Jump to content

E46 cabrio sau e90 sedan?


Daaaaan

Recommended Posts

Europlus mai limitata..adica nu iti ofera garantie la ceea ce se numeste consumabil, aidica telescoape, brate, bucse, tampoane motor...

 

Iti despagubeste tot ce inseamna mecanica, interior motor, ambreaj, electrica.

 

Cum se procedeaza?

Mergi la reprezentanta faci constatarea defectiunii, intri in contact cu europlus, le aduci la cunotinta defectul in scris, si le prezinti proforma stampilata de catre BMW (BMW din orice tara din lume, chiar si Romania) ei isi dau in scis acceptul de plata. Tu efectuezi reparatia pe banii tai, si ceri ca factura de la BMW sa fie eliberata in numele lor, le trimiti factura in original si ei iti vireaza banii in cont in maxim 2 zile.

 

Sunt niste praguri de decontare, la 10k de km peste km de la care s-a vandut maisna, despagubesc 90%, la peste 20 de mii 80%..etc, dar la peste 100 de mii de km ai masinii, indiferent de cat are maisna cand o cumperi tu, despagubesc doar 50%.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

a avut desing reusit pt vremea lui,deja este invechit la fel si toata tehnologia de pe 46

te tine un sondaj de opinie e46 coupe vs e90? e46 si-a demonstrat clasa, e90 e inca departe de ce a fost e46 ca design.iar ca tehnologie un e46 cu muuulte optiuni te poate satisface total.

 

da,am mai auzit asta si fraze de genu ca cel mai frumos 5er a fost e39,cel mai frumos 7er a fost e38,uite mie imi place f10,imi plac modelele noi,daca te urci din e39 in f10 zici ca te-ai urcat in OZN,insa gusturile nu se discuta

 

si hai sa facem un sondaj e46 cabrio 2006 vs e92 (deci coupe) 2007,ambele la 20k euro

 

ce sa ma satisfaca la un e46 de 20k euro ?? xenonul care abia se vede nopatea,navigatia care nu se vede bine cand bate lumina si trebuie sa aplec capul ca sa vad,climatronicul care in timp ce raceste iti scoate ochii ???

 

o masina noua nu inseamna numai desing,ci si motoare noi,cutii noi,tehnologie,sist de siguranta,confort,etc

 

e46 este o masia ok,insa pt un buget de 5-10,hai 11-12k euro (exceptie M)

 

sunt posesor de e46,dar nu inseamna ca ce am eu este cel mai bun

 

 

si mai lasati tata daca te duci in de. pretul incepe de la nustiu cate zeci de mii de euro,iti iei frumos si masina din ro,de la proprietar (care a cumparat-o din reprezentanta),sa aiba 20-30-50k km si aia e

 

m-am uitat la premium selection si un x6 3,5d de acolo ma scotea mai mult decat am dat eu pe x6 4.0d nou la noi

Link to comment
Share on other sites

1. Cei drept si mie mi se pare cam slaba faza scurta(am xenon OEM), dar ma gandeam ca e din cauza vechimii.

2. "m-am uitat la premium selection si un x6 3,5d de acolo ma scotea mai mult decat am dat eu pe x6 4.0d nou la noi"- asta imi vine greu sa cred.

Link to comment
Share on other sites

te tine un sondaj de opinie e46 coupe vs e90? e46 si-a demonstrat clasa, e90 e inca departe de ce a fost e46 ca design.iar ca tehnologie un e46 cu muuulte optiuni te poate satisface total.

 

Cred ca mai degraba E46 a demonstrat ca bmw nu este o masina prea fiabila decat ce spui tu acolo... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

m-am uitat si pe autovit.ro, cel mai ieftin cabrio dupa 2005 e unul din 2007 la 17k, restul sar de 26k .. asa ca BMW Premium Selection deja au preturi mici ... :twoup:

 

sar dar sunt e93 nu e46,la aia cel mai ieftin e93 320i este 31k euro,la banii astia sunt doar 2-3,restu de la 39k euro in sus

 

@r0n1n,la aia cel mai ieftin x6 3,5d este 68-69k euro,cel mai scump 86-88k euro,daca o iau pe cea mai ieftina mai pun drum 1000,taxa 3000 ajunge la ac pret cu unul 4.0d nou (cu destule optiuni)

Link to comment
Share on other sites

te tine un sondaj de opinie e46 coupe vs e90? e46 si-a demonstrat clasa, e90 e inca departe de ce a fost e46 ca design.iar ca tehnologie un e46 cu muuulte optiuni te poate satisface total.

