Jump to content

Curiozitate


djxhouse

Recommended Posts

Sunt doar curios.. de ce ar cumpara cineva 316D sau 318 D in locul unui 320D.

toate versiunile au motor de 2000cmc

la toata platesti aceleasi taxe, impozite.

consumul tot acolo este, dar este o diferenta de 69CP ceeace inseamna mult

 

dar cand ai nevoie de un surplus de putere ce faci?

316D - 115CP (24.950E fara TVA)

318D - 136CP (26.450E fara TVA)

320D - 163CP (28.950E fara TVA) (Efficient Dynamics Edition)

320D - 184CP (28.950E fara TVA)

 

preturile le-am luat de pe BMW

intradevar se vede diferenta de 4.000euro intre 316D si 320D la versiunile noi, dar totusi

 

 

cat despre masini SH... nu mai sunt diferente asa mare intre 316D - 318D - 320D

 

deci gandind din perspectiva cand achitionam masina SH.. cine ar cumpara un 318D...

 

parerea mea personala ca nu asi cumpara 316, 318D.. doar 320D.

 

doar asa din curiozitate am inceput aceast thread.

 

 

astept opinii, pareri, comentarii

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

E aiurea, macar sa fi aruncat ceva in plus. Din cate imi amintesc, dau un exemplu cu Dusterul, daca vrei 1.5DCI standard, iti vine cu cateva dotari in plus fata de 1.6 standard, desi dai cu cateva mii euro in plus.
Link to comment
Share on other sites

intrebare simpla..

daca ar fi dupa voi..

ce ati alege

BMW NOU 318D - 316D - 320D

BMW S.H. 318D - 316D - 320D

 

parere strict personala.. doar doar 320D

 

LE...

intrebarea e aceasi si la 525D si 530D si 535D

toate au motor de 3000cmc dar putere diferita

Edited by djxhouse
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Eu nu inteleg, 316d are aceeasi cilindree ca si 320d, totusi diferenta de putere si cuplu este notabila 155 cp / 184 cp, 260 NM / 380 NM.

 

Iar diferenta de consum este insesizabila, 5,4% (316d) fata de 5,9% (320d) - urban ma refer, conform producator.

 

Drept pentru care, mie mi se pare inutil acest model.

Link to comment
Share on other sites

...

toate versiunile au motor de 2000cmc

la toata platesti aceleasi taxe, impozite.

consumul tot acolo este, dar este o diferenta de 69CP ceeace inseamna mult

...

 

Probabil sunt tari - target pt. cei de la BMW - unde impozitarea/asigurarea se face la putere, grame CO2/100 km, etc., NU la cilindree... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg, 316d are aceeasi cilindree ca si 320d, totusi diferenta de putere si cuplu este notabila 155 cp / 184 cp, 260 NM / 380 NM.

 

Iar diferenta de consum este insesizabila, 5,4% (316d) fata de 5,9% (320d) - urban ma refer, conform producator.

 

Drept pentru care, mie mi se pare inutil acest model.

 

poleposition pai tocmai despre acest aspect vorbesc

si intrebarea e la fel si la 525D, 530D si 535D

 

ai grija.. ca 316D are doar 115CP, nu 155CP cum ai specificat

cat despre consum

 

316d - 1.995cmc - 85kw (115CP) - 5,4L urban / 4,0 extraurban

318d - 1.995cmc -105kw (143CP) - 5,4L urban / 4,0 extraurban

320d - 1.995cmc - 120kw (163CP)- 5,0L urban / 3,6 extraurban - Efficient Dynamics Edition

320d - 1.995cmc - 135kw (184CP)- 5,9L urban / 4,0 extraurban

 

datele le-am luat de pe BMW.RO

 

deci diferente de consum la extraurban nu sunt 4.0L ... iar despre consum urban.. 5.4 - 5.9 .. eu zic ca e insesizabil

 

dar e mai un aspect... sa luam un 316D cu 5 persoane si portbagaj plin si un 320D cu 5 persoane si portbagaj plin.. mers la fel, sau eventual fugarit un pic.. si sunt sigur ca 320D va avea un consum mai mic. motivul ca are un motor mai puternic si face fata mai usor. e aceasi chestie si cu o masina de 1.0L sau unul de 1.7L... in gol, mergand lejer consumul e la fel.. dar cand e fortat.. treburile vor sta altfel, in avantajul motorului de capacitate mai mare

 

cat despre pret..

haideti sa luam proportional...

24.950E si 28.950E

este o diferenta de 16%...

ceeace zic eu ca nu e asa de mult...

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

da stiu, 115, am tastat gresit.

 

pai asta sustin si eu in ceea ce priveste consumul.

 

Este insa intr-adevar posibil ca un 316d sa consume mai mult decat un 320d intr-un anumit regim de exploatare.

 

Asta am invatat pe vremea cand aveam E60 520i care consuma cat un 525i in conditiile unor performante de toata jena :twoup: Bine, la diesel, randamentul oricum este mai bun deci diferenta nu va fi atat de mare.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

probabil si multe firme care cumpara pt angajati iau modelul mai ieftin.

