Jump to content

E46 cabrio sau e90 sedan?


Daaaaan

Recommended Posts

Daca ar fi sa comparam E92 cu E46, clar sunt sanse mai mari sa gasesti un E92 intr-o stare tehnica mai buna decat un E46, si asta datorita varstei.

Pe de alta parte, ia in calcul si faptul ca intretinerea unui E92 e mai costisitoare decat intretinerea unui E46.

Daca nu faci mai mult de 30k km pe an, cred ca se preteaza mai bine un benzinar.Daca totusi insisti pe diesel, atunci sa fie cel de 3litri.

Daca as fi in locul tau , as merge pe un E46 cabrio, minim 2.5i, dar sa fie intr-o stare EXCELENTA.

E90 iese din discutie, dupa parerea mea.

Eu cand mi-am luat masina, as fi avut bani de un E46 nfl, dar am preferat sa imi iau un E36 intr-o stare foarte buna, drept dovada dupa 2 ani , nu am avut probleme tehnice grave.

 

Spor la cumparaturi, si sa ne tii la curent!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

320DCSL ori soferul ori E90-ul era stricat.Iti mai zic odata ca E46-le nu face niciodata un e90 amandoua 320d.Vezi cat are masina ta de fabrica pana la 100 si vezi cat are un E90.Si m-am dat si eu cu a mea cand era stock vs 320d e46 si stiu ce a iesit.

 

stiu cum e pana nu vezi nu crezi(asa sunt si eu) eu sunt dispus sa ma dau cu un e90 si ce sofer vrei tu sa pui ala il pui.

ON: atn mergi pe un e46 cabrio,abia iti mai raman si bani de schimbat ulei si restu si bani de benzina/motorina, este o masina ff buna.

bafta.

 

man ce nu intelegi?Poate E46-le tau are chip sau E90-ul are ceva probleme.Un E46 stock nu face niciodata un E90 stock aici vb de 320d.Vezi pana si acceleratia data de producator in cazul ambelor modele....diferenta e de aproape 1 secunda in favoarea E90-ului.....asa cum am mai zis ori a ta are chip ori ala nu stie sa conduca e90-ul ori e defect.

 

inteleg ff bine ce zici pentru ca si eu am ramas uimit probabil are ceva din fabrica, eu unu nu i-am pus nici un chip nimic, repet o am de noua, acuma nu stiu cum a comandat-o tata. e luata din spania acolo a fost comandata si din cate am inteles(acuma nu stiu dak se poate asa ceva) o poti comanda cu mai multi cai din fabrica gen 163 sau mai mult, asta mi-a zis tata, dar nu a vrut sa imi zica cum e a mea dar o sa ma duc pe dino sa vad exact ce si cum ca sa fiu sigur ce am pe masina. bafta eu nu vb aiurea ca sa ma dau in barci, vorbesc din fapte reale.

si tot vb de fapte reale am facut si un a4 modelu nou 2tdi cu soft pe el pe 400m, l-am batut cu 3sf de masina apoi trece de mine dupa 400 metri.

 

ON: asa cum zicea si colegu de mai sus cu intretinerea la e92 e mult mai scumpa decat la un e46 si dak te uiti cam aceleasi materiale sunt folosite doar e e92 si e modelu nou,acuma tu decizi ce vrei sa iti iei, bafta la shop :twoup: tine cont si de bani pe care ii ai ca sa nu ai probleme mai incolo cum fac majoritatea ca nu mai au bani sa o intretina nu au bani de casco, sau sa bagi toti bani in masina eu unu nu sunt deacord cu asa ceva.

Edited by 320DCSL
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca tu ''ai facut'' si un Lamborghini dar nu vrei sa ne zici noua. Cum asa sa nu vrea sa iti spuna tata cati cai are?! Dar tu nu stii sa te uiti pe talon singur? Daca pe hartie e mai rapid un E90 similar, tu inseamna ca bati matematica. Dar mereu vor fi oameni care prind suta in 8 secunde, iar in talon scrie 8.7, scot consum de 5.2 iar consumul dat de fabrica e de 6.8, ating viteza maxima de 240km/h desi vit. max. data de producator e de 214km/h, etc.
Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi sa comparam E92 cu E46, clar sunt sanse mai mari sa gasesti un E92 intr-o stare tehnica mai buna decat un E46, si asta datorita varstei.

