Jump to content

Curiozitate


djxhouse

Recommended Posts

:twoup: De acord cu tine Djxhouse, dar cred ca nu ai citit cu atentie postul meu...

 

Imi cumpar BMW si nu Logan, pentru ca BMW are anumite materiale la interior, pentru ca tapiteria are anumite detalii, pe care Loganul nu le are, de asta nu dau 7 mii pe logan si dau mai mult pe BMW

 

DAR, nu vad diferenta intre 115 Cp si 150 Cp, incat sa merite diferenta de bani.

 

Probabil nu am inteles eu primul tau post, am crezut ca vorbim de BMW, cu motor de 2000 Cmc, nici mai mult nici mai putin...Adica aceleasi taxe, acelasi consum +- 1%, dar doar puteri diferite.

 

altfel intram in discutii de ce sa-mi iau Bmw si nu Kia sau Matiz....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest poleposition
Da, sunt oameni care prefera un 316 D cu 115 Cp, pe langa multe alte motive, si pentru diferenta aia de bani. 4 mii de euro ii poti investi in altceva, o parte din taxa unui MBA de exemplu.

 

Interesant punct de vedere :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Eu unul nu prea vad rostul unui 316D(cu motor de 2.0L ),parca iti iei bmw degeaba;daca as vrea vreodata sa-mi iau masina strict pt consum mi-as lua Golf 6/noul Jetta 1.6TDI(1598cmc)-105cp,masina usoara,taxe mici,intretinere ieftina si mergi cu un plin de te saturi,plus ca te duce pretul de achizitie aproape la jumate daca tot vorbim de economie.

 

despre ce economii vorbesti? eu la motor de 1995 platesc impozit 1.8 mil pe an, la 1598 cat are Vw, as platii 1.5 mil pe an, care e economia?

Al meu motor consuma 8 in oras, ala consuma 7, care e economia?

la RCA e diferenta de 1 mil...

 

Crezi ca asta e economia?

 

Vorbim de BMW versus BMW, cu acelasi motor, nu BMW versus masina economica....

Link to comment
Share on other sites

am 318d si regret ca nu am luat un 320d. am luat 318d ca ala a fost cea mai buna afacere cand am cumparat eu(sh), nimic mai mult

diferenta de consum e insesizabila

difera pretul anumitor piese (foarte putine la numar) in sensul ca pe 320d e mai scump, exemplu ambreiajul

daca ar fi sa cumpar iar masina sh clar as alege 320 dintre cele trei

Link to comment
Share on other sites

b46ros,totusi cand dai 25k euro+tva,la care mai aduagi optionale de cel putin 1500-2000e+tva,adica dai in jur de 32k euro pe o masina crede-ma ca ai mai multe pretentii de la o masina,in primul rand traim in ro.unde cele 3 autostrazi au 300km impreuna,de ce sa ma chinui cu 260Nm pe o caroserie de 1,5t cand platesc peste 30k euro ?

 

 

ce primesti de 4 k euro in plus,120Nm in plus,69cp in plus,compara si tu 10,9s vs 7,5s

 

ca 316d o consuma cu 0,5-1l in minus nu cred ca este asa important cand dai peste 30k euro pe masina,in fond ambele au 2000cm => ac impozit,ac RCA

Link to comment
Share on other sites

sal. am condus toate motarizarile pana la 330. si diesel si benzina. orice bmw tribuie sa fie minim 320d. restu au kw prea putini, te misti. am condus un 318d, care tragea foarte bine. in rest sub motorizarea de 136 cp, eu zic ca nu are rost
Link to comment
Share on other sites

ce primesti de 4 k euro in plus,120Nm in plus,69cp in plus,compara si tu 10,9s vs 7,5s

 

Exact ce spuneam..cox, forja, span, jar.....alea 3 secunde de la demaraj sunt esentiale pentru tine in viata?, pentru asta crezi ca ai fost nascut?

 

Prin posturile mele nu incerc sa ma lupt cu voi (unii), mai am si altceva de facut... eu doar am exprimat un alt punct de vedere, am raspuns la intrebarea "de ce ar alege cineva un motor mai slab la aceleasi dimensiuni?"

 

De ce sa chinuii un motor daca are cuplu mic, cand pot sa merg normal? Doar ce am spus ca tot acolo ajung....

 

Crezi ca toti care dau 30-40 de mii de euro pe o masina noua, nu mai pot de bani? si pentru ei 4 mii nu conteaza? Te asigur ca exista milionari in euro care se uita si la 10 euro.

 

Repet, eu nu vad diferenta intre 115 Cp si 150 Cp, sau 177 Cp, si daca vreau sa bag bani in fier..imi iau ceva peste 200 de Cp...

 

Sau poate ca totul se rezuma la prioritatile in viata.

