Jump to content

relantii la 1000 rpm


punctepuncte

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pentru Paul ... am scos busonul la cald si scade relantiul la 800 rpm exact unde trebuie ... care e faza cu el ? ... schimbam motorul sau ce facem ? :)

 

am reluat oparatiunile cu furtune scoase etc ... le-am pus la loc si tot degeaba ... mai putin clapeta nu am mai bagat spray in ea , in rest am facut exact ce am facut inainte sa am relantiul asta de F1 :)

 

Bate putin cu un maner de surubelnita in regulator.

promit sa incerc :twoup:

Edited by punctepuncte
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca la BMW se aplica ceea ce urmeaza sa spun, dar la Ford ca sa resetez corectiile faceam in felul urmator. Scoteam mufa la baterie, lasam 30 de minute (unii ziceau 10, altii 20), puneam mufa la loc, motorul mergea ca dracu, faceam cateva ture cu masina reprezentativ pentru un stil normal de condus, si la final era totul ok.
Link to comment
Share on other sites

pai stai, fa-ma sa inteleg, serios vorbind, ECU nu face din cand in cand niste adaptari/corectii? daca tu schimbi o lambda(de exemplu) si nu-i stergi corectiile ci doar erorile(chiar nici alea)... motorul nu le va reface singur?

 

intreb ca nu stiu! eu am inteles astea intr-un fel...si nu stiu daca e bine...

Link to comment
Share on other sites

Ba da.

Se pot Âşterge erorile, ĂŽnsĂŁ nu este nevoie neapĂŁrat.

DacĂŁ sonda lambda schimbatĂŁ funcĂžioneazĂŁ corect, motorul ĂŽÂşi va reveni singur, fĂŁrĂŁ sĂŁ fie nevoie de Âştergerea erorilor.

 

MulÞi Încearcã sã scape de erorile apãrute prin tot felul de metode, de exemplu prin a face scurt Între borne (o tâmpenie) sau a deconecta bateria pentru 15-20 de min pentru a scãpa de erori cu gândul cã sunt doar erori sporadice, adicã necauzate de o piesã care s-a stricat.

De cele mai multe ori nu este adevĂŁrat, iar la tester tot trebuie sĂŁ ajungĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

"Deci" ... m-am linistit cu busonul de la ulei dar ... de ce cand scot busonul scade relantiul unde trebuie si cand il pun la loc urca la 1000 rpm cea ce este anormal ? si cand pornesc masina la rece nu este mai turata cum ar trebuii , indiferent de anotimp pornesc si sta la 800 rpm :)

 

dupa weekend acum incerc sa ajung la un tester poate identifica ceva ... sper :twoup:

Link to comment
Share on other sites

sigur face asa doar dupa ce ai curatat clapeta si regulatorul?

sincer mi-am mai stat odata tot asa la 1000 rpm fara sa intervin nicicum aiurea asa dupa un drum Giurgiu - Bucuresti la semafor si in traficul lejer de capitala am avut pt ceva timp acelasi relantiu de F1 dar si-a revenit tot in acea zi :twoup:

Edited by punctepuncte
Link to comment
Share on other sites

Daca pui mana in locul busonului trebuie sa simti o depresiune. Daca nu se simte depresiune sau se simte chiar o mica presiune, inseamna ca motorul e dus, pierde compresie.

 

Testul cu busonul te ajuta sa vezi daca trage aer fals. Este un test empiric, dar destul de elocvent. Daca nu trage aer fals pe nicaieri, atunci cand scoti busonul intra aer fals si se strica mersul motorului. Insa daca tragea deja aer fals, influenta aerului fals tras pe la buson e mai mica si nu se mai simte aproape nimic la mersul motorului.

 

Esti sigur ca nu ai miscat vreo mufa, cum ar fi cea de la sonda de temperatura?

Trebuie sa mergi la un tester si sa arunce o privire un mecanic priceput. Sunt atat de multe chestii pe care le puteai gresi, incat e dificil sa ghiceasca cineva pe nevazute ce s-a intamplat.

Link to comment
Share on other sites

sigur face asa doar dupa ce ai curatat clapeta si regulatorul?

 

la furtunul asta(piesa 7) e in regula tot?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

este cam pe invers poza asta trebuie sa identific furtunul ala ... eu am busonul la celalalt cap :)

 

Daca pui mana in locul busonului trebuie sa simti o depresiune. Daca nu se simte depresiune sau se simte chiar o mica presiune, inseamna ca motorul e dus, pierde compresie.

