Jump to content

-ATENTIE-Apa prin vacuum


ebdesign

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca este vorba de aburi, atunci deja nu mai discutam de lichide, ci de gaze, care evident ca se comprima. Totusi, la un motor normal care trage apa intamplator pe admisie, apa nu are cum sa intre atat de fierbinte incat sa fie sub forma de vapori.

 

Am glumit. :twoup:

 

fiecare judeca in felul sau de aici in colo..

 

Daca intra apa pe admisie se strica motorul.Nu vorbim de cateva picaturi,...insa daca admisia trage apa, motorul se strica.

Ma rog, eu asa cred, nu am vreo facultate in fizica sau altceva.

Link to comment
Share on other sites

Daca intra apa pe admisie se strica motorul.Nu vorbim de cateva picaturi,...insa daca admisia trage apa, motorul se strica.

Ma rog, eu asa cred, nu am vreo facultate in fizica sau altceva.

 

bavaria ti se pare ca eu spun altceva in posturile anterioare? sau iti ajuti un coleg in suferinta? :twoup:

normal ca depinde de: ce cantitate de apa trage, cat de cald este motorul, la ce turatie/incarcare se intampla asta, temperatura supapei de admisie, si nu in ultimul rand ce compresie are motorul.

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Am fost sa verific partea electronica si chiar inainte de ajunge la omul cu testul sa stins martorul cu motorasul,oricum am facut testarea cei drept nu cu scaner dar cu laptop si un cablu anume... acuma erori erau la al 6-a cilindru legat ceva de scintei,bugie ,apoi la cutie un senzor de temperatura care nustiu ce rol are ,si era un senzor ABS dreapta fata care cred ca aare un mare rol in ceie ce priveste lucrul cutiei steptronic.Dupa,am fost la motorist am verificat presiunea in cilindri :

1-13

2-12

3-13

4-11

5-13

6-9

Aici nu se stie care e problema fiindca la relenti nu lucreaza toti cilindri cum maresti turatia revine la normal...am turnat lichid care curata camera de ardere (cilindri) de carbon sa vedem efectu poate sa pus ceva rugina si acuma trebuie sa-si revina.

Link to comment
Share on other sites

am fost la motorist am verificat presiunea in cilindri :

1-13

2-12

3-13

4-11

5-13

6-9

Aici nu se stie care e problema fiindca la relenti nu lucreaza toti cilindri cum maresti turatia revine la normal...am turnat lichid care curata camera de ardere (cilindri) de carbon sa vedem efectu poate sa pus ceva rugina si acuma trebuie sa-si revina.

Nu prea are ce sa-si mai revina. La cilindrul 6 ai o problema serioasa, legata ori de segmenti, ori de supape. Nu se vindeca cu niciun lichid din lume. Diferenta de compresie este enorma. Cu asa compresie motorul nu are cum sa mearga regulat.

 

Cu un leakdown test poti afla exact daca problema este de la segmenti sau de la supape. Dar nu scapi fara demontarea motorului. Se pare ca apa nu s-a comprimat suficient totusi :twoup:.

Link to comment
Share on other sites

am scos bugiile si am invirtit motorul,din primul cilindru a iesit apa,si defapt era in toti cilindrii apa dar mai putina.

Din care cilindru a iesit apa mai multa, primul dinspre radiator sau dinspre habitaclu.

Link to comment
Share on other sites

compresia cum ti-a luat-o? cu motorul rece sau cald? eu zic sa rezolvi mai intai problema cu bobina-bujia, poate a fost prea rece pistonul-cilindrul respectiv din cauza lipsei combustiei innainte de a-ti lua compresia si ai avut scapari mari pe langa segmenti..

buna si ideea cu segmentii lipiti, ideea este sa faci cat mai mult blow-by sa se desprinda daca este cazul, din cate stiu pentru a avea scapari cat mai mari de gaze printre segmenti se face la turatii ridicate si incarcari mici, eventual frane de motor mai prelungite..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca mai ai ce sa astepti. Ce e mort, mort ramane.

 

Cilindrul 6 este deci cel in care ai gasit apa mai multa.

Probabil eroarea la cilindru 6 este eronata :twoup: . ECU nu are de unde sa stie ca cilindru 6 nu mai are compresie si ca urmare puterea produsa este mai mica, si considera ca lipsa de putere este cauzata de un misfire sau ceva de genul acesta. Stii exact care a fost eroarea?

