Jump to content

Probleme cu bobinele de inductie


Recommended Posts

Salutare!

 

As vrea si eu o parere. Am un e46 318ci din 2002 2.0 16V 105KW 143CP si ieri dupa ce m-am plimbat toata ziua cu masina fara probleme m-am intors acasa si dupa vre-o ora am vrut sa plec iar, dar nu am reusit sa merg mai mult de 500 de metri ca a inceput sa nu mai traga si sa mearga in 3 pistoane.

Dupa o scanare de coduri de eroare am depistat ca pistonul 1 nu functiona, am sters codurile si am mutat bobinele de inductie de la 1 la 2, am pornit-o din nou si la fel dar de aceasta data cand am scanat imi dadea pistonul 2. Concluzie bobina de inductie defecta! Azi am cumparat una noua, am inlocuit-o pe cea defecta am sters iar codurile de eroare si mergea perfect, dar dupa o scurta plimbarica prin oras la intoarcerea acasa problema a reaparut, aceeasi lipsa de putere, acelasi mers in 3. Dupa o alta scanare am descoperit ca s-a mai ars una, mentionez ca nu cea noua s-a defectat ci o alta dintre cele care erau deja pe masina.

 

Intrebarea mea este: Ar trebui sa stau linistit si sa dau vina pe ghinion sau sa ma ingrijorez ca ar avea altceva masina si le tot arde?

 

Acum mi-am comandat inca una noua dar sincer imi este un pic frica sa mai fac experimente pentru ca nu sunt nici scumpe dar nici extraordinar de ieftine si pe criza asta se simte orice cheltuiala in plus iar eu nu as vrea sa ma apuc sa cumpar la bobine in nestire.

Poate s-a mai confruntat cineva cu problema asta si ma poate ajuta. Din cate stiu eu bobinele sunt in oarecare masura o problema la modelu' asta de motor de asta tind sa dau vina pe ghinion, dar daca ma gandesc un pic nu prea merita sa risc!

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca e o pura intamplare ca s-a ars si a 2-a, eu zic sa o schimbi si sa stai linistit!

 

Prietena mea a patit asa, s-a ars o bobina, a schimbat si dupa o saptamana s-a ars inca una. Aia de la reprezentanta i-au spus ca e posibil sa aiba o microfisura in _chiulasa_ si ca se supra incalzeste motorul si de asta se tot ard, ca se topesc inauntru...

 

Masina era noua, avea 20 de mii de km.

 

A cumparat si a 2 bobina si a vandut masina, iar noul proprietar a facut zeci de mii de km de atunci si nu a mai schimbat nimic.

 

Cica mai merge uneori intrerupt, si atunci loveste bobinele cu coada de la surubelnita..si merge struna (de 3 ori a aplicat corectia asta in 2 ani).:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Eu ma gandeam si ca daca s-a ars una le va veni randul la toate incet incet, sper totsi sa nu fie asa. Ce ziceti?

 

asta e ca la treaba cu sondele lambda ,o schimbi pe prima ca numai functioneaza si dupa iti apare iar martorul ca trebuie schimbata si a 2:|,cel putin asa a facut un prieten...acum nush schimb-o si paia si daca se arde si a3 ,ia-o si pe a 4 sa fi sigur

AI MASINA AI PROBLEME

bafta

Edited by pasica8
Link to comment
Share on other sites

e posibil sa mai pice din pacate...e o problema cu bobinele bremi, schimba-le pe toate cu bosch si o sa fi linistit, eu am schimbat 3 pana acum, sau le schimbi pe toate sau cumperi una de rezerva pe care o pui in portbagaj (ca la dacie cu platinile :twoup: )...e destul de nasol sa pleci undeva la drum lung in concediu si sa te lase din nou
Link to comment
Share on other sites

Eu ma gandeam si ca daca s-a ars una le va veni randul la toate incet incet, sper totsi sa nu fie asa. Ce ziceti?

Asa am patit eu, acelasi motor, in interval de 2 saptamani, toate s-au dus dracului.

Bine... dupa primele 2 si dupa ajutorul lui zeronoo intr-o situatie de urgenta, celelalte 2 le-am luat rezerva.

Link to comment
Share on other sites

Ce sa zic am deja o saptamana si nu a mai murit niciuna sper sa nici nu mai crape prea curand, in schimb la turatie joasa in deosebi la plecarea de pe loc sau chiar daca o accelerez in gol parca isi da un pic in nas si dupaia merge ca unsa. Oare o fi de la una din celelalte doua ramase neschimbate? Sau ii de la altceva? Incepe deja sa ma cam dispere masina asta! Pompa de servo noua, bobine, unde mai pui ca dupa vre-o 3 drumuri mai lungi pe soselele patriei cu jante pe 18 a inceput sa cloncane ceva pe la directie, iar bratele nu au 6 luni de cand is puse noi mi-e si groaza sa ma uit ce are
Link to comment
Share on other sites

am avut si eu aceeasi problema

la service mi-au zis ca in general cand pica o bobina incep sa pice cam toate

s-au ars 2 si dupa aia nu am mai asteptat si le-am schimbat pe toate

am o luna jumate de cand le-am schimbat si nu am mai patit nimic

Link to comment
Share on other sites

Ce sa zic am deja o saptamana si nu a mai murit niciuna sper sa nici nu mai crape prea curand, in schimb la turatie joasa in deosebi la plecarea de pe loc sau chiar daca o accelerez in gol parca isi da un pic in nas si dupaia merge ca unsa. Oare o fi de la una din celelalte doua ramase neschimbate? Sau ii de la altceva? Incepe deja sa ma cam dispere masina asta! Pompa de servo noua, bobine, unde mai pui ca dupa vre-o 3 drumuri mai lungi pe soselele patriei cu jante pe 18 a inceput sa cloncane ceva pe la directie, iar bratele nu au 6 luni de cand is puse noi mi-e si groaza sa ma uit ce are

Totusi nu zice nimeni nimic despre ce ar putea sa aiba de isi da in nas?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ce sa zic am deja o saptamana si nu a mai murit niciuna sper sa nici nu mai crape prea curand, in schimb la turatie joasa in deosebi la plecarea de pe loc sau chiar daca o accelerez in gol parca isi da un pic in nas si dupaia merge ca unsa. Oare o fi de la una din celelalte doua ramase neschimbate? Sau ii de la altceva? Incepe deja sa ma cam dispere masina asta! Pompa de servo noua, bobine, unde mai pui ca dupa vre-o 3 drumuri mai lungi pe soselele patriei cu jante pe 18 a inceput sa cloncane ceva pe la directie, iar bratele nu au 6 luni de cand is puse noi mi-e si groaza sa ma uit ce are

Totusi nu zice nimeni nimic despre ce ar putea sa aiba de isi da in nas?

 

In Romania nu avem drumuri ca sa iti pui jante pe 18", dar daca iti place mai mult aspectul exterior cu jante mai mari, e normal sa pice mai repede articulatiile de la roti. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 11 years later...

Salut,am un e39 din 99,model dublu vanos,2.0i,masina are momente când nu trage,sau se bâlbâie,la test da eroare de bobine,am schimbat 3 pana acum,funcționează o perioada,trage iar apoi încep probleme,nu funcționează in toate Pistoanele și dacă funcționează,Pistoanele nu trag la putere maxima,Menționez ca dacă o pornesc merge perfect,dacă stau cu ea pe loc 5 minute incepe sa tremure si nu mai trage.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.