Jump to content

Relantiul


adi1987

Recommended Posts

Dupa septembrie 95, 316i si 318i nu mai au valva de relanti(ICV) sub admisie. Valva a fot mutat pe corpul de acceleratie, este piesa 9 din figura urmatoare http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 . Se desface, are o garnitura care se schimba. Valva se curata cu betisoare de urechi si cu WD40 sau mai gasiti solutie de curatat carburatoare. Cu grija, piesa d enoua costa peste 10 milioane.

 

P.S. sper ca nu ai apucat sa demontezi admisia in cautarea ICV-ului

 

 

am curatat piesa aia si degeaba. tot balbait merge dimineata pana se incalzeste. culmea este ca porneste foarte bine, motorul nu moare, dar nu merge rotund.

dupa ce se incalzeste putin isi revine si merge ok.

inca nu am schimbat bujiile. stau cu ele in portbagaj.

Link to comment
Share on other sites

Intrebarea este pentru toti cei care aveti probleme cu relantiul dimineata,a facut cineva dintre voi o diagnoza la masina ( dar cu ceva tester adevarat de BMW nu cu cititoare din alea de coduri de eroare unversale)?

Daca ati facut diagnoza atasati raportul de diagnoza sau macar scrie-ti exact ce mesaje de eroare apar pe DME.

Parerea mea este ca nu are rost sa tot bajbaiti cu una si cu alta pana nu vedem dintr-o diagnoza de unde este problema ( din combustibil,aer,amestec bogat sau sarac,etc).Eu vreau sa va ajut dar nu pot fara o diagnoza pentru ca nu vreau sa-mi dau cu presupusul :twoup:

Deci o diagnoza baieti si rezolvam pe urma sigur treaba ca nu exista sa nu-i dam de cap ( dar nu asa ca schimbam jumatate de motor si gata ca asa ar fi simplu).

Bafta la diag...si vorbim!

Iti atasez ce mi-a aratat in timp real pe tester. Daca te pricepi spune-mi te rog ce e in neregula pe acolo.mentionez ca nu am avut erori cand am facut diagnoza si motorul era cald deci nu a fost facuta la rece cand am problema.

-air flow meter 0,7 V;

-air flow rate 8 m3/h

-lambda senzor variatii foarte mari intre 52 - 800 mV (e normal ??)

-throttle signal 0,45V

-turatia motorului oscileaza intre 880 si 920 rpm (si rar la 820)

-injection time 2,8- 3,22 msec

-engine load 1,3 ms

-startup advance 17,25 grade

Edited by bogdan_g
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
salut baieti ,am si eu o problema cu 316i le meu am motor M43B16 , nu sta relantiul , tot varia , am inceput sa schimb furtunele de aer , si am dat peste o mufa cu fierele rupte , furtunul de la "egr" cred , l-am rupt cand am pus mana pe el ca era putred , dar a ramas o bucata in ciuperca (neagra) cred ca trebuie sa il dau jos sa scot bucata de furtun ce a ramas . puteti sa-mi spuneiti va rog cablu de la mufa rupta la ce senzor duce? si cum se da jos ciuperca de la egr ?? am atasat niste poze.ms

post-26119-0-07263100-1320227722_thumb.jpg

post-26119-0-91402200-1320227749_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
"Ciuperca" este valva CCV ( da o cautare pe google sa vezi exact ce face si cum se schimba) iar a doua piesa este regulatorul de benzina Daca ai ambele furtune sparte atunci ai scapari in sistemul de vacuum si e normal sa nu iti mearga bine. Parerea mea este pe langa furtune sa schimbi si valva CCV cu una noua (aprox 170-220 ron). Edited by mihai_mx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.