Link to comment
Share on other sites

Mie imi place cum gandeste B46ROS. In ultimii ani aici pe forum nu prea s-a mai discutat altceva decat despre rupt in doua motoarele, prea putini se mai gandesc la placerea de a conduce. Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Nu e neaparat vorba de rupt in 2 motoarele, dar eu unul simt nevoia din cand in cand sa conduc sportiv. Nu conteaza ca ajung mai repede cu 10 minute, conteaza ca mi-am facut pofta si m-am simtit bine. Nu toata lumea are placerea din asta, dar pentru mine o doza de adrenalina la ceva timp este foarte bine primita. Nu fac liniute la semafor, prefer drumuri de munte, serpentine, ceva ce chiar iti pune aptitudinile la contributie.

Pentru o diferenta prea mica de consum si poate niste costuri de intretinere mai mici nu cred ca merita sa iei 316d sau 318d. Cateodata poate te grabesti si 10 minute fac toata diferenta, poate se iveste o urgenta ceva.

Link to comment
Share on other sites

Hai sa fim seriosi, unde e avantajul la 316d, 318d in afara de avantaje pentru firma BMW, economia firmelor care il achizitioneaza.

 

Daca e sa o luam fara rupt motoare sa stii ca timpul de demaraj e un element de siguranta, un demaraj bun te poate ajuta intr-o situatie critica. Era o statistica undeva in care se arata ca undeva in jur la 35% din accidente se putean evita prin apasarea acceleratiei si nu a pedalei de frana.

 

Un demaraj bun ofera un castig de timp si la timpul parcurs. Altfel te lansezi intr-o depasire cand stii ca masina te ajuta. Si nu vorbesc despre kamikaze vorbesc despre situatia zilelor noastre sosele nationale aglomerate unde circula si camioane si carute si tractoare.

 

 

Referitor la motorizarile de 2 litri cea mai interesanta este 123d care la aceeasi cilindree 2l, are 204CP cred ca va fi pusa si pe noul sera 3 daca actualul nu va beneficia de ea.

Link to comment
Share on other sites

imi pare bine ca discutia nu a ajuns la certuri.

fiecare are opinia lui, parerile lui. ceeace e si normal.

 

parerea mea strict personal. nu vad rostul motoarelor 316D, 318D.

dar probabil gresesc. daca ma gandesc doar la motivul ca pe piata sunt multe masini 316D, 318D asta inseamna ca e si cerere pentru aceste tipuri de masini. bravo celor de la bmw ca pot oferi un segment de motoare asa diversificat.

 

totusi mai am rugamintea daca am putea discuta si despre 520D, 525D, 530D si 535D...

adica 520D are 2000cmc, iar 525D, 530D, 535D au 3000cmc

 

de ex aici daca ar fi dupa mine, pentru 520D asi opta.

Link to comment
Share on other sites

Mie imi place cum gandeste B46ROS. In ultimii ani aici pe forum nu prea s-a mai discutat altceva decat despre rupt in doua motoarele, prea putini se mai gandesc la placerea de a conduce.

B46ROS mi se pare infantil din posturi si probabil ca nu a pus vreodata piciorul pe o masina mai puternica. Am impresia ca e si putin frustrat de cei care au masini cu MOTOR (nu jucarii)! :twoup:

In alta ordine de idei, cand ai intrat intr-o depasire si vezi ca nu ai apreciat bine si ca ala vine din fata si te omoara, sau cand vrei un surplus mare de putere pentru ca e o problema de viata si de moarte, sau cand nu vrei sa stai in spatele unui tir 50 de KM pentru ca e trafic de pe contrasens si nu ai timp sa depasesti VREI PUTERE! Vrei sa apesi pedala de acceleratie si sa TE TELEPORTEZI UNDE AI NEVOIE RAPID SI IN SIGURANTA! Nu te mai gandesti tu ca nu stiu cate secunde nu conteaza la demaraj si/sau la cat de repede pleci de la semafor. Pot sa plec de la semafor la fel de repede cu un TICO.

O MASINA PUTERNICA ofera siguranta sporita (are frane mult mai performante) si un confort sporit la condus (depasiri fara stres); o masina PUTERNICA iti asterne un zambet in coltul gurii cu fiecare drum!

 

ex: La 140 o Dacia 1310 a tras de volan si mi-a intrat in fata cu 80, doar la ~10-15 M! M-am bucurat foarte tare ca am avut frane concepute pentru 325 si nu pentru 316!

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

M-am bucurat foarte tare ca am avut frane concepute pentru 325 si nu pentru 316!

