Jump to content

Visul meu


djxhouse

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

asta e bine ca te gandesti la un far spart si alte probleme... majoritatea nu. Dau absolut toti banii pe masina si daca se strica ceva mai mare decat un bec stau langa ea si se uita, sau trag de ea pana se rupe si apoi apare la vanzari.."impecabila ..."

Trebuie sa stii ca pretul de achizitie ingeneral reflecta starea unei masini,, daca e prea ieftina e cu probleme.

 

Pai poti cauta pe internet, intreba pe la firme. sa fii atent la calitatea materialului..

Cu teava de esapament se rezolva, bani sa fie...

Kitul original e din fibra de carbon si costa mult, 1/3 + din cat ai tu de gand sa dai pe masina.. cam 6000+ de dolari. Am vazut si replici de carbon la ce cauti tu dar tot sari lejer de 1200 de dolari + shipping.

Replici probabil ca fac mai multi, dar sa fii atent la calitate iei de 300 de euro tot kitul.. 300 face.. ce naiba e mai ieftin decat barile originale...

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa iti zic...mie imi place masina mea mult mult de tot...asa cum arata acum...sincer nu as vrea sa ii schimb nik...poate doar niste jante negre, faruri cu lupa si angel, o navigatie si sa fie ok din pct de vdr tehnic si optic

 

 

sau poate sa o schimb pe un e39 :twoup: 530da

Edited by afumatu
Link to comment
Share on other sites

1. Jantele alea sunt de M3 E46, nu de E90.

 

2. Vopsirea unui reper costĂŁ 100 €. Ce gĂŁseÂşti sub acest preĂž denotĂŁ calitate ĂŽndoielnicĂŁ, vopsea de proastĂŁ calitate.

 

3. Kit-ul acela sigur este din fibrĂŁ, iar fibra e casantĂŁ. Un kit din plastic ABS ar trebui sĂŁ fie un pic mai scump, 600-700 € fĂŁrĂŁ transport.

 

Jantele pe care le-ai gĂŁsit tu erau mai mult ca sigur replici Âşi pe 16, altfel n-ar fi costat aÂşa puĂžin.

 

Kit-urile din fibrĂŁ sunt niÂşte gunoaie: http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro...bmw-309033.html

 

1. sa nu fie replici cumva la pretul acela

 

2. +1

 

3. +1

Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg dorinta de a face dintr-un lesinat de 320d, un supercar cu 4 tevi, super aerodinamic... chiar nu inteleg, una e un kit m, alta e sa-i pui 4 tobe, etc, pai tu cand modifici evacuarea la orice masina, modifici comportamentul motorului, pai tu crezi ca evacuarea aia de la 320d, e calculata pentru 4 iesiri mari si late, facute pentru un motor de 420 de cai?
Link to comment
Share on other sites

roco123 nu te supara, dar o masina cu 200CP de ce ti se pare lesinat?

doar cu masini de 400+ CP poti umbla pe strazile din romania?

 

atunci dupa parerea ta, baietii cu ursuletii de prin 80-90, 316i, cu 300.000km, cumparati la pretul de 300 euro, si banii imprumutati de la matusa? aia ce mai sunt?

plin de folii cu imitatii de "carbon", si altele... hai te rog un pic si revino-ti, da?

 

dar nu vad motivul de ce te deranjeaza evacuarea cu 4 tevi? nici nu am propus sa-mi schimb evacuarea. nici nu am mentionat nicaieri ca o sa schimb evacuarea la masina, te rog citeste cu atentie ce am scris.

am mentionat faptul ca acolo "ar" fi problema. dar oricum pana atunci mai este.

 

 

DOMI sa stii ca ai dreptate. eu zic ca nu merita sa investesc pentru un pachet M serios, la 7 - 10K euro

mai bine las masina stoc, doar cu modificari infime

 

atunci hai sa zic alta versiune

1.tuning motor la 200CP

2.schimbat faruri cu xenoane si angeleyes

3.schimbat stopuri cu leduri

4.schimbat jantele la ceva frumos

5.geamuri fumurii cu autorizatia rar

 

asa ar mai merge?

astept pareri

Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg dorinta de a face dintr-un lesinat de 320d, un supercar cu 4 tevi, super aerodinamic... chiar nu inteleg, una e un kit m, alta e sa-i pui 4 tobe, etc, pai tu cand modifici evacuarea la orice masina, modifici comportamentul motorului, pai tu crezi ca evacuarea aia de la 320d, e calculata pentru 4 iesiri mari si late, facute pentru un motor de 420 de cai?

