Jump to content

-ATENTIE-Apa prin vacuum


ebdesign

Recommended Posts

Partea nasoala este ca apa este incompresibila si daca este aspirata si ajunge in cilindri face ravagii.

 

 

apa este incompresibila?

eu zic ca este si compresibila (si banuiesc ca nu intra in cantitati foarte mari prin vacuum, daca ar intra multa apa cred ca reuseste sa indoie ceva biele sunt de acord) printre altele, face ravagii in momentul in care apa atinge capul pistonului (~250-300°C), detenta este foarte violenta - vezi sisteme de injectie benzina-apa!

 

p.s. intradevar apa nu este la fel de compresibila ca si gazele, dar de dragul fizicii, si al experientelor practice, este compresibila.

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Partea nasoala este ca apa este incompresibila si daca este aspirata si ajunge in cilindri face ravagii.

 

apa este incompresibila?

eu zic ca este si compresibila

p.s. intradevar apa nu este la fel de compresibila ca si gazele, dar de dragul fizicii, si al experientelor practice, este compresibila.

M-ai pus in dificultate, m-ai lasat fara cuvinte. E o gluma? :twoup:

Apa este incompresibila. Pe bune, asta se invata inca din primii ani de scoala, credeam ca este un lucru binecunoscut, nu m-as fi asteptat ca sa vad asemenea prapastii.

No comments :) .

 

Asta este perla perlelor, incoronarea tuturor perlelor. Merita premiul 1, fara discutii! :)

Link to comment
Share on other sites

pentru nivel de liceu si uz normal al informatiei este foarte bine, numai ca-ti dai singur cu fizica in cap, mai vorbesti si despre soc hidraulic si despre altele

 

apa nu este un lichid perfect, mai gandeste-te!

 

compresibilitate.jpg

 

 

p.s. ce zici acum? meriti premiul 1 sau nu?

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg ce vrei sa zici si de ce te contrazici degeaba. Noi discutam de un subiect concret, si anume ca apa intrata in camera de ardere nu se va comprima deloc in timpul ciclului de compresie al motorului. Ca urmare motorul se va distruge, ca ceva trebuie sa cedeze, apa necomprimandu-se.

 

In contextul dat si in contextul oricaror altor aplicatii uzuale, apa nu-si modifica densitatea daca asupra ei se aplica o presiune. Chiar in conditiile aplicarii unor presiuni foarte mari, apa se comprima neglijabil. Asa ca, dupa cum concluzioneaza si textul pus de tine, apa este considerata ca fiind incompresibila.

Link to comment
Share on other sites

cum am spus si mai sus, pentru cazul general sunt de acord, eu insa nu m-am oprit la liceu, faptul ca ai scos comentariile din context este alta treaba, tu ai afirmat ca apa este incompresibila ba chiar ai amintit de soc hidraulic care este chiar una din observatiile din textul de mai sus cand apare compresibilitate, si eu te-am corectat si ti-am si dovedit ca nu e chiar asa.. simplu

 

p.s. ironiile nu le inghit prea bine, mai ales daca am dreptate!

 

M-ai pus in dificultate, m-ai lasat fara cuvinte. E o gluma? :twoup:

Apa este incompresibila. Pe bune, asta se invata inca din primii ani de scoala, credeam ca este un lucru binecunoscut, nu m-as fi asteptat ca sa vad asemenea prapastii.

No comments :) .

 

Asta este perla perlelor, incoronarea tuturor perlelor. Merita premiul 1, fara discutii! :)

 

Premiul 1 ti-l iei singur. Ce ai invatat in primii ani de scoala nu prea se pupa cu realitatea. ~ nu este egal cu =

 

p.s. nu e primul topic in care incerci sa ma faci prost, doar pentru faptul ca esti moderator eu unul nu-ti permit!

compresibilitate.jpg

compresibilitate_liceu.jpg

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Relaxeaza-te, nu are nimeni nimic cu tine. Eu vad ca tu esti cel care-mi cauta mie nod in papura :twoup: . Eu am zis doar ca apa este incompresibila, si ca daca intra apa in motor acesta se distruge seoarece apa nu se comprima. Tu te-ai apucat insa sa-mi faci teoria batului de chibrit cu in/compresibilitatea apei. In contextul in care discutam noi, apa este absolut incompresibila. Punct.

Cand te-am contrazis te-ai basicat total aiurea.

 

Si ca sa lamurim treaba cu permisul, aici suntem pe un forum, de permis eventual permiti la tine acasa, aici nu ti-a cerut nimeni permisiunea. Revino cu picioarele pe pamant. Am comentat doar ceea ce ai spus tu.

Ori ai spus o perla, ori, dupa cum ai incercat sa argumentezi in posturile ulterioare, ai incercat sa-ti supralicitezi cunostintele absolut inutil si fara relevanta.