Pe de alta parte, ia in calcul si faptul ca intretinerea unui E92 e mai costisitoare decat intretinerea unui E46.

Daca nu faci mai mult de 30k km pe an, cred ca se preteaza mai bine un benzinar.Daca totusi insisti pe diesel, atunci sa fie cel de 3litri.

Daca as fi in locul tau , as merge pe un E46 cabrio, minim 2.5i, dar sa fie intr-o stare EXCELENTA.

E90 iese din discutie, dupa parerea mea.

Eu cand mi-am luat masina, as fi avut bani de un E46 nfl, dar am preferat sa imi iau un E36 intr-o stare foarte buna, drept dovada dupa 2 ani , nu am avut probleme tehnice grave.

 

Spor la cumparaturi, si sa ne tii la curent!

 

E evident ca E92-ul ar trebui sa fie teoretic mai nou deci mai putin uzat.

 

Problema e ca eu am bani de un E46 "impecabil, full-extra, folosit de o batranica sa mearga la biserica dumica", sau de un E92 din primele 2-3 preturi pe mobile.de, nicidecum top-of-the-line. Aici e dilema mea. Dar cred ca pana la urma inclin spre E46. Era proverbul ala..."decat sarac in oras, mai bine-n satul tau fruntas":twoup:

 

Asteptam sa imi spuneti de bug-uri semnificative la E46, dar nimeni nu a zis nimic pana la urma.

 

Din ce m-am uitat eu pe http://www.spritmonitor.de, intre 318 si 325 nu e mare diferenta de consum. asa e?

 

adica ma rog...ma asteptam la 325i sa aibe un consum urban de minim 15-16 L/100km, la un regim de mers decent...dar se pare ca nu e asa, si cred ca ma duc pe benzina pana la urma, ca nu e asa grav. oricum castig cam 2k eur din pretul de achizitie...cam cu atata e mai scump diesel-ul. ca sa nu mai vorbim de eventualele probleme ulterioare, care la un motor aspirat ai sanse sa fie mai putin costisitoare...

 

Si DA, E90 iese din discutie. Pt mine. Nu-mi sariti in cap, ca nu mi se potriveste masina si gata :)

Link to comment
Share on other sites

adica ma rog...ma asteptam la 325i sa aibe un consum urban de minim 15-16 L/100km, la un regim de mers decent...dar se pare ca nu e asa,

 

Si cam cat consuma in Bucuresti 325i, mai ales cabrio, care are vreo 1600kg?

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca tu ''ai facut'' si un Lamborghini dar nu vrei sa ne zici noua. Cum asa sa nu vrea sa iti spuna tata cati cai are?! Dar tu nu stii sa te uiti pe talon singur? Daca pe hartie e mai rapid un E90 similar, tu inseamna ca bati matematica. Dar mereu vor fi oameni care prind suta in 8 secunde, iar in talon scrie 8.7, scot consum de 5.2 iar consumul dat de fabrica e de 6.8, ating viteza maxima de 240km/h desi vit. max. data de producator e de 214km/h, etc.

 

kiar nu am kef de cearta cu nici unu de pe forum. nu trebuie sa dau explicati acuma in caz ca nu stii prietene degeaba scrie in talon ca ai 150cp ca poti avea mai mult sau mai putin asa ca nu te mai ambala atata. am intalnit cazuri de avea 140 cai si in talon scria 110 kw (147 mai exact), eu nu bat nici matematica. din cam am zis vb din fapte reale nu din ce visez eu sau alti. hai ca ii stricam la omu asta topicu cu certurile noastre. una e hartia alta e realitatea nu se potrivesc mai niciodata.

Link to comment
Share on other sites

adica ma rog...ma asteptam la 325i sa aibe un consum urban de minim 15-16 L/100km, la un regim de mers decent...dar se pare ca nu e asa,

 

Si cam cat consuma in Bucuresti 325i, mai ales cabrio, care are vreo 1600kg?

 

Eh...acuma...nu este consum facut in bucuresti, sau ma rog, nu am gasit eu. Dar prin germania consumul urban e intre 10-12 cam la toate motorizarile pe benzina, la mers decent...

 

da o geana pe site-ul ala, cauta masina, si vezi... :twoup:

 

cel mai bine ar putea sa ne spuna colegii care au motorizarea asta...

 

a...si...am verificat, are 1470kg...