 

 

bmw-ul franeaza bine in general, probabil ca 316i nu se incadreaza daca are tamburi pe spate...dar astea cu discuri si pe spate unele din ele ventilate si pe fata si pe spate (cum am eu 320d e46) sunt foarte eficiente, in general bmw este foarte eficient la franare, mai conteaza si latimea anvelopei si starea amortizoarelor + calitatea placutelor si a discurilor :twoup:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

un aspect care nu s-a luat in considerare este faptul ca preturile sunt fara tva, deci sunt mai mult de 4000 de euro. prietena mea, de exemplu, mai mult ca sigur ca si-ar lua 316d iar restul i-ar investi in optionale, decat sa-si ia un 320d simplut. eu as face exact invers :twoup:
Link to comment
Share on other sites

as alege clar 320d pentru acei cai in plus , aspectul cel mai important fiind demarajul. Cum au spus si cativa colegi , demarajul chiar iti poate salva viata , nu este vorba ca il iei tu pe unu cu alta masina la semafor.

 

si referitor la seria 5 , aici sunt cateva diferente . nu poti sa compari 520d cu 525d , 530d , 535d , pt ca si Cm3 difera.

Personal cred ca as alege 520d sau 530d , in functie de mai multi factori .

depinde si de banii pe care ii ai aici , pt ca difera cm3 , implicit impozitele , etc. mai difera si piesele. Nu am stat sa ma gandesc foarte bine , dar dupa parerea mea 520d este si el foarte ok , avand un demaraj pe la 8.6 parca , si 163 cp ( sau 177 dupa 06/2007)

Link to comment
Share on other sites

Hai sa fim seriosi, unde e avantajul la 316d, 318d in afara de avantaje pentru firma BMW, economia firmelor care il achizitioneaza.

 

Daca e sa o luam fara rupt motoare sa stii ca timpul de demaraj e un element de siguranta, un demaraj bun te poate ajuta intr-o situatie critica. Era o statistica undeva in care se arata ca undeva in jur la 35% din accidente se putean evita prin apasarea acceleratiei si nu a pedalei de frana.

 

Un demaraj bun ofera un castig de timp si la timpul parcurs. Altfel te lansezi intr-o depasire cand stii ca masina te ajuta. Si nu vorbesc despre kamikaze vorbesc despre situatia zilelor noastre sosele nationale aglomerate unde circula si camioane si carute si tractoare.

 

 

Referitor la motorizarile de 2 litri cea mai interesanta este 123d care la aceeasi cilindree 2l, are 204CP cred ca va fi pusa si pe noul sera 3 daca actualul nu va beneficia de ea.

 

Un sofer bun apreciaza distanta, trebuie sa iti cunosti masina. si cu depasirile in asta consta apreciere distanta si sa iti cunosti masina sa stii ce poate si apoi te bagi in depasire. dak eu ma pun acuma intr-un logan nu fac depasiri cum fac cu masina mea asta e clar, intai o cunosc apoi ma dau la ea si fac depasiri. multi se baga in depasiri fara sa isi dea seama ca nu reusesc si daia se intampla accidente. nu ca ai 400 cai si depasesti mai repede. cu orice masina poti face depasiri sigure daca esti cu capu pe umeri si sa ai un pic de skill. asta e parerea mea. si nu zic ca nu te poate ajuta in situatii critice ai perfecta dreptate dar noi facem situatiile alea critice fara sa ne dam seama ca masina nu poate efectua depasirea in care te-ai bagat. nu o zic cu rautate.

 

Eu detin un 320D de 150cp, si nu ma vait de el sub nici o forma, si nu am nicmi in potriva cu 316D si 318D pentru ca nu toti isi iau bmw pentru forja ci isi iau bmw pentru placere de a conduce un bmw, bmw-u nu e facut numai pentru alergat daca era vorba asa scoteau motoare de peste 3l turbo si atn nu mai zicea nimeni nimic.

Edited by 320DCSL
Link to comment
Share on other sites

toti care spun ca nu are nici un rost 316D si ca o sa cumpere 320D clar nici nu se apropie de unul nou. Nou are sens ca 4000 de euro nu sunt de colo. Ca e marketing, ca nu stiu ce..asta e alta poveste. Din cauza ca nu stiu cum arata 4000 de euro la fata probabil ca ii si dau cu usurinta .. :twoup:

La SH poate ca nu are rost, diferentele de pret estompandu-se.

Dar o diferenta de pret de 4000 de euro inseamna cam valoarea de piata a mai bine de jumate din masinile de pe forum...

