Jump to content

Merita un 740 d


EuSTAkE

Recommended Posts

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

daca un 320d haleste 11% in buc,in trafic de ce ar fi mare un consum de 13-14% pt un 530d

 

unii merg si ziua si in trafic,daca toti ar merge nopatea ar avea consumuri de vis

 

edit: despre q7 4.2tdi era vb,nu stiu daca este cea ami buna comparatie cu e38 740d,cu toate ca dif este de doar 0,2L in specificatiile oferite de prod. oricum in trafic am eu impresia ca 740d-ul de pe e38 ajunge la 20% fara sa te chinui

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

daca un 320d haleste 11% in buc,in trafic de ce ar fi mare un consum de 13-14% pt un 530d

 

unii merg si ziua si in trafic,daca toti ar merge nopatea ar avea consumuri de vis

 

edit: despre q7 4.2tdi era vb,nu stiu daca este cea ami buna comparatie cu e38 740d,cu toate ca dif este de doar 0,2L in specificatiile oferite de prod. oricum in trafic am eu impresia ca 740d-ul de pe e38 ajunge la 20% fara sa te chinui

 

740d nu va ajunge la 20% consum in oras, probabil daca o pornesti de 20-30 de ori pe zi.

si sa fim seriosi... ca sa consume un 3000d in oras 12% tre sa tragi un pic de el.

am avut pe benzina si stiu ce diferenta de consum e.

dieselurile consuma foarte putin in comparatie cu benzinarele in aceleasi conditii.

tot respectul pentru cei ce au benzinare .... dar cand ii aud pe unii ce au diesel si se plang de consumuri astronomice, sa-mi fie cu iertaciune, dar mai bine isi iau tricicleta pentru oras.

si sa fim seriosi........ cati dintre noi isi fac consumul real(de la plin la plin), atata timp cat un plin de BMW e de la 45 de litri in sus?

multi nu stiu cati litrii le intra exact in rezervor si vorbesc de... consumuri.

mie unul, care am diesel, imi e cam rusine sa discut de consum cu cei ce au benzinare, nu de alta dar stiu cat poate inghite.

dieselurile sunt economice si cei ce isi iau asa ceva, presupun ca si le iau din ratiuni pur ... financiare(la pompa).

daca cei cu diseluri consuma asa mult eu le recomand ca NICIODATA sa nu isi achizitioneze autoturisme pe benzina, nici macar cu instalatie de GPL, nu de alta dar vor ajunge la consumul unui... tanc. si daca ar fi un x5 sau M ar ajunge sa consume ca un reactor de avion.

Link to comment
Share on other sites

inseamna ca nu ai avut bmw in 6 pistoane benzina la relantiu sta la 450-500 rpm daca ai probleme cu vacumurile sta mai turat

 

Ralantiul tre sa stea intre 700-800rpm, poate ai tu probleme.

 

Mai precis 650 - 800.

 

keddy e pe langa. Plus ca din indicator nu iti dai seama de 50 rpm.

Dar si-a dat cu firma in cap. A tinut sa epateze cu "inseamna ca nu ai avut bmw in 6 pistoane".

Link to comment
Share on other sites

inseamna ca nu ai avut bmw in 6 pistoane benzina la relantiu sta la 450-500 rpm daca ai probleme cu vacumurile sta mai turat

 

Ralantiul tre sa stea intre 700-800rpm, poate ai tu probleme.

 

Mai precis 650 - 800.

 

keddy e pe langa. Plus ca din indicator nu iti dai seama de 50 rpm.

Dar si-a dat cu firma in cap. A tinut sa epateze cu "inseamna ca nu ai avut bmw in 6 pistoane".

 

nu cred ca epata @keddy.

benzinarele, manuale, in 6-8-12 pistoane sunt altfel de cele in 4. sunt multi dintre noi care conduc masini in 4 si cand se urca in una cu motorizare mare ... nu prea se descurca!

cand aveam 3500 benzina, manual, am avut ocazia sa vad "live" cum se comporta un sofer ce a condus doar motorizari mici - ba ii murea motorul, ba mirosea a ambreiaj incins, ba incalzea motorul excesiv s.a.m.d.

cei ce au benzinare de 3000-3500 manuale pot povesti mai bine cum e cu ... vacumul, turatia...

se comporta diferit fata de motorizarile mici... mai ales cand "o bagi" in viteza 1 si o lasi sa urce singura dealul :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Era vorba de modelele in 6 cilindri si de ralanti ... si a mea e in 6. Stiu la cat trebuie sa stea ralanti si stiu ca poate fi influentat de multi factori, nu doar de vacuum. De ex, senzorii de rotatie de la axele cu came influenteaza ralanti, deoarece nu mai lucreaza sistemul VANOS cum trebuie. Dar 450 500 este prea putin.

