pret. In concluzie , in curand isi va lua si el masina ieftina , cazanita ? Sau nu ?

 

Daca considera ca ar putea face altceva cu banii aia pe care ii pierde la 1-2-3 ani la vanzarea unei masini da,se da si el pe cazane fara carte service la zi si luate din categoria de jos a preturilor(nu e neaparat teapa cum a zis si myx,mai ales in perioada asta) sau daca pasiunea lui e sa cumpere ceva scump si "bun" apoi sa vanda cu o pierdere mare asta e,placerea lui.

 

Oricum eu zic ca nu e o regula masina ieftina = cazan , masina scumpa = foarte buna,evident cele mai ieftine sunt mai proaste de multe ori dar nu e o regula,poti sa iei una scumpa si dupa sa bagi bani in ea grav,e posibil orice.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.