Jump to content

ce motorizare sa aleg?520,525,530 diesel


Gabytxk

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Iar a inceput cineva un thread ca sa se lamureasca cu o problema si iar au inceput eternele contradictii. Nu e mai simplu sa i se spuna omului ce argumente pro si contra au diversele modele vizate de el?

Singurul care isi poate pune in ordine prioritatile este cel care cumpara masina.

 

Eu am 520d, sunt f multumit de ea ( in conditiile in care am mers cu m3, c63 amg, rs4 si alte monstruozitati ). Toata stima pentru realizarile ingineresti de sub caroseriile respective dar pe mine nu ma caracterizeaza. Daca as cauta sportivitate, poate nu la extrem, as cauta o motorizare mai mare dar atata timp cat 90% din deplasari le fac in nenorocirea asta de oras 520 isi face treaba f bine iar motorizari mai mari ar fi niste bani dati in plus. Conduc calm si nu caut mai mult de atat.

In schimb cine vrea mai mult e liber sa aleaga mai mult .. asumandu-si evident cheltuielile proportional mai mari.

E simplu ..

Fiecare isi face lista de prioritati in functie de nevoi si cerinte personale... e aberanta comparatia pe criteriile 525 e mai bun ca e unpic mai scump la intretinere dar e mai agil decat 520. Pe logica asta ajungi sa spui ca in definitiv 530 e unpic mai sump ca 525 dar mult mai agil .. pe cand 535 e bestie si inca unpic de efort peste 530 merita pentru un feeling net superior.. Deci concluzionam ca 535 e Dumnezeu si 520 nu ar trebui sa se fabrice. Come on' ... Cumperi ce ai nevoie

 

Recunosc ca sunt mai parci decat motorizare de 2000cm3 :twoup:

Link to comment
Share on other sites

-schimb ulei + filtru ulei/aer: 600 ron, trebuie schimbate odata pe an

Mie imi place de chestia asta cu schimbatul uleiul lui odata pe an.. Eu stiam ca se schimba in functie de km. Si daca intradevar nu faci km aia intre schimburi si faci odata pe an nu ai nevoie de diesel, mai bine iei benzina, e de 3 ori mai fiabila si sigur gasesti si cu km mai putini. ...

 

Nu vorbim de o masina noua aici, e aberant sa spui ca tot ce vei cheltui va fi doar impozit si o revizie pe an...

Cat despre motorizare e simplu, cu cat e mai mare cu atat va fi mai greu de intretinut. E diferenta mare intre a intretine un motor de 4 cilindri cum e 520d si 6 cilindri cum sunt celalate.

Decat un 530D pe care sa nu il poti intretine corespunzator mai bine un 520D care merge ceas...

Link to comment
Share on other sites

si eu sunt posesor de e60, 520d si sunt foarte multumit, nu merg nici tare dar nici incet. am consumul ok, intretinerea mi se pare ok.

525 nu zic ca nu e mai smeker, motor in 6 dar diferenta 0-100k e destul de mica, 8,6 are 520 si 8,1 are 525, deci numai 0,5 secunde si nu cred ca 525 e avion pe langa 520(cuplu e mai mare la 525). in fine vorbesc teoretic ca nu am mers cu 525.

diferenta de consum in oras e de vreo 2l, asta da bmw-ul in cartea masinii. diferenta de impozit + rca mai e de 5-6 milioane, sa zic ca nu e o avere.

 

pe noul 5 parca au motor 2.0 de 184 :twoup:, poate cand il schimb pe asta ....

Link to comment
Share on other sites

mi se pare normal addrian dar la noi mai greu. romanu trebe sa aiba masina smekera sa se simpta bine.

am vazut cazuri de audi a8 la garsoniera, unu cu bmw z3(can a aparut acum nu stiu cati ani) baga benzina la 10lei noi(ca doar alimentam si eu la pompa vecina) altul - mecanic auto(angajat nu cu service-ul lui) si-a luat Q7 nou de 80000E, era dintr-o comuna de langa Bucuresit a vandut terenul din spatele casei cu 150 000Euroi cand era febra aia si si-a luat Q7, etc.

Edited by cosmins
Link to comment
Share on other sites

pai asa se ajunge ca la e60 sa umbli cu o teava sudata in loc de Filtru de particule si asa mai departe.. cu 10k acum iti iei e60 dar apoi bani de intretinere, CASCo s.a.m.d dumnezeu cu mila.. mai sudezi o teava, mai anulezi un sensor de airbag, ca doar e 300 de euro unul si apoi se chinuie aia iti scoata volanul dintre ochi si tot asa... Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Interesante argumente. Si eu imi iau luna viitoare E60 (E61) si nu stiu ce sa fie; 520d Auto(163cp) sau 525d Auto(197cp).

Ce zici de 163cp + un ciptuning... e ok? Asta ar fi in total 200cp sau cam asa ceva...

Link to comment
Share on other sites

Numai raceri pe aici. :twoup:

520d e60, raport performante/intretinere destul de ok.

 

Asa este. Pt o masina de zi cu zi, de mers la serviciu sau la drumuri lungi e ok. Nu e o masina sportiva insa este ok.

 

Eu sunt multumit de al meu 520d E60 177cp

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

mai exact cand in 2007 trebuie sa fie fabricata ca sa aibe 177 cp 520d u`? dupa jumatea anului?