Link to comment
Share on other sites

tu chiar perseverezi cu toate ca ti-am dat si valori exacte, tu inca te bazezi pe primii ani de scoala. tot ce te depaseste este fals si merita luat in deradere, eu zic sa lasi in seama altora termenii tehnico-fizici debitati pe aici, si sa te limitezi doar la ce stii exact!

 

inutila este pledoaria ta prin care incerci sa convingi pe toata lumea ca apa este incompresibila!

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Mai nene, tu esti in stare sa spui ca o masina rosie nu este rosie, ca de fapt, daca se deplaseaza cu nu stiu ce viteza, o vedem de fapt verde din cauza efectului Doppler.

 

In cazul in care am discutat, apa nu se comprima deloc. O data patrunsa in camera de ardere, apa va face ravagii acolo, in primul ciclu de compresie. Tocmai pentru ca nu se comprima.

Daca tu vrei sa arati ca esti mai istet si ca ai invatat tot feluri de fineturi dragute, dar fara legatura cu subiectul discutat, e treaba ta, dar e fara relevanta in cazul in care discutam.

 

Sunt cate unii care se considera unici si extraordinari doar pentru ca au trecut si ei prin curtea unui liceu sau poate si pe langa gardul unei facultati. Eu nu ma pricep, dar am auzit ca ar mai fi si altii, asa ca nu mai insista, nu vei uimi pe nimeni.

Link to comment
Share on other sites

nu vreau sa uimesc pe nimeni, si nici unic nu sunt, pentru ca nu eu am demonstrat ceva, au facut-o altii innaintea mea..

pe lucruri marunte s-a dezvoltat toata civilizatia asta, daca ai fi auzit macar de putina termodinamica-termotehnica poate ca aflai ca nu exista gaz perfect si implicit nici lichid perfect.. deci aberezi in continuare cand spui ca este incompresibila..

 

nu mai zic ca daca nu te legai aiurea de postul meu si citeai cu atentie asta:

'daca ar intra multa apa cred ca reuseste sa indoie ceva biele sunt de acord',

'p.s. intradevar apa nu este la fel de compresibila ca si gazele, dar de dragul fizicii, si al experientelor practice, este compresibila' ramaneai filozof, eu nu te-am atacat in nici un fel..

 

p.s. faptul ca nu te pricepi, nu-i o problema, problema este cand perseverezi in greseala, oricum e treaba ta, eu am spus ce aveam de spus.. fiecare judeca in felul sau de aici in colo..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

si ca sa vorbim de cazul real, nu a intrat cu masina in rau pana la parbriz pentru a putea sa traga apa cu galeata in cilindrii, deci mai corect este ce am spus mai sus cu vaporizarea, motorul i sa orit in momentul in care bujiile i s-au udat serios, dar pana la a umple cilindrul cu apa mai e cale lunga.. Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Oameni buni am pornit motorul ,a pornit surprinzator de repede dupa care a mai iesit ceva aburi pe esapament.Acuma motorul lucreaza ok doar ca dupa citeva min de lucru sa pus pe capacul de la ulei depuneri albicioasa adica sa condensat apa.Oare este grav sau pur si simplu fiindca masina nu a pornit demult?

Poate a trecut apa pe langa segmenti. Sau poate s-a stricat garnitura de chiulasa. Posibil sa fie intrat atat de mult apa in motor in cat s-a format o presiune foarte mare in cilindrii. Ulei oricum trebuie schimbat, cred ca merita si sa verifici compresie la motor.

 

si ca sa vorbim de cazul real, nu a intrat cu masina in rau pana la parbriz pentru a putea sa traga apa cu galeata in cilindrii, deci mai corect este ce am spus mai sus cu vaporizarea, motorul i sa orit in momentul in care bujiile i s-au udat serios, dar pana la a umple cilindrul cu apa mai e cale lunga..

Nu trebuie umplut cilindru intreg; volum de camera de ardere cand piston e sus nu e foarte mare. Autor a mentionat ca s-a intamplat cand merge pe o 'vale bunisoara', posibil sa fie tras mult apa odata cand masina s-a inclinat cu bot in jos.

Link to comment
Share on other sites

corect, dar daca volumul de apa este apropiat sau depaseste volumul camerei de ardere inseamna ca trebuia sa se blocheze motorul sau sa indoaie ceva piston-biela-arbore cotit, sau pe cilindrul respectiv sa nu mai aiba compresie deloc si apa sa treaca printre cilindru si segmenti-piston..

 

si da, ideea este sa schimbe uleiul neaparat 0W40 sau 5W40 Castrol..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

ok..dar masina totusi a pornit,si lucreaza ce ziceti..apa e incompresibila sau nu asta deja va spune motoru mu.Alta chestie e ca totusi iam schimbat uleiu ,iam pus sintetica,si am mai mers cu ea peste citva timp am scos capacul de la ulei sa vad ca acolo mai era ceva apa condensata ,am mai repetat operatiunea si la sfirsitul zilei nu mai era condensat de apa.Acuma imi tot arde la bord motorasul(galben) sau ceck engine am fost la tester sa stins si dupa vreo 6km iar sa aprins.
Link to comment
Share on other sites

nu vreau sa uimesc pe nimeni, si nici unic nu sunt, pentru ca nu eu am demonstrat ceva, au facut-o altii innaintea mea..

pe lucruri marunte s-a dezvoltat toata civilizatia asta, daca ai fi auzit macar de putina termodinamica-termotehnica poate ca aflai ca nu exista gaz perfect si implicit nici lichid perfect.. deci aberezi in continuare cand spui ca este incompresibila..

