Jump to content

relantii la 1000 rpm


punctepuncte

Recommended Posts

Dupa cum am scris si in titlu , dupa curatarea regulatorului si a clapetei de acceleratie am observat urmatoarele , la pornire relantiul sta undeva intre 700-800 rpm pana la incalzirea motorului , dupa incalzire relantiul se intepeneste la 1000 rpm si nu mai vrea sa scada , mentionez ca inainte de curatare aveam probleme cu relantii instabil , daca va puteti da cu parerea v-as fii foarte recunoscator moral :twoup:

Masina este cea din semnatura motor 1.6 (m40).

Edited by punctepuncte
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Regulatorul ala de relanti are un fel de surub in el. trebuie reglat relantiul sin surubul ala (daca spui ca a fost curatat acest gerulator, sigur s-a umblat acel susrub)

 

Acel surub este in interiorul regulatorului, a nu se consunda cu acel surub care este la vedere si regleaza relantiul (ca la dacie).

 

probabil baga prea mult aer la relanti si de asta sta la 1000 rpm

Link to comment
Share on other sites

Regulatorul ala de relanti are un fel de surub in el. trebuie reglat relantiul sin surubul ala (daca spui ca a fost curatat acest gerulator, sigur s-a umblat acel susrub)

 

Acel surub este in interiorul regulatorului, a nu se consunda cu acel surub care este la vedere si regleaza relantiul (ca la dacie).

 

probabil baga prea mult aer la relanti si de asta sta la 1000 rpm

nu a umblat nimeni la acel surub,inainte imi statea cum trebuie relantiul dar avea momente cand fluctua si din cauza asta le-am curatat si clapeta si pe el , curatarea a fost facuta cu un spray de la sonax pt carburatoare nu cu altceva care ar putea dauna . Si de ce baga mai mult aer dupa incalzire si nu inainte cum este normal ?

Edited by punctepuncte
Link to comment
Share on other sites

care piesa este responsabila pt relantiu mare la rece si relantiu mic la cald , regulator iese din discutie pe motiv ca am 3 bucati acasa si cu niciunul nu am avut relantiu mare la rece (maxim 900 rpm indiferent de anotimp) doar daca nu toate 3 or fi busite dar slabe sanse, deci care piesa este responsabila pentru asta ?

 

isi revine de la sine... fa niste drumuri...

m-am gandit si eu la asta dar .... am zis sa fac o intrebare totusi , dupa 2 zile de frecat prin oras nu si-a revenit si asta m-a determinat sa apelez la ajutor din partea voastra :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu,eu nu am curatat nimic pur si simplu de o luna incoa la rece sta normal la 7-800 ture,la cald sta la 1100 ture fix.Cineva mi-a zis ca a avut aceasta problema si era de la burduful dintre debitmetru si admisie-era fisurat.Intradevar si eu am mici fisuri ,o sa incerc sa-l testez cu altul sa vad daca e de acolo.
Link to comment
Share on other sites

3 regulatoare? de unde naiba le ai ca eu la nici o dezmembrare nu am gasit asa ceva!?imi facea si mie relantiul figuri dar dupa ce am curatat regulatorul si-a revenit!

2 plus 1 pe masina :twoup:

 

Aceeasi problema o am si eu,eu nu am curatat nimic pur si simplu de o luna incoa la rece sta normal la 7-800 ture,la cald sta la 1100 ture fix.Cineva mi-a zis ca a avut aceasta problema si era de la burduful dintre debitmetru si admisie-era fisurat.Intradevar si eu am mici fisuri ,o sa incerc sa-l testez cu altul sa vad daca e de acolo.

foarte posibila aceasta cauza si al meu este cam invechit , te rog sa postezi daca faci proba cu altul si se remediaza problema :)

Link to comment
Share on other sites

Mai, la mine problema sa remediat dupa ce am curatat regulatorul ( aveam relantiul instabil rau de tot )!Dar am fost pe la dezmembrari si nicaieri nu am gasit SH , spuneau ca nu au asa ceva!eu inclin sa cred ca ori clapeta de acceleratie nu se inchide ok sau senzorul de la clapeta e cam bulit si de la caldura nu mai functioneaza ok!
Link to comment
Share on other sites

Mai, la mine problema sa remediat dupa ce am curatat regulatorul ( aveam relantiul instabil rau de tot )!Dar am fost pe la dezmembrari si nicaieri nu am gasit SH , spuneau ca nu au asa ceva!eu inclin sa cred ca ori clapeta de acceleratie nu se inchide ok sau senzorul de la clapeta e cam bulit si de la caldura nu mai functioneaza ok!

pai abia am curatat clapeta ce naiba :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ralantiul sta la 1000 fix sau variaza? Cand iei piciorul de pe acceleratie cum revine ralantiul : se intepeneste la 1000 direct, sau are ceva variatii, scade destul de mult si creste destul de mult pana se stabilizeaza?

