Jump to content

Relantiul


adi1987

Recommended Posts

Salut tuturor, de ceva timp am si eu o problema, cand pornesc masina nu imi tine relantiul, deci porneste se tureaza si moare imediat, dupa ce o repornesc si o tin turata din acceleratie si merg putin nu mai face figuri! Daca circul cu ea si o opresc si o pornesc dupa 10 min de exemplu nu face figuri, doar cand sta mai mult timp! Ce sa fie oare? m-am gandit la baterie dar din moment ce invarte si porneste........
Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor, de ceva timp am si eu o problema, cand pornesc masina nu imi tine relantiul, deci porneste se tureaza si moare imediat, dupa ce o repornesc si o tin turata din acceleratie si merg putin nu mai face figuri! Daca circul cu ea si o opresc si o pornesc dupa 10 min de exemplu nu face figuri, doar cand sta mai mult timp! Ce sa fie oare? m-am gandit la baterie dar din moment ce invarte si porneste........

 

 

Senzorul de relanti trebuie schimbat

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor, de ceva timp am si eu o problema, cand pornesc masina nu imi tine relantiul, deci porneste se tureaza si moare imediat, dupa ce o repornesc si o tin turata din acceleratie si merg putin nu mai face figuri! Daca circul cu ea si o opresc si o pornesc dupa 10 min de exemplu nu face figuri, doar cand sta mai mult timp! Ce sa fie oare? m-am gandit la baterie dar din moment ce invarte si porneste........

 

 

Senzorul de relanti trebuie schimbat

 

Absolut sigur?

Link to comment
Share on other sites

in primul rand valva de relanti ICV poate face figuri

senzorul de relanti poate si el - verifica apsand de cateva ori pedala cu motorul oprit si dupa porneste - dc nu mai face el e problema

poate ai ulei necorespunzator in motor - prea gros

si multe altele

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ai rezolvat problema, si la mine se manifesta asemanator de cand s-a lasat frigul, dimineata in special. Porneste fara nici o problema, sta un pic sub 1000 de ture 10-15 secunde apoi mai scade 100 rpm si apoi brusc cade relantiul pana in zero, tremura motorul o secunda si reveni iar la 1000 de rpm, apoi iar coboara dupa cateva secunde la 800 sta ce sta si iar pica in gol. Face asa de 2-3 ori apoi se stabilizeaza la 750- 800 rpm si ramane asa.

Eu am un 318i m43, valva de relanti nu este ca ce de mai sus, este pe corpul de acceleratie, este curatata iar corpul de acceleratie era curat , nu am avut ce sa curat. Din ce am auzit ar putea fi de la ulei, ca e gros(10W40 magnatec), pompa de benzina(nu pare sa aiba probleme, masina trage bine, demareaza fara probleme, nu se plafoneaza), toate consumabilel schimbate in primavara.

Ca idee de baza , manifestarea este numai cand motorul este rece, daca o opresc la ora 1 dupa amiaza si iarasi la ora 6 jumate cand plec de la serviciu, nu face asa, doar peste noaptea, la prima pornire.

Link to comment
Share on other sites

Am aceeasi problema cu relantiu si acelasi motor m43b16. Deci sa le luam pe rand:

1. regulatorul de relanti te referi la valva ICV? daca da acesta se afla sub galeria de admisie pt Rhaziel

2. regulatorul de presiune benzina nu prea cred, dar oricum cum se poate verifica stii?

3. senzorul de relanti la ce te referi ?? unde este? sau o poza ceva ? pt BroxXx_E36

4. senzorul turatie la fel la ce te referi?

Daca puteti da mai multe info despre ce am intrebat v-am fii recunoscatori.

Link to comment
Share on other sites

Same problem....

La prima cheie dimineata sta la 1000 ture cateva secunde apoi moare.Dau a 2 a cheie si timp de 1-2 minute turatia creste si scade intre 200-1200 ture.

Dupa 2 minute merge perfect toata ziua.

Si eu vreau sa intreb care e,sau ce e senzorul de relanti???

Link to comment
Share on other sites

salutare

vad ca mai multa lume are aceeasi problema.

la mine la fel, de doua zile cum e rece dimineata dupa pornire scade turatia si moare. dupa 2 -3 chei merge. pe urma cu motorul cald porneste fara probleme. motor M43 , E36 318I, ulei BMW 5w40, 214.000 km

ce trebuie schimbat sau cum se verifica mai exact?

a rezolvat cineva problema?