 

Testul cu busonul te ajuta sa vezi daca trage aer fals. Este un test empiric, dar destul de elocvent. Daca nu trage aer fals pe nicaieri, atunci cand scoti busonul intra aer fals si se strica mersul motorului. Insa daca tragea deja aer fals, influenta aerului fals tras pe la buson e mai mica si nu se mai simte aproape nimic la mersul motorului.

 

Esti sigur ca nu ai miscat vreo mufa, cum ar fi cea de la sonda de temperatura?

Trebuie sa mergi la un tester si sa arunce o privire un mecanic priceput. Sunt atat de multe chestii pe care le puteai gresi, incat e dificil sa ghiceasca cineva pe nevazute ce s-a intamplat.

Da ... este posibil sa fii miscat ceva ... am scos mufa de la sensorul clapetei de acceleratie si am dat in ea cu niste wd-40 dar nu cred sa fie de acolo ... luni trebuie sa fac un drum pana la aeroport la otopeni si sper sa vad un rezultat pozitiv in urma unui drum mai lung , daca nu miercuri cel mai devreme o pot pune pe tester , saptamana asta cu siguranta apelez la un tester si va tin la curent :twoup:

Edited by punctepuncte
Link to comment
Share on other sites

Fii atent! eu daca scot mufa de la senzorul clapetei creste turatia , vezi sa nu fie ceva pe acolo! fa un test si scoate mufa in timp ce merge motorul vezi ce sa intampla!

da asa este creste turatia , stiu de mai demult ca am avut masina la un electrician sa-mi faca electromotorul si cand m-am dus sa o iau avea o mufa care nu mai stia de unde este , era chiar mufa de la clapeta si aveam relantiu la 1500 rpm si usor instabil.

Link to comment
Share on other sites

pisica a fost pusa pe tester si nu da nici macar o eroare ... am observat ca daca am scos mufa de la regulator in timp ce turatia era la 1000 rpm si am stat cred ca 30 sec cu ea scoasa ...cand am pus`o inapoi relantiul era cum trebuie la 800 rpm dupa care usor usor a inceput sa creasca ... am tras concluzia ca ori a crapat , ori in timpul curatarii, mizerie ceva a intrat pe unde nu trebuie si se pune contra la un moment dat .... o sa`l dau jos si il tin o noapte intreaga cu spray de carburatoare in el .... ori il dau dracu ori ... :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Chiar asa! nu are cum sa faca la fel cu 3 regulatoare daca problema nu e de la altceva!Esti sigur ca nu este nici un furtun crapat pe acolo? regulatorul l-ai pus pe sensul care trebuie? Nu ai smuls cumva stutzul ala de plastic din admisie?
Link to comment
Share on other sites

o sa`l mai curat incaodata pe asta care il am acum si sa vad ce rezultate da ... si de ce nu ar fii posibil ca din 3 regulatoare da nu fie bun niciunul ? ... ma rog vom vedea daca avem rezultate dupa o a 2 a curatare ... suntem in testari acum

 

va tin la curent ...

 

extazy ... nu stiu la ce stutz te referi :) ... si nu am zis ca face cu toate 3 regulatoarele la fel .. unul are relantiul prea jos si instabil ... asta care il am acum este stabil dar prea sus ... altul nu`l tine deloc :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Un furtun intra in cotul de la debitmetru si celalalt intra undeva in spatele galeriei de admisie. la acel stutz ma refeream! si ia unul din regulatoare si pune-l vreo 2 ore bune in bezina la inmuiat si dupa aia scutura-l bine de tot sa iasa mizeria din el! il pui la uscat la soare si dupa aia monteaza-l si vezi ce se intampla!

ai zis ca ai dat cu spari de curatat in senzorul de la clapeta de acceleratie, nici asta nu e ok! acolo nu trebuie sa fie grasime!functioneaza exact ca un potentiometru! adica o rezistenta variabila!

Link to comment
Share on other sites

Un furtun intra in cotul de la debitmetru si celalalt intra undeva in spatele galeriei de admisie. la acel stutz ma refeream! si ia unul din regulatoare si pune-l vreo 2 ore bune in bezina la inmuiat si dupa aia scutura-l bine de tot sa iasa mizeria din el! il pui la uscat la soare si dupa aia monteaza-l si vezi ce se intampla!

ai zis ca ai dat cu spari de curatat in senzorul de la clapeta de acceleratie, nici asta nu e ok! acolo nu trebuie sa fie grasime!functioneaza exact ca un potentiometru! adica o rezistenta variabila!

voi verifica si vin cu concluzii :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.