Jump to content

senzor lichid racire aprins


Recommended Posts

salut,

 

Am fost si eu astazi la service si am schimbat vasul de expansiune dupa ce crapase si normal si lichidul de racire. Dupa schimbarea vasului si lichidului de racire am constatat ca nu se mai stinge becul din bord. Au tot facut aerisirea instalatiei dupa ce a bagat antigelul dar tot degeaba. Tin sa precizez ca a bagat doar 3l de antigel si 2 l jumatate de apa distilata. M-am enervat de nepriceperea celor de la service si am plecat cu ea asa. Am verificat nivelul la apa si este OK dar nu se stinge becul in bord. Este posibil sa nu fi facut aerisirea corect si sa ramana aer pe instalatie.

Masina este un BMW 318i din 2002 FL / 143cp

 

Daca ma poate ajuta cineva sau ce trebuie sa fac sa remediez problema.

Link to comment
Share on other sites

Au stricat sonda de nivel cand au pus-o la vasul cel nou sau cand au scos-o de la cel crapat.

Cantitatea care a intrat este OK daca nu au scos tot antigelul (si din bloc).

Doar presupuneri....

Cu motorul rece cand desfaci busonil radiatorului, cat este ridicata joja care-ti indica nivelul?

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Au stricat sonda de nivel cand au pus-o la vasul cel nou sau cand au scos-o de la cel crapat.

Cantitatea care a intrat este OK daca nu au scos tot antigelul (si din bloc).

Doar presupuneri....

Cu motorul rece cand desfaci busonil radiatorului, cat este ridicata joja care-ti indica nivelul?

 

 

Mai mult ca sigur nu au reusit sa scoata tot lichidul de racire, doar a desfacut un dop jos la radiator, a curs cam 4-5 litrii de apa, apoi a mai curs de pe furtune cand a desfacut vasul.

Joja de la vasul de expansiune este la max cand motorul este rece. Ma gandesc doar sa nu fi ramas aer pe instalatie si sa nu am probleme la masina. Oricum am mers putin dupa ce am schimbat lichidul, pana nu rezolv problema nu o sa mai merg cu ea

 

merci pt ajutor

Link to comment
Share on other sites

Cu aceasi problema ma confrunt si eu,dupa ce am schimbat radiatorul la un E46 320d; tot asa nivelul e ok, am aerisit, dar martorul ramane tot aprins, ma gandesc ca e problema cu sonda de nivel, poate ne lamureste si pe noi cineva.
Link to comment
Share on other sites

Eu patisem la fel la un 318ci,mi se sparsese vasul de expansiune,dupa aia am avut ceva probleme cu martorul in bord chiar daca am schimbat vasul,dar in acelasi timp imi facea si presiune in tot sistemul de racire.Verificati cu motorul cald daca este presiune foarte mare in vas,la mine a fost de la aerisirea necorespunzatoare,mi-a duc aminte ca ajunsesem sa imi bag picioarele in ea de masina...eram nervos si nu mai stiam ce sa-i fac.Aerisirea mi-o facuse un asa zis mecanic!
Link to comment
Share on other sites

am avut aceasi problema cu senzorul de nivel , ca sa vezi daca este de vina senzorul schimba-l cu cel de la vasul de spalat parbrizul, sunt la fel, acelasi cod , cand montezi senzorul in vasul de expansiune ai grija ca senzorul sa fie uscat , sa nu aiba urme de apa sau umezeala pe el. :twoup:

senzorul costa 60 ron la MHS Militari

daca s-a golit bine instalatia intra exact 6 litri

Link to comment
Share on other sites

Eu patisem la fel la un 318ci,mi se sparsese vasul de expansiune,dupa aia am avut ceva probleme cu martorul in bord chiar daca am schimbat vasul,dar in acelasi timp imi facea si presiune in tot sistemul de racire.Verificati cu motorul cald daca este presiune foarte mare in vas,la mine a fost de la aerisirea necorespunzatoare,mi-a duc aminte ca ajunsesem sa imi bag picioarele in ea de masina...eram nervos si nu mai stiam ce sa-i fac.Aerisirea mi-o facuse un asa zis mecanic!

 

 

merci pt ajutor, dar daca poti sa-mi explici cum verific presiunea din vas cu motorul cald si cum trebuie sa fac aerisirea corespunzator

Link to comment
Share on other sites

Desfaci usurel capacul de la vas,dar cu atentie,daca presiunea este prea mare inseamna ca exista aer in instalatie.

Vezi ca este un topic unde explica cineva toti pasii pentru a aerisi sistemul de racire,vezi aici!

Daca nu se ve rezolva,verifica si senzorul de nivel

Edited by kolea
Link to comment
Share on other sites

Desfaci usurel capacul de la vas,dar cu atentie,daca presiunea este prea mare inseamna ca exista aer in instalatie.

Vezi ca este un topic unde explica cineva toti pasii pentru a aerisi sistemul de racire,vezi aici!

Daca nu se ve rezolva,verifica si senzorul de nivel

 

Merci pt ajutor, am sa incerc maine intreaga operatiune

Sper sa reusesc

Link to comment
Share on other sites

Merci pt ajutor, am sa incerc maine intreaga operatiune

Sper sa reusesc

 

Mircea,

Din exces de zel, sa nu pui mai mult lichid decat este nevoie. Poti incerca sa scoti ceva lichid cu motorul rece si apoi sa completezi pana la nivelul recomandat ajutandu-te de joja (asta numai sa fii sigur). Apoi incalzesti motorul, il lasi sa se raceasca si verifici din nou....

Daca pui prea mult, risti sa-ti apara asa numitul fenomen "furtune supte"...Cand faci aceasta operatiune, sa ai caloriferul deschis...in cazul in care masina este prevazuta cu acel robinet...