 

Cred ca mai degraba E46 a demonstrat ca bmw nu este o masina prea fiabila decat ce spui tu acolo... :twoup:

 

 

 

Nu cred ca a demonstrat e46 ca nu e fiabil, ba dimpotriva. Totusi, majoritatea au cate sute de mii de kilometrii. Daca au fost intretinute corepunzator, mai merg inca pe atat. Masina mea e din 2001, are 9 ani de zile, si totusi singura problema pe care am avut-o a fost cu un injector. In doi ani de zile nu am schimbat decat consumabilele. Da, are defecte, plasa de prezenta pasager (nu moare nimeni), bucsaraie (nu e proiectata pentru gropi) si altele, dar per total eu zic ca este o masina foarte buna. Ca sunt multe cazane pe strada e altceva, dar nu iti iei bmw ca sa o ti ca pe dacia 1300, sa stai sa carpesti la ea.

Link to comment
Share on other sites

si hai sa facem un sondaj e46 cabrio 2006 vs e92 (deci coupe) 2007,ambele la 20k euro

 

si mai lasati tata daca te duci in de. pretul incepe de la nustiu cate zeci de mii de euro,iti iei frumos si masina din ro,de la proprietar (care a cumparat-o din reprezentanta),sa aiba 20-30-50k km si aia e

 

succes in a gasi tu un E92 in mintile lui la 20k eur :twoup:

 

o masina rulata in ro pe nenorocirile astea de drumuri va fi de 10 ori mai uzata fizic si moral decat una in Germania...nu stiu cum ti se pare tie, dar eu prefer sa dau banii aia pe drum si inmatriculare...macar stiu ca neamtul, cand a fost cazul sa schimbe bucsele fata, le-a schimbat, si inca inainte de vreme. nu a stat sa astepte sa se duca dracu' si rulmentul si amortizorul, ca apoi sa o scoata la vanzare...

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca partea cu masina practica/nepractica are legatura cu tara, mai mult cu profilul soferului. La mine de ex masina de zi cu zi e cea cu care ma duc la firma, si ies seara la o terasa sau in weekend la o plimbare de 100-200 km pe la baile Felix sau ceva de genul...pe cand poate pt altii ziua incepe cu dusul copiilor la gradinita si apoi caratul sacilor de cartofi de la mama-soacra :twoup:

 

Daca E90-ul e mai fiabil...astept pareri si exemple de la voi, cei care stiti modelele pe de rost...cum spuneam eu sunt posesor de masini VAG de 8 ani...

 

Normal cã ºi Þara poate influenÞa cât de practicã este o maºinã.

 

Cu alte cuvinte, un cabrio e mai puÞin practic În România, o Þarã În care vandalizãrile sunt la ordinea zilei, deci te poÞi alege cu soft top-ul tãiat, oamenii sunt necivilizaÞi, aºa cã te poÞi alege cu flegme sau gume de mestecat când treci pe lângã un autobuz sau dacã o laºi decapotatã când o parchezi.

 

Prin urmare, iei o maÂşinĂŁ cabrio ca sĂŁ o Ăžii cu soft top-ul pus ĂŽn 95% din timp.

 

 

 

In acest moment seria 3 E90 este cel mai fiabil model bmw in productie.

 

Cui aparĂžine aceastĂŁ maximĂŁ?

Link to comment
Share on other sites

macar stiu ca neamtul, cand a fost cazul sa schimbe bucsele fata, le-a schimbat, si inca inainte de vreme. nu a stat sa astepte sa se duca dracu' si rulmentul si amortizorul, ca apoi sa o scoata la vanzare...

 

 

 

 

Mai dar ce-i mai lingeti voi in C_ _ pe nemtii aia imputiti...credeti voi ca sunt toti la fel?? Eu sunt sigur ca nu. Ne-am facut noi ca prostii o idee cum ca ar fi ei Mama Teresa si ca ar avea grija de masinile alea intr-un mare fel. Gresit.

Ganditi voi asa ca doar ce dracu'...suntem romani!