 

nu mai zic ca daca nu te legai aiurea de postul meu si citeai cu atentie asta:

'daca ar intra multa apa cred ca reuseste sa indoie ceva biele sunt de acord',

'p.s. intradevar apa nu este la fel de compresibila ca si gazele, dar de dragul fizicii, si al experientelor practice, este compresibila' ramaneai filozof, eu nu te-am atacat in nici un fel..

 

p.s. faptul ca nu te pricepi, nu-i o problema, problema este cand perseverezi in greseala, oricum e treaba ta, eu am spus ce aveam de spus.. fiecare judeca in felul sau de aici in colo..

Ai o problema, te crezi miezul din dodoasca si iti place sa faci teoria batului de chibrit. Iti recomand sa nu te mai umfli atata in pene, ca pocnesti. Or mai mai facut si altii scoli si facultati.

 

La afirmatia mea :

Partea nasoala este ca apa este incompresibila si daca este aspirata si ajunge in cilindri face ravagii.

Dupa mai bine de o luna, ai postat asta:

apa este incompresibila?

eu zic ca este si compresibila

p.s. intradevar apa nu este la fel de compresibila ca si gazele, dar de dragul fizicii, si al experientelor practice, este compresibila.

Deci tu consideri ca apa se va comprima si motorul nu se va distruge ca umare a socului hidraulic :twoup: . Ca altfel nu ar fi avut sens afirmatia asta a ta. Doar daca nu cumva ai intentionat sa te bagi in seama aiurea.

 

In cazul concret in care am discutat, apa poate fi considerata incompresibila. Daca este aspirata in motor, in timpul ciclului de compresie nu se va comprima si motorul se va distruge.

Link to comment
Share on other sites

Cu cea mai mare placere. El fiind convins ca apa se va comprima, nu ar avea niciun motiv sa se opuna sa-i bagam nitica apa pe aspiratie. :twoup:

Sunt de acord chiar sa facem proba doar cu demarorul, fara sa-i pornim motorul.

Link to comment
Share on other sites

Sunt destule cazuri ĂŽn care apa trasĂŁ pe admisie a dus la distrugerea motorului, aÂşa cĂŁ nu prea au rost aceste discuĂžii.

 

Cred ca depinde de situatie.Daca motorul trage apa fierbinte pe admisie atunci de comprima aburii si motorul este ok, daca se trage apa rece atunci comprimarea este afectata de faptul ca apa se comprima atat cat sa permita distrugerea motorului. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Daca este vorba de aburi, atunci deja nu mai discutam de lichide, ci de gaze, care evident ca se comprima. Totusi, la un motor normal care trage apa intamplator pe admisie, apa nu are cum sa intre atat de fierbinte incat sa fie sub forma de vapori.
Link to comment
Share on other sites

Cu cea mai mare placere. El fiind convins ca apa se va comprima, nu ar avea niciun motiv sa se opuna sa-i bagam nitica apa pe aspiratie. :twoup:

Sunt de acord chiar sa facem proba doar cu demarorul, fara sa-i pornim motorul.

 

tu chiar stii sa citesti sau ai inceput sa faci singur misto de tine?

 

despre ceea ce postez eu: care este de fapt problema ta, ai orgoliul ranit sau esti putin fustrat sau ce s-a intamplat? poate am incalcat o regula scrisa/nescrisa si eu nu stiu, sau am indraznit sa contrazic un moderator.. sau pur si simplu asa este felul tau?

 

Astea la care dintre facultati se invata?

'te crezi miezul din dodoasca'

'iti recomand sa nu te mai umfli atata in pene, ca pocnesti'

'ai intentionat sa te bagi in seama aiurea'.... si mai sunt..

 

 

revin cu postul initial pentru ca se pare ca tragi doar ce vrei din el:

 

Partea nasoala este ca apa este incompresibila si daca este aspirata si ajunge in cilindri face ravagii.

 

 

apa este incompresibila?

eu zic ca este si compresibila (si banuiesc ca nu intra in cantitati foarte mari prin vacuum, daca ar intra multa apa cred ca reuseste sa indoie ceva biele sunt de acord) printre altele, face ravagii in momentul in care apa atinge capul pistonului (~250-300°C), detenta este foarte violenta - vezi sisteme de injectie benzina-apa!

 

p.s. intradevar apa nu este la fel de compresibila ca si gazele, dar de dragul fizicii, si al experientelor practice, este compresibila.

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.