Edited by Daaaaan
Link to comment
Share on other sites

Eh...acuma...nu este consum facut in bucuresti, sau ma rog, nu am gasit eu. Dar prin germania consumul urban e intre 10-12 cam la toate motorizarile pe benzina, la mers decent...

 

da o geana pe site-ul ala, cauta masina, si vezi... :twoup:

 

cel mai bine ar putea sa ne spuna colegii care au motorizarea asta...

 

a...si...am verificat, are 1470kg...

 

Daca in cartea tehnica este dat un consum de 13,2% pt 325i cabrio manual fii sigur ca nici in DE nu ai sa reusesti sa-l scoti,avantajul va fi ca nu o sa-ti consume ca in Buc 18-20% insa 10-12% sunt povesti.

Cat despre greutate,un 320i cabrio cantareste 1600kg,un 325i cabrio este si mai greu,are peste 1600kg.

Link to comment
Share on other sites

vezi ca e un topic consum seria 3 si e listat si E90 , in cazul meu maxim scot 17-18 si masina e automata .In mod frecvent acum am scos 15 .Deci nu e dracu asa de negru , la motorizari mai mari 330i e consum peste 20 /

 

ps . cred ca topicul asta nu are nici o valoare , daca tu ai 20k disponibil pt o masina nu stai sa studiezi luni intregi , mergi , testezi si cumperi ce-ti place . Daca studiezi prea mult ai sa ajungi sa iei un A4 tdi :twoup:

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Daca in cartea tehnica este dat un consum de 13,2% pt 325i cabrio manual fii sigur ca nici in DE nu ai sa reusesti sa-l scoti,avantajul va fi ca nu o sa-ti consume ca in Buc 18-20% insa 10-12% sunt povesti.

Cat despre greutate,un 320i cabrio cantareste 1600kg,un 325i cabrio este si mai greu,are peste 1600kg.

 

nu dati cu parul, asta scriau oamenii pe site. nu stiam cat e dat in carte, de asta apelam la posesori, sa ne impartaseasca. eu sunt din Cluj-Napoca, deci nu e trafic chiar de bucuresti, dar nici de anii '70 nu mai e, din pacate :twoup:

 

si specificatiile, inclusiv greutatea, le-am luat de aici: http://www.specs4bmw.com/e46/3-series/convertible

 

vezi ca e un topic consum seria 3 si e listat si E90 , in cazul meu maxim scot 17-18 si masina e automata .In mod frecvent acum am scos 15 .Deci nu e dracu asa de negru , la motorizari mai mari 330i e consum peste 20 /

 

ps . cred ca topicul asta nu are nici o valoare , daca tu ai 20k disponibil pt o masina nu stai sa studiezi luni intregi , mergi , testezi si cumperi ce-ti place . Daca studiezi prea mult ai sa ajungi sa iei un A4 tdi :)

 

pai studiez...tocmai...ca nu vreau sa dau gres. sunt bani stransi cu sudoarea fruntii, si chiar nu vreau sa arunc cu ei pe geam. cred ca un 318 mi-e suficient, poate 320 de dragul celor 6 cilindri...ca oricum nu am unde sa dezlantui atata putere in oras. (cum spuneam, imi petrec 95% din km in oras)

Link to comment
Share on other sites

cred ca un 318 mi-e suficient, poate 320 de dragul celor 6 cilindri...ca oricum nu am unde sa dezlantui atata putere in oras. (cum spuneam, imi petrec 95% din km in oras)

 

nu pot decat sa spun ca majoritatea celor care au luat motoare mici si-au dorit ulterior mai multi cai , daca te uiti pe la mica publicitate ai sa vezi ca e unul din motivul vanzarii . Minim 320 i altfel nu mai avem ce discuta cu tine :twoup:

Link to comment
Share on other sites

kiar nu am kef de cearta cu nici unu de pe forum. nu trebuie sa dau explicati acuma in caz ca nu stii prietene degeaba scrie in talon ca ai 150cp ca poti avea mai mult sau mai putin asa ca nu te mai ambala atata. am intalnit cazuri de avea 140 cai si in talon scria 110 kw (147 mai exact), eu nu bat nici matematica. din cam am zis vb din fapte reale nu din ce visez eu sau alti. hai ca ii stricam la omu asta topicu cu certurile noastre. una e hartia alta e realitatea nu se potrivesc mai niciodata.