Link to comment
Share on other sites

Compresia la relativ cald..am asteptat vreo 2 ore sa sa raceasca motorul dar oricum era cald.Vreau sa mentionez ca am pus cel mai eftin ulei sintetic ..asta asa pentru ca sa vad dac porneste motoru ,acuma daca totu e bine il schimb urgent.Poate totusi sa incerc sa schimb toate bujiile sau nu mai are importanta odata ce compresiunea era de 9.

 

Republica Moldova :twoup:

Link to comment
Share on other sites

doar roteste bobina-bujia de pe cilindrul 6 pe cil. 1 de exemplu si vice versa si vezi daca mai da vreo eroare, sau eroarea apare pe cilindrul pe care ai pus cele 2 innainte si eventual luat compresia din nou dupa.

astea sunt testele ieftine, :twoup: , o data ce ai intrat in motor.. trebuie sa vezi de unde incepi..

 

apropos, in circuitul de racire nu face presiune?

 

cilindrul 4 este si el suspect, de asta am editat :)

 

p.s. cand iei compresia din nou daca o mai iei incepe cu cilindrul 6->1, banuiesc ca prima data ai facut 1->6, are o influenta si asta asupra masuratorilor din cauza bateriei care incepe sa se descarce..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Republica Moldova :twoup:

Asta explica computerul in limba rusa si bugiile :) .

 

Cred ca in situatia actuala nu are rost sa mai bagi bani in ulei sau bujii. Vezi intai care e cauza, ca daca desfaci motorul oricum arunci uleiul.

 

In principiu compresia se masoara cu motorul cald. La rece e posibil ca valorile masurate sa fie mai mici. Dar diferentele sunt prea mari in cazul tau ca sa fie cauzate doar de masurarea la rece.

Link to comment
Share on other sites

Chiar miine mai fac un test de compresie sa vad dac sa schimbat ceva fiindca azi am turat-o putin..E pacat sa desfaci asa motor..si cind imi aduc aminte ce ideal lucra,carte service completa,uleiuri BMW,nici un gram de ulei nu curgea din motor, si chiar si valorile de compresie din cilindru 13 arata ca motorul traia o viata buna si linistita fiindca dupa cite stiu 14 este la moturul nou.eeee pacat daca va fi nevoie sa desfac motoru.....

apropo bujiia in cilindru 6 era mai afumata.

Edited by ebdesign
Link to comment
Share on other sites

autodata zice 10-11 bar presiune compresie dar banuiesc ca este ori la rece ori este eronata valoarea ori este presiunea minima..

faptul ca e afumata bujia: ori nu functioneaza cum trebuie - amestec bogat, ori incepe sa traga ulei in cilindru.. din cauza compresiei..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Clar ca a dat gres,eu personal am vazut cum a verificat presiunea de compresie -13 indica.Citesc acuma despre teoria testarii compressiei la motaore si vad ca sunt o multime de factori ce influentiaza la datele primite si anume chiar si cantitatea de benzina introdusa in cilindru ,care daca este mai mare ca in alti cilindri duce la spalarea uleiului depe segmenti si la o compressiune mai slaba respectiv.Ceia ce e destul de real fiindca eu nu am stins pompa de benzina odat ce am verificat compressiunea.Iar creierul masinii posibil a setat o cantitate mai mare de benzina pu acel cilindru dupa ce a avut acele dereglari cu apa .
Link to comment
Share on other sites

Nu te imbata cu apa rece :) .

 

Dar nu s-a scos releul pompei de benzina si releul principal de la ECU inainte de masurarea compresiei ? :twoup:

Daca vrei sa fii linistit poti injecta cativa cm cubi de ulei in fiecare cilindru inainte de masuratoare.

Probabil ca nici aparatul nu indica corect presiunea in valoare absoluta. Poti avea maxim 11. Daca indica mai mult, ori e decalibrat aparatul, ori ai mari depozite de calamina in motor. Cred totusi ca nu era calibrat corect aparatul.

Dar chiar daca valoarea absoluta era gresita, intre cilindri este diferenta prea mare, ceea ce nu e in regula.

Link to comment
Share on other sites

cred ca este de ajuns sa scoti siguranta de la pompa de benzina, este in portbagaj deasupra bateriei, 25A, sunt vreo 3 mi se pare, doar una este pentru pompa dar ca sa fi sigur le scoti pe toate 3.

 

13-14 bar mi se pare corect pentru compresie luata cu motorul cald si etansat corect, 11 cred ca este cu motorul rece sau minim de presiune. diferenta intre cilindrii ramane totusi, banuiesc ca a facut la toti cilindrii cu acelasi aparat :twoup:

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.