 

Iar cu urcatul in viteza 1, orice masina cu ECU face asta ... nu trebuie sa ai motor de vapor.

 

Referitor la soferul ala .. eu cred ca era un sofer prost. Indiferent de masina pe care te urci, in maxim 2 minute stii cat de tare trebuie sa accelerezi, unde prinde ambreiajul, etc. Pe scurt, ori esti sofer ori nu ...

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

o mica precizare: in Olanda impozitul este stabilit in functie de greutatea masinii si nicidecum de emisie, iar o masina mai veche de 25 de ani este scutita de impozit acolo. De asemeni, o masina cumparata din alta tara trebuie importata in Olanda si se taxeaza la o valoare de catalog, care se poate gasi pe site-ul Min de Fina de acolo - cine stie olandeza?
Link to comment
Share on other sites

din cate stiu in Olanda politica pe termen mai lung e sa elimine complet impozitul, sa mute toate taxele auto in accizele la combustibil. Platesti cat mergi cu masina. De asta e si benzina scumpa ca dracul...acolo, imi dadeau lacrimile cand am facut un plin acolo, obisnuit cu pretul din Luxembourg... Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Era vorba de modelele in 6 cilindri si de ralanti ... si a mea e in 6. Stiu la cat trebuie sa stea ralanti si stiu ca poate fi influentat de multi factori, nu doar de vacuum. De ex, senzorii de rotatie de la axele cu came influenteaza ralanti, deoarece nu mai lucreaza sistemul VANOS cum trebuie. Dar 450 500 este prea putin.

 

Iar cu urcatul in viteza 1, orice masina cu ECU face asta ... nu trebuie sa ai motor de vapor.

 

Referitor la soferul ala .. eu cred ca era un sofer prost. Indiferent de masina pe care te urci, in maxim 2 minute stii cat de tare trebuie sa accelerezi, unde prinde ambreiajul, etc. Pe scurt, ori esti sofer ori nu ...

 

referitor la sofer.... sunt multi, si mai ales cu bmw.

de viteza 1, glumeam :twoup: .............chiar si dacia 1300 poate asa ceva

Link to comment
Share on other sites

inseamna ca nu ai avut bmw in 6 pistoane benzina la relantiu sta la 450-500 rpm daca ai probleme cu vacumurile sta mai turat

 

Ralantiul tre sa stea intre 700-800rpm, poate ai tu probleme.

 

Mai precis 650 - 800.

 

keddy e pe langa. Plus ca din indicator nu iti dai seama de 50 rpm.

Dar si-a dat cu firma in cap. A tinut sa epateze cu "inseamna ca nu ai avut bmw in 6 pistoane".

 

nu cred ca epata @keddy.

benzinarele, manuale, in 6-8-12 pistoane sunt altfel de cele in 4. sunt multi dintre noi care conduc masini in 4 si cand se urca in una cu motorizare mare ... nu prea se descurca!

cand aveam 3500 benzina, manual, am avut ocazia sa vad "live" cum se comporta un sofer ce a condus doar motorizari mici - ba ii murea motorul, ba mirosea a ambreiaj incins, ba incalzea motorul excesiv s.a.m.d.

cei ce au benzinare de 3000-3500 manuale pot povesti mai bine cum e cu ... vacumul, turatia...

se comporta diferit fata de motorizarile mici... mai ales cand "o bagi" in viteza 1 si o lasi sa urce singura dealul :twoup:

Cand va aud, toti aveti impresia ca daca e motor diesel, gata tre sa consume putin, eventual pana in 10 indiferent de capacitatea lui. Astea sunt niste mituri, daca imi arati tu motor de generatia lu` m57 care ia mai putin de 12-13 ziua in trafic in bucuresti, eu ii fac plinu. In fine, sincer eu nici nu i-am facut consumul decat informativ pentru ca nu ma intereseaza atat timp cat este sub 20%, atat imi permit, mi-am luat masina care o permit si nu stau sa ma uit la 2-3% in plus sau minus. Dar ce se vorbeste aici de 8% sportiv in oras e de-a dreptul hilar.

Link to comment
Share on other sites

Am ajuns la 13-14 cu 525d e39, cu 530d eu as avea minim 15, sunt sigur.

Toata lumea vorbeste de consumuri extra mici la dieseluri, si am vb si eu cu 2 posesori diferiti de 320d, care merg normal cu masinile, spre tare, fiecare au spus ca nu exista sub 10 in oras la ei, altii zic de 6...poate aia cu 6% nu ajung la 2000rpm, de aici si problemele.

