Jump to content

nu trage si scoate fum e 34 tds


Recommended Posts

oki ms fain dar fumu negru nu poate sa fie si de la injectoare ?

intai o sa fac turbina si dupaia vad cum se comporta

exact. dupa ce montezi turbina incepi sa cureti totul pana la turbina, galerie admisie, egr, furtune, tot. vezi dupa aceea cum se comporta. o sa scoti ceva mizerie din galerie, ideal ar fi sa le cureti pana pui turbina.

bafta!

Link to comment
Share on other sites

pai si cum curat alea trebe sa le dau jos ? ca turbina e undeva in partea dreapta jos ....

acu 2 ore am umblat am scos furtunu care duce din filtru de aer in turbina si am bagat mana in turbina si elicele se invart....dar tot nu merge cum trebe lam pornit urca mai repede in turati dar nu se aude cum ar trebui ....:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Sunt convins ca turbina nu are nimic. Fum negru e la alimentare defectuoasa. Ai prea multa motorina si prea putin aer. Cum masina nu are debitmetru, daca amestecul nu e bun, scoate fum negru. Trebuie cautate pompa de injectie, injectoarele. Asta daca scoate fum negru mult. Daca scoate putin cand o turezi mai tare, atunci aia e normal. Poti sa incerci si ce a zis colegul: sa cureti toata admisia, incepand de la intercooler, furtunuri, admisie, EGR.
Link to comment
Share on other sites

poti sa incerci si tu ca in bancul ala cu diferenta dintre un ginecolog si un mecanic.. prin teava de esapament.. :twoup:

Lasand gluma la o parte, daca nu ai mai facut treaba asta si intrebi asta mai bine mergi la un mecanic..

Se dau jos toate... nu e foarte greu, dar trebuie atentie, rabdare, sa ai grija sa iti notezi care ce furtunase pe unde vin

s.a.m.d...

Daca tot nu se rezolva, apoi treci la lucrurile mai grele.. adica pompa, injectoare cum a zis si RMQ

Link to comment
Share on other sites

Mai greu e cu intercoolerul, pt ca ep prins sub radiatorul de apa. Cel mai bine dai radiatorul de apa jos (cu ocazia asta il cureti si pe el interior/exterior), intercoolerul, furtunul care urca spre admisie. Admisia poti sa n-o dai jos, doar daca nu umbli si la injectoare si bujii. Radiatoarele eu le-am curat la spalatorie auto, am bagat solutie de curatat motorul in ele si le-am clatit foarte bine. Nu pui presiune mare pe ele ca le poti fisura sau le indoi aripioarele. EGR-ul il dai jos si-l bagi in benzina. Poti sa-l lasi 1-2 zile acolo. Apoi faci vacuum ca sa se deschida clapeta sau o impingi cu ceva si cureti axul clapetei bine. Daca dai si admisia jos, verifici injectoarele pe un banc, vezi cum pulverizeaza. Poti da si bujiile jos sa vezi daca se incalzesc toate si uniform. Dupa toate astea, vei avea o masina beton, cu racire buna si care va trage bine. Spor!
Link to comment
Share on other sites

+1 rmq. cand vrei sa dai jos galeria de admisie (sunt 12 piulite daca nu ma insel), pt cele de jos sa ai o tubulara cu magnet. daca nu ai asa ceva pune in tubulara o carpa sau vaselina (mie mia scapat una pe acolo...ai grija).

 

 

mesterul rmq, una intrebare sa nu mai deschid topic. cand e foarte cald afara (ex ieri), masina a pornit din a 2-a cheie ca sa zic asa,pt. prima data cand o porneam in ziua aia. nu cred ca este de la pompa. este vreun senzor ceva?

Link to comment
Share on other sites

mesterul rmq, una intrebare sa nu mai deschid topic. cand e foarte cald afara (ex ieri), masina a pornit din a 2-a cheie ca sa zic asa,pt. prima data cand o porneam in ziua aia. nu cred ca este de la pompa. este vreun senzor ceva?

 

Ar putea fi din pompa de injectie, sa piarda presiunea. Nu ai valva unisens? Daca nu devine o regula, nu m-as impacienta. Senzori nu prea cred, poate injectorul de comanda cu fir ar mai putea face figuri (se mai coace izolatia si se intrerupe, dar am inteles ca da eroare pe bord). Daca devine regula, e rost de mers la specialist in pompe diesel.

Link to comment
Share on other sites

Nu-ti trebuie pompa noua, ca e o gramada de bani. La masinile mai vechi valva unisens rezolva problema uzurilor in pompa, atunci cand pompa nu mai tine presiune.

Daca vrei sa faci un bine masinii (chestie pe care as face-o si eu la colegul dereglatu dar inca nu am bani) poti face urmatoarele operatiuni: date jos pompa si injectoarele. La injectoare as schimba duzele si le-as pune pe aparat sa vad ca au debit egal si ca pulverizeaza bine. Pompa as duce-o pe un aparat care calibreaza debitele pe fiecare injector(centricubat) si as potrivi avansul asa cum trebuie. Asa masina va merge bine si va consuma mai putin. Asta inseamna cam 80ron/injector demontat/montat pt curatat, centricubat pompa 200ron, avans 150ron. Daca mai e vreo garnitura ceva de schimbat, se mai adauga si alea. Eu asta as face ca sa pun masina la punct.

Link to comment
Share on other sites

este si asta o varianta, eu ma gandisem de o pompa noua sa nu apara probleme cu cea rectificata (si cea noua poate sa aibe defecte din fabrica). dami te rog niste detalii de valva (stiu ca trebuie pusa pe tur inainte de pompa), dar ce fel de valva? este vreuna net superioara sau ceva ce ai pus si tu (denumire ma intereseaza si..pret bineinteles :twoup:)

daca faci ceea ce ai scris mai devreme te rog sa ma tii la curent (printr-un pm daca se poate), in toamna poate fac si eu chestia asta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.