Bravo. Ma pregateam sa scriu chestia asta acum. Modelul asta este pentru firmele care se respecta si ofera angajatilor un BMW de servici, dar care sa aiba consumul, taxele si intretinerea un pic mai mici.

Link to comment
Share on other sites

Important e sa atragi clienti si cei de la divizia de marketing stiu asta.

 

Am mai scris undeva asta, modelele de baza sustin de fapt economic industria auto ele se contabilizeaza intr-un procent mult mai mare decat modelele de varf. Chiar daca pentru unii BMW nu incepe decat de la 2.500-3000cmc in sus totusi productia de masa se inregistreaza la modelele cu motorizari pana in 2000cmc (se poate verifica sondajul facut pe forum). Legislatia si conditiile economice sunt gandite in aceasta perspectiva.

Link to comment
Share on other sites

Off Topic:

 

Din pacate, pentru mine cel putin, sunt cativa pe aici care isi obosesc degetele sa tasteze degeaba, probabil din plictiseala. Toti sunt plini de caterinca si de smechereala, dar nu inteleg ca lumea este satula de "smecheri" si flegmatici, pe care-i gasesti la toate colturile, ca este nevoie de oameni seriosi, care sa trateze, chiar si pe un forum, subiectele cu seriozitate.

 

On topic:

 

Da, sunt oameni care prefera un 316 D cu 115 Cp, pe langa multe alte motive, si pentru diferenta aia de bani. 4 mii de euro ii poti investi in altceva, o parte din taxa unui MBA de exemplu(...etc).

 

Cred ca am mai spus si in alt topic, BMW nu inseamna numai forja, jar, talpa, cox, span..sau mai stiu eu ce...inseamna si placerea de a conduce o masina din clasa premium, si aici fac referire la confort, incluzand aici anumite detalii pe care masinile "normale" nu le au.

 

Eu detin un 318 diesel (85 Kw) si am facut cu masina asta mare parte din Europa, si cu bagaje, si fara, si cu 2 sau 3 persoane dupa mine...

Exact cum spunea cineva mai sus, am ajuns din punctul A in punctul B, am parcurs distantele mergand si cu 200 km/h, dar si cu consum de 6 litri de motorina...adica am facut ce poate sa faca si o masina cu 150 de Cp.

 

Pentru mine astia 115 Cp la 1470 de kg, cat are masina, sunt suficienti...

O sa spuneti ca te ajuta in depasiri diferenta aia de Cp si sunt de acord cu voi, dar eu sunt sigur ca, la un drum de Bucuresti- Constanta, sau Timisoara, sau Iasi sau ce vreti voi...as parcurge acea distanta in acelasi timp cu unul cu mai multi CP, cu tot cu opriri.

 

Sunt inca la o varsta frageda, imi place viteza si fac depasiri periculoase (cand sunt singur in masina), fac 1 ora jumate pana la Constanta, dar la ce bun? castig 15 / 20 de minute?

 

Sincer, pentru ce am platii aia 4 mii de euro in plus? ca sa plecam mai tare de la semafor, decat ala cu Dacia?

 

NU vreau sa par ipocrit, da inteleg ce inseamna sa ai Cp mai multi, dar de la 200 in sus. Adica de la 200 de Cp in sus, ce senzatii iti da masina..te "excita" si la 80 de ani...

 

Am uitat sa spun, ca mentiona cineva mai sus de legislatia anumitor tari in ceea ce priveste taxele si impozitele locale, va dau un exemplu:

 

3.0 TDI de la Audi au puteri de 220 Cp, 240, 260....in Belgia ce depaseste 212 CP se impoziteaza dublu, si ei, Belgienii au acest motor de 3.0 limitat la 211 Cp (exista si varianta asta pentru ei), tocmai pentru aia care nu vor sa plateasca mult la impozit. Tot o chestie de marketing.

Edited by B46ROS
Link to comment
Share on other sites

te-am inteles si iti dau dreptate...

dar hai sa-ti dau alt punct de vedere

 

imi iau un Logan 1.4mpi cu 75CP, iti garantez ca unde ajungi si tu, ajung si eu cu diferenta de 5-10minute (in cazul in care respecti limitarea de viteza (50km/h in localitate si 90 - 110km/h in afara localitatii)).

 

si loganul il cumpar cu 7.000 euro iar cu diferenta de 17950E se pot face multe si frumoase. Daca cu 4.000 poti investii in altceva, atunci cu 17.950 si mai mult

 

asta ca idee

 

am scris fara sa te superi sau sa jignesc pe cineva

Link to comment
Share on other sites

Eu unul nu prea vad rostul unui 316D(cu motor de 2.0L ),parca iti iei bmw degeaba;daca as vrea vreodata sa-mi iau masina strict pt consum mi-as lua Golf 6/noul Jetta 1.6TDI(1598cmc)-105cp,masina usoara,taxe mici,intretinere ieftina si mergi cu un plin de te saturi,plus ca te duce pretul de achizitie aproape la jumate daca tot vorbim de economie.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.