Asta e ca si cu pescuitul...

Acum cei ce mint in legatura cu consumul, vor spune ca masinile alea sunt praf, de aia manca atat :twoup:)

Link to comment
Share on other sites

daca un 320d haleste 11% in buc,in trafic de ce ar fi mare un consum de 13-14% pt un 530d

 

unii merg si ziua si in trafic,daca toti ar merge nopatea ar avea consumuri de vis

 

edit: despre q7 4.2tdi era vb,nu stiu daca este cea ami buna comparatie cu e38 740d,cu toate ca dif este de doar 0,2L in specificatiile oferite de prod. oricum in trafic am eu impresia ca 740d-ul de pe e38 ajunge la 20% fara sa te chinui

 

740d nu va ajunge la 20% consum in oras, probabil daca o pornesti de 20-30 de ori pe zi.

si sa fim seriosi... ca sa consume un 3000d in oras 12% tre sa tragi un pic de el.

am avut pe benzina si stiu ce diferenta de consum e.

dieselurile consuma foarte putin in comparatie cu benzinarele in aceleasi conditii.

tot respectul pentru cei ce au benzinare .... dar cand ii aud pe unii ce au diesel si se plang de consumuri astronomice, sa-mi fie cu iertaciune, dar mai bine isi iau tricicleta pentru oras.

si sa fim seriosi........ cati dintre noi isi fac consumul real(de la plin la plin), atata timp cat un plin de BMW e de la 45 de litri in sus?

multi nu stiu cati litrii le intra exact in rezervor si vorbesc de... consumuri.

mie unul, care am diesel, imi e cam rusine sa discut de consum cu cei ce au benzinare, nu de alta dar stiu cat poate inghite.

dieselurile sunt economice si cei ce isi iau asa ceva, presupun ca si le iau din ratiuni pur ... financiare(la pompa).

daca cei cu diseluri consuma asa mult eu le recomand ca NICIODATA sa nu isi achizitioneze autoturisme pe benzina, nici macar cu instalatie de GPL, nu de alta dar vor ajunge la consumul unui... tanc. si daca ar fi un x5 sau M ar ajunge sa consume ca un reactor de avion.

 

la a4 3.0tdi 4x4 in buc scoteam consum intre 12-14% fara sa o pornesc de 30 de ori,pur si simplu asta este traficul

la 2.0d 150cp (e46) 9,5-11%,ac stil de mers

la 1.9tdi 4x4 pe golf V 9-10,5% ,ac stil de mers

q7 4.2tdi 21-22%

 

daca un 3.0 pe a4 manual ajunge la 14%,nu vad de ce nu un 4.0 pe seria 7 automat,generatie veche nu ar ajunge la 20%

Link to comment
Share on other sites

Un prieten de-al meu are un E38 730d foarte ĂŽntreţinut.

Ăi consumă 15% ĂŽn Bucureşti, iar el e un om la 35 de ani, căsătorit, are 3 copii, nu este un şofer agresiv.

 

Prin urmare, un 740d poate consuma lejer 20% ĂŽn oraş.

 

Diesel-urile consumă puţin când au ĂŽn jur de 2 litri şi nu cară o caroserie grea.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut Baieti si fete !

 

Sunt nou pe forum pentru ca am un bun prieten care a reusit sa imi trezeasca interesul pentru BMW, eu fiind cantonat in zona japonezelor...

 

Am citit cu placere postarile la acest subiect si va spun ca m-am amuzat teribil, mi-au placut micile intepaturi, inerente de altfel atunci cand dai cu bata in balta,

dar ma gandesc totusi la o remarca facuta de prietenul meu : "BMW este suprema placere de a conduce in acelasi timp sportiv dar si elegant o masina ! "

 

BUN, nu neg acest lucru... pentru ca m-a pus sa conduc pe a lui, un 530d - 2006, dar atunci cand te hotarasti sa iti iei un bolid suprem, care costa ceva bani destul de multi,

daca vrei sa arati cat de mari sunt "bilutele" ... cum se face ca te uiti la cativa amarati de litri de motorina/benzina cand esti calare pe o uzina in adevaratul sens al cuvantului ?

 

Eu acum conduc o ascutitoare de corolla benzinara care nu a fost ieftina deloc (am luat-o noua nouta si ... acum imi dau seama ca rau am facut !!!) si va spun

cu mana pe inima o frec de scot untul din ea, nu depasesc 180 dar nici nu o las sub 120/140 ... si credeti voi ca ma mai uit la consum ?

