Jump to content

Despre M5-ul meu si Automobile Bavaria...a sad story!


the drunk monkey

Recommended Posts

Nu s-or pricepe aia de la AB, dar nici nu are sens sa-i acuzam aiurea :twoup:.

 

Inainte de a aprecia daca sunt corecte cantitatile, amintiti-va ca motorul este un V8, deci o gramada de piese de la motor sunt in dublu exemplar!

De exemplu Vanos Gearbox:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=25

 

Exista cate un Vanos Gearbox pe admisie si cate unul pe evacuare, deci in total 4 la cei 8 cilindri.

 

Traducerea in limba romana este deficitara, daca vreti sa verificati factura este mult mai clar si mai simplu sa urmariti dupa P/N.

La prima vedere pe factura nu par sa fie piese in plus si nici preturile nu par exagerate in raport cu cele de pe realoem.com.

 

Vanos Gearbox costa pe realoem.com 861 USD si pe factura are un pret de 2689 de lei plus TVA , adica 3200 de lei. Ceea ce e rezonabil.

 

Evident, in valoarea absoluta preturile pot parea mari daca ne raportam la o masina obisnuita, fie ea si BMW, dar astea sunt preturile la o masina sportiva.

 

Daca vreti sa-l ajutati pe initiatorul topicului incercati sa veniti cu argumente mai pertinente, ca aratatul aiurea cu degetul nu-l ajuta de loc. Nu de consolare are nevoie :) .

 

Din cate am auzit motoarele de M5 de pe E39 au avut destule probleme de proiectare, nu au fost prea fiabile si sunt foarte multe cazuri in care s-au stricat fara sa fie fortate.

 

Merci pt lamurire ,culmea e ca daca nu ma insel pe a treia proforma nu mai apar cele 4 Vanos Gearbox....dar o sa verific proforma cand o recuperez ca nu vreau sa vorbesc prostii.

Link to comment
Share on other sites

Nici pe afara nu umbla cainii cu covrigi in coada. Sunt destui care se plang ca au avut probleme cu motorul.

 

E39 M5 a avut probabil niste deficiente de proiectare. Consuma ulei cu nemiluita si sunt frecvente cazurile in care au fost schimbate 1 sau chiar 2 motoare, si nu in Romania, ci la reprezentante catre care il indrumati pe cel care a deschis topicul.

 

Aici sunt niste poze ale unui motor de M5 stricat:

http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e5...s-please-2.html

Nu arata prea bine :twoup: .

 

post-787-1277060059_thumb.jpg

post-787-1277060066_thumb.jpg

 

Daca asa arata si motorul initiatorului, este cam dificil de reparat.

Link to comment
Share on other sites

Am observat ca topicul a fost mutat in sectiunea Dealeri ,AB va raspunde....

 

Mi s-a parut aberanta mutarea....nu stiu daca ati observat ca totusi nu e greu....nu raspunde nimeni de la AB acolo....majoritatea topicurilor au 0 reply ....daca de la ceilalti dealeri se oboseste cineva sa raspunda de la AB nu o face nimeni....plus ca eu nu am facut topicul asta sa imi raspunda cineva de la AB....l-am pus sa stie lumea cum sta treaba cu AB,nu ca nu ar sti....si sa imi dea cineva un sfat cum sa fac sa imi rezolva problema.....nu am nevoie de raspunsul de la AB chiar daca m-am adresat in topic si D-lui Wolf....m-am adresat doar asa la modul retoric......nu am nevboie sa raspunda aici ca m-am intalnit cu el de destule ori si pot sa o fac oricand ducandu-ma la AB. Mi-a dat de fiecare data aceleasi raspunsuri diplomatice....fara noima....gen Nea Nelu Iliescu.

Edited by the drunk monkey
Link to comment
Share on other sites

In asemenea situatii e vorba de demnitatea BMW, nu Romania ci Germania...

 

Ii doresc domnului Wolf si restul de pe acolo, un somn linistit.

 

HAHA , care demnitate , e doar un business si atat . Doare undeva pe Wolf ca vine baiatul asta acum pe forum si-l face de rahat .