Inseamna niste optiuni in plus la cineva caruia ii pasa de asa ceva si face 90% din km in oras, inseamna economii importante la managerii de flote...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

am avut 320d, c200 kompressor, toyota yaris, opel corsa 1.2, samd, acum am un 316 de 116cp si cu toate la fel merg, ce-am observat e ca in Romania daca depasesti un A6 cu o corsa in curba pe exterior, cel din a6 se frustreaza si incearca sa te depaseasca inapoi, daca faceam asta cu bmw-ul sau cu Mercedesul era ok.....

deci la ce-a spus 320dcsl nu pot decat sa-i dau dreptate.

sa nu raman off topic, de ex in Belgia, Franta sau mai stiu eu unde in Europa, se platex taxe si asigurari dupa cp si emisii co, varsta etc iar amenzile pentru depasirea vitezei sunt de-a dreptul ireale pentru un roman vitezist.... asa ca se justifica motorizarile acelea, bmw s-a gandit la toata lumea si a facut motoare pentru toata lumea

Link to comment
Share on other sites

B46ROS mi se pare infantil din posturi si probabil ca nu a pus vreodata piciorul pe o masina mai puternica. Am impresia ca e si putin frustrat de cei care au masini cu MOTOR (nu jucarii)! :twoup:

In alta ordine de idei, cand ai intrat intr-o depasire si vezi ca nu ai apreciat bine si ca ala vine din fata si te omoara, sau cand vrei un surplus mare de putere pentru ca e o problema de viata si de moarte, sau cand nu vrei sa stai in spatele unui tir 50 de KM pentru ca e trafic de pe contrasens si nu ai timp sa depasesti VREI PUTERE! Vrei sa apesi pedala de acceleratie si sa TE TELEPORTEZI UNDE AI NEVOIE RAPID SI IN SIGURANTA! Nu te mai gandesti tu ca nu stiu cate secunde nu conteaza la demaraj si/sau la cat de repede pleci de la semafor. Pot sa plec de la semafor la fel de repede cu un TICO.

O MASINA PUTERNICA ofera siguranta sporita (are frane mult mai performante) si un confort sporit la condus (depasiri fara stres); o masina PUTERNICA iti asterne un zambet in coltul gurii cu fiecare drum!

 

ex: La 140 o Dacia 1310 a tras de volan si mi-a intrat in fata cu 80, doar la ~10-15 M! M-am bucurat foarte tare ca am avut frane concepute pentru 325 si nu pentru 316!

 

Daca o persoana are un alt punct de vedere asta nu inseamna ca e infantil. Iar modul in care ai reactionat arata ca tu ai o problema prin faptul ca esti intolerant, si nu el. Mai mult, din ce scrii se poate concluziona ca esti un sofer agresiv si care greseste destul de des in trafic, deci periculos pentru ceilalti.

 

Intamplator, si eu sunt de parere ca o masina mai puternica e de preferat uneia submotorizate, din mai multe puncte de vedere. Si eu personal nu mi-as lua un 316d .

Dar - am prieteni carora pur si simplu nu le place sa conduca. Si in cazul asta e mai important cum se simt in masina decat cum 'trage' motorul.

E adevarat, sunt si cazuri in care oamenii isi iau motorizarea cea mai mica (pe audi de exemplu e si mai trist, e 1.6 102cp), doar pentru sigla de pe capota. Adica pentru a-i vedea vecinii, rudele si mai stiu eu cine.

Asa cum exista si oameni care nu concep sa-si ia o masina la mana a doua si care vor bmw din diverse motive (confort, design, vecini, etc) si pentru care 4000 euro reprezinta o suma importanta.

 

Deci, dupa cum vezi, justificare pentru existenta motorizarii exista. Iar conceptia 'ce are sub 200cp nu e masina' e strict romaneasca..

Link to comment
Share on other sites

diferenta asta intre 316 318 si 320 se simte doar la drum intins extraurban si cum la noi in romanica totu e haos, autostrazi nu prea avem, defapt mai deloc. drumuri ca drumurile din romania si soferi nostri scumpii roamani care le place banda 2 si 3 (depinde de drum) indiferent de viteza, pur si simplu merge pe banda de viteza cu 70 ca asa are chef, pe 1 sunt alti care merg cu 50 si e ca dracu, deci diferenta asta de putere nu prea o simti decat daca mergi sportiv atn da, dar in rest deplasare de la A la B. bine ca nici eu nu inteleg diferenta de putere la ceasi capacitate cilindrica, mai bine facea 316d (1595 cmc) si consum mic, etc.

asta e o alta parere de a mea.

Link to comment
Share on other sites

Probabil ca i-ar fi costat prea mult sa dezvolte un motor nou, si prefera sa investeasca in R&D pe partea hibrida. Oricum, diferente majore de consum nu cred ca ar fi fost - poate 1l/100 km in oras. Si asta nu cred ca e semnificativ in momentul in care ai dat 30k euro pe o masina.

In directia asta ar fi meritat efortul sa reduca emisiile la mai putin de 100g/km, ca sa se incadreze la zero taxe in anumite tari, dar poate au considerat ca nu se justifica..cine stie?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.