Jump to content

E39 520i 2001,probleme minore?!


Recommended Posts

Bine v-am regasit! In decursul ultimului an am apelat cu incredere la sfaturile voastre( pt. care va multumesc) ca sa imi fac o idee preponderent obiectiva despre plusurile si minusurile implicate de intretinerea unui astfel de model. Ieri a venit ziua cea mare, l-am si cumparat! :twoup:

Am depistat o problema, mentionata de fostul proprietar inainte de cumparare cat si de un service cu reputatie buna din Brasov . La rece, uneori motorul intra in niste trepidatii la relanti ce reapar si in timpul mersului suparator, perioada in care martorul de bujie ramane aprins in bord. Problema dispare in momentul in care opresti si repornesti motorul. Cei de la service au estimat ca cea mai mare sansa la un asemenea " comportament" este scanteia deficitara la o bujie , care va trebui depistata si schimbata, insa nu au clasat-o ca prioritara, urmand sa o rezolve intr-o saptamana cand voi efectua si schimbul de ulei. Ceva pareri ? Din experienta personala ipoteza se confirma? :)

P.S. Recomandati 10w40 la 200.000 de km parcursi, cu relevanta spre numirea precisa a unui producator de uleiuri? Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

5w-40 sau 5w-30, full sintetic, ceva producator mai cunoscut, gen Castrol, Liqui Molly , Motul. Cu ultimele doua, fiind mai necunoscute ai sanse mai mici sa fie contrafacute.

Eu personal am Motul in masina momentan.

Nu te zgarci si schimba doar o bujie, schimba-le pe toate. Sunt ieftine si operatia e foarte usoara. Daca sunt in stare proasta influnteaza si consumul. Nu te apuca sa le cureti cu perii sau mai stiu eu ce.

Eu de la un furtun crapat si bujii neschimbate aveam aproape 2 l in plus la consum. Acum motorul merge mult mai rotund si trage si mai bine.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Mersi de info! :twoup: Totusi, nu ar fi mai potrivit un 10w40, luand in considerare ca motorul a trecut pragul de 200.000? La un 1991 de cmm3, stiu ca intrau 6 litrii si un pic, la 2171, nu stiu la cat ar trebui sa ma astept in plus. Un pret competitiv pe undeva(ma refer la ulei) ?
Link to comment
Share on other sites

Motul iti recomand si eu, 5W40 BMW Specific LL04, este mai scump dar merita. Eu il folosesc la 318is si sunt f multumit...din Romania nu as pune Castrol sau Mobil, unul din motive ti l-a spus DOMI.

 

Pretul pe litru la ce ti-am spus este 62-63lei, au si o gama mai ieftina 8100-Xcess sau 6100 Sinergie. Eu am cumparat direct de la reprezentanta din Bucuresti.

 

Legat de trepidatii..ai verificat si tampoanele motor?

Edited by mihai_antony
Link to comment
Share on other sites

[quote name=

 

Legat de trepidatii..ai verificat si tampoanele motor?

 

Asta inca nu, dar va urma, cu siguranta. Totusi, la schimbul de ulei, sa ma astept sa intre mai mult de 7 litrii ?

Link to comment
Share on other sites

Eu in doi ani jumate cat timp am avut 320i-ul 2,2,am pus numai ulei BMW 5W40 longlife 98 cumparat sau primit numai din Germania.Mi s-a parut o.k. deci cred ca si in 325i-ul e46 voi continua cu acelasi tip de ulei.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.