Jump to content

Visul meu


djxhouse

Recommended Posts

Guest poleposition
si cu un 320D ajung unde ajung si cu M3. intradevar, nu are puterea unui M3, dar sa fimi seriosi. pe drumurile din Ro, unde ai tu nevoie de o putere de peste 400CP. daca mi-ai da un bmw M5 cu 507CP, sincer nici nu stiu daca l-as putea conduce, si daca totusi il conduce, ce sa fac cu 507CP... ii dau talpa, ma prinde radarul, si stau 1-3 luni fara permis?! sau platesc amenzi? ca hai ca e chiar de rasul lumii. sa ai un M5 si mergi in localitatii cu 50km/h si 90-110km/h in afara localitatii.

 

aiurea, am avut M6 vreo 2 ani si nu mi-au luat permisul, iar masina aia nu stia ce-i aia limita legala :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Există o singură chestie care te opreşte să cumperi o maşină scumpă şi puternică. Banii pe care nu-i ai sau alte priorităţi.

 

 

deci sunt mai multe chestii..... :PPP

 

ontopic: parerea mea este ca ceea ce vrei tu sa faci (adica sa faci un 320d sa arate ca in pozele postate de tine) nu o sa reusesti niciodata cu suma pe care ai precizat-o.

hmm .. m-am repetat?? sunt cam beat la ora asta..... :twoup:

Edited by leoberti
Link to comment
Share on other sites

Vroiam sã scriu doar de bani, Însã apoi m-am gândit ºi la alte prioritãÞi. :twoup:

 

AdicĂŁ dacĂŁ eÂşti familist, poate cĂŁ-Ăži permiĂži o maÂşinĂŁ sport scumpĂŁ, ĂŽnsĂŁ mai bine foloseÂşti banii ĂŁia mai constructiv.

Link to comment
Share on other sites

sal. hai la oradea vopsit elemnt 50 de euro bucata+vopseaua ta cam 100 -200 g per element. cam 40 de lei 100 de grame vopsea buna dar nu originala bmw.

garantie pe piesa vopsita 1 an. te pun eu in legatura cu omu. lucreaza la cel mai bun servis de tinichigerie/vopsitorie din oras dar face si acas dupa program.

 

jante iti pot face rost cu 400 de euro modelu din imagine + 4 gume 100 de euro.

kit gasim in ungaria, masina in germania sau stiu eu un e90 din 2005 cu 15 mii

Link to comment
Share on other sites

Eu imi vopsesc cu 200 ron reper cu vopseaua omului, calitate minima standox, insa ii dau codul culorii si imi iese identica ca restul masinii, am vopsit bara spate, nu-ti dai seama.

:twoup:

Sunt si oameni ieftini si buni, cu cuptor profi si preturi mici.

Insa rar.

Link to comment
Share on other sites

djxhouse.. nu te agita cu rocco ... el e pe "invers" cand vine vorba de tuning. :twoup: . look cat mai stock si pe dinauntru fiara...

 

Pai nu asa e normal? si eu merg pe aceeasi idee, sunt satul de eleroane, spoilere si praguri si alte nebunii mai ceva ca la "nefese" (evident din fibra), si sub capota un motor de 100 cai lesinat si cu km dat peste cap mai rau decat o fetita de pe centura :))

Link to comment
Share on other sites

@roco123: Iti spun o culoare care sigur nu iti iese. Am un E90 arktis metallic si am fost lovit in timp ce stateam la semafor. usa spate indoita putin (schimbata apoi), aripa spate indoita f f putin si bara spate indoita. A fost facuta la Motor AG masina si chiar tind sa cred ca oamenii de acolo si-au dat toata silinta (am ajuns cu masina acolo prin cineva care il cunostea personal pe proprietarului dealershipului de acolo) si sunt momente ale zilei in care se vede in 2 culori masina, treaba f evidenta. Si totodata sunt momente ale zile in care nu banuiesti ca a fost vopsita.

