Jump to content

Curiozitate


djxhouse

Recommended Posts

Daca 'vino sa te cunosc si eu' ar trebui sa fie o motivatie sa vin la intalnire, examineaza contextul si o sa-ti dai seama ca are exact efectul contrar.

Iar referitor la etichetari, am impresia ca tu ai inceput, si nici macar bazat pe ceva legat de persoana mea, ci bazat pe ce masina conduc. Din fericire, eu sunt in pozitia sa ma amuz la chestii de-astea, dar vezi ca altii s-ar putea sa te ia in serios..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cu acest prilej @Alexxx a implinit 100% warn. Tinand cont ca toate sanctiunile au fost obtinute pentru chestii similare : flame, jigniri, agresivitate, de data aceasta suspendul este definitiv.

Cine nu stie sa se comporte pe un forum, nu are ce cauta aici. Suntem satui de mizerii.

Link to comment
Share on other sites

suntem OT - am un 1.4 benzina, l-am luat cand eram intre masini, inainte sa imi iau bmw-ul :twoup:

Si imi place in continuare, e foarte usor si agil nu se simte greutatea la fel ca la 3-ar . Daca ar avea un motor de vreo 100cp, ar fi perfect

Link to comment
Share on other sites

Eu pentru consum mi-as lua 320d ED Edition. Cu toate ca am inteles ca e cel mai scump, si asta ar cam nega avantajele.

3l diferenta e imens, nu cred ca exista diferente atat de mari. Ca la urma urmei caroseria e tot aia, cilindreea e tot aia, iar CP nu-i folosesti in oras. Eu estimez diferentele de consum la 1-1.5l/100, maximum.

Link to comment
Share on other sites

n-am citit tot topicul, dar nu ma pot increde in consumurile date de producator. nu am cum testa, dar cred ca 320d va consuma mai mult urban decat 316d, cu 3l in medie.

la acelasi regim de mers? n-are cum!

Link to comment
Share on other sites

nu pot sustine ce zic, dar diferenta de 70cp intre 2 motoare de aceeasi generatie, unde sa se vada, daca nu in consum.

 

oricum poate e mult 3 l, dar intre un 1.9tdi de 101cp, golf 4-5, si un 320d de 150cp, consumul e tot cu 2 litri mai mare, chiar mai mult, tot urban.

Edited by increatul
Link to comment
Share on other sites

de unde stii :twoup:? ai testat golf? golful 1.9 tdi de 101, ia cam 7 urban, nu in bucuresti, si 320d-ul cam 9. oricum tot ce vb aici e pur teoretic, pentru ca difera de la masina la masina, daca mai da rateruri sonda lambda, mai sare consumul cu un litru, si nici nu iti dai seama, te poti gandi ca ai condus mai sportiv.
Link to comment
Share on other sites

ei da :twoup:. comparam motorul de 1.9 de la vw, cu motorul de 2.0 de la bmw aceeasi generatie. golf 4, chiar 5, cu e46.

as fi putut compara intr-adevar cu 318d, unde e exact aceeasi cilindree cu 320d, si consumul e mai mic.

 

imi sustin parerea, un motor mai puternic la aceeasi cilindree se obtine cu un consum mai mare.

Link to comment
Share on other sites

Sorry, cred ca m-am pierdut pe drum, aveam impresia ca se discuta despre e90 (din cate stiu eu e singurul unde exista 316d).

Puterea se obtine cu consum intr-adevar, dar strict in oras motorul nu e folosit la capacitate maxima in mod normal. Deci ca folosesti (in medie) 70CP din 160 sau 70 din 120, tot cam aia o sa insemne din punct de vedere al consumului. Bineinteles, presupunand ca toate celelalte variabile sunt neschimbate.

Link to comment
Share on other sites

ce primesti de 4 k euro in plus,120Nm in plus,69cp in plus,compara si tu 10,9s vs 7,5s

 

Exact ce spuneam..cox, forja, span, jar.....alea 3 secunde de la demaraj sunt esentiale pentru tine in viata?, pentru asta crezi ca ai fost nascut?

 

Prin posturile mele nu incerc sa ma lupt cu voi (unii), mai am si altceva de facut... eu doar am exprimat un alt punct de vedere, am raspuns la intrebarea "de ce ar alege cineva un motor mai slab la aceleasi dimensiuni?"

 

De ce sa chinuii un motor daca are cuplu mic, cand pot sa merg normal? Doar ce am spus ca tot acolo ajung....

 

Crezi ca toti care dau 30-40 de mii de euro pe o masina noua, nu mai pot de bani? si pentru ei 4 mii nu conteaza? Te asigur ca exista milionari in euro care se uita si la 10 euro.

 

Repet, eu nu vad diferenta intre 115 Cp si 150 Cp, sau 177 Cp, si daca vreau sa bag bani in fier..imi iau ceva peste 200 de Cp...

 

Sau poate ca totul se rezuma la prioritatile in viata.

