Jump to content

Garnituri evacuare super proaste ! cum rezolv ?


Recommended Posts

Salut,

 

sunt nou pe forumul acesta . dupa cum am spus acum cateva zile mi-am cumparat un BMW E34 din '89, modelul cu 129 cp. are ceva probleme dar masina a meritat deoarece am luat-o la un schimb cu un Opel Vectra A.

scapa gaze pe la saxofon si face un zgomot destul de deranjant si la rece si la cald.

dupa cate am citit eu pe forumul acesta, arderea garniturilor ( topirea ) care fac legatura intre conducta de evacuare si motor este destul de frecventa. cum poate fi eliminata problema astfel incat sa nu fiu nevoit sa le schimb des. am evacuare dubla si garniturile astea sunt triunghiulare, din aluminiu.

le-am cumparat deja dar asi fii mai multumit daca asi putea gasi o solutie care sa ma sacpe de disconfortul acesta.

 

daca ati avut asa ceva la masinile voastre, voi cum ati revolvat problema???

 

va multumesc !!! Bafta !!! :blink:

Edited by dvz
Link to comment
Share on other sites

Stai un pic, ca ma incurci...

 

Garniturile dinte galeriile de evacuare shi chiulasa sunt unele mari, 2 la numar, shi se ocupa fiecare de 3 cilindri shi contzin shi heat shield -ul deaspra, pt. protectzia fishelor bujiilor. sunt 300.000 ROL bucata, ai nevoie, repet, de 2.

 

Alea triunghiulare sunt insa intre galeriile de evacuare shi saxofoane - cele 2 tzevi care coboara de la motor pana la catalizator. sunt 60.000 ROL, ai nevoie de 2. Aici ai vazut tu scurgerea de gaze?

 

Cat despre "defect frecvent", te contrazic. Dale pe alea vechi jos, curatza bine suprafetzele, strange calumea prezoanele, shi nu o sa mai ai porbleme muuuuult timp. E foarte probabil ca tu acum sa schimbi garniturile originale.

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

salut,

 

da acolo e scurgerea de gaze ( se si vede , se si sinte mirosul de fum ) in mers imi baga putin fum in masina.sper sa scap de problema dupa ce o sa remediez defectiunea.

garniturile astea daca pot fi numite asa sunt triunghiulare, din aluminiu si in colturile triunghiului au gaurile pt suruburi.

Link to comment
Share on other sites

da atat e una, 6 RON. eu nu zic ca nu ai dreptate dar am vazut pe destui care au mentionat problema...

or fi greu de schimbat sau tre sa merg musai la service cu masina. m-am uitat si eu pe dedesupt si am vazut ca e destul loc imi bag eu nasul dar ma gandesc ca poate trebuie fixate intr-un anumit fel si imi e putin teama sa nu fac vre-o tampenie.

acum imi e putina teama pt ca primul BMW pe care il am si nu vreau sa il stric si sa il tin in fata blocului.

 

 

multumesc pt raspuns !!!

Link to comment
Share on other sites

Ok, schimbale pe alea, shi mergi mai departe. :blink: O sa te chinui un pic cu shuruburile, dar, daca dai cu WD40 cu cateva ore inainte de operatzie, o sa te descurci. Din experientza mea shi a lui Apple, shuruburile alea sunt ciudate, un fel de 14,5. adica 14 nu intra, 15 aluneca. Eu am decalibrat un 15 sa ma descurc :)

 

In afara de faptul ca e slab dpdv putere, motorashul tau e foarte fiabil. Sa il stapaneshti sanatos shi fara evenimente neplacute.

Link to comment
Share on other sites

Deshteptzii de la BMW au pus racord flexibil pe una dintre saxofoane - cel mai aproape de fatza mashinii, deci ai o oarecare libertate. E bine totushi sa ai un prieten laga tine, sa te ajute. Sau, mai bine, dute la un service, ca acolo ai scule, elevator, etc.

 

Cat despre mai multzi care fac schimbul asta, aia e, o venit momentul, ca au o varsta :). Dar credema, nu e ceva frecvent. :blink:

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

multumesc frumos pt urare.

da asa e , ai dreptate e slabut dpdv al calutilor dar nu am gasit altceva de la BMW care sa mearga la schimb cu Vectra pe care am avut-o pana acum 1 luna.

am de bagat ceva bani in ea dar cred ca o sa mearga.

 

sincer vroiam motorul de 150 cp dar dupa cum ti-am zis nu am gasit pe cineva care sa faca schimb cu mine.

 

apropo, taxele am auzit ca o sa fie criminale incepand din 2007 pt motoarele cu cilindree mai mare de 2000 cc. al meu are 1990 cc, deci :blink: mai raman ceva $ la portofel sau de bagat in masina.

Link to comment
Share on other sites

da alea sunt garniturile. le-am luat deja si asteapta sa fie montate ca sa nu mai faca scandal motoru' . da sunt genu care imi place sa mesteresc, nu stramb din na s din cauza vaselinei pe sub unghii sau chestii dinastea.

oricum eu merg pe principuil ca cine are masina are necazuri si cel care nu are ii e necaz , asa ca.... nu am decat sa ma apuc de treaba pt ca pe langa garniturile astea mai am si alte "bube" la masina care tre rezolvate.

 

multumesc pt info. bafta multa !!!

Link to comment
Share on other sites

Ai mare grija cand strangi... Pentru ca nu exista o cheie standard perfecta pentru ce trebuie sa desfaci tu... atunci cand le vei strange este foarte posibil sa intre naspa in filet si sa nu prinda bine... Iti recomand ca atunci cand le vei introduce in filet prima data sa le strangi cu o cheie flexibila sau un patent... in asa fel incat sa nu iti rupa filetul sau sa intre stramb. Dupa aceea, incearca sa le strangi cu o cheie de 15, de preferat foloseste tubulare cu clichet... Chiar daca joaca un pic cheia pe surub, ajuta-te cu o umplutura de plasa de sarma in tubulara... Chiar daca zgarii un pic surubul, n-are nimic.

Ai grija ca atunci faci fixarea galeriei sa te mai ajute cineva ptr ca iti va fi destul de greu sa si tii sa si strangi... Si pune un pic de vaselina pe surub inainte de a-l introduce in filet sa alunece mai usor... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Buey, atzi gasit pe undeva vasilina daia speciala pt. shuruburile din locurile cu temperatura inalta? E argintie, parca are ceva metal in ea... Arata ca Artic Siver-ul de la coolere.. :blink: Am de lucru mult la evacuare shi ash vrea sa folosesc aia...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.