 

Te rog orice 320D E46 sau E90 e super car. Masinile pe benzina deja sunt expirate doar consumatoare mai mari si atat. BMW face 325 330 335 si M doar ca sunt fazani. Modificari la masini pe e46fanatics vezi doar la 328i 330i sau altele aici si din diezal se face super car. Ma mir cum de BMW nu scoate 320D-urile la 200 cai ca oricum acolo ajung toate in Romania ... sa fie fiabilitatea mai scazuta si durata de viata ? ce conteaza 320D cu 200 cai e la ordinea zilei ...

Link to comment
Share on other sites

M-am luat dupa pozele puse de tine si dupa faptul ca vrei sa ajungi acolo. :twoup:

O masina care are 4 evacuari, cum e m3-ul, e o masina puternica, da un 320d e o lesinatura pe langa m3, un fake, daca te decizi sa-i pui si tobele... stiu, arata frumos, dar eu nu sunt de conceptul acesta...

M-pachet e ok, pentru orice masina non-m, nu si tobele, insa cu kitul acela, pe langa ca e nasol(fibra) va arata si oribil fara tobele de m3 :)

 

Mult mai scump te va ajunge decat ti-ai calculat tu, daca vrei totusi sa faci un look frumos.

 

 

Ah, si inca ceva.

E90 nu are optiune ''by default'' de faruri cu xenon, lupe si angel eyes? eu zic ca da. Nimic aftermarket nu da mai bine.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

M-am luat dupa pozele puse de tine si dupa faptul ca vrei sa ajungi acolo. :twoup:

O masina care are 4 evacuari, cum e m3-ul, e o masina puternica, da un 320d e o lesinatura pe langa m3, un fake, daca te decizi sa-i pui si tobele... stiu, arata frumos, dar eu nu sunt de conceptul acesta...

M-pachet e ok, pentru orice masina non-m, nu si tobele, insa cu kitul acela, pe langa ca e nasol(fibra) va arata si oribil fara tobele de m3 :)

 

Mult mai scump te va ajunge decat ti-ai calculat tu, daca vrei totusi sa faci un look frumos.

 

Eu zic in loc de atata look sa fie feeling mai mult :) poate un 320i sau un 325i sau chiar 330i E90-92 normal ajung la pretul la care ajungi cu 320D la care schimbi si cumperi o gramada de chestii.

Link to comment
Share on other sites

ete na...

 

vreau motor de 2L diesel, si cu asta PUNCT

 

am scris pe forum sa discut despre ideea mea.

 

aceept idei, propuneri DAR sa dati exemple, de ce sa fac asa, care e avantajul, dezavantajul si de ce nu sa fac altfel, ca dezavantajul e asta, avantajul e asta...

asa intelege toata lumea.

 

nu scriu din rautate.

numai bine tuturor :twoup:

Link to comment
Share on other sites

roco123 sincer ma incanta raspunsurile tale.

asa mai inteleg si eu niste lucruri.

 

ca de invatat, poti invata si de la cel mai prost om din lume

 

atunci sa ma interesez la faruri stock cu xenoane si angeleyes, daca pot sa schimb becurile cu becuri de 7000K

 

cat despre parerea ta

"Da, insa el, ca multi alti, vrea consum mic si look de m3.

Fiecare cu placerile sale "

 

sa stii ca ai dreptate.

dar de ce sa dau bani multi pe un M3, pe cand cu diferenta de bani pot sa fac multe alte lucruri mai utile.

si cu un 320D ajung unde ajung si cu M3. intradevar, nu are puterea unui M3, dar sa fimi seriosi. pe drumurile din Ro, unde ai tu nevoie de o putere de peste 400CP. daca mi-ai da un bmw M5 cu 507CP, sincer nici nu stiu daca l-as putea conduce, si daca totusi il conduce, ce sa fac cu 507CP... ii dau talpa, ma prinde radarul, si stau 1-3 luni fara permis?! sau platesc amenzi? ca hai ca e chiar de rasul lumii. sa ai un M5 si mergi in localitatii cu 50km/h si 90-110km/h in afara localitatii.

cat despre 320D chiar si 200CP sunt multi.

si de ce sa dau bani mai multi la asigurare, impozit, si schimb ulei, etc etc..

doar stii bine, mai toate taxele dupa capacitatea de motor se platesc. atunci de ce sa platesc dupa un motor de 4000cmc, pe cand pot sa platesc la un motor de 2000cmc

ca doar nu muncesc sa intretin o masina.

mai am si eu alte nevoi, nu doar sa intretin o masina.

 

cat despre consum, actual conduc o masina de 75CP, si consumul este undeva de 7% extraurban, si urban nici nu calculez, ca nu ma intereseaza.

ma opresc la statie, pun benzina de 150-200roni si am plecat.

DAR iarasi revin la intrebare. de ce sa nu am o masina cu un consum decent, decat unul benzinar si un consum mai mare.

Link to comment
Share on other sites

djxhouse.. nu te agita cu rocco ... el e pe "invers" cand vine vorba de tuning. :twoup: . look cat mai stock si pe dinauntru fiara...

 

 

Masina ti-o faci cum vrei tu dar daca vrei de exemplu sa vezi cum poate arata un 320d uite aici ..

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=24548

Totul a fost facut cu materiale de calitate care au costat mai mult decat 300 de RON vopsitul unor elemente din fibra...

Parerea mea e ca daca vrei sa iasa ceva ca lumea ar trebui sa iti maresti bugetul pe masura..

Link to comment
Share on other sites

Da, sunt pe ''invers'' :twoup:)

Are dreptate DOMI, ia masina lui manolo drept referinta, daca vrei un finisaj de calitate, chiar daca masina lui e e46.

 

 

DAR iarasi revin la intrebare. de ce sa nu am o masina cu un consum decent, decat unul benzinar si un consum mai mare.

Fiindca 320d nu sunt fiabile, asta in primul rand, in al doilea rand, o masina diesel necesita mult mai multa atentie, decat una pe benzina, costurile intretinerii, la fel, mai mari, un intreg repertoriu, la pornire, la oprire, nu rula subturat, sub turbo, nu merge sportiv fara sa stai 2-4 minute cu motorul pornit la oprirea masinii, etc.

motorul diesel e mai pretentios cu alte cuvinte, are mai multe componente, fiecare din noi stim ca, cu atat mai complicat un motor, cu atat mai multe se pot strica la el, si se intampla, nu sunt mituri :)

La achizitionarea unei masini diesel, norocul joaca un mare rol, in urmatoarele investitii in turbina si alte piese scumpe.

 

Dar hei, nu poti sa ai numai avantaje, sa mergi 1000km cu un plin sa zicem, sau sa ai un cuplu imens de la ture mici, etc :)

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

E90 nu are optiune ''by default'' de faruri cu xenon, lupe si angel eyes? eu zic ca da. Nimic aftermarket nu da mai bine.

 

Ba da.

Dar e opţiune.

Farurile standard de E90 sunt cu halogen şi n-au lupe.

 

cu farurile, cele din fabrica cu angeleyes si xenoane... problema este ca angeleyes-urile nu au culoarea de 7000K.

 

Sunt ţigănii angel eyes-urile albastre.

 

Ăn locul tău aş lăsa stock puterea motorului, asta dacă nu vrei să ai probleme tehnice mai târziu.

Distracţia costă ĂŽntotdeauna.

 

Mai bine iei o altă motorizare dacă vrei neapărat 200 cp.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

E90 nu are optiune ''by default'' de faruri cu xenon, lupe si angel eyes? eu zic ca da. Nimic aftermarket nu da mai bine.

 

Ba da.

Dar e opĂžiune.

Farurile standard de E90 sunt cu halogen Âşi n-au lupe.

 

cu farurile, cele din fabrica cu angeleyes si xenoane... problema este ca angeleyes-urile nu au culoarea de 7000K.

 

Sunt ĂžigĂŁnii angel eyes-urile albastre.

 

 

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.