 

 

Pai ar trebui sa existe ceva demnitate....ca pana la urma business-ul asta are legatura cu toti cei de aici.....plus ca din cate am observat forumul asta nu mai are cateva sute de membri cum avea acum cativa ani cand postam pe aici....are 30.000 de membri....multi tare zic eu.....si majoritatea mai intra pe aici din cand in cand si citesc....chiar se gandeste ca toate chestiile astea raman fara repercursiuni asupra increderii pe care o prezinta AB in fata posesorilor de Bmw!?

 

Oricum eu unu m-am lamurit si m-am resemnat....nu mai am nimic cu Dl Wolf ,cu Dl Stroe,cu AB....cand o sa imi iau masina, probabil ca e ultima oara cand mai calc acolo....asa au vazut ei sa faca afacerea....eu am avut doar incredere ....si bani de aruncat.

 

 

 

Topicul a fost adus in sectiune tehnica.

 

Thanks,apreciez!

Link to comment
Share on other sites

Nici pe afara nu umbla cainii cu covrigi in coada. Sunt destui care se plang ca au avut probleme cu motorul.

 

E39 M5 a avut probabil niste deficiente de proiectare. Consuma ulei cu nemiluita si sunt frecvente cazurile in care au fost schimbate 1 sau chiar 2 motoare, si nu in Romania, ci la reprezentante catre care il indrumati pe cel care a deschis topicul.

 

Aici sunt niste poze ale unui motor de M5 stricat:

http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e5...s-please-2.html

Nu arata prea bine :twoup: .

 

post-787-1277060059_thumb.jpg

post-787-1277060066_thumb.jpg

 

Daca asa arata si motorul initiatorului, este cam dificil de reparat.

 

Motorul meu nu cred ca arata asa.....repet,din cate mi s-a spus nu mai are aceasi presiune la pistoanele 2 si 3...si nu stiu ce problema e cu distributia. La primul motor intradevar arata chiar mai rau decat in pozele postate de tine......lipseau bucati de metal din piston iar bucatile respective afectasera si blocul motor.

 

Eu nu zic ca nu se poate intampla,nu zic ca nu am fortat masina....dar totusi nu am forat-o la modul "bataie de joc" ...nu cred sa fi ajuns de 3 ori in zona rosie....schimburile de ulei le-am facut de fiecare data la timp...deja am ajuns sa ma intreb daca atunci cand am schimbat primul motor mi-au pus un motor nou nout sau unul reconditionat .

 

Oricum vorba cuiva de mai sus....in momentul in care a cumparat omul un motor nou si dupa 70-75000km vine si cu ala si spune ca are probleme....poate ar fi fost cazul nu neparat sa duca masina gratis in germania,ca se datea de gol ca nu are oameni destul de calificati sa il repare si ii cerea Germania explicatii pt "specializarile" facute la ei...dar macar sa gaseasca o solutie rezonabila,un discount semnificativ....nu sa imi vina cu o ultima proforma de 400 de milioane din care manopera era 60 de milioane,ca sa scape de mine,sa ma faca sa fug unde vad cu ochii.

Edited by the drunk monkey
Link to comment
Share on other sites

Apropos,ultima oara cand am mers cu masina imi aduc aminte ca nu imi mai placea suspensia.....parca avea un balans destul de mare....Eu am pe masina suspensia asta ...are trei moduri de operare....mai rigida,intermediara si mai moale....inainte mergeam pe varianta intermediara dar in ultima perioada foloseam mai mult varianta rigida,"race" , pt ca intermediara deja mi se parea prea moale si balansul era mai mare ca in primii ani de folosinta.

Acum va intreb ,ce trebuie sa schimb ,amortizoarele sau arcurile, sau amandoua....? Ca as vrea sa iau in calcul pe langa costul reparatiei motorului si costul suspensiei.

Link to comment
Share on other sites

poate ar fi fost cazul nu neparat sa duca masina gratis in germania,ca se datea de gol ca nu are oameni destul de calificati sa il repare si ii cerea Germania explicatii pt "specializarile" facute la ei...dar macar sa gaseasca o solutie rezonabila,un discount semnificativ....nu sa imi vina cu o ultima proforma de 400 de milioane din care manopera era 60 de milioane,ca sa scape de mine,sa ma faca sa fug unde vad cu ochii.

Mi-e teama ca nu dealear-ul din Romania e de vina, ci chiar politica fabricii. Pur si simplu este o problema cu motoarele de M5, au patit-o multi in tari cu mai multa apa calda. Greu de crezut ca toate reprezentantele din lume sunt varza.