 

110kw = 149,6cp

Link to comment
Share on other sites

deci...dupa specificatiile de pe net, treaba sta cam asa:

 

318ci - 150 PS, 10.4 L/100km urban

320ci - 170 PS, 12.2 L/100km urban

325ci - 192 PS, 12.8 L/100km urban

 

320cd - 150 PS, 8.5 L/100km urban

330cd - nu gasesc info decat aiurea

 

deci...va rog...cine are motorizarile de mai sus pe E46, fie si pe sedan sau coupe, daca poate completa un consum real...ii multumesc

Edited by Daaaaan
Link to comment
Share on other sites

deci...dupa specificatiile de pe net, treaba sta cam asa:

 

318ci - 150 PS, 10.4 L/100km urban

320ci - 170 PS, 12.2 L/100km urban

325ci - 192 PS, 12.8 L/100km urban

 

320cd - 150 PS, 8.5 L/100km urban

330cd - nu gasesc info decat aiurea

 

deci...va rog...cine are motorizarile de mai sus pe E46, fie si pe sedan sau coupe, daca poate completa un consum real...ii multumesc

 

e46 320D 150PS sa zic cam 9,5% mers normal si un pic sportiv (bucuresti)

 

kiar nu am kef de cearta cu nici unu de pe forum. nu trebuie sa dau explicati acuma in caz ca nu stii prietene degeaba scrie in talon ca ai 150cp ca poti avea mai mult sau mai putin asa ca nu te mai ambala atata. am intalnit cazuri de avea 140 cai si in talon scria 110 kw (147 mai exact), eu nu bat nici matematica. din cam am zis vb din fapte reale nu din ce visez eu sau alti. hai ca ii stricam la omu asta topicu cu certurile noastre. una e hartia alta e realitatea nu se potrivesc mai niciodata.

 

110kw = 149,6cp

 

110KW x 1.34 = 147,4 HP :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu are importanta cati cai are diesel, poa sa fie 4.5l biturbo.. sau cat consuma, e vorba de idea de cabrio, mers cu pletele in vant si cu tractorul duduind, vibratii la relanti la stop si dara de fum in accelerare, plus sunetul incofundabil de diesel, mai ales intr-o masina deschisa...

Un cabrio nu il iei ca e o masina practica, ci e exclusiv de placere si/sau impresii artistice...

Link to comment
Share on other sites

Nu are importanta cati cai are diesel, poa sa fie 4.5l biturbo.. sau cat consuma, e vorba de idea de cabrio, mers cu pletele in vant si cu tractorul duduind, vibratii la relanti la stop si dara de fum in accelerare, plus sunetul incofundabil de diesel, mai ales intr-o masina deschisa...

Un cabrio nu il iei ca e o masina practica, ci e exclusiv de placere si/sau impresii artistice...

 

hm...ai tu acolo un punct de vedere pertinent...e drept si asta :twoup:

 

ma gandesc ca e46-ul nu e chiar silentios, precum e90-ul..care nici el nu e chiar etalon in domeniul linistii publice la relanti.

 

si...eu zic ca se poate folosi si pt altceva in afara de impresii artistice, daca astia de la bmw l-au prevazut cu pachet de iarna si ski-sack...nu? :) adica...nu ca as merge cabrio la ski, dar cu un hard-top...e ok...nu?

Edited by Daaaaan
Link to comment
Share on other sites

sincer iti zic, am foarte multi colegi cu diverse modele de cabrio, fie ele BMW, Porsche, Peugeot sau mai stiu eu ce. Nu e o masina cu care sa gonesti cu 180 de km/h. Poate cu siguranta sa faca si asta, dar devine inconfortabil, zgomot, vant .. + altele.

Pe de alta parte sunt unii nebuni, merg cu ele si in noimebrie daca nu ploua, au niste sisteme de incalzire speciala, sacune incalzite s.a.m.d.. dar totusi mi se pare absurd la 5 grade afara tu mergi cu masina descoperita...NU sunt multi care fac asta dar sunt unii totusi.

In nici unul din cazuri nu e singura masina, ci a doua, mai mult de week-end,desi daca nu au copii de dus la scoala sau mai stiu eu ce fac cu ele si naveta la munca.

E o masina cu care faci cruising la 100-120 de km/h, fie ca esti pe autostrada sau pe un drum pe malul unui rau cum e asta...

..Pentru asta nu iti trebuie nu stiu ce motor sau performante.

Nittel.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.