Link to comment
Share on other sites

macar stiu ca neamtul, cand a fost cazul sa schimbe bucsele fata, le-a schimbat, si inca inainte de vreme. nu a stat sa astepte sa se duca dracu' si rulmentul si amortizorul, ca apoi sa o scoata la vanzare...

 

 

 

 

Mai dar ce-i mai lingeti voi in C_ _ pe nemtii aia imputiti...credeti voi ca sunt toti la fel?? Eu sunt sigur ca nu. Ne-am facut noi ca prostii o idee cum ca ar fi ei Mama Teresa si ca ar avea grija de masinile alea intr-un mare fel. Gresit.

Ganditi voi asa ca doar ce dracu'...suntem romani!

 

Sansele sa dai de un neamt tzepar sunt mult mai mici decat la noi.Barem aia nu-si repara masinile din dezmembrari si nu-si fura oglinzile unul altuia.

Link to comment
Share on other sites

Sansele sa dai de un neamt tzepar sunt mult mai mici decat la noi.Barem aia nu-si repara masinile din dezmembrari si nu-si fura oglinzile unul altuia.

 

...si cand dai de unul tzepar, e de fapt albanez sau turc sau il cheama "Vasile Schmidt" :twoup:)

 

deci...posesori de z4? nimeni? auzisem de la cineva ca z4 are o problema cu ploaia care cam ajunge inauntru...

Link to comment
Share on other sites

Sansele sa dai de un neamt tzepar sunt mult mai mici decat la noi.Barem aia nu-si repara masinile din dezmembrari si nu-si fura oglinzile unul altuia.

 

SĂŁ fim serioÂşi.

 

ÂŞi ĂŽn Germania existĂŁ infractori, Âşi acolo existĂŁ oameni mai sĂŁraci, Âşi acolo existĂŁ Ăžepari.

 

Normal cĂŁ ai de unde alege Âşi poĂži gĂŁsi mai uÂşor o maÂşinĂŁ bunĂŁ, dar Âşi o teapĂŁ poate fi luatĂŁ foarte uÂşor.

Link to comment
Share on other sites

"maxima" apartine unor nemti de la bmw si unor romani de la reprezentanta bmw locala.Dar chestia asta o gasesti si pe net.Am spus cel mai fiabil model aflat in productie.Pe mine oricum daca ma intrebi iti raspund ca e fiabila din moment ce a mea in aprox 100.000km nu a mancat decat 100 euro (senzor prezenta pasager) in rest doar consumabile si ma dau la ea. Edited by tzucul
Link to comment
Share on other sites

si hai sa facem un sondaj e46 cabrio 2006 vs e92 (deci coupe) 2007,ambele la 20k euro

 

si mai lasati tata daca te duci in de. pretul incepe de la nustiu cate zeci de mii de euro,iti iei frumos si masina din ro,de la proprietar (care a cumparat-o din reprezentanta),sa aiba 20-30-50k km si aia e

 

succes in a gasi tu un E92 in mintile lui la 20k eur :twoup:

 

o masina rulata in ro pe nenorocirile astea de drumuri va fi de 10 ori mai uzata fizic si moral decat una in Germania...nu stiu cum ti se pare tie, dar eu prefer sa dau banii aia pe drum si inmatriculare...macar stiu ca neamtul, cand a fost cazul sa schimbe bucsele fata, le-a schimbat, si inca inainte de vreme. nu a stat sa astepte sa se duca dracu' si rulmentul si amortizorul, ca apoi sa o scoata la vanzare...

 

 

mai cand m-am uitat pe siteul nostru cunoscut,la 25-26k eureo iti luai e93 direct de la proprietar,masina cumparata din ro de la bmw cu 0km

 

da,mai bine iti iei o masina cu 150-200k km din de. decat una cu atati km rulata pr drumurile din ro si la mana a3a,insa cand vb de un bmw de 2-3 ani,cu max 60k km este cu totul altceva,mai ales cand masina are un singur prop

 

deja nu mai poti vb ca ala nu facea reviziile la timp,ca o repara din dezmembrari,etc

 

despre z4 nu stiu sa iti zic mare lucru,din punctul meu de vedere este o masina mai frumoasa decat orice e46,mai rara,de conceptie mai noua,probabil cu o intretinere mai scumpa decat la e46

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.