 

Daca scoti busonul de la ulei cum se modifica ralantiul?

 

PS: Relantiul NU este reglabil, acel surub de la clapeta nu este pentru reglarea ralantiului.

Link to comment
Share on other sites

Ralantiul sta la 1000 fix sau variaza? Cand iei piciorul de pe acceleratie cum revine ralantiul : se intepeneste la 1000 direct, sau are ceva variatii, scade destul de mult si creste destul de mult pana se stabilizeaza?

 

Daca scoti busonul de la ulei cum se modifica ralantiul?

 

PS: Relantiul NU este reglabil, acel surub de la clapeta nu este pentru reglarea ralantiului.

cand iau piciorul de pe aceleratie scade normal pana la 1000 fara variatii , partea cu busonul nu am incercat , daca o opresc si o pornesc sta la 700-800 rpm dupa care incet incet incepe sa urce pana la 1000 rpm unde se stabilizeaza si nu mai scade deloc .

 

mie mie ca a demontat complet clapeta si nu a montat-o exact cum trebuie inapoi si de acolo intervine problema lui!

am curatat pe pozitie cu o carpa curata de bumbac si un spray de la sonax pt carburatoare .

 

La mine cand o pornesc sta la 700-800 rpm si dupa incalzire sta la 1000 rpm , tocmai invers de cum este normal :twoup:

Edited by punctepuncte
Link to comment
Share on other sites

aia nu prea e recomandat s-o demontezi... nu stiu in ce masura o mai pui la loc la fel...

 

pai depinde de care clapeta e..daca e electronica, adica este comandata de computerul masinii, o pui la loc prin tester...

Daca e acceleratie cu cablu...o trage arcul ala inapoi pe pozitie...

 

de ce sta turata masina...cand se incalzeste, trage aer pe undeva mai mult decat trebuie, fie rugulatorul de relanti deschide mai mult, fie nu se mai aseaza clapeta de acceleratie inapoi, cum trebuie, fie nu este strans un surub de la clapeta cum trebuie..si cand se incalzeste acolo se dilata si trage aer "fals".

 

Demonteaza ce ai demontat si inainte si pune inapoi....

Link to comment
Share on other sites

regulatorul de ralanti trebuie sa-si revina... sigur a ramas prin el surplus de solutie de-aia de curatat si de acolo i se trage, eu asa cred!

 

asa am patit si eu la e46, imediat dupa curatarea regulatorului aveam ralanti de F1... dupa cativa KM si-a revenit... dar ala e putin altfel, regulatorul.

Link to comment
Share on other sites

Nu are ce sa-si revina la regulator si nici nu conteaza ca a ramas ceva solutie de curatat. La ce debit de aer trece prin el se evapora imediat.

 

Ar putea avea nevoie de o recalibrare doar daca s-au sters corectiile din ECU, sau daca inainte de curatare regulatorul mergea atat de prost incat este nevoie de noi corectii dupa curatare. In acest din urma caz este recomandabil sa se stearga fortat corectiile memorate in ECU.

Link to comment
Share on other sites

Resetarea se face cu testerul. Daca ai mers deja o zi cu masina nu mai are rost sa resetezi nimic. Noile corectii se memoreaza automat dupa ce motorul a ajuns la temperatura normala de functionare si sta un pic la ralanti.

 

Probabil iti trage aer fals pe undeva. Verifica daca ai bagat toate furtunele si furtunasele la loc (furtunele de vacuum, cele de aer, cele de la debitmetru, cele de la regulatorul de ralanti), daca ai asezat corect garniturile, daca ai strans bine colierele, daca joja de ulei este bine pusa, etc.

 

Te intrebasem mai inainte daca se modifica mersul motorului daca scoti busonul de la ulei.

Link to comment
Share on other sites

Resetarea se face cu testerul. Daca ai mers deja o zi cu masina nu mai are rost sa resetezi nimic. Noile corectii se memoreaza automat dupa ce motorul a ajuns la temperatura normala de functionare si sta un pic la ralanti.

 

Probabil iti trage aer fals pe undeva. Verifica daca ai bagat toate furtunele si furtunasele la loc (furtunele de vacuum, cele de aer, cele de la debitmetru, cele de la regulatorul de ralanti), daca ai asezat corect garniturile, daca ai strans bine colierele, daca joja de ulei este bine pusa, etc.

 

Te intrebasem mai inainte daca se modifica mersul motorului daca scoti busonul de la ulei.

Am sa iau la verificat toate futunele , furtunase tot ce am desfacut .... si iti voi spune si cu busonul de la ulei daca este vre-o schimbare ... am fost de servici ieri si nu am avut cand sa fac testul asta .... tinem legatura :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.