Jump to content

Problema rateuri


rafa

Recommended Posts

Salut! Am si eu o problema,daca ma puteti ajuta, dimineata cand pornesc motoru, totu oky, porneste din prima, problema apare dupa ce bag 1..2..3...,apare un fel de pauze mici, tremura masina,rateuri, asta se intampla daca acelerez la 2000...4000 la fiecare schimbare de viteza, daca merg incet si nu acelerez imi merge bine, dupa ce se incalzeste apa nu mai da rateuri,merge ca nou, si mai ceva de cand am cumparato se aude un suierat in fata la motor o fi de la role,ca parca de acolo se aude, cureau e cam uzata si aia de la clima. [bmw318i e36/94']. ms
Link to comment
Share on other sites

sonda lambda si/sau debitmetru

[/quo

nu inteleg cand se incalzeste apa ajunge la jumate pe indicator, atunci nu mai da rateuri, faza asta se intampla cand e rece motoru, daca afara e cald nu mai face asa...doar la 10C...atunci da rateuri, cineva m-ia zis ca poate de la o bujie pana se incalzeste???...dar nu cred ca e de la bujie

Link to comment
Share on other sites

nu iti mia da rateuri pentru ca se incinge sonda lamba

pai din cate stiu sonda are o rezistenta incorporata rolu ei e sa incalzeasca sonda mai repede..etc, deci inseamna ca functioneaza dupa ce se incalzeste motorul...s-ar putea sa fie si ea, alte pareri ca sigur au fost multi in situatia mea, noi cu bmw-urile, nu cu carutele=))

 

cum verific debitmetru de aer???, eu am scos mufa a-ia de la debitmetru, [era dimineata la prima cheie...] si incerca sa moara motoru, cand am pus la loc sia revenit motorul, am mai incercat dupa 15 min, sa turat fffoarte putin motoru, la ceas nu sa miscat tot sub 10mii era, cand am pus mufa a incetinit motoru si sa stabilizat...ce ziceti e defect debitmetrul?

Link to comment
Share on other sites

nu iti mia da rateuri pentru ca se incinge sonda lamba

pai din cate stiu sonda are o rezistenta incorporata rolu ei e sa incalzeasca sonda mai repede..etc, deci inseamna ca functioneaza dupa ce se incalzeste motorul...s-ar putea sa fie si ea, alte pareri ca sigur au fost multi in situatia mea, noi cu bmw-urile, nu cu carutele=))

 

cum verific debitmetru de aer???, eu am scos mufa a-ia de la debitmetru, [era dimineata la prima cheie...] si incerca sa moara motoru, cand am pus la loc sia revenit motorul, am mai incercat dupa 15 min, sa turat fffoarte putin motoru, la ceas nu sa miscat tot sub 10mii era, cand am pus mufa a incetinit motoru si sa stabilizat...ce ziceti e defect debitmetrul?

 

rolul sondei lambda este sa citeasca oxigenul care iese pe esapament si sa dea comanda in ECU pentru reglarea amestecului

Link to comment
Share on other sites

nu iti mia da rateuri pentru ca se incinge sonda lamba

pai din cate stiu sonda are o rezistenta incorporata rolu ei e sa incalzeasca sonda mai repede..etc, deci inseamna ca functioneaza dupa ce se incalzeste motorul...s-ar putea sa fie si ea, alte pareri ca sigur au fost multi in situatia mea, noi cu bmw-urile, nu cu carutele=))

 

cum verific debitmetru de aer???, eu am scos mufa a-ia de la debitmetru, [era dimineata la prima cheie...] si incerca sa moara motoru, cand am pus la loc sia revenit motorul, am mai incercat dupa 15 min, sa turat fffoarte putin motoru, la ceas nu sa miscat tot sub 10mii era, cand am pus mufa a incetinit motoru si sa stabilizat...ce ziceti e defect debitmetrul?

