Jump to content

Ajutor - Ma apuc sa-mi vopsesc masina singur. bmw e36


Recommended Posts

salut.

Vreau sa-mi vopsesc masina integral si am nevoie de nitel ajutor. (este vorba despre un bmw e36)

(vreau sa o vopsesc negru lucios)

 

Stiu cum sa o pregatesc, finisez etc.

Am compresor si pistol profesional + curte, garaj + bani putini.

Nu imi permit sa ma duc la o vopsitorie si pe langa asta vreau sa si invat. Ma gandesc ca mai bine cumpar inca un Lde vopsea pe baza de apa in plus (+grund/fuller si ce mai trebuie) ca sa imi"formez"mana decat sa dau 600-1000euro pe care nu ii am.

Stiu ca imi trebuie cuptor, sau macar un spatiu inchis (fara praf, vant si muste), tot ce am e un garaj si o curte plina de iarba. Si o temperatura solara de 35 grade C :twoup:)

 

Daca ati experimentat si voi ce vreau eu sa fac va rog sa postati niste instructiuni detaliate de vopsire.

 

momentan am cateva intrebari:

 

-ce vopsea neagra pe baza de apa imi recomandati, sa fie ieftina si buna.. nu vreau cine stie ce vopsea de la bmw ci doar una ieftina si bunicica,

-ce lac sa cumpar, ce grund/fuller, si ce mai trebuie.

-cum fac cu spritzchitul/fullerul cum il aplic ? imi trebuie alt pistol ?

-cine stie un tinichigiu ieftin care sa aibe si "cal" de tras. am un angrenaj intre portbagaj si bara spate care este nitel indoit.

-de unde sa cumpar vopseaua, lacul si fullerul.

 

 

VA rog nu postati aiurea. decat daca sunteti experiemtati.

Link to comment
Share on other sites

un raspuns sincer: nu o sa reusesti sa scoti in aer liber o vopsea ca si in conditiile unui cuptor...

 

tu vrei sa o lasi sa se usuce la soare ?

 

in cuptoare sunt de la 80 grade in sus... depinde de lucrare...

 

asta ca sa nu mai vorbim de finisaje...

Link to comment
Share on other sites

mai mult ca sigur iti vor aparea portiuni cu vopsea scursa (NU pistolul face toata treaba)

trebuie sa ai in vedere temperatura suprafetei pe care aplici vopseaua, pt ca vor exista sigur diferente de temperatura

trebuie de asemenea sa ai in vedere ca vopsirea trebuie facuta intr-o incapere foarte bine luminata

de calitatea "lucrarii" este legata si etapa de pregatire a suprafetei de lucru

apoi dupa vopsire trebuie uscata undeva unde sa nu-ti intre praf sau "vietati" pe care apoi sa le descoperi lipite de masina

...

in rest ce sa-ti zic, multa bafta si spor la lucru

Edited by adi_JOL
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
VA rog nu postati aiurea. decat daca sunteti experiemtati.

 

Este un nonsens, la ce vrei tu sa faci, sfaturi iti poate da eventual un carpaci, in nici un caz un "experimentat".

Link to comment
Share on other sites

un raspuns sincer: nu o sa reusesti sa scoti in aer liber o vopsea ca si in conditiile unui cuptor...

 

tu vrei sa o lasi sa se usuce la soare ?

 

in cuptoare sunt de la 80 grade in sus... depinde de lucrare...

 

asta ca sa nu mai vorbim de finisaje...

 

 

 

stiu ca nu va fi la fel ca in cuptor, dar ma multumesc si asa.. decat in 10 culori.. mai bine una bunicica

 

VA rog nu postati aiurea. decat daca sunteti experiemtati.

 

Este un nonsens, la ce vrei tu sa faci, sfaturi iti poate da eventual un carpaci, in nici un caz un "experimentat".

 

 

unul experimentat in vopsitul in aer liber, sau garaj fara a avea cuptor.

eu sunt de parere ca daca o pregatesc bine si gasesc pe cineva care a mai vopsit si stie sa vopseasca fara sa se scurga o sa iasa ceva.

 

o sa pun poze .. de la inceputul proiectului cand era toata masina varza , apoi dezmembrata, toata mecanica facuta , interiorul si... poate intr-un final si exteriorul

 

alta modalitate de a invata sa si vopsesc nu cred ca exista

Link to comment
Share on other sites

E pacat de munca - si in cuptor se pune praf daca nu sunt respectate anumite reguli (schimbarea filtrelor la timp, costum de unica folosinta etc) Eu am vopsit un reper intr-un cuptor cu apa pe sub grilaj si filtre schimbate - si pentru ca vopsitorul a intrat cu hainele din atelier tot au aparut 3 fire de praf.

(eu sunt si perfectionist la capitolul vopsit); Din acest motiv am si stat inainte sa discut toate detaliile si toata procedura cu ei.

Daca vrei sa iasa bine (cum iese masina din fabrica) - nu ai decat o sansa: CUPTOR. Si o infinitate de alte posibilitati in care nu va iesi bine. Probabil vor iesi la polish pentru ca sunt foarte mici; vreau sa scot in evidenta ca nu e usor sa vopsesti profi o masina nici in conditiile in care ai de toate.

 

 

Eu zic sa pregatesti toata masina; sa iti faci mana in curte sau unde vrei tu pe cateva repere. Si cand vrei sa treci la treaba sa te tocmesti cu cineva sa o faci in cuptor. 90% din munca consta in pregatire. Vopsitul necesita multa experienta - dar nu dureaza mult si nici nu e dificil ca pregatirea suprafetei.

 

Eu asa asa face. Poti sa vopsesti in regie proprie interiorul (ce nu se vede; pe sub masina etc.

Gandeste-te ca oricum o sa cheltui niste bani pe materiale si nu castigi nimic daca iese prost sau "aproape" bine.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

E pacat de munca - si in cuptor se pune praf daca nu sunt respectate anumite reguli (schimbarea filtrelor la timp, costum de unica folosinta etc) Eu am vopsit un reper intr-un cuptor cu apa pe sub grilaj si filtre schimbate - si pentru ca vopsitorul a intrat cu hainele din atelier tot au aparut 3 fire de praf.

(eu sunt si perfectionist la capitolul vopsit); Din acest motiv am si stat inainte sa discut toate detaliile si toata procedura cu ei.

Daca vrei sa iasa bine (cum iese masina din fabrica) - nu ai decat o sansa: CUPTOR. Si o infinitate de alte posibilitati in care nu va iesi bine. Probabil vor iesi la polish pentru ca sunt foarte mici; vreau sa scot in evidenta ca nu e usor sa vopsesti profi o masina nici in conditiile in care ai de toate.

 

 

Eu zic sa pregatesti toata masina; sa iti faci mana in curte sau unde vrei tu pe cateva repere. Si cand vrei sa treci la treaba sa te tocmesti cu cineva sa o faci in cuptor. 90% din munca consta in pregatire. Vopsitul necesita multa experienta - dar nu dureaza mult si nici nu e dificil ca pregatirea suprafetei.

 

Eu asa asa face. Poti sa vopsesti in regie proprie interiorul (ce nu se vede; pe sub masina etc.

Gandeste-te ca oricum o sa cheltui niste bani pe materiale si nu castigi nimic daca iese prost sau "aproape" bine.

 

 

da corect, m-am decis pana la urma pe colant

ms

 

se poate inchide

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.