Jump to content

cod OBD


bavarez

Recommended Posts

Dar ma intereseaza si pe mine: ce-i aia "cod OBD"? Si ce-i imobilizatorul electronic?

116433[/snapback]

 

La unele modele se poate introduce un cod,format din 4 cifre,cu ajutorul bord computerului.In functie de model,daca se incearca pornirea motorului,demarorul invarte dar motorul nu porneste, sau nu invarte demarorul.La 3 incercari suna alarma.

Imobilizatorul electronic inseamna ca motorul porneste numai cu cheia originala.Exista un chip in cheie, care comunica cu un computer pentru a permite pornirea motorului.

Link to comment
Share on other sites

Bun, asta inseamna ca am imobilizator - probabil ! intrucat cheia originala activeaza/dezactiveaza si alarma montata in fabrica.

Si, inca o lamurire: banuiesc ca eu nu am computer de bord, deoarece nu am decat afisajele cu simboluri in bord, alea care arata prin simboluri becuri arse, placute uzate etc. (la E39). In concluzie, nu am nici cod OBD, asa-i?

Si nici CASCO...

Link to comment
Share on other sites

Pai...dezactiveaza! De ce nu este bine? Si, daca tot sint aici, dar off topic, mai am o singura cheie "capabila", cealalta este descarcata. Cum o incarc?

116463[/snapback]

 

Cheia se incarca singura, folosind-o, are acumulator si se incarca de la contact.

 

Nu este bine sa se dezarmeze alarma daca deschizi usa cu cheia, pentru ca la o fortzare a usii, se va dezactiva si hotzul va intra nestingherit.

Link to comment
Share on other sites

Si totusi...sa presupunem ca nu se dezactiveaza de la cheie in butuc: atunci ar incepe sa tiuie cand intru in masina?!

Practic la mine ori din butonul cheii functionabile, ori din cheia descarcata introdusa in incuietoare, efectele sunt identice: clipesc avariile, se deschid usile si odata intrat inauntru nu mai trebuie decat sa opresc avariile.

Cea mai tare faza am facut-o cand am lasat masina cu geamurile din spate deschise si n-am inchis-o din buton (habar n-am cum am reusit performanta asta, probabil ca nu am armat-o la plecare)si a doua zi mi-am gasit-o plina de urme de labute de pisici... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Si totusi...sa presupunem ca nu se dezactiveaza de la cheie in butuc: atunci ar incepe sa tiuie cand intru in masina?!

Practic la mine ori din butonul cheii functionabile, ori din cheia descarcata introdusa in incuietoare, efectele sunt identice: clipesc avariile, se deschid usile si odata intrat inauntru nu mai trebuie decat sa opresc avariile.

 

116470[/snapback]

 

In mod normal daca deschizi usa de la butuc,alarma trebuie sa sune.Nu ca ar fi anormal daca nu s-ar dezactiva,dar este mai bine asa.

Link to comment
Share on other sites

Se poate dezactiva usor,dar la E39 nu asta protejeaza masina, ci imobilizatorul electronic.Oricum,este indicat sa il folosesti.

116427[/snapback]

 

 

chiar asa de usor sa fie?! eu stiam ca daca gresesti de 3 ori pe urma trebuie sa deconectezi bateria..sa stai un timp si sa bagi codul corect..si tot asa ,doar ca se mareste timpul de asteptare daca gresesti iarasi...

ma dezamageste daca chiar nu face nimic deosebit ca si protectie. sa inteleg ca este doar ca '' fitze'' ?! :blink:

Link to comment
Share on other sites

chiar asa de usor sa fie?! eu stiam ca daca gresesti de 3 ori pe urma trebuie sa deconectezi bateria..sa stai un timp si sa bagi codul corect..si tot asa ,doar ca se mareste timpul de asteptare daca gresesti iarasi...

ma dezamageste daca chiar nu face nimic deosebit ca si protectie. sa inteleg ca este doar ca '' fitze''  ?! :blink:

116603[/snapback]

 

 

Aia este varianta "oficiala" pentru dezactivare.Se poate dezactiva in mai putin de 5 minute.

Nu este de fite,cand a aparut a fost bun.Acum este depasit,din cauza asta au aparut alte sisteme de protectie,mult mai sofisticate.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Postez aici ca sa nu deschid alt topic.

 

De curand am primit la reparat un bord de E39 530i din 2002.Am rezolvat problema pixelilor, am sunat omul si i-am dat bordul.

 

Acum nu mai reuseste sa porneasca masina, ii cere codul de 4 cifre de pe monitorul navigatiei.

 

Citez ce a scris pe un alt forum:

 

Masina:E39 530i din 2002

 

Problema: Am demontat ceasurile de bord pentru a repara displayul.S-a reparat, s-a montat pe masina si acum imi cere pe ecranul de la navi si imi apare si pe displayul de sub ceasuri urmatorul lucru - CODE -. Codul este din 4 cifre si nu il cunosc. Daca bag un cod gresit imi porneste alarma, iar masina nici gand sa porneasca cand dai de cheie, doar sa pui contactul merge.

 

Nu imi cere codul de la casetofon ca radioul merge. S-a mai lovit cineva de chestia asta?

 

P.S. Masina are alarma de fabrica.

 

 

Se poate reseta cumva acest cod?

 

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.