Link to comment
Share on other sites

poate ar fi fost cazul nu neparat sa duca masina gratis in germania,ca se datea de gol ca nu are oameni destul de calificati sa il repare si ii cerea Germania explicatii pt "specializarile" facute la ei...dar macar sa gaseasca o solutie rezonabila,un discount semnificativ....nu sa imi vina cu o ultima proforma de 400 de milioane din care manopera era 60 de milioane,ca sa scape de mine,sa ma faca sa fug unde vad cu ochii.

Mi-e teama ca nu dealear-ul din Romania e de vina, ci chiar politica fabricii. Pur si simplu este o problema cu motoarele de M5, au patit-o multi in tari cu mai multa apa calda. Greu de crezut ca toate reprezentantele din lume sunt varza.

 

Pai daca fabrica stie de treaba asta ,dealerul stie si el ,ar trebui sa se certe cu fabrica,ma rog,sa poarte niste discutii ,sa ajunga la niste compromisuri,ca in momentul in care stii ca motorul respectiv e problematic iar tu ai cerut 100k cand a iesit masina pe poarta fabricii,dar nu te intereseaza ....atunci ai o mare problema de responsabilitate,de bun simt,nu stiu...

Link to comment
Share on other sites

am avut placerea sa-l cumosc pe d. wolf warner in anul 2006.dar atunci nu visam la BMW si nu imi permiteam sa pornesc un bmw cand Hagi era imaginea bmw.

am inteles de la Wolf ca: sa fii un bun manager nu implica sa fii si un bun meserias! si are dreptate.

daca vrei sa rezolvi ceva la filaret incearca la George de la mecanica. poti sa-mi dai un pm si iti dau nr lui.

Link to comment
Share on other sites

Mergi la un service sa-ti faci testul de compresie si un leakdown test.

Dupa care poti lua o decizie. Ai doua variante, cumperi alt motor sau incerci sa-l repari pe asta.

 

Ziceai ceva de distributie. Daca nu are compresie nu scapi doar cu distribbutia.

 

Reparatia este o mare enigma, pana nu desfaci motorul nici mama omida nu-ti poate spune ce are exact si cat te costa.

Gasesti un service DOTAT perfect cu toate sculele si echipamentele necesare si incerci sa-i convingi sa-ti desfaca motorul si sa ti-l repare. Nu trebuie sa te mire daca nu o sa gasesti prea multi amatori. Si pentru service este riscant sa se apuce de un motor asa de complex si cu piese atat de scumpe. Risca sa munceasca o gramada si sa nu iasa lucrarea ca lumea. In timpul asta pot schimba 100 de placute de frana si castiga mai mult :twoup: .

 

Abia dupa ce desfaci motorul poti avea un deviz mai aproape de realitate. Daca defectele sunt prea mari, probabil ca e mai bine sa renunti la reparatie si sa cauti alt motor.

Link to comment
Share on other sites

si eu zic sa te duci cu masina prin austria si germania ca aia sigur ti-o repara.

drumul si cazarea te costa putin , raportat la cati bani ai bagat in ea pana acum.

mergi, pune-o la punct si nu o mai du la mecanici in romania.

totusi, cam multe ai schimbat la ea de-a lungul timpului...

 

horror povestea. cum bagai omule mana in buzunar si aruncai in conturile alora, asa fara sa-ti pui prea multe intrebari!?

 

LATER EDIT

primul motor nu-l mai ai?

ar trebui sa fi ramas la tine si poate faceai din doua motoare, unul.

sper ca nu ai lasat primul motor la AB tinand cotn ca nu ti l-au schimbat pe garantie.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

cum bagai omule mana in buzunar si aruncai in conturile alora, asa fara sa-ti pui prea multe intrebari!?

Ce putea sa faca? Ori baga mana in buzunar si repara masina, ori statea cu ea pe dreapta. Punct.

Nu mai raportati preturile pieselor si reparatiilor de la un M5 la preturile unei masini obisnuite, nu au nicio legatura!

 

ªi În România existã mecanici capabili sã repare un astfel de motor.

Or fi mecanici priceputi, trebuie insa sa aibe si dotarile necesare. Ma indoiesc ca exista multe service-uri care sa detina, de exemplu, macar sculele necesare inlocuirii Vanos-ului la M5.

