Jump to content

-ATENTIE-Apa prin vacuum


ebdesign

Recommended Posts

Si inca ceva acest furtunas 3 care e subtire in realitate care se uneste cumva la admisia de aer 6 are si si un furtunas si mai subtire care coboara in josul masinii sa care la fel avea apa...care defapt nustiu de la ce este si banuiescca de la vreo clapeta de reglare a presiunii combustibilului sau asa ceva??
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, inseamna ca la tine piesa 6 este un T-eu si celalalt furtun, nefigurat in poza, duce la regulatorul de presiune aflat pe filtrul de benzina.

 

Este furtunul acela subtire care pleaca din regulatorul aflat langa furtunul 6 de aici.

 

Tu pana la urma zici ca ai scos apa din cilindri?

Bujiile de ce le-ai scos, avea ceva manifestari anormale motorul? Inainte de asta ai auzit ceva zgomote anormale in motor? Mergea bine sau mergea rau de tot?

Tot nu inteleg cum de ai scos apa din cilindri si totusi nu s-au indoit bielele. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pai uite prima oara am simtit eu ceva cind am fost la o spalatorie a iesit putin fum alb,(aburi) si am crezut ca au dat putina apa in esapament,oricum am mers 500 m si tot era ok in timp ce a esit fumu alb motoru nu tragea la fel de bine dar eu oricum nu il turam....peste citeva zile (au fost si ploi mari) mi se aprinde CECK Engine ,masina a mai scos de vreo 2 ori fum alb dar totusi putin ca sa ma sperie la general masina lucra ideal intre timp.Si intr-o noapte veneam acasa pe ploaie fff mare,masina mergea normal si intr-un anumit moment a scos mult mai mult fum alb...si am mai lucrat citeva sute de metri dupa care pur si simpu sa stins motoru.In aceste sute e metri eu nu am fortat motoru si cind sa stins motoru eu mergeam la vale si fiind masina cu cutie auto ea a iesit din treapta si am oprit masina cu frina de mina.Dupa aia nu am mai dat din starter ci iam scos bugiile si am scos apa din cilindri dupa care am pus WD40,acuma motorul se invirteste fara nici un zgomot ciudat ...dar oricum mie frica sal pornesc cu bugiile conectate.....
Link to comment
Share on other sites

WD40 este doar pentru uz extern, nu ar fi trebuit bagat in motor :twoup: . In fine, nu conteaza prea tare.

Daca s-a dus apa si daca spui ca nu ai auzit zgomote anormale, ai mari sanse sa nu fi intrat suficienta apa deodata incat sa provoace un soc hidraulic.

Cred ca poti incerca sa pornesti motorul dupa ce rezolvi cu servo.

 

 

PS : Nu ai litera j pe tastatura sa spui si tu bujii ? :)

Link to comment
Share on other sites

Fara servo nu o pot porni asa sa incerc ? adica nu sa merg ci doar sa pornesc sa lucreze (daca) putin motoru.Si in principiu unde ar mai fi nevoie sa scot apa ca sa incerc sa pornesc motoru? Edited by ebdesign
Link to comment
Share on other sites

offf nustiu nustiu sa incerc sau nu.Dar uleiul trebuie sa-l schimb acuma inainte de pornire a motorului sau daca porneste nu are cum sa fie uleiul contaminat cu apa ? Ca oricum trebuie schimbat+ as vrea sa iau si alte bujii. Edited by ebdesign
Link to comment
Share on other sites

Salut sunt nou pe forum si deja am probleme...Bmw-ul il am nu de mult si nu am fost bine informat despre probleme comune la E39 si am si patit-o.Mergind pe ploaie am vazut ca iese cam fum alb(aburi) prin evacuare si tot ma gindeam ca poate o fi ceva apa in evacuare ..si la o vale bunisoara mi se intareste frina (practic dispare) motorul lucra cu greu si se stinge...(mentionez ca imi ardea de vreo citeva zile CECK ENGINE) si as ca nu am mai fortat-o sa o pornesc asa ca am tras-o la parcare.A doua zi am scos capacul de la filtru aer clima si am dat de un bazin cu apa in care inota vacuumul sau cilindru principal de frina...am scos bugiile si am invirtit motorul,din primul cilindru a iesit apa,si defapt era in toti cilindrii apa dar mai putina.Acuma nu am mai incercat sa pornesc masina cu bugiile conectate (mie frica) ci doar am pus ceva WD40 si ulei in fiiecare cilindru asa ca pu ungere si am mai invirtit motorul putin sa nu rugineasca.Acuma nustiu ce sa fac: as vrea sa pornesc motorul dar nustiu unde poate sa mai fie apa si as vrea sa o scot inainte ca ea sa mai fac ceva grav.

Acuma va rog pe voi poate at-i poate imi dati un sfat ceva ce sa fac ?

Multumesc

 

Inainte sa ti se intample beleaua frana a dat ceva semne de slabiciune?

Link to comment
Share on other sites

Scoate bujiile si da la automat pana nu mai iese apa (daca ramane putina apa nu e problema). Apoi blocheaza locul unde venea furtunul pe galeria de admisie de la servofrana si incearca sa pornesti masina.

Atunci daca porneste crezi ca nu a patit nimic ?

Sau trebuie de mai asteptat si alte probleme.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Oameni buni am pornit motorul ,a pornit surprinzator de repede dupa care a mai iesit ceva aburi pe esapament.Acuma motorul lucreaza ok doar ca dupa citeva min de lucru sa pus pe capacul de la ulei depuneri albicioasa adica sa condensat apa.Oare este grav sau pur si simplu fiindca masina nu a pornit demult?
Link to comment
Share on other sites

Oameni buni am pornit motorul ,a pornit surprinzator de repede dupa care a mai iesit ceva aburi pe esapament.Acuma motorul lucreaza ok doar ca dupa citeva min de lucru sa pus pe capacul de la ulei depuneri albicioasa adica sa condensat apa.Oare este grav sau pur si simplu fiindca masina nu a pornit demult?

Schimba rapid uleiul ,se poate sa fie contaminat cu apa...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.