Link to comment
Share on other sites

salutare

vad ca mai multa lume are aceeasi problema.

la mine la fel, de doua zile cum e rece dimineata dupa pornire scade turatia si moare. dupa 2 -3 chei merge. pe urma cu motorul cald porneste fara probleme. motor M43 , E36 318I, ulei BMW 5w40, 214.000 km

ce trebuie schimbat sau cum se verifica mai exact?

a rezolvat cineva problema?

Vad ca toti cunoscatorii care isi dadeau cu parerea, ba mai mult erau siguri ca e un anumit senzor nu se mai obosesc sa ne raspunda la intrebarile concrete puse de noi. . . Daca cineva totusi dintre cei care au problema aceasta o rezolva sa ne spuna si noua va rog.

Edited by bogdan_g
Link to comment
Share on other sites

masina este 316 din dec 1995. nu are regulator de relanti. concluzia mea este ca nu el este de vina.

voi schimba curand bujiile.

 

Componentul 8 ce este atunci?

Cred ca este o idee buna sa incepi cu bujiile...dar este numai parerea mea.. :twoup:

 

ce cod au piesele 8,9,10,11 ca nu se vad pe real.oem

Link to comment
Share on other sites

masina este 316 din dec 1995. nu are regulator de relanti. concluzia mea este ca nu el este de vina.

voi schimba curand bujiile.

 

Componentul 8 ce este atunci?

Cred ca este o idee buna sa incepi cu bujiile...dar este numai parerea mea.. :twoup:

 

nu am vazut asa ceva pe masina. m-am mirat si eu. furtunul care intra de regula in regulatorul de relanti la mine intra direct in galerie.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca este o idee buna sa incepi cu bujiile...dar este numai parerea mea.. :twoup:

 

acolo e problema, si la mine a fost la fel.incearca prima data sa le cureti doar(stiu e o solutie de moment)si vei vedea o schimbare

problema cu relantiu la prima pornire nu e de la bujii. eu le-am schimbat si face la fel.

Link to comment
Share on other sites

masina este 316 din dec 1995. nu are regulator de relanti. concluzia mea este ca nu el este de vina.

voi schimba curand bujiile.

 

Componentul 8 ce este atunci?

Cred ca este o idee buna sa incepi cu bujiile...dar este numai parerea mea.. :twoup:

 

Acela este regulatorul de relantiu! Eu l-am curatat cu succes si de atunci relantiul nu mai oscileaza! Adevarul este ca avea si unul din furtunele care intra in regulator era crapat!l-am inlocuit si pe acela!

Link to comment
Share on other sites

Dupa septembrie 95, 316i si 318i nu mai au valva de relanti(ICV) sub admisie. Valva a fot mutat pe corpul de acceleratie, este piesa 9 din figura urmatoare http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 . Se desface, are o garnitura care se schimba. Valva se curata cu betisoare de urechi si cu WD40 sau mai gasiti solutie de curatat carburatoare. Cu grija, piesa d enoua costa peste 10 milioane.

 

P.S. sper ca nu ai apucat sa demontezi admisia in cautarea ICV-ului

Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

Intrebarea este pentru toti cei care aveti probleme cu relantiul dimineata,a facut cineva dintre voi o diagnoza la masina ( dar cu ceva tester adevarat de BMW nu cu cititoare din alea de coduri de eroare unversale)?

Daca ati facut diagnoza atasati raportul de diagnoza sau macar scrie-ti exact ce mesaje de eroare apar pe DME.

Parerea mea este ca nu are rost sa tot bajbaiti cu una si cu alta pana nu vedem dintr-o diagnoza de unde este problema ( din combustibil,aer,amestec bogat sau sarac,etc).Eu vreau sa va ajut dar nu pot fara o diagnoza pentru ca nu vreau sa-mi dau cu presupusul :twoup:

Deci o diagnoza baieti si rezolvam pe urma sigur treaba ca nu exista sa nu-i dam de cap ( dar nu asa ca schimbam jumatate de motor si gata ca asa ar fi simplu).

Bafta la diag...si vorbim!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.