Link to comment
Share on other sites

primul motor nu-l mai ai?

ar trebui sa fi ramas la tine si poate faceai din doua motoare, unul.

sper ca nu ai lasat primul motor la AB tinand cotn ca nu ti l-au schimbat pe garantie.

Probabil il tine in sufragerie, cum sa nu-l aibe ? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

reprezentatele sunt mai semnificativ mai ieftine in Germania. Cel putin comparand cu ce am vazut postat pe forum ca preturi la AB. SI de fapt sunt mult mai ieftine ca oricum pleci cu problema rezolvata, daca vii inapoi cu aceasi chestie se rezolva fara sa mai platesti . Indiferent ca a fost diagnostic gresit sau altceva..
Link to comment
Share on other sites

Ma indoiesc ca in germania geometria fata spate costa doar 40 de euro. Si ca un schimb de lichid de frana, cu tot cu lichid, costa doar 30 de euro.

Unele piese am vazut ca sunt mai ieftine, au astia la noi niste adaosuri de zici ca vor sa-si mai faca un cate sediu de pe urma fiecarui client.

Link to comment
Share on other sites

Ma indoiesc ca in germania geometria fata spate costa doar 40 de euro. Si ca un schimb de lichid de frana, cu tot cu lichid, costa doar 30 de euro.

Unele piese am vazut ca sunt mai ieftine, au astia la noi niste adaosuri de zici ca vor sa-si mai faca un cate sediu de pe urma fiecarui client.

ce amintesti tu sunt la " pachet" cu alte operatii.

Link to comment
Share on other sites

ce amintesti tu sunt la " pachet" cu alte operatii.

Nu, atat am platit eu pentru directie. Si atat as fi platit pe schimbat lichidul daca nu l-as fi schimbat la un amic.

De cand cu criza si-au cam injumatatit preturile la manopera. In plus m-au si programat de pe o zi pe alta, lucru care nu mi s-a mai intamplat de multi ani.

Link to comment
Share on other sites

si eu zic sa te duci cu masina prin austria si germania ca aia sigur ti-o repara.

drumul si cazarea te costa putin , raportat la cati bani ai bagat in ea pana acum.

mergi, pune-o la punct si nu o mai du la mecanici in romania.

totusi, cam multe ai schimbat la ea de-a lungul timpului...

 

horror povestea. cum bagai omule mana in buzunar si aruncai in conturile alora, asa fara sa-ti pui prea multe intrebari!?

 

LATER EDIT

primul motor nu-l mai ai?

ar trebui sa fi ramas la tine si poate faceai din doua motoare, unul.

sper ca nu ai lasat primul motor la AB tinand cotn ca nu ti l-au schimbat pe garantie.

 

Nu mai am primul motor....l-am vandut la vre-o doi ani dupa ce l-am schimbat...pe vre-o 1000 euro...m-am gandit ca fiind stricat nu am ce sa mai fac cu el....daca stau sa ma gandesc parca cel care l-a luat l-a luat chiar pt vanosuri :twoup:))...cred ca era bun acum.

 

Bagam mana in buzunar pt ca vroiam sa fie masina in perfecta stare de functionare si pt ca luam de bun orice imi spuneau cei de la AB...bine cand am schimbat cutia din cauza lor...cand am dat banii pe alte piese de doua ori pana sa realizeze ca de fapt trebuiau schimbate debitmetrele am inceput sa imi pun intrebari....da nu multe ..din moment ce m-am tot dus acolo in continuare :)))

 

Apropos,ultima oara cand am mers cu masina imi aduc aminte ca nu imi mai placea suspensia.....parca avea un balans destul de mare....Eu am pe masina suspensia asta Visit My Website ...are trei moduri de operare....mai rigida,intermediara si mai moale....inainte mergeam pe varianta intermediara dar in ultima perioada foloseam mai mult varianta rigida,"race" , pt ca intermediara deja mi se parea prea moale si balansul era mai mare ca in primii ani de folosinta.

Acum va intreb ,ce trebuie sa schimb ,amortizoarele sau arcurile, sau amandoua....? Ca as vrea sa iau in calcul pe langa costul reparatiei motorului si costul suspensiei.

 

Revin cu intrebarea de mai sus ca probabil nu a fost observata printre toate posturile astea....