 

Nu ca nu ar fi un subiect interesant pentru mine... dar comparabil cu valoarea masinii, nu ma mai intereseaza ... cu atat mai mult ar trebui la un detinator de BMW sa nu conteze ...

 

Ce ma intereseaza este ca imi permit la ora asta sa fac plin dupa plin ... Nu am facut multi km, cam 90000 in trei ani ...

 

Dar nu am mers cu ea cum merg cate unii care se duc la bar cu masinile luxoase X5, Q7, Jaguar, Maseratti, Bentley, alea alea, coboara din masini ca mari smecheri,

stau 3-4 ore sa pupe un singur suc la bar si apoi fug atunci cand nu ii vede nimeni la benzinarie, baga combustibil de 10-20 de lei ca sa mai aiba maine pentru doua ture la agatat

tute de cartier care pun botul la masinute !

Asta o stiu de la un bun prieten care are o benzinarie si am vazut chiar eu inregistrarile cu smecherii de carton si sumele exorbitante cheltuite pe combustibil... de m-am rupt de ras!

 

Totusi aici am vazut majoritatea oamenilor iubitori de marca si de masina. Imi place colectivul. Se vede de departe ca multi dintre voi stiu ce vorbesc si nu si-au luat masina de fite.

Voi chiar iubiti marca asta si va admir.

 

La polul opus sunt cei care au stricat imaginea conducatorului de BMW, cocalarii si fitosii care isi iau BMW sau MERZ numai pentru ca da bine ...

 

Foarte mult timp m-am tinut departe de marcile renumite nu numai pentru a nu fi etichetat in vreun fel dar si pentru ca atunci nici macar nu ma puteam gandi ca imi pot permite.

 

Odata cu criza si cu ceva literatura de specialitate citita din proprie initiativa dar si sub imboldul prietenului meu ( BMW-ist pana in maduva) am indraznit sa imi fac un cont pe acest forum si sa postez

cu acceptul vostru acest roman de aventuri ... :twoup:

 

Ca sa imi dau si eu cu parerea in legatura cu diferenta dintre cutiile automate si cele manuale

1. cutia automata la viteze mici si medii de functionare in regim normal, fara accelarari si franari bruste poate fi mai eficienta decat cutia clasica, manuala

2. in cazul unei functionari cu regimuri diferite de viteza, franari repetate, urmate de accelerari bruste intr-un cuvant un regim greu de functionare, ( glumind : cutia de viteze automata

nu poate sari peste trepte de viteza din viteza 4 in viteza 2 fara sa treaca pe la a treia de exemplu ) automata implica o solictare mai mare a intregului ansamblu motric.

 

Daca am sarit calul cumva, sa nu dati cu pietre ... promit ca ma indrept !

 

Cu stima

Link to comment
Share on other sites

johnS,sincer nu am vazut posesor de Bentley,Maseratti nici macar de q7 3.0tdi care sa bage de 10lei combustibil,la o masina care consuma cel putin 40% si platesti impozit de aprox 2000e nu ai ce sa faci cu 2L de benzina

 

exista si ac tip de oameni,insa nu in asa masini scumpe,doar in toroape luate sh,cu 3-4 proprietari pe carte si bani obtinuti dupa cativa ani de munca in spania

 

si eu am vazut persoana in x5,la metro ploiesti care ceresea bani de benzina,insa nu trebuie generalizat

Link to comment
Share on other sites

johnS,sincer nu am vazut posesor de Bentley,Maseratti nici macar de q7 3.0tdi care sa bage de 10lei combustibil,la o masina care consuma cel putin 40% si platesti impozit de aprox 2000e nu ai ce sa faci cu 2L de benzina

 

exista si ac tip de oameni,insa nu in asa masini scumpe,doar in toroape luate sh,cu 3-4 proprietari pe carte si bani obtinuti dupa cativa ani de munca in spania

 

si eu am vazut persoana in x5,la metro ploiesti care ceresea bani de benzina,insa nu trebuie generalizat

 

Ai si tu dreptate Ionut ! Sa zicem ca am exagerat cu maserati sau bentley, de aia nu am vazut asa e, dar de Q7 si X5 te asigur ca am vazut ...... dar spune-mi cum sa ii numesc pe aceia care isi iau o masina scumpa de 60k 70k chiar 100k si apoi stramba din nas cat consuma ...

 

E cam naspa sa iti calculezi cum sa mergi in oras sau afara, sa nu calci prea mult ca te doare la buzunar, atunci cand stai calare pe o ... locomotiva, nu ?

