Jump to content

CE MASINI PREFERAM : IEFTINE SAU NEMASLUITE


Recommended Posts

Daca as cumpara as prefera masina nemasluita, si cat mai ieftina...nici sa il jupoi pe vanzator, dar nici sa fiu eu mai nostalgic si sa platesc preturi de acum 3 ani cand piata dicta preturi mari.....acum tot piata dicteaza, doar ca sunt preturi mici.

 

Nu cred ca BMW pune pasiune cand isi negociaza contractele de achizitii...Cred ca analizeaza niste indicatori si chiar daca se tine cont si de calitate, cel mai importat tot costul ramane.

Eficienta care se vehiculeaza in orice domeniu acum nu inseamna cea mai buna calitate in termeni absoulti, ci cea mai buna calitate pe care o poti cumpara cu X EUR.

la noi s-au strans toate harburile si cine nu mai le poate intretine le vand la preturi derizorii mai ales vitanul e plin de masini cu factura pe numele tau . de ceva vreme tipul asta de masini sunt mai ieftine ca in germania si alte tari exportatoare pt noi.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Singurele masini bune , corecte si ieftine pe piata romaneasca sunt cele pe care ,initial, s-a platit un pret relativ mare ; cele pe care si le-a adus omul din Germania pt el ; sau cele noi , cumparate din reprezentante (din pacate acestea, in afara de X5, nu sunt multe si nici prea dotate). Doar in acest caz se poate intalni situatia ieftin si bun (si doar acolo unde posesorul are dificultati financiare). Restul, adica cele aduse de samsari spre vanzare, sunt masluite, aranjate. Piata din Germania este destul de stabila, structurata pe an, motorizare, dotari, km. Oferte devastatoare de pret pt BMW nu prea exista (mai exista pe la fleet edition, dar nu prea sunt dotate si au motoarele entry level). Sa nu uitam ca piata din Germania face pretul, inclusiv sh, pt Europa, circuitul masinilor este Germania -Romania , nu invers.
Link to comment
Share on other sites

Depinde ce vrei sa faci cu ea eu asa zic,daca vrei o masina de 1-2 ani e clar ca te uiti si la pret asta daca nu ai bani foarte multi,daca vrei una pe termen lung cauti probabil una mai scumpa pentru ca oricum dupa ce o vinzi peste 8-10 ani nu mai valoreaza aproape nimic,nu te mai gandesti oare cat pierd cand o vand.

 

 

Oricum eu zic ca nu e o regula masina ieftina = cazan , masina scumpa = foarte buna,evident cele mai ieftine sunt mai proaste de multe ori dar nu e o regula,poti sa iei una scumpa si dupa sa bagi bani in ea grav,e posibil orice.

 

Nu depinde.

Chiar dacĂŁ Ăžii maÂşina doar 1 an sau 2, probleme tot pot apĂŁrea.

Un om raÞional va prefera sã plãteascã niºte bani În plus decât sa ia o maºinã ieftinã ºi neÎntreÞinutã care sã-l Þinã mai mult prin service decât pe strãzi.

Foarte mulĂži cumpĂŁrĂŁ cazane Âşi spun cĂŁ oricum e vorba de o maÂşinĂŁ sh, aÂşa cĂŁ ce mai conteazĂŁ?

Normal cã are importanÞã, nu sunt toate maºinile vechi la fel.

 

De foarte multe ori este o regulĂŁ valabilĂŁ.

ExcepĂžiile sunt maÂşinile recuperate de firmele de leasing, ĂŽnsĂŁ e foarte greu sĂŁ iei o astfel de maÂşinĂŁ dacĂŁ nu ai relaĂžii.

Existã ºanse sã gãseºti ºi un chilipir, Însã acest lucru este foarte rar În România.

 

Românii vor sã cumpere ieftn ºi sã vândã scump sau mãcar sã nu piardã nimic dupã 3-4 ani, aºa cã e greu sã gãseºti o maºinã la un preÞ corect.

 

Iar cele ĂŽntr-adevĂŁr ieftine au de foarte multe ori probleme ascunse + km daĂži ĂŽnapoi.

Link to comment
Share on other sites

Din pacate multi nu isi iau masina pe care si-o permit ; aceleasi persoane cauta cele mai ieftine variante, indiferent de circumstantele achizitiei, indiferent de consecinte. Genul asta de atitudine, din pacate, arunca masini naspa pe piata, perpetuand non-calitatea. Bucuria samsarilor , pierderea oamenilor rationali, responsabili .
Link to comment
Share on other sites

Nu depinde.

Chiar dacĂŁ Ăžii maÂşina doar 1 an sau 2, probleme tot pot apĂŁrea.

Un om raÞional va prefera sã plãteascã niºte bani În plus decât sa ia o maºinã ieftinã ºi neÎntreÞinutã care sã-l Þinã mai mult prin service decât pe strãzi.