Edited by the drunk monkey
Link to comment
Share on other sites

Revin cu intrebarea de mai sus ca probabil nu a fost observata printre toate posturile astea....

 

la cati bani ai cheltuit cu masina asta , sa pui pe un forum intrebari de genul asta pare destul de copilaresc , no offence , presupun ca poti intra intr-un service si efectua a constatare .

Link to comment
Share on other sites

Revin cu intrebarea de mai sus ca probabil nu a fost observata printre toate posturile astea....

 

la cati bani ai cheltuit cu masina asta , sa pui pe un forum intrebari de genul asta pare destul de copilaresc , no offence , presupun ca poti intra intr-un service si efectua a constatare .

 

De acord cu tine,dar cand i-am zis d-lui Stroe de la AB a zis ca ei nu prea au treaba cu AC Schnitzer,ca nu stiu ce si nu am mai insistat....am zis sa caut reprezentanta Ac Schnitzer in Ro ,sa ma duc la ei sa vada exact ce si cum ,am gasit un site parca,o adresa de mail, am scris nu mi-a raspus nimeni nici in ziua de zi.

Nu era o problema stringenta si am lasat-o balta, dar pana la urma asa o sa fac...cand ma duc cu motorul fac si testul respectiv si asa rezolv si cu intrebarea copilareasca :twoup:

Edited by the drunk monkey
Link to comment
Share on other sites

am avut placerea sa-l cumosc pe d. wolf warner in anul 2006.dar atunci nu visam la BMW si nu imi permiteam sa pornesc un bmw cand Hagi era imaginea bmw.

am inteles de la Wolf ca: sa fii un bun manager nu implica sa fii si un bun meserias! si are dreptate.

daca vrei sa rezolvi ceva la filaret incearca la George de la mecanica. poti sa-mi dai un pm si iti dau nr lui.

 

 

La Filaret imi faceam masina la Miron...acu nu stiu care e mai priceput ,el sau George......

Am mai primit cateva numere de telefon pe privat....cam asta e situatia....o sa sun la fiecare sa ii explic ce si cum si in functie de ce mi se raspunde o sa iau o decizie....ori la noi...ori afara.

 

Pana una alta tre sa vad cum se va prezenta masina dupa ce o iau de la AB....ca mi-e tare frica sa nu se prezinte mai rau decat atunci cand am dus-o....acu' poate sunt paranoic dar o sa aflu deabia dupa ce o iau in primire.

Cand am vazut-o ultima oara acum cateva saptamani 2 anvelope erau dezmflate,pe janta si celelalte doua mai aveau 0.5 atm probabil.....de la atata stat acolo pe loc....ma gandesc ca puteau sa le umfle din cand in cand ca nah,anvelopele alea e posibil sa nu mai fie in firea lor dupa atat stat pe janta. Cu restu,,,habar nu am...nu pot sa spun decat Doamne ajuta !

Edited by the drunk monkey
Link to comment
Share on other sites

Masina frumoasa, dar un adevarat sad story. Incearca sa gasesti un mecanic bun, si sa duci la el de acum. Eu cand am cumparat primul meu BMW, am schimbat totul la reprezentanta, nu numai uleiul si placutele, aproape toata suspensia, pompa de benzina, si ceva altele. Dupa un an m-am gandit ca banii ce las acolo nu este proporĂžionalĂŁ cu serviciile ce primesc. Am cautat un mecanic priceput cu care mi-am imprietenit dealungul timpurilor, si nu trebuie sa astept luni de zile pentru constatare. Apoi cumpar piesele de unde pot, SH daca este cazul, si manopera este mult mai ieftin. Stiu ca un M5 este mai complicat decat un E46, sau E39 normal, dar exista mecanici bun si la noi in tara.

 

Iti urez mai mult noroc in continuare, si sa stii ca oricat te-a frustrat masina eu sunt invidios :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Asta e unul din motivele pentru care usor usor am renuntat la BMW, lipsa serviciilor post-cumparare sunt dezastruoase .

 

Pacat de M5, eu in locul ta i-as da in judecata si i-as tara numai prin tribunale cu tot cu facturile lor proforme , sa-ti repare masina care nu avea decat poate supapele defecte si oscila relantiul si sa-ti dea si banii inapoi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.