 

rolul sondei lambda este sa citeasca oxigenul care iese pe esapament si sa dea comanda in ECU pentru reglarea amestecului

asta stiam... asa am auzit ca mai are si o rezistenta care se incalzeste in primele minute, pana se incalzeste motoru

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg cand se incalzeste apa ajunge la jumate pe indicator, atunci nu mai da rateuri, faza asta se intampla cand e rece motoru,

 

Cand este rece, amestecul este mai bogat.

Problema la tine este sonda Lambda. Rezistenta aia de care vorbesti este probabil senzorul IAT (Intake Air Temperature) si in cazul tau pare ca este ok....eu unul iti recomand sa schimbi sonda...Apoi stergi adaptatiile si o sa mearga bine)

Dar asta este doar o presupunere...Service-ul specializat te edifica

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

nu inteleg cand se incalzeste apa ajunge la jumate pe indicator, atunci nu mai da rateuri, faza asta se intampla cand e rece motoru,

 

Cand este rece, amestecul este mai bogat.

Problema la tine este sonda Lambda. Rezistenta aia de care vorbesti este probabil senzorul IAT (Intake Air Temperature) si in cazul tau pare ca este ok....eu unul iti recomand sa schimbi sonda...Apoi stergi adaptatiile si o sa mearga bine)

Dar asta este doar o presupunere...Service-ul specializat te edifica

 

Dane,

cica sonda lamda are o rezistenta care o incalzeste

nu are cum sa fie ea de vina :twoup:

Link to comment
Share on other sites

rolul sondei lambda este sa citeasca oxigenul care iese pe esapament si sa dea comanda in ECU pentru reglarea amestecului

 

Claudiu, are numai o sonda si care da informatii despre amestec la ECU....oxigen este impropriu spus...asta era treaba aleia de dupa cat.....daca citeste aiurea, si informatiile transmise sunt aiurea....deci cam pacaleste ECU si atunci......misfire

 

Dane,

cica sonda lamda are o rezistenta care o incalzeste

nu are cum sa fie ea de vina :)

 

Pai tocmai d-aia :twoup: Tre sa ajunga la vreo 400 de grade acea sonda...temperatura de regim este atinsa mai repede...presupun si eu ...

Dar daca zici tu...tu stii mai bine si eram sigur ca dai replica...Eu unul am patit-o saptamana asta...dar nu conteaza... :) Chiar tu recomandai sonda......

Si ceva care se pare ca ai uitat sau omis...un test de injectoare sau probabil un debitmetru "reglat" sau cu prag la clapeta...La modelul lui se poate

Lasa-l sa-si schimbe sonda si sa se bucure de masina...

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

DECI, CE SA FAC E SONDA SAU NU?

 

Am cautat pe net cata sa vad de sonda, deci sonda este incalzita de o rezistenta din interiorul ei, dupa care caldura ii va fi furnizata chiar de temperatura gazelor de esapament.va da ti asa mare de parca sunteti 'zeus', am cerut si eu un ajutor, niste pareri...AM MASINA DE 2 LUNI DE A-IA NU STIU MARE LUCRU dar vad...

 

1. Ce este sonda Lambda ?

Sonda Lambda este un senzor amplasat pe tubulatura de evacuare si conectat la ECU, care in esenta consta intr-un conductor de curent electric a carui intensitate variaza in functie de cantitatea de oxigen care traverseaza sonda. In interiorul acesteia exista un material ceramic poros, din dioxid de zirconiu (ZrO2). Intensitatea curentului prin placa de zirconiu variaza in functie de numarul de molecule de oxigen care traverseaza materialul ceramic. Deoarece sonda functioneaza optim doar la temperaturi mari, „la rece”, pina cind gazele de esapament ating temperaturi de 4-500 oC, sonda este incalzita de o rezistenta din interiorul ei, dupa care caldura ii va fi furnizata chiar de temperatura gazelor de esapament. Autoturismele cu motorizari euro 3 si 4 au chiar 2 sonde, una amplasata inaintea catalizatorului pentru optimizarea amestecului aer/combustibil, si una dupa catalizator, pentru verificarea eficientei acestuia. Constructorii recomanda verificarea sondei la fiecare 30 000 de kilometri sau la fiecare doi-trei ani de functionare a masinii si schimbarea sondei in cazul cind apar probleme in functionarea acesteia.