Foarte mulĂži cumpĂŁrĂŁ cazane Âşi spun cĂŁ oricum e vorba de o maÂşinĂŁ sh, aÂşa cĂŁ ce mai conteazĂŁ?

Normal cã are importanÞã, nu sunt toate maºinile vechi la fel.

 

Nu e chiar asa. Parerea mea e diferita. Problema multora e ca isi cumpara masina de tot bugetul care il au. Daca au 10 mii euro, isi cumpara masina de toti bani si isi cauta una chipurile buna ca sa nu mai bage bani in ea, si de fapt se ard si nu isi mai permit sa o repare la timp. Eu personal daca as fi limitat la un buget fix, as cumpara una mai ieftina, chiar daca are defecte, ca sa pastrez o marja de 1-2 mii pentru ca sa o pun la punct. Am si un caz concret cu un amic, isi cauta un seria 3 la maxim 5500 euro. L-am sfatuit sa isi ia una mai ieftina si diferenta de bani sa o bage in ea. El a preferat sa ia una de toti banii, fara sa ma cheme sa o vad, ca ii ziceam ca nu ii recomand sa o cumpere, si acum ba ii bate nu stiu ce, ba ambreiaju nu stiu cum, ba ii tremura la relantiu, si bani de reparatii cam lipsa.

Link to comment
Share on other sites

Am si un caz concret cu un amic, isi cauta un seria 3 la maxim 5500 euro. L-am sfatuit sa isi ia una mai ieftina si diferenta de bani sa o bage in ea. El a preferat sa ia una de toti banii, fara sa ma cheme sa o vad, ca ii ziceam ca nu ii recomand sa o cumpere, si acum ba ii bate nu stiu ce, ba ambreiaju nu stiu cum, ba ii tremura la relantiu, si bani de reparatii cam lipsa.

 

Eu nu inteleg cum naibi sa-ti cumperi bmw de 5 mii de E :twoup: .....si sa mai ai si pretentii

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

Am si un caz concret cu un amic, isi cauta un seria 3 la maxim 5500 euro. L-am sfatuit sa isi ia una mai ieftina si diferenta de bani sa o bage in ea. El a preferat sa ia una de toti banii, fara sa ma cheme sa o vad, ca ii ziceam ca nu ii recomand sa o cumpere, si acum ba ii bate nu stiu ce, ba ambreiaju nu stiu cum, ba ii tremura la relantiu, si bani de reparatii cam lipsa.

 

Eu nu inteleg cum naibi sa-ti cumperi bmw de 5 mii de E :twoup: .....si sa mai ai si pretentii

 

Pfff, mai mult de jumatate din forumul asta are E46 intre 5 si 8 mii euro. Daca n-ar fi pretentii, atunci chiar n-am mai avea ce discuta. :)

Link to comment
Share on other sites

Pai cam asa vad si eu lucrurile. Nu e problema ca ai luat BMW la 2000 sau 3000 de euro daca esti constient ce ai luat si ai lista cu trebuie bagat in el, si banii aia pusi deoparte.

Cam asa ceva am facut eu. Am dat pe a mea ~ 2500 de euro+ un 525TDS vai de mama lui, nu cred ca facea mai mult de 800... Din clipa in care am luat-o stiam clar ca voi mai baga in scurt timp un 2000 doar ca sa o fac tehnic foarte buna...

Si asa cam a si fost, pana la urma au fost vreo 2500 in afara de consumabile, cauciucuri revizii si alte kkturi.(si asta ca am fost eu bou si am crapat parbrizul,vreo 300 cu montaj si chedere ) . Dar am stiut din start si nu a fost nici o surpriza, bugetul era programat. ..

Totul a fost reparat cu piese noi si am garantie la tot ce s-a efectuat in service, o parte am facut eu, tot cu piese noi. Singurul lucru SH pus pe ea au fost scaunele fata luate de la dezmembrari...

Link to comment
Share on other sites

Pai pretentii ai cand dai 8-9-10 mii pe un E46,la 5 mii e logic ca nu poate fi decat un cazan...

 

e vb de pretentiile la o masina de 4-5k , cam asta e valoarea lor , exista E46 la suma asta , au scazut mult preturile, in urma cu 2 ani am vandut 316i din 2000 cu 10 k

Link to comment
Share on other sites

Pai da, era vorba de un E46 din 2001, cam asta e pretul lor 4-5-6 mii, in ordinea starii tehnice sa zic asa. Eu l-as fi sfatuit sa ia unu la 4 mii, evident cu lista clara a defectelor ce trebuie remediate, si cu diferenta pana la 5500 sa o faca perfecta.
Link to comment
Share on other sites

Depinde de starea maşinii.

Dacă o maşină necesită mai mult de 1500-2000 € ca să o aduci la o stare decentă, probabil că este mai bine să cauţi alta.