 

3,4s inseamna f mult,este o dif de la cer la pamant

 

nu traieste nimeni pt liniute,insa pt drumurile ro este mai sfant motorul mare (pt cine isi permite),din orice motiv si iti dau cateva exemple: pui semnal sa schimbi banda se gaseste un bizon sa accelereze / il ajungi pe unu din spate vrei sa-l depasesti,bizonul accelereaza / pe serpentine ajungi un tir in spatele caruia mai sunt 4-5 masini...ce faci ?? / mai dai drumul la ac,mai ai 4 pers+bagaje deja e aproape lesinata

 

mie mi se pare absurd sa dau peste 30k euro pe o masina si ma chinui,da daca era 15k euro era altceva

 

daca traiam intr-o tara civilizata pe cuvant daca nu-mi ajungeau si 75cp,mergeam frumos cu 130km/h si in 6-7ore bateam un drum de genu mangalia arad

 

pers care se uita la 10 euro cand vine vb de confortul lui sa nu isi mai cumpere masina premium,exista vw/skoda/renault,etc

Link to comment
Share on other sites

Sorry, cred ca m-am pierdut pe drum, aveam impresia ca se discuta despre e90 (din cate stiu eu e singurul unde exista 316d).

Puterea se obtine cu consum intr-adevar, dar strict in oras motorul nu e folosit la capacitate maxima in mod normal. Deci ca folosesti (in medie) 70CP din 160 sau 70 din 120, tot cam aia o sa insemne din punct de vedere al consumului. Bineinteles, presupunand ca toate celelalte variabile sunt neschimbate.

conteaza si caii in oras ca una e sa alimentezi 163 de cai fata de 116 cai. ce vorbesti tu acolo cu cai folositi e aiurea nu stiu de unde ai scos tu teoria asta. daca iei de exemplu un motor 2000cmc unu de 100 si unu de 350 cai, si reiese din teoria ta ca aman2 cansuma la fel, e oare adevarat?

Link to comment
Share on other sites

nu pot sustine ce zic, dar diferenta de 70cp intre 2 motoare de aceeasi generatie, unde sa se vada, daca nu in consum.

 

oricum poate e mult 3 l, dar intre un 1.9tdi de 101cp, golf 4-5, si un 320d de 150cp, consumul e tot cu 2 litri mai mare, chiar mai mult, tot urban.

 

intre un golf V 1.9tdi 105cp 4x4 si 320d 150cp in buc golful este mai economic cu maxim 0,5L,la drum lung bmw-ul,diferenta nesemnificativa

 

ina una este clasa medie,alta compacta,una este 4x4 alta doar rwd

Link to comment
Share on other sites

daca am ajuns sa vb de consum de 1% la BMW nu e de bine. mai bine ne luam un smart de 0,8 CDi si avem consum de consum si un bmw pe care iesim odata pe week. eu unu sunt de parere ca un bmw consuma kiar ok eu unu nu ma plang de consumu lui avand in vedere ce poata sa faca.
Link to comment
Share on other sites

Sorry, cred ca m-am pierdut pe drum, aveam impresia ca se discuta despre e90 (din cate stiu eu e singurul unde exista 316d).

Puterea se obtine cu consum intr-adevar, dar strict in oras motorul nu e folosit la capacitate maxima in mod normal. Deci ca folosesti (in medie) 70CP din 160 sau 70 din 120, tot cam aia o sa insemne din punct de vedere al consumului. Bineinteles, presupunand ca toate celelalte variabile sunt neschimbate.

 

s-ar putea sa ai dreptate, dar nu stiu, in afara sa consume mai mult, unde chiar folosesti toti caii?

 

 

intre un golf V 1.9tdi 105cp 4x4 si 320d 150cp in buc golful este mai economic cu maxim 0,5L,la drum lung bmw-ul,diferenta nesemnificativa

 

ina una este clasa medie,alta compacta,una este 4x4 alta doar rwd

 

pai e 4x4, alta treaba, si totusi e mai economic.

Link to comment
Share on other sites

Pai exista situatia asta in lumea reala? Acelasi motor, o varianta de 100cp si alta de 350? :twoup:

Uite, alt exemplu: Golf cu motor de 1.4 aspirat 80 cp si 1.4 turbo 160cp. Consumul urban este 8.5, respectiv 8.1 (da, cel turbo consuma mai putin)

 

 

Acum cu procentul respectiv: 50% din energia consumata de o masina cand mergi in oras se consuma cand accelerezi. Si nu cred ca mereu cand pleci de pe loc pleci cu pedala la fund, ca sa folosesti toata puterea motorului. Dupa care mai sunt si perioadele de stationare si de franare, care adauga la statistica. Deci eu ma gandesc ca estimarea e destul de aproape de realitate, in cazul unei masini de clasa medie.

E posibil sa ma si insel fireste, e o estimare total empirica..

 

LE: motorul il folosesti la capacitate in accelerare cu pedala la fund. Si in traficul de oras, cu cat mai puternic e motorul, cu atat mai putin ai ocazia sa il 'calci' la podea intr-o utilizare normala..

Edited by mgi
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg ce naibi se poate discuta atata despre consumul unui 320d,e dizal fratilor,consuma putin!Cand alegi un 318d/320d nici n-ar mai trebui sa te intereseze consumul pt ca oricum e mic.Toate topicurile despre consum de pe forumul asta ajung la 320dizal!Sunt curios dc bmw nu facea motoare diesel despre ce se mai discuta pe-aici.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.