 

 

CINE E DIN TIMISOARA???

Link to comment
Share on other sites

Deci mai da-o incolo de rezistenta... Schimba sonda. Iti lucreaza mai greu la rece, de aici apar problemele.

 

DanS ti-a spus ce e cu rezistenta aia, stie ce vorbeste.

 

La mine e aceeasi treaba... Daca pornesc, si motorul e rece, imi face figuri, chiar se opreste, daca trec de 2000-2500 ture.

Daca las motorul pornit 2-3 minute, apoi plec linistit, si nu trec de 2500 ture pana cand acum e la jumate, nu am nici cea mai mica problema.

 

 

Si ca sa fii 100% sigur, mergi la un tester....

Link to comment
Share on other sites

Deci mai da-o incolo de rezistenta... Schimba sonda. Iti lucreaza mai greu la rece, de aici apar problemele.

 

DanS ti-a spus ce e cu rezistenta aia, stie ce vorbeste.

 

La mine e aceeasi treaba... Daca pornesc, si motorul e rece, imi face figuri, chiar se opreste, daca trec de 2000-2500 ture.

Daca las motorul pornit 2-3 minute, apoi plec linistit, si nu trec de 2500 ture pana cand acum e la jumate, nu am nici cea mai mica problema.

 

 

Si ca sa fii 100% sigur, mergi la un tester....

deci cam 99% e ea, de debitmetru ce ziceti ca la inceput 'claudiuBWR' a zis ca ori sonda ori debitmetru.

 

Oricum as prefera sa fac si un test, nu e nimeni din TM si sa aiba si testeru?, contra cost binenteles.

 

totul despre sonda: http://www.pilotauto.ro/magazin/home-mainm...77-sonda-lambda

Link to comment
Share on other sites

deci cam 99% e ea, de debitmetru ce ziceti ca la inceput 'claudiuBWR' a zis ca ori sonda ori debitmetru.

 

Oricum as prefera sa fac si un test, nu e nimeni din TM si sa aiba si testeru?, contra cost binenteles.

 

totul despre sonda: http://www.pilotauto.ro/magazin/home-mainm...77-sonda-lambda

 

Stim ce e sonda :twoup:

 

Debitmetrul nu face asa... De la el iti merge neregulat motorul mereu, da in nas, consuma foarte mult, etc. Poti totusi sa te uiti la senzor (filamentul ala) sa vezi daca e intreg.

Link to comment
Share on other sites

deci cam 99% e ea, de debitmetru ce ziceti ca la inceput 'claudiuBWR' a zis ca ori sonda ori debitmetru.

 

Oricum as prefera sa fac si un test, nu e nimeni din TM si sa aiba si testeru?, contra cost binenteles.

 

totul despre sonda: http://www.pilotauto.ro/magazin/home-mainm...77-sonda-lambda

 

Stim ce e sonda :twoup:

 

Debitmetrul nu face asa... De la el iti merge neregulat motorul mereu, da in nas, consuma foarte mult, etc. Poti totusi sa te uiti la senzor (filamentul ala) sa vezi daca e intreg.

ms pentru informatii, o sa revin dupa ce rezolv problema, sa vad, sa fac testu si o schimb...

 

 

eu nu am tester, Claudiu(Clauberty) are tester si ala este numarul lui unde il poti contacta ok? bafta

oky, ms

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
am rezolvat problema in sfarsit...am zis ca va anunt, dupa multe incercari...problema cu pornirea la rece, devina a fost bobina!, ea facea figuri, dupa 10 min de la pornire atunci deabia isi revenia motoru parca mergea in 3, am schimbat o gramada pana sa aflu ca bobina e pe duca da nu de tot, asa ceva de necrezut. ms all
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.