Link to comment
Share on other sites

corolla de cat are rezervorul? :twoup: :) :)

noi astia cu BMW-uri nu prea ne simtim frustrati in cazanele noastre.

mama draq de cocalari... nu au "bilute", au masini.

cei la care face referire @JohnS nu prea ii gasesti pe forum sau...?

 

p.s.

as vre io sa fiu cersetor... doar asa mi-as permite un 635csi.

Link to comment
Share on other sites

corolla de cat are rezervorul? :) :) :(

noi astia cu BMW-uri nu prea ne simtim frustrati in cazanele noastre.

mama draq de cocalari... nu au "bilute", au masini.

cei la care face referire @JohnS nu prea ii gasesti pe forum sau...?

 

p.s.

as vre io sa fiu cersetor... doar asa mi-as permite un 635csi.

 

55

 

Presupun ca ai citit tot mesajul. Nu am avut in intentie sa jignesc pe nimeni si am facut adnotarile de rigoare...

 

Basca ca si pe mine ma incanta sa imi iau un BMW ... Imi permit doar un SH acum ... ceva cum are prietenul meu un E60 ...

530d m-ar coafa placut ... si nu cred ca consuma mult ... parerea mea

 

Mi-a placut sincer cum merge si nu mi-au crescut nici bilele :twoup: dar imi place senzatia cand apesi pe pedala ... unui BMW

 

Si nu mi-am luat corolla pentru ca am ziare in geam, dimpotriva... multi ar dori sa stea in casa in care stau eu acum ...

daca ar fi dupa mine, fiecare ar trebui sa aiba grija mai intai de oaza de liniste si recreere, de casa in care iti duci existenta,

acolo unde te retragi departe de cotidian... si apoi sa iti iei o uzina pe roti ...

 

eu am preferat sa o iau treptat ...

 

Sincer, la casa aia merge un BMW sau un Mertz ... ca uns ... mmmua !

Link to comment
Share on other sites

fiecare cu prioritatile lui...

ziar in geam? macar o folie, alea-alea imi permit la camara mea. :)

pana una-alta ... tage-ti un cazan de la bavaria(chiar si sh) si o sa vezi cum vei fi tratat de colegi, amici, prieteni, cunostinte si mai ales de posesorii de ... japoneze.

drumuri bune ... si grija mare cu viteza de rulare! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

mai,cine da 60-70k euro pe o masina si o ia noua te asigur ca are bani si de combustibil

intr-adevar sunt fel si fel de persoane,x5 e53 non-faceift 3.0i sau 4.4i,touareg 3.2 sau 4.2 gasesti si la 10k euro;da,unii dau 10k euro,dupa ce au muncit din greu 3,4 ani doar de dragul de a avea un suv premium in fata casei,insa nici la o astfel de masina nu ai ce sa faci cu 2L de benzina,nici nu iesi de pe rosu,nu cred ca apuci sa faci 7km nici cu motoarele de 3000cm,dar nu trebuie sa generalizam

 

cocalari,manelisti si tot felul de specimene gasesti in orice fel de masina,incepand cu dacia si terminand cu bmw,lexus,etc

 

 

 

 

 

pana una-alta ... tage-ti un cazan de la bavaria(chiar si sh) si o sa vezi cum vei fi tratat de colegi, amici, prieteni, cunostinte si mai ales de posesorii de ... japoneze.

 

in general posesorii de japoneze privesc cu ochi rai posesorii de nemtoaice,mai ales pe cei cu masini premium

Link to comment
Share on other sites

cocalari,manelisti si tot felul de specimene gasesti in orice fel de masina,incepand cu dacia si terminand cu bmw,lexus,etc

 

lexus e japoneza

 

pana una-alta ... tage-ti un cazan de la bavaria(chiar si sh) si o sa vezi cum vei fi tratat de colegi, amici, prieteni, cunostinte si mai ales de posesorii de ... japoneze.

 

in general posesorii de japoneze privesc cu ochi rai posesorii de nemtoaice,mai ales pe cei cu masini premium

 

1. aici ai pe jumatate dreptate... nu imi plac nemtoaicele ieftine gen opel, skoda, si o parte din vw, gama compacta, dar de bmw si mertz numai de bine, desi x1 este un fiasco...

 

2. la 4x4 chiar daca a castigat dakaru-l cu tuaregul de doua ori la rand , orice masina vw 4x4 comparabil la clasa nu bate LandCruiser sau Mitsubishi.

 

3. la anul imi iau masina un BMW SH, mi-l vinde prietenul meu la pretul cu care l-a luat( nasca ca l-a pus la punct), dar anul asta am alte prioritati... e vorba de un E60 530d ala de 3000 cmc

 

Numai bine si de abia astept pana la anul sa imi iau "cazanul" :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.