 

In Romania a fost adusa in noiembrie prima data. Asta cel putin stiu in Timisoara.

 

Dar parca din martie a aparut...

Link to comment
Share on other sites

ce-mi place ca toti isi dau cu parerea despre motorul de 2000 de cmc dar nici unul nu are unul in folosinta...fratilor e un motor super pentru Romania....consum mic demaraj mai mult decat decent si costuri de exploatare mici :twoup:...nu-mi place sa umflu curu statului ca sa am eu deh motor de 5L ca doar cel de 2 l nu e bmw .... chiar daca am e92 ma uit si la consum...imi place sa plec la drum lung si sa nu ma uit din 50 in 50 de km la acul de la rezervor

am cautat autonomie in alte cuvinte

 

 

ps : am 210 cai pe 2000 cmc diesel....cu 8 % in constanta si 5.5 % in afara (sportivitate cu consum mic ce ziceti de asta ?)

 

salut

Link to comment
Share on other sites

eu am reuntat sa imi mai bat capul.. sunt tot felul de argumente dinastea puerile de ala are 0.5 sec in plus sau minus si mai stiu eu ce, aduse de oameni care traiesc facand vs pe cartfolio si masoara cate kile are in plus masina cu nu stiu ce optionale, si unicul mod de a judeca o masina e dupa cat face suta, nu ii intereseaza cati km faci si prepondered pe unde, ca mai exista ai alte lucruri pe lumea asta care merita niste bani munciti.

De fapt oamenii astia nu au intretinut corespunzator din banii lor munciti o masina, nici macar nu au idee de cum ar trebui sa mearga o masina in mintile ei si au tot felul de jafuri cu tot felul de improvizatii dar motor de x....

Parca e greu sa zici ca 3.d face 100 in 6 sec si 2.0d in 8 sau cat boala face el suta, deci e mai bun..

Link to comment
Share on other sites

mai exact cand in 2007 trebuie sa fie fabricata ca sa aibe 177 cp 520d u`? dupa jumatea anului?

 

In Romania a fost adusa in noiembrie prima data. Asta cel putin stiu in Timisoara.

 

Dar parca din martie a aparut...

 

 

ok , ms

Link to comment
Share on other sites

pai nu prea inteleg ce iei tu, ca 525-ul de 197 cp se face dupa 2007 sau 2008 si are motor de 3000cp

 

ps : am 210 cai pe 2000 cmc diesel....cu 8 % in constanta si 5.5 % in afara (sportivitate cu consum mic ce ziceti de asta ?)

 

Interesant, motor de 3000cp se pare ca intradevar 520 este cea mai buna masina ! si mai consuma si 8% in oras ce sa mai...

ps: eu nu vad absolut nimic sportiv intr-un motor de 2000cm diesel montat pe un bolid de 2tone.

Edited by Shruko
Link to comment
Share on other sites

Daca nici o masina de 210 cp cum are @fane320d nu are veleitati sportive... !!! :) Oricum, el nu are niciun bolid de 2 tone ci un coupe !

 

Ce conteaza ca scoate acesti cp dintr-un motor de 2.000 cmc ? E mai sportiva una cu motor de 2.500 cmc si 150 cp ? :twoup:

Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

Daca nici o masina de 210 cp cum are @fane320d nu are veleitati sportive... !!! :) Oricum, el nu are niciun bolid de 2 tone ci un coupe !

 

Ce conteaza ca scoate acesti cp dintr-un motor de 2.000 cmc ? E mai sportiva una cu motor de 2.500 cmc si 150 cp ? :twoup:

 

Eu nustiu sa existe vreun model de BMW cu motor de 2500cmc si 150 cp. Decat sa vorbesti prostii din astea mai bine te abtii. Nu caii fac o masina sportiva, la voi daca are cai gata e sport sau face suta repede. Nu conteza ca in curba te rastorni si dupa 2-3 ani motoru ala deja fortat prin cipare si tras de el cu ulei schimbat cand vine toamna poti sa il arunci la gunoi. Romania! nu spun nimic mai mult daca la-ti vazut la tv pe ala care a iesit din puscarie pe cal si apoi s-a urcat in bmw si l-a oprit politia sa-i dea amenda, a-ti intelege totul.

N-am vazut ce masina are fane probabil el e tipu care a iesit din penitenciar pe cal ! crede-am ca e vorba de 520d. Oricum e tare sa ai masina asa puternica si sa consume 8 in oras probabil indica consumul din stat la semafor.

Link to comment
Share on other sites

Ce am scris mai sus era un exercitiu de imaginatie, unde am scris eu ca exista BMW cu motor diesel de 2.500 cmc si 150 cp ?

 

Sigur te rastorni in curbe cu un coupe dus de la 177 la 210 cp !!! Si invata sa citesti inainte sa te apuci de dat sfaturi ! Nu am scris masina sportiva, ci cu veleitati sportive ! Daca nu stii sa faci diferenta, mai bine stai in banca ta.

 

Te rog sa ataci ideea, nu persoana !

Link to comment
Share on other sites

da ma ocup cu camataria....i-am facut resoftare dar merg foarte frumos cu ea...ce mi-e un 520d sau un 320cd la masa ?

 

Da, pt unii sunt la fel 320d are rotile mai usoare si prinde suta mai repede =)) e bun ca ai facut macar stii sa faci ceva ca la masini cam...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.