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Desfaci usurel capacul de la vas,dar cu atentie,daca presiunea este prea mare inseamna ca exista aer in instalatie.

Vezi ca este un topic unde explica cineva toti pasii pentru a aerisi sistemul de racire,vezi aici!

Daca nu se ve rezolva,verifica si senzorul de nivel

 

Merci pt ajutor, am sa incerc maine intreaga operatiune

Sper sa reusesc

 

 

Legat de problema mea tin sa precizez ca n am rezolvat nimic. Senzorul de racire stiu sigur ca este bun deoarece l-am schimbat cu cel de la lichidul de parbriz si ramane la fel deci senzorul este bun. An incercat aopi sa fac aerisirea instalatiei, am urmat toti pasii din topic si din pacate senzorl de racire nu s-a stins. Am tot incercat de mai multe ori, cred ca am turnat 3-4 litrii de lichid de racire prin vasul de expansiune si curgea pe la acele suruburi de aerisire. M-am cam lasat pagubas, am sa incerc sa merg Luni cu ea la service.

 

Daca poate sa-mi spune cineva unde sa merg in Bucuresti la un service care ma poate ajuta asi fi recunoscator.

Oricum ceva este in neregula, si nu pot merge cu ea asa.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

salut, sunt nou pe aici... pana la urma ai rezolvat problema cu senzorul de nivel al lichidului de racire?

am aceeasi problema la acelasi tip de masina. am incercat si eu cu aerisirea si tot nu se stinge. nu mai stiu ce sa-i fac, poate imi dati idei?! multumesc frumos!

Link to comment
Share on other sites

sal

 

pot spune ca am rezolvat problema dar fara sa reusesc sa sting senzorul din bord.

problema la mine este la vasul de expansiune care este aftermarket, locul unde intra senzorul este mai mare si din cauza aceasta senzorul nu sta fix ci se misca.....adica il am degeaba, am tot incercat sa rezolv dar nu am reusit asa ca am lasat-o balta, deja m-am obisnuit cu senzorul aprins in bord, ma mai uit din cand in cand la temperatura apei sa nu treaca de 90 grade.

bafta!

Link to comment
Share on other sites

sal

 

pot spune ca am rezolvat problema dar fara sa reusesc sa sting senzorul din bord.

problema la mine este la vasul de expansiune care este aftermarket, locul unde intra senzorul este mai mare si din cauza aceasta senzorul nu sta fix ci se misca.....adica il am degeaba, am tot incercat sa rezolv dar nu am reusit asa ca am lasat-o balta, deja m-am obisnuit cu senzorul aprins in bord, ma mai uit din cand in cand la temperatura apei sa nu treaca de 90 grade.

bafta!

my friend acelasi lucru este si la mine...ma refer la senzor cat si la uitatu la apa la indicatorul din bord...ne-am zgarcit la 1 mil si uite ce patim. am mai auzit una despre vasul de expansiune aftermarket: compozitia materialului din care este facut acesta nu e cea potrivita cu a unuia original. cu alte cuvinte masina nu recunoaste acest "obiect". eu o sa imi cumpar unul original si pe acesta o sa il arunc la cos, numai sa vad becul ala stins. nu mai vb de faptul ca se poate sparge oricand (mai ales ca e facut pe barca) si poti pierde lichid linistit. daca mai afli ceva sau ii dai de cap scrie pe aici. bafta

Link to comment
Share on other sites

my friend acelasi lucru este si la mine...ma refer la senzor cat si la uitatu la apa la indicatorul din bord...ne-am zgarcit la 1 mil si uite ce patim. am mai auzit una despre vasul de expansiune aftermarket: compozitia materialului din care este facut acesta nu e cea potrivita cu a unuia original. cu alte cuvinte masina nu recunoaste acest "obiect". eu o sa imi cumpar unul original si pe acesta o sa il arunc la cos, numai sa vad becul ala stins. nu mai vb de faptul ca se poate sparge oricand (mai ales ca e facut pe barca) si poti pierde lichid linistit. daca mai afli ceva sau ii dai de cap scrie pe aici. bafta

 

 

problema la mine a fost ca imi trebuia vasul urgent si nu am gasit pe original atunci asa ca m-am procopsit cu asta :), pe langa cat a costat vasul am mai dat alti 150 ron pe la tester, antigel si mecanici pt aerisirea instalatiei

 

daca rezolv ceva te anunt.......astept si de la tine raspuns daca faci ceva

bafta

Link to comment
Share on other sites

problema la mine a fost ca imi trebuia vasul urgent si nu am gasit pe original atunci asa ca m-am procopsit cu asta :), pe langa cat a costat vasul am mai dat alti 150 ron pe la tester, antigel si mecanici pt aerisirea instalatiei

 

daca rezolv ceva te anunt.......astept si de la tine raspuns daca faci ceva

bafta

salut, la fel si eu am fost pe graba, disperam ca nu mai gaseam vas...in fine, masina merge am facut acest weekend peste 1000km si e totul ok. dar trebuie rezolvata problema cu becul si asta prin inlocuirea vasului cu unul original, cand o sa fac aceasta operatiune o sa comunic rezultatul. bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 11 years later...

Salut. Detin un e91 143cp si mi s.a aprins martorul in bord. Cand am saltat capota am constatat faptul ca imi curge antigel prin fundul vasului de expansiune exact pe la.senzorul de nivel. Am luat alt senzor in idee ca cel vechi e spart si ca curge antigel prin el dar si cu noul.senzor curge. Sa se fi spart vasul in acel loc pe interior ? Apropa acel senzor nu am.vazut sa aiba pe el.garniruta ceva nici cel vechi si nici cel nou. Este normal.sa nu aiba garnitura? Voi ce parere aveti? S.a dus vasul?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.