 

Nu e chiar asa. Parerea mea e diferita. Problema multora e ca isi cumpara masina de tot bugetul care il au. Daca au 10 mii euro, isi cumpara masina de toti bani si isi cauta una chipurile buna ca sa nu mai bage bani in ea, si de fapt se ard si nu isi mai permit sa o repare la timp. Eu personal daca as fi limitat la un buget fix, as cumpara una mai ieftina, chiar daca are defecte, ca sa pastrez o marja de 1-2 mii pentru ca sa o pun la punct. Am si un caz concret cu un amic, isi cauta un seria 3 la maxim 5500 euro. L-am sfatuit sa isi ia una mai ieftina si diferenta de bani sa o bage in ea. El a preferat sa ia una de toti banii, fara sa ma cheme sa o vad, ca ii ziceam ca nu ii recomand sa o cumpere, si acum ba ii bate nu stiu ce, ba ambreiaju nu stiu cum, ba ii tremura la relantiu, si bani de reparatii cam lipsa.

 

Eu cred că părerile noastre nu se exclud ci sunt complementare.

 

Este evident că normal este să ai minim 1000-1500 € să pui la punct o maşină pe care ai cumpărat-o.

 

Problema este că majoritatea ĂŽşi cumpără maşini pe care nu şi le permit şi măcar o parte din bani sunt ĂŽmprumutaţi.

 

De unde să mai aibă bani să repare maşina dacă trebuie să dea bani ĂŽnapoi celor care le-au dat cu ĂŽmprumut sau nu au bani pentru altceva ĂŽn afara exploatării, aşa că de unde bani de piese?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Cu 1500 nu o faci perfecta, cred ca esti constient.

 

Cred ca esti constient ca nu vorbeam sa o vopseasca sau sa segmenteze motorul. Cu 1500 euro iti e arhisuficient sa remediezi toate problemele comune pe care le au, gen valva PCV, DISA, bascule pe fata, bielete antiruliu, un senzor de prezenta in scaun, o piesa cu tepi, sa schimbe nuca la schimbator, un set de presuri noi, un schimb de ulei, chestii din astea. Doar nu cumperi o masina rupta in doua, sunt doar niste compromisuri pe care le poti face in mod constient.

Link to comment
Share on other sites

Pai ce spui tu nu e un cazan. Schimb ulei, presuri, bucsi .. alea nu sunt probleme serioase.

 

Pai si unde am spus eu de cazan? Eu cred ca de dragul de a te contrazice cu mine, nu prea citesti ce scriu. Am dat un exemplu cu un prieten caruia i-am recomandat sa ia o masina mai ieftina decat bugetul maxim care il avea si de diferenta sa o faca cat se poate de perfecta. Cum as putea unui prieten sa ii recomand sa ia un masina pulbere? Sa imi bata obrazu dupa?

Link to comment
Share on other sites

Pai ce spui tu nu e un cazan. Schimb ulei, presuri, bucsi .. alea nu sunt probleme serioase.

 

Pai si unde am spus eu de cazan? Eu cred ca de dragul de a te contrazice cu mine, nu prea citesti ce scriu. Am dat un exemplu cu un prieten caruia i-am recomandat sa ia o masina mai ieftina decat bugetul maxim care il avea si de diferenta sa o faca cat se poate de perfecta. Cum as putea unui prieten sa ii recomand sa ia un masina pulbere? Sa imi bata obrazu dupa?

 

 

Eu cred ca am vb frumos cu tine. O sa ajungi un mos de ala cu probleme, suparat pe lume. Relax. Eu ma refeream la faptul ca o masina, sa o refaci cu piese noi originale, nu iti ajung 1500 eur, adica 6000 lei.

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

Revenind la subiect, cred ca este mai mult o problema legata de mentalitate, de atitudine decat de bani. Cumparam o masina de toti banii, dar sa fie BMW ; nu conteaza starea reala a masinii , provenienta, viciile ascunse. Ce conteaza ca nu ne permitem o anumita masina, atata timp cat ne putem falii ? Ce conteaza ca nu avem casa , dar ne luam o masina scumpa, eventual cu credit ? Asteptam sa ne moara matusa. Cu toate ca in piata sunt masini acum pt toate bugetele, multi dintre noi alegem gresit.Vrem BMW , dar ne permitem Logan ; Vrem E60, dar ne permitem maxim E39. De ce oare ? Care sunt prioritatile vietii noastre ?
Link to comment
Share on other sites

Revenind la subiect, cred ca este mai mult o problema legata de mentalitate, de atitudine decat de bani. Cumparam o masina de toti banii, dar sa fie BMW ; nu conteaza starea reala a masinii , provenienta, viciile ascunse. Ce conteaza ca nu ne permitem o anumita masina, atata timp cat ne putem falii ? Ce conteaza ca nu avem casa , dar ne luam o masina scumpa, eventual cu credit ? Asteptam sa ne moara matusa. Cu toate ca in piata sunt masini acum pt toate bugetele, multi dintre noi alegem gresit.Vrem BMW , dar ne permitem Logan ; Vrem E60, dar ne permitem maxim E39. De ce oare ? Care sunt prioritatile vietii noastre ?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.