Jump to content

Poze cu X3-ul meu


Cosminbad

Recommended Posts

In ultimele 2 saptamani, masina a primit :

- Oil service cu toate filtrele schimbate + filtru epurator, lichid frana.

- Arcuri spate schimbate (unul era rupt la un capat)

- ambreiaj (kit complet +volanta)

- fulie motor, role, curea clima, alternator.

 

A fost costisitoare investitia, dar masina se simte ca noua acum, la 212 000km.

 

Sunt multumit de cum se comporta si bateria noua, nu am mai avut probleme la pornire.

Edited by Cosminbad
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Stie cineva cum se manifesta termostatul cand e defect?

 

Masina mea are urmatoarele simptome:

-nu prea baga caldura climatizarea. Aerul e cam rece

-nu urca acul la temperatura mai mult de 1/3, rar ajunge la jumatate.

 

Banuiesc termostatul, dar doresc sa mai cer o parere pana jung la contempo

 

 

Sent from my iPad2

Link to comment
Share on other sites

Daca motorul nu se incalzeste sau se incalzeste foarte greu e un semn ca termostatul e blocat pe deschis.

Daca motorul nu e cald, e greu sa-ti bage aer cald in masina.

 

Ar putea fi si alte cauze (un senzor de temperatura in motor defect), dar termostatul e cel mai probabil si cel mai simplu de rezolvat (la mine la motor cel putin e destul de accesibil).

Link to comment
Share on other sites

Pai termostatul defect se comporta cam cum descrii tu.

 

Am vazut ca ziceai de suspensie pe topicul ala dar nu m-am bagat ca s-a gasit unu care sa-ti recomande sa schimbi masina in loc de amortizoare :LMAO:

Suspensia normala de pe X3 LCI, e absolut ok. Aia sport insa, scutura bine.

 

Vezi ce coduri au amortizoarele si ce diferente sunt intre cele doua generatii de X3. Eu cred ca doar amortizoarele sunt diferite.

Link to comment
Share on other sites

:) ideea e ca am vorbit la contempo si mi-au zis ca cica am 2 termostate si ar fi bine sa le schimb pe amandoua ca ei nu pot determina care e defect. mi se pare cam ciudata solutia si am vorbit deja iar cu ei sa schimb ce e mai ieftin intai. atasez si proforma sa va faceti o impresie.

deviz.PDF

Edited by Cosminbad
Link to comment
Share on other sites

pai aia e problema. pe ambreiaj mi-au luat manopera tot atat cat pe doua termostate :) o fi complicat de schimbat dar nu trebuie sa dea toba si cutia jos....

 

legat de intrebarea ta, nu prea am incredere in aftermarket. nu mi se pare scump 200 ron un termostat original. e scumpa manopera. nu stiu ce sa zic. ma mai gandesc. Sunt mirat pentru ca pana acum nu am stiut ca sunt doua. pe real oem am gasit doar unul :)

 

Cod motor M47N204D4; COD OE : 11 51 7 805 811 marca:FACET 228 RON cu tva.

 

pâna în AM 02.07 ; COD OE : 11517805811 marca:GATES 235 RON cu tva

 

am gasit un topic mai larg dedicat problemei, lamuritor zic eu.

 

de cele mai multe ori, asta mi-au zis si cei de la BMW, schimbarea doar a unuia dintre ele nu rezolva problema in totalitate (cum vad si pe topicul respectiv). o sa schimb intai termostatul EGR si dupa aceea o sa schimb si ala mare si scump. dar ma gandesc ca vine vara si tot nu mai folosesc caldura in masina.

 

http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?f=1&t=118248&start=20

Edited by Cosminbad
Link to comment
Share on other sites

100 RON "Aerisire sistem racire"?! Aerisirea nu se face singura? trebuie facuta manual, ca la dacie?

 

Poti cumpara piesele originale si sa le schimbi in alta parte, ca nu e mare strategie.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

De acord cu colegii. Schimba in alta parte. 1000 lei pentru schimbat termostat? Aberant. La mine (intr-adevar masina mai veche) a costat pana-n 200 lei cu tot cu schimb lichid racire. La mine a durat jumatate de ora. La tine mai mult de o ora n-are de ce sa dureze (mai ales daca nu schimbi tot lichidul).
Link to comment
Share on other sites

este 400Ron manopera si sunt 22 ore de lucru per total din ce scrie pe proforma, asa ca nu-i exagerat pretul maoperei...si ai garantie :thumbsup:, oricum cred ca poti negocia un 10-15%, dar din cate stiu la manopera cam greu se face discount, eu a trebuit sa schimb piese de 100$ si manopera a fost 700$, asta e partea nasoala cu niste piese la care accesul este dificil iar la reprezentanta lucreaza conform manualului, eventual cu o pila sa iti faca foaie de intrare pentru o lucrare cu manopera de cateva ore doar, eu mai rezolvam asa....
Link to comment
Share on other sites

Alea din factura nu sunt ore, sunt niste unitati de taxare (sau ceva de gen). 1 unitate = 14.17 Lei (in niciun caz 1h manopera nu e atat :D) Probabil au un catalog, si fiecarei operatiuni ii corespunde un nr de unitati; chiar daca lucrarea dureaza 15min, ei te taxeaza conform catalogului.

Asa am patit si eu cand am facut revizia la masina - 15-20min s-a lucrat efectiv la masina, 1h+ a stat masina nemiscata in curtea dealerului. La sfarsit, adunat, a dat fix 1.5h, cat imi spusese de la inceput ca va dura.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

o unitate reprezinta 15 minute parca. manopera e undeva la 100 lei pe ora cu tot cu tva

 

oricum, mai aman cu termostatele. a venit caldura si nu ma mai deranjeaza :) bine ca raman blocate pe deschis si nu pe inchis sa fiarba motorul.

 

Ma reindragostesc de masina cu ambreiajul nou.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.