 

@djxhouse: Iar legat de costuri pe care ti le va aduce masina, sa stii ca sunt destule pe care nu le pui la socoteala. Eu am luat-o la 44500km in octombrie si acum are 78000km. Am mers cu uleiul pe care il avea ea pus de vechiul proprietar pana s-au facut 28000km de cand scria ca a fost schimbat. Ce consumabile i-am schimbat eu... Ulei+filtre+placute spate+ discuri frana si placute fata + lichid frana + curatat EGR+ schimbat filtru epurator = totalul undeva la 24 de mil [ulei castrol edge 0w30, placute ATE], piesele fiind cumparate de mine iar schimbul facandu-se intr-un service (nu reprezentanta). Cauciucuri inca 17mil. Masina e un 318d 2007 122cai. Si mai pui si combustibil (vreo 110 mil din calculul meu pt km de mai sus). Casco e 46mil pe an cu masina evaluata sub pretul cu care am cumparat-o si franchiza 25% pt avarie totala si furt. Deci costurile de intretinere + combustibil pentru un an sa zicem in care mergi 34000km sunt in cazul meu de circa 200mil lei vechi. Sa nu iti faci calcule ca o iei cu 13 mii si mai bagi 1000 in ea si gata apoi e buna de tinut in garaj cu body kit montat si cu jante turcesti.

 

roco123 nu te supara, dar o masina cu 200CP de ce ti se pare lesinat?

doar cu masini de 400+ CP poti umbla pe strazile din romania?

 

atunci dupa parerea ta, baietii cu ursuletii de prin 80-90, 316i, cu 300.000km, cumparati la pretul de 300 euro, si banii imprumutati de la matusa? aia ce mai sunt?

plin de folii cu imitatii de "carbon", si altele... hai te rog un pic si revino-ti, da?

 

dar nu vad motivul de ce te deranjeaza evacuarea cu 4 tevi? nici nu am propus sa-mi schimb evacuarea. nici nu am mentionat nicaieri ca o sa schimb evacuarea la masina, te rog citeste cu atentie ce am scris.

am mentionat faptul ca acolo "ar" fi problema. dar oricum pana atunci mai este.

 

 

DOMI sa stii ca ai dreptate. eu zic ca nu merita sa investesc pentru un pachet M serios, la 7 - 10K euro

mai bine las masina stoc, doar cu modificari infime

 

atunci hai sa zic alta versiune

1.tuning motor la 200CP

2.schimbat faruri cu xenoane si angeleyes

3.schimbat stopuri cu leduri

4.schimbat jantele la ceva frumos

5.geamuri fumurii cu autorizatia rar

 

asa ar mai merge?

astept pareri

 

 

Din pozele puse de tine cu m3ul vorsteiner.... numai evacuarea sare de 3mii euro. Pe diesel degeaba ii pui 18 tevi ca nu au nicio noima. Sunetul de benzina nu il va avea niciodata. Un body kit mai agresiv pe un diesel nu isi are rostul (parerea mea si poate si a altora).

Iar in ceea ce priveste cei 200 de cai... mai bine o lasi la 163 si mergi cu ea asa. La 200cp, pana vor aparea probleme la ambreiaj e o chestiune de timp (mai lunga sau mai scurta) - un kit disc + placa presiune + volanta + montaj bate pe la 50 mil. Dupa ce schimbi vreo 3 seturi o sa iti treaca de chip.

DAR PANA SA O FACI DE 200 DE CAI, TRE SA MERGI CU EA LA 163, ADICA SA O CUMPERI:)

Link to comment
Share on other sites

bodykitul Vorsteiner depaseste usor 2000 euro

 

kitul contine urmatoarele elemente:

 

VRS Aero Front Spoiler

VRS Aero Rear Diffuser

VRS Aero Boot Lid (€1350.00 din fibra de carbon)

Titanium Exhaust System (€2,850.00)

Carbon Fiber Interior Trim

 

greutatea lor e cu 35% mai mica decat a fostei tablarii.

 

preturile pt celelalte elemente nu le-am gasit, dar totalul sare cu siguranta de 8000 euro.

 

jantele vorsteiner monobloc forjate sunt la aproximativ 1000 euro bucata

 

cred ca discutia despre kitul asta ar trebui sa se termine aici.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.