Jump to content

Ploua in portiere


danielsan

Recommended Posts

Asta spune un singur lucru... ca s-a umblat de curand la portiere, adica s-au desfacut fetele de usi si nu s-a mai pus la loc acel "burete" subtire care iti etanseaza partea metalica a usii de interiorul masinii. Are un adeziv special cu care se lipeste de partea metalica, si crede-ma trebuie lipit foarte bine ca sa nu ai probleme. Succes.
Link to comment
Share on other sites

Din cauza ca de la o eroare mi-a dat double post, se pare ca a disparut cu totul mesajul meu, pe care il voi rescrie:

 

Am observat lucrul asta intr-o zi cand lucram la masina(fata de usa data jos) si a inceput ploaia. Cum in ziua aia au mai fost ploi scurte am zis sa stau 5 min in masina pana trece. Un zgomot Pic-pic si am observat cum curg picaturile de apa in portiera.... presupun ca si la celelalte e la fel, ca si celelalte sunt uzate. Acum intrebarea mea e urmatoarea, trebuie schimbat chederul nr 1 sau chederul nr 2? Nr 2 e crapat cam pe la toate portierele, ma gandesc ca prin asta ar trece apa. (Poate tot din cauza astuia mi-a inghetat prin interior portiera spate asta-iarna - nu se mai inchidea cum trebuie).

Cine a mai facut operatiunea asta, care chedere trebuie schimbate, 1 sau 2 ? Sau amandoua ? Pot sa fac singur operatiunea, ce adeziv imi trebuie?

 

http://img718.imageshack.us/img718/3826/ss104.jpg

 

Daca se mai vedea mesajul, se mai vedea si semnatura, adica masina in cauza

 

VerdesM, cred ca ce spui tu se aplica la E46, buretele ala care izoleaza la e36 n-are nicio treaba cu etanseitatea

Edited by vimann
Link to comment
Share on other sites

Vimann, 2 e problema.

Problema cu intratul apei in portiere e ceva normal, toate masinile in baza usii de jos au gaurele pe unde sa iasa apa din portiere, mai la toate masinile, lama de cauciuc care vine intre geam si portiera nu etanseaza perfect (ramane in special la capete 0.5 cm liberi), atentie, nu vorbesc de chedere. Per total e normal sa-ti intre apa in usi.

 

Acum problema e alta, sa nu intre in cantitati industriale, sa fie lama stramba sau coapta de soare, sa ai gaurelele desfundate din usa sa nu stea apa si sa faci rugina si putin ulei n-ar strica la o masina trecuta de 10 ani. Si 2, putin important, sa ai bariera de plastic care vine intre fata de usa si usa, altfel cand ploua fata de usa o sa stea in umezeala/umiditate, se desface tapiteria dupa ea, piele pe la colturi, si cartonul incepe sa stea ca o coaja (cum erau fetele de usi de dacia 1300, un carton f moale si strambe toate). Chestia asta se intampla intr-un timp idnelungat, nu imediat.

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

O sa ma uit si daca am gaurelele desfundate. Totusi nu mi se pare normal...

Bariera de care spui tu nu exista la portiera din dreapta(fostul proprietar probabil s-a jucat...), cred ca o voi confectiona eu.

 

Ca sa nu mai deschid alt topic, chederul de la luneta mea e zob, lipseste bucata de jos(intre luneta si portbagaj). Se poate schimba ? Adica data jos luneta, pus chederul, lipita la loc, fara sa fie sparta ?

Link to comment
Share on other sites

Legat de luneta. cele 4 chedere care vin pe margini sunt doare de praf si frumusete, nu-ti intra apa pe acolo, luneta e lipita de caroserie cu un silicon special. Nu te sfatuiesc sa o dai jos, se poate(cu cuter si guta) dar o sa ai probleme cand o lipesti la loc. Un prieten si-a lipit luneta de doua ori la un service specializat si a 3-a oara in fata blocului, ultima oara s-a prins cel mai bine dar tot intra apa. Cauta chedere universale de cauciuc si poti sa